Meistoppers 2010, Welkom Jans

Super Kaya. Dus je hebt al last van het lege nestsyndroom :lol: :lol:

Ik wil ook aanwennen om de 3 r’en toe te passen. Alleen al voor Fer omdat hij dan ook zeker genoeg aandacht krijgt. Ik vind die verdeling nu nog wel lastig. Gisteren was hij echt onhandelbaar en wilde me alleen maar bijten. Ik schoot enorm uit mijn slof. Zo hard heb ik geloof ik nog nooit geschreeuwd. En het werkte alleen maar averechts :doh:

goed, komt het verhaal van mijn functioneringsgesprek.

Lg (leidinggevende) begon over hoe de operatie was gegaan, dit verteld zonder details. Hierna vroeg hij

wat als je niet zwanger kunt worden?

ik: geen idee, we worden zwanger, alleen wanneer is de vraag

hij: dat moet je niet zeggen, misschien lukt het niet en je bindt je er teveel op vast, het wordt een dwangmatig (was niet het goede woord zei hij erbij) iets voor je en dat is niet goed, laat het los, ga ervan uit dat het niet lukt

ik: nee, dat doe ik niet. We gaan een 2de kindje krijgen, wanneer is alleen de vraag, heb meerdere vriendinnen die m.b.v. ziekenhuis zwanger zijn geraakt, we zijn nog maar net in zkhtraject bezig dus het gaat lukken

hij: je moet maar doen wat je ermee wilt doen, wij zijn ook een jaar bezig geweest bij de 1e en hadden toen gezegd lukt het niet is het ook goed.

dus… en daarna moet je nog een normaal gesprek voeren.

ben echt blij dat hij weg gaat (en ik misschien ook, woensdag sollicitatiegesprek… spannend!!)

vandaag klein beetje helder bloed, nu bruin verlies. Op naar de echte ronde dus sinds poliep eruit is! We gaan er weer vol voor (oh nee … dat mag ik niet zeggen haha)

jeetje caris wat een belachelijk gesprek zeg. Nou 1 jaar proberen voor een kindje krijgen dat is toch niks als je nog niet zwanger bent? Jeejte dus we hadden met kaya ook moeten opgeven volgens hem :think: . Want daar hebben we 2.5 jaar over gedaan. Wat een idioot zeg! Ik kan me voorstellen dat de rest van het gesprek niet echt soepel liep :wall:

Cees ik herken het wel hoor dat je zo uit je slof kan schiten, dat heb ik af en toe ook. Ik heb ook geen peuterpuber in huis maar een gewone puper, ze slaat met de deuren als ze boos is en rolt met haar ogen en ik krijg af en toe woorden naar me toe :? .

het is hier echt even adem in adem uit.

Wat een hork zeg die manager :wall: :wall: Heeft hij wel kinderen gekregen uiteindelijk? Denk namelijk dat hij niet weet hoe het is om graag een kindje te willen en er dan zolang op moeten wachten. Komt goed Caris, ik heb er alle vertrouwen in en heb jullie nog lang niet opgegeven :hug: :-*

Erg lastig Kaya zo’n (peuter)puber :doh: En dan te bedenken dat we dat nog een keer gaan krijgen :shifty: Fer is vooral jaloers als ik met Jans bezig ben en even geen tijd voor hem heb. Ben blij dat hub nog 2 weken vakantie heeft :mrgreen:

Hub is vandaag voor een andere auto kijken met Fer. Gisteren met de hele bubs in deze, maar we waren overvol. Mijn zus gaf nog kleertjes mee in een krat voor Jans, maar die paste er eigenlijk niet meer bij. Dus heel de weg met die krat op mijn schoot gezeten :doh:

ja 2 kinderen …

wat voor auto heb je nu en wil je?? Ik ben heel blij met onze station!!

We hebben nu een nissan almera. Met de kinderwagen is de kofferbak helemaal vol. Als we een dagje weg zouden gaan, dan kan de buggy niet eens mee :doh:

Hub kwam net thuis dat hij deze auto toch nog wel goed vindt :wall: :wall: En wedden dat hij de volgende keer weer zegt dat de auto toch wel klein is. Nou, daar luister ik dan dus niet meer naar :snooty: :snooty:

nissan is altijd goed! Wij hebben de primera station. mijn ouders de almera tino

haha zucht… mannen :roll:

Hub is toch verder aan het kijken :lol: :lol: Gekke kerels :doh:

Caris, is je ongi doorgezet of is het bij 1 veegje gebleven :pray: Heb je nu vandaag de sollicitatie? :oops: Succes :thumbup:

Kaya, hoe gaat het met R, R en R?

Hier gaat het lekker. Jans heeft steeds 's avonds mopperuutje(s). Maar das niet zo erg. Beter dan 's nachts :shifty: Na de fles van 11/half 12 valt ze in een diepe slaap. Vannacht kwam ze pas om 5 uur weer. Heerlijk. Overdag maak ik haar wel wakker voor een fles. Ze eet dan om de 3 uur. Het is een echte slaapkop. Fer zit nog steeds in de uitprobeermodus. Dat vind ik wel lastig, want ik heb dan de neiging om mijn geduld te verliezen en dat werkt alleen maar averechts :angel:

Ik vloeide bijna niet meer en vannacht ineens flink wat. Het voelt alsof ik weer ongi ben. Met bijpassend humeur. Maar dat kan toch nog niet :think:

Vrijdag krijgt mijn schoonvader de uitslag van een extra mri-scan die ze hebben gemaakt. Dan krijgen we definitief te horen hoe het ervoor staat. Verder proberen we er niet teveel bij stil te staan en deze mooie (laatste) babytijd voorop te laten staan. Treuren kan altijd nog als het echt zover is. Nu genieten we gewoon van alles wat we hebben en de tijd die schoonpa hopelijk extra krijgt.

