Heb je ook veel last van bloedverlies?
Mooie avatar :inlove:
Ik begin nu een beetje in de wachtstand te raken. Bij alles denk ik: zou ik nu een harde buik krijgen en gaan de weeen beginnen :roll: Ik hoop dat ik dat snel kwijt raak, want het kan zo nog eens 2 weken duren :lol: :lol:
bloedverlies valt heel erg mee, maar wel weefsel verlies… ga er maar vanuit dat dit normaal is.
vanmiddag afspraak bij ha voor mijn neus, ding blijft maar verstopt zitten (1 kant) dus kan dan bij haar ook nog ff mijn ei kwijt over gisteren.
Dat is altijd prettig :thumbup: Succes. Fer is op de psz. en ik heb een berg puzzels meegekregen om af te wassen. Maar hoe doe je dat :oops: Denk dat ik er maar gewoon een natte lap overheen haal. Dan zal het toch wel goed zijn :think:
Caris fijn dat je even naar de huisarts kan :hug: , verder nog maar even rustig aan doen hoor!
Cees ik herken dat hoor dat wachtten dat had ik bij Lilly ook heel erg, heel irri. En puzzels afwassen ik denk dat ik het op dezelfde manier zu doen haha.
Even met lilly naar het cb geweest en ze weegt nu 4220 gram en is dus 130 gram gegroeid :dance: , mijn collega vond me er wel erg moe uit zien, dus ik zei dat dat wel kon kloppen. Je moet wel de tijd nemen om te rusten maar ik zei al dat dat erg lastig is met een kind van 3 die niet meer slaapt, ik ben benieuwd hoe het gaat als ik straks weer moet werken.
kaya, als kaya hier soms ff moet komen zodat jij bij kan tanken zeggen hoor! Lilly natuurlijk ook altijd welkom!
Cees, ik zou ook natte doek erover doen!
auto is gekocht!!! Vrijdag mag ik hem ophalen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Spannend Caris ik ben heel erg benieuwd naar de auto :dance: :dance: .
Lief aangeboden maar ik heb geen auto en het is me te ver lopen.
Goed gedaan Lilly :dance: :dance:
:dance:
Leuk een nieuwe auto. Wat voor een is het geworden?
Hier vandaag wat minder goed nieuws. Mijn schoonvader moet weer bestraald worden. Deze keer voor “iets” dat ze in zijn hersenen gevonden hebben Ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik ben op dit moment met zulke andere dingen bezig dat ik daar helemaal geen plaats voor heb in mijn hoofd :silenced: :shifty: :?
Cees dat is helemaal niet gek hoor, soms is je hoofd te vol en met een naderende bevalling kun je er gewoon niet veel bij hebben :hug: :hug: .
wel verschrikkelijk voor je schoonvader zeg, weer een bestraling erbij
vreselijk nieuws zeg van je schoonvader.
hier aan het rommelen in huis. heerlijk! Straks denk ik toch maar ff knuffelen met manlief… je weet maar nooit haha
knuffel jij maar lekker met je mannetje :inlove: :inlove: :inlove:
heerlijk he dat aanrommelen thuis, dat vind ik ook altijd super
Met alleen knuffelen kom je er niet hoor :lol: :lol: :mrgreen:
@cees77 wrote:
Met alleen knuffelen kom je er niet hoor :lol: :lol::mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
niet cees??? Vertel :lol:
morgen weer werken… kaya gaan we nog de nacht in? Schijnt slecht weer te worden, dan hoeft het van mij niet zo nodig (kunnen we beter een keer ergens saampjes heen gaan, bios, high tea, tuinland en lekker bijkletsen…)
:-*
Misschien is de tweede optie wel de beste en de leukste . Schijnt baggerweer te worden. Ik sms morgen wel.
Klinkt wel goed in de stad ik lig in bed en hoor de bas van de muziek haha
hier niets gehoord, is goed gaan we een keer wat leuks doen saampjes!!
Zucht … wil zaterdag naar ikea. Hebben dan een mooie kast (de rakke) 100 euro goedkoper. Maar dan nog 149.00. En eigenlijk wil ik er dan 1 voor tl en 1 voor de beeb… 1 vind jo goed. die 2de niet echt… maar ze zijn zo mooi!!!
Oei Caris, als ik dat nog uit moet leggen :lol: :lol: :mrgreen:
Vervelend he als je er anders over denkt dan je man. Maar eentje is ook mooi hoor. Er zijn vast nog wel vaker aanbiedingen of andere mooie kasten
Tja Caris, ik snap wel dat je twee keer dezelfde kast wil maar het is ook veel geld, ik denk dat ik hier 1 kast er al niet door krijg hahaha.
Zonet gebeld door de internist en ik moet gewoon op dezelfde sterkte van mediciatie blijven, best wel hoog maar ja het zal wel goed zijn. Hij vroeg nog of ik me gejaagd voelde, ik dacht voelde ik me maar zo hahaha
beetje kneden en ik krijg die kasten er wel door hoop ik haha.
wordt over half uurtje gebeld door iemand waarbij ik had gesolliciteerd… spannend!! Straks meer!
Verder geen pijn meer dus dat is fijn!
owww spannend ik ga duimen, dat is wat je me vertelde??
Fijn dat je geen pijn meer hebt, gelukkig maar.
Kun je trouwens bij mij komen maandagochtend? Of lukt dat niet. ik moet om 10.20 in het ziekenhuis zijn
ja hoor dat gaat lukken! Kom ik met de nieuwe auto :inlove: Moet je de auto mee naar zkh? Hoef je ook niet met de bus!