Meistoppers 2010, Welkom Jans

Caris, is Johan wel aangekomen op zijn werk? :mrgreen:

hij moet om 13 uur beginnen, is nu met kyra lopen. Ik ben al ff richting de baan geweest, moest de gasten van buurmans tt camping heenbrengen.

Straks met kaya, kaya en tl naar ballorig! Gezellig ff bijkletsen!

Update Cees na aanleiding van mijn sms:

het was erg heftig inderdaad, maar het besef begint te komen. Fer vindt haar helemaal fantastisch en wilde steeds kusjes geven en liedjes zingen.

Ja cees super! Gefeliciteerd met jullie dochter jans (leuke naam ook trouwens ) rust goed uit en laat je lekker verwennen.

Gisteren nog naar de kermis geweest en het was hysterisch druk, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt op zondag :shock: . kaya was hartstikke stoer en ging samen met rem van de boomstam waterbaan af!

zometeen mijn spiraaltje zetten en ik word al aardig zenuwachtig :?

succes kaya!!!

En wat knap van kaya.

Hier hebben we allebei geslapen tot 10.15. Tl was om 8 uur wakker en heerlijk aan het spelen op haar kamer :inlove:

Wat heerlijk Caris!!

plaatsen viel mee nu een beetje buikpijn maar niet erg gelukkig

fijn dat het meeviel!

:-*

We zijn weer thuis! Wat een genieten is dat zeg met 2 van die kanjers :inlove: Ik blijf duimen Caris dat het bij jou ook snel zover is :hug: :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5013716#5013716

komt vast goed :-*

foto?? En nu al thuis, snel zeg! lekker genieten nu!

hoe dubbel kan het zijn. op de dag dat je uit het zkh komt, krijgt je schoonvader te horen dat hij met bestraling nog 1 jaar te leven heeft. als dat niet lukt, dan max 3 maanden :cry: :cry: :cry: :cry:

jeetje cees :hug: :hug: :hug: :hug: weet niet goed wat te zeggen…

ik ook niet :cry: weet ook echt niet wat ik moet met mijn gevoelens :cry: pffff…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Cees gefeli met Jans! Helpp is niet mis, gelukkig dat alles goed is met allebei!

En wat een domper op de feestvreugde van je schoonvader

:hug: :hug:, sterkte daar :frowning:

De rest even zo :-*

Cees jeetje wat heftig zeg leven en dood zijn nu wel heel dicht bijelkaar :hug: :hug: :hug:

Net bodycombat gedaan, pff warm!! maar wel goed gevoel!

Vanmiddag mooi momentje, we hadden de tuinsproeier aan, tl liep er steeds doorheen. Kwam opeens een klein wit vlindertje, die ook telkens door het water heen ging, ging het vlindertje ff over de schutting heen om weer terug te komen… Mijn kleine vlindertje :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Pfjiew… Wat een hitte. Jeetje. Zelfs Jans heeft het zweet op haar voorhoofd staan. Knap dat je dan nog kan sporten Caris :thumbup:

Vandaag schoonouders weer gezien. Gelukkig geen tranen erbij :shifty: Maar het is en blijft heftig. We hebben de doop al vervroegd naar 17 juli.

Caris wat mooi :inlove: :inlove:

Cees :hug:

vandaag naar het neije hemelriekje geweest, kaya heeft heerlijk gezwommen met pappa. En ik heb kikkertjes met haar gevangen echt heel leuk.

morgen met Lilly naar de kinderarts, ik ben benieuwd.

succes morgen kaya!!

Cees :hug:

we zitten heerlijk beneden onweer te kijken. Morgen om 8 uur beginnen, dus zal wel met kleine ogen zijn … maar goed onweer kijken is leuk en hou dr niet van als ik in bed lig, dus dan beneden blijven!