wij zijn ook nog op, nou ja rem ligt op de bank hihi.
morgen vroeg op en savonds kraamvisite van het werk, dus word vast niet vroeg op bed, maar gelukkig heb ik donderdag niets
Och cees wat heftig zeg meid, lijkt me zo dubbel he :hug:
Caris wat mooi van dat vlindertje, heel speciaal!
nou het noodweer viel dus wel weer mee…
Hier was het dus wel echt noodweer :shock: Het heeft wel 4 uur aan eens stuk door geregend en geonweerd.
Gelukkig heeft Jans er niets van gemerkt. Zij heeft van 12 tot kwart over 4 aan een stuk door geslapen :dance:
:dance:
Kaya, heel succes vandaag. Hopelijk kunnen ze jullie helpen :thumbup:
cees, goeie nacht gehad dus! Top. Heeft fer er ook doorheengeslapen??
Hier is tl in de auto in slaapgevallen. Haar toen in de doek geknoopt en ze sliep heerlijk verder. Een super genietmomentje. Toen maar ff expres rondje wezen wandelen en veel leuke reactie’s gehad!
foto’s in sf!
Klinkt heerlijk Caris dat wandelingetje. Ga zo naar je fotó’s kijken en zelf ook wat plaatsen.
Fer is alleen de eerste nacht thuis wakker geworden en nu al 2 nachten niet. Wel ligt hij laat in bed (half 10 ofzo) maar slaapt daarentegen ook tot ruim half 8. En Jans ook alle dagen, dus dat is wel lekker. Ik ben ondanks het ijzer tekort al redelijk weer op krachten :thumbup:
Fijn dat het zo goed met je gaat cees!
Hier een heerlijke nacht gehad! Lilly had gisteren om tien uur de fles en kwam vannochten om 7 uur pas weer :shock: !! Kaya was pas om half acht bij ons in de kamer en die heeft nog een poosje tussen ons ingelegen :inlove: .
gisteren dus naar de kinderarts geweest, was een hele aardige vrouw. lilly is helemaal nagekeken en verder lichamelijk goed gekeurd . Ze spuugt idd vrij veel en daar gebruiken we nu johannesbroodpitmeel voor. Dat hadden we ook al eerder gebruikt maar toen dronk ze bijna niet meer omdat het teveel moeite kost. Nu is ze wat ouder en sterker dus het moet nu makkelijker gaan. Mocht dit niet voldoende helpen dan krijgt ze een maagzuurrremmer en iets waardoor het makkelijker door het maagje gaat.
ook heeft ze lactulose gekregen die we elke dag moeten geven, zo gaat het poepen makkelijker. Ook kregen we advies de 3 r’s strakker toe te passen en dat betekend dat ze de fles krijgt, even gaat spelen en dan boven in bed gaat. Gistermiddag heb ik haar boven ook even in bed gedaan en toen sliep ze 2.5 uur!
over 1.5 week weer terug komen. Gelukkig geen ernstige dingen
Caris bedankt voor de spuitjes, wij lagen nog op 1 oor zoals je waarschijnlijk al had gezien hahaha
Super Kaya. Hopelijk helpen de middeltjes en de 3r’en.
kaya, ja ik zag idd dat alles nog heerlijk rustig was bij jullie! Kan eventueel ook nog een dop meenemen voor je zodat je spuitje op de fles lactulose kan zetten, maar die heb ik niet thuis dus kon ik vanmorgen niet brengen.
heerlijke nacht gehad dus! Top!
Cees, super dat het goed met je gaat! Nu pillen voor ijzertekort?
ja en zo’n poeder voor de ontlasting tegen het verstoppen :sick:
welke? En hoe neem je die??
Hoe ik die neem :think: Gewoon met water en dan doorslikken :lol: :lol:
Geen idee hoe ze heten en ik heb geen zin om op te staan om te gaan kijken :oops: :shifty:
sommigen mag je ook met sap o.i.d. nemen, hoeft dan niet met water en smaakt lekkerder. Of in yoghurt ofzo.
Ah… okee. Ik heb ze gekregen en verder niet gelezen, maar gewoon genomen.
Sinds gisteren werken we hier met een strak schema voor Lilly, voor mij wel even wennen maar het brengt een hoop rust. Als ze wakker wordt krijgt ze eerst een fles en dan ga ik met haar spelen of “speelt” ze even in de box. Als ze moe wordt dan gaat ze naar boven en gaat ze daar slapen tot de volgende voeding. ze slaapt dus nu 2!! uur achter elkaar en het huilen is een stuk minder. Vind het wel jammer dat ik bijna geen beebje meer om me heen heb maar voor haar is het beter.
super kaya dat ze er zoveel baadt bij heeft! Dan weet je ook waar je het voor doet!!! :-*
Gister persoonlijk jaargesprek gehad, hij blijft een ongelovelijke *** (vertel het later, moet nu werken)
Werkse caris, en ik hoor het wel