oh enne … nog niet gebeld … zucht… moet ik dan maar zelf bellen??
toch maar zelf gebeld 6-7 sollicitatiegesprek! spannend!!!
Vind je het niet erg dan dat ik met jullie nieuwe auto rijd?
En heb je inmiddels al wat gehoord? Zou je sowieso gebeld worden? Anders gewoon bellen hoor!
Spannend caris!!!
nee hoor! Je bent er vast zuinig op en anders goed verzekerd
Spannend Caris. Alvast succes :thumbup: Wat voor baan is het?
Vandaag met mijn kleine man een ijsje gaan eten aan de maas. Daarna gaan we altijd even stenen in het water gooien en boten kijken. Hij vond het fantastisch :inlove: En ik heb ook genoten :inlove:
thuiszorg met kinderen, lijkt me erg leuk!
Cees, klinkt heerlijk! Lekker genoten dus!
Klinkt zeker leuk! Ik hoop dat het wat wordt. Hoef je dan ook alleen maar overdag te werken? Of is dat nu ook zo :oops:
nu werk ik tussen 7 en 22. dan is het wanneer ouders hulp nodig hebben, kan 's nachts maar ook overdag of s avonds
Maar het past wel goed bij je Caris ik hoop voor je dat je het wordt!
Zo maar even aankleden en dan naar buiten het is nu nog mooi weer!
Lilly heeft geslapen van 22.00 tot 04.15 :dance: en daarna tot 08.15 :dance: heerlijk zeg, dit zijn we helemaal niet gewend van Kaya.
Als je het goed kunt regelen Caris is het super :thumbup:
Heb je een beetje bij kunnen tanken door het goede slapen vannacht Kaya?
Ik voel me echt beroerd. Ik heb enorme last van mijn rug. Ik kan niet eens goed rechtop zitten en heb heel veel last van gas in mijn buik. Bah… Als ik nu wist dat dit weeen waren, dan was het nog te hebben, maar zo is het echt niet leuk. Het kost me enorm veel energie, maar het doet teveel pijn om goed te kunnen slapen. Als het vanavond nog zo is, dan ben ik in staat om de verloskamers te bellen. Weet alleen niet of zij iets voor mij kunnen doen :?
cees :hug: dat is echt niet leuk zeg :hug: .
Ja redelijk bijgeslapen maar zit gewoon effe niet in mijn hum en het vliegt me aan te bedenken dat ik over 4 weken alweer moet werken.
Maandag ook nog weer bellen met de kinderpoli, ik moet een geldig legetimatiebewijs meenemen van Lilly maar ja die heb ik nog niet, dus maar even kijken of ik iets anders mee kan nemen wat ze goedkeuren.
Geldige legitimatie :shock: Wat een stelletje gekken :naughty:
Als het niet gaat met werken, dan moet je je ziek melden hoor! Ik spreek uit ervaring. Na zware zwangerschap te snel aan het werk gegaan en jaar later een burn out gehad. Pas goed op :-*
Heb de verloskamers gebeld. We mogen langskomen om kwart over 6. Mijn ouders halen Fer op van de opvang. Mijn moeder moest lachen. Ze vroeg of het geen weeen waren. Nou, als dit weeen zijn, dan wil ik niet bevallen. Dit houd ik niet heel lang meer vol. Bah bah…
spannend cees, hopelijk kunnen ze je helpen of heb je al heel veel ontsluiting :hug: :-* .
Ik heb nog vier weken dus ik kijk het nog even aan, ook moet ik denk ik even naar de fysio want ik krijg steeds meer last van mijn rug, en loop nog steeds als een waggeleend
euh cees waar ben je?? Nog geen bericht hier ook geen smsje! Beebje kom maar snel!!
Net heerlijk geknuffelt met L.illy. Heerlijk!! Ze is al zo veel helderder gaan kijken, heerlijk!
Nieuwe auto is ook binnen, ik ben super trots! Nu onze dame snel naar bed brengen, 1.5 uur te laat haha
Oeh spannend Cees ik ga duimen hoor!
Kaya lag er ook laat in en nu met Lilly op schoot, ze ligt te slapen maar ik durf haar eigenlijk niet weg te leggen.
En jullie auto is echt prachtig mooi van buiten en van binnen! En wat een ruimte!!
oeee spannend cees! hopelijk ben je aan het bevallen!
jaja ik ben er ook weer hoor! heb even een klein dipje gehad! het niet verlengen van mijn contract maar dan wel aan het werk gaan was toch even heftiger dan ik dacht zeg! maar goed nu nog 2 weekjes… inmiddels weten de kids op school ook dat ik wegga, dus dat maakt het wel nog moeilijker maar goed, geniet nu wel nog meer van de kids! mocht vandaag ook een klas overnemen en het hoofd was hartstikke blij met me, dus wie weet in de toekomst!
ik was zelf erg driftig met werkzoeken, maar heb besloten dat even op een lager pitje te zetten! maar ja toen ik dat bedacht had kwam de eigenaresse van het kdv of ik daar zo nu en dan wilde werken… en ik ga als het goed is een aantal uren in de week administrtief werk voor de vk doen, dus al met al heb ik toch wel iets straks! ben ook niet zo bang dat ik helemaal zonder werk kom te zitten! en aan de andere kant dan maar even een uitkering (ga ik extra genieten van mijn jongens)
met de jongens gaat alles prima, alhoewel de oudste 2 ernstig aan vakantie toe zijn! nog 2 weken en dan zitten we in aalden! de jongste doet het super! geef nog steeds volledig bv!!! ben zo trots! en hij slaapt soms door van 22.00 tot een uurtje of 6/7, andere nachten komt hij om 4 uur,maar ik kan er gelukkig tegen!
ben heel dit weekend alleen met de jongens, vanmiddag en vanavond ging dat super! vanmiddag had ik zelf pizza met ze gemaakt, daarna lekker opgegeten, toetje, onder de douche en om 19.00 lagen ze er ale 2 in! L.evi heeft toegekeken hoe K.aja onder de douche stond, kon ik m.ilo naar bed doen! daarna samen met k.aja en l.evi nog een boekje gelezen en k.aja er in en L.evi lag er om 20.00 in! dus mag niet klagen! alles zonder strijd en gillen! :dance:
morgen gaat m.ilo naar opa en oma en ik met de andere 2 naar mijn zus in breda en 's avonds met de kids poffertjes eten en zondag mag ik komen brunchen bij mijn schoonmoeder en denk dat we daar dan nog wel even blijven 's middags of 1 vd kids!
nou zo dat was het van mijn kant even!
caris succes met je sollicitatie!
Berichtje gejregen van caris:
BIA bij Cees nu aks het goed is BUB!!! Leverwaarden waren niet goed en om half negen als het goed is een keuzersnee gehad!
Cees is ik hoop dat alles goed is met jou en je beebje en dat jullie lekker kunnen genieten :-*
bub. Gisteravond om 21.02 is op SInt Jan in het SInt Jansgasthuis onze dochter Jans geboren via een keizersnee. Ik had Helpp ontwikkeld (weinig bloedplaatjes en verminderde leverfunctie) en ze is met spoed gehaald. Gelukkig gaat alles super met haar en mij.
Liefs Cees
Lieve Cees, gefeliciteerd met jullie dochter! Nu lekker genieten!!!
Cees gefeliciteerd met jullie dochter Jans
fijn dat het zo goed gaat met jullie :inlove: :-*