Ow ja, even verhaal van Smarty nog lezen :thumbup:

Gelezen :mrgreen: Knap hoor een heel weekend met je 3 binken. Wat zou ik daar tegenop zien :shifty: Fijn dat je dadelijk toch wat werk hebt. Je kunt altijd nog verder zoeken, maar bezig blijven is toch wel lekker. Hoewel genieten van je boys op kosten van de staat ook niet verkeerd is :angel:

hahaha die hub van jou, nu weer wel kijken, af en toe zijn mannen echt niet te snappen.

Ze slaapt al lekker cees! Hier heeft Lilly gisteravond om half negen een fles gehad, en om kwart over negen kwam ze weer voor een fles :shock: toch maar aan toe gegeven en ze dronk nog 60! daarna in haar slaapzakje in bed gelegd en ze heeft geslapen tot half 8 vannochted :shock: .

De R,R en R gaan redelijk soms is het wel lastig te regelen allemaal daar moet ik nog een beetje mijn draai in vinden.

Lastig is dat uittesten he, helemaal als je juist met de beeb bezig bent.

Ik kan me niet voorstellen dat je ongi bent maar je hormonen moeten wel je eigen weg weer zien te vinden, ik was na de geboorte ook niet echt gezellig en dan gebroken nachten erbij en ik was helemaal niet te genieten, nu gaat het langzaamaan beter maar ik ben nog wel erg moe.

vanvond even werken, we hebben een zomeravond bij de DA en ze vroegen of ik ook kwam, natuurlijk gezellig. Helaas is er nu ziekte en moet ik volledig meedraaien, we zullen wel zien waar het strand :mrgreen:

He bah… Alweer werken. Moet er niet aan denken. Succes :thumbup:

Wat een fijne nacht zeg :clap: :clap: Het lijkt erop dat je redelijk eenvoudig de oplossing gevonden hebt en dat het dus geen allergie of wat dan ook is. Gelukkig maar.

Vanavond gaan we bbq-en met de buren. Maar het regent en het regent en het regent :?

kaya hoe is het gegaan woensdag???

Cees, mopperuurtje. Verder wel een goede slaper dus 's nachts. Dat is super!

je vraag over mijn ongi zie zwanger worden en dan menstuatie na verwijdering poliep (ofzo)

Ben nu op het werk (sttt) het is zo rustig … dus stiekem ff op kok. Vanavond met collega gewerkt en heerlijk geklets. o.a. over trouwen (zus gaat eind deze maand trouwen). … ik wil ook!! Maar jurken zijn zo duur!! Nu had collega het over huren of mp… hmmmm maar eens nadenken … of toch een leuke normale jurk?? Ik weet het niet (ben ook nog niet gevraagd … zal ook eens tijd worden haha)

Meiden kom even snel nog gedag zeggen, wij vertrekken over paar uurtjes op vakantie! 2 weken naar Aalden! Tot over 2 weken!

fijne vakantie!!

Foei Cariska, kokken op het werk :naughty: :naughty: :lol:

Fijne vakantie Smarty :thumbup:

pfff vanavond weer late dienst … ik neem maar een boek mee. slapend zooitje … is echt niet leuk meer … (gewoon toe aan vakantie??)

Smarty fijne vakantie!!!

Caris gelukkig duurt het niet lang meer dan heb je vakantie!

Jo moet nu wel gaan vragen hoor want ik wil zo graag jullie taart maken :mrgreen: .

Woensdag viel een beetje tegen met werken ik heb gisteren bijna de hele dag nodig gehad om bij te komen, ik had die avond enorm dikke enkels :shock: , ik ben beniwud want over twee weekjes moet ik alweer aan het werk!

jaaaaaaaaaaaaaa heb 0 uren contract gekregen! Is dus 0 uren, maar lijkt me zo leuk dat ik het ga doen. Vanavond ff met jo babbelen of ik dan meteen 50 % ga werken waar ik nu werk… SPannend!!! Per 1-9 gaat het in, dan ook kennismaking met hele team! LEUK LEUK LEUK!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Van harte proficiat :thumbup: Well done :thumbup:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaaa!!! Gefeliciteerd meid ik ben benieuwd hoe je het gaat doen maar dit is echt super voor je! Hopelijk gaat het Gied bevallen maar het past wel helemaal in je straatje!!

het Gied :think: :think:

Jeetje Kaya, over 2 weken alweer werken. Wat gaat de tijd toch snel.

Vandaag kreeg schoonpa de uitslag van zijn scan. Het blijkt dat het 1 tumor is in zijn hoofd zonder verdere uitzaaiingen. Die gaan ze volgende week 1 keer bestralen zodat hij ingekapseld wordt. Dan in oktober weer een controle om te kijken hoe het ervoor staat. Dus vooralsnog hebben “we” er weer 3 maanden bijgekregen :dance: :dance:

En we zijn eruit. Er komt toch een nieuwe auto. Het wordt een Mitsubishi Spacestar (ik hoop dat ik het goed schrijf). Volgende week gaat een vriend van ons (hij is automonteur) de auto die hub op het oog heeft goed nakijken en als hij 'm goedkeurt, dan hebben we over 2 weken een andere auto :mrgreen: En dan over 4 weken mag ik erin rijden :lol: :lol: