Meistoppers 2010, Welkom Jans

Wat gaaf Caris een nieuwe auto!!! Ik kan niet wachtten totdat ik hem in het echt kan bewonderen. Wanneer gaat Jo er in rijden?

Als het goed is kan deze wel omdat het een kleine hoeveelheid hormonen afgeeft in de baarmoeder. Mochten de vlekken erger worden dan laat ik hem er weer uithalen. het koperspiraal zou het beste zijn maar dat werd me door de verloskundige afgeraden doordat veel mensen daar last van krijgen.

vanmiddag om vijf uur nog even met zijn viertjes de kermis op geweest. l weer in de draagdoek, het gaat me steeds beter af. Ik kan niet wachtten totdat ik de nieuwe doek krijg, ik heb net mail gehad dat hij verstuurd is :dance: . Kaya was nog in de kinderachtbaan geweest, ze moest onder begeleiding dus rem ging mee, nou je had het moeten zien :lol: het was de grap van de week. Hij kon er ook bijna niet meer uitkomen :mrgreen: . Voor de rest wilde kaya in alle dingen waar ze niet in mocht dus dat wordt een waaghals later. Alleen het spookhuis vond ze eng, want daar staat een monster buiten, de eerste keer dat we er langs liepen moest ze huilen maar de tweede keer hebben we samen onze tong tegen hem uit gestoken en toen vond ze het al wat grappiger. Tja voor die kinderen lijkt het ook zo echt.

Caris heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen dat het meevalt :pray: :pray: :pray:

haha geweldig kaya!

woensdagochtend gaat jo rijden, misschien dat ik morgen bel dat ze hem maar klaar moeten maken, dat we hem meenemen, maar dat moet ik nog ff hier in de groep gooien.

Ben nu al zo ontzettend zenuwachtig en misselijk… bah… en dan ook nog werken morgen zucht…

wij gaan donderdag middag denk ik ff naar kermis…

wou je donderdagnacht nog wel?? wil opzich wel ff rondje doen, maar niet telang, vrijdag om 8 uur beginnen.

als het weer mee zit wil ik wel een rondje doen maar ook niet te lang. lilly komt om de drie uur voor een fles en rem is om half zes smorgens al weer weg.

moet je morgenochtend nog werken :shock: , das ook niet leuk. kan me voorstellen dat je misselijk bent :hug: :hug:

echt spannend van de auto!

BIB

Succes vanmiddag Cariska :thumbup: Balen dat je moet werken, maar aan de andere kant lijd het je gedachten wel af en gaat de tijd een stuk sneller :hug: :hug:

Leuk Kaya naar de kermis. Hier ook een kermisklant in huis. Hij vindt het fantastisch :mrgreen: Is het dezelfde kermis die ook bij de nacht van Assen is? Daar ben ik een aantal jaar op een rij naartoe geweest toen ik nog jong en onbezonnen was :angel: Lees; voor het laatst 10 jaar geleden :wink:

Vannacht gedroomd dat de beeb was geboren. En het was een jongen, maar die wilde ik niet, ik wilde perse een meisje :oops: Stel je voor dat ik echt zo zou reageren als het een jongen blijkt te zijn??? Brr… Krijg een beetje de bibbers en begin wel op te zien tegen de bevalling :shifty:

Cees, is idd dezelfde kermis, ik ben voor het laatst echt de tt nacht in geweest voordat ik zwanger was van Kaya, na de bevalling van Kaya even met Caris geweest maar toen was het ook verschrikkelijk weer. Daarna twee jaar op vakantie geweest in die periode.

Enne vertel Cees, jong en onbezonnen?? :mrgreen:

Waarom begin je tegen de bevalling op te zien, voor de bevalling zelf of dat het niet gaat zoals jij wilt? Er zijn dingen die je op papier kunt zetten he en met je man overleggen zodat hij presies weet wat jij wilt en dat ze daar ook rekening mee kunnen houden in het ziekenhuis ook als jij niet in staat bent om het te vertellen. Zo zat ik in de weeenstorm en had aan rem duidelijk gemaakt dat als ik nog bijna geen ontsluiting had dat ik pijnstilling wilde, ik kon het op dat moment niet meer aangeven maar zodra we de verloskamer binnenliepen riep rem het al heel erg lief :inlove: . Nou wisten zij wel dat pijnstilling niet meer nodig was maar goed hahaha.

Komt echt goed cees :hug: :hug: :hug:, en je reageert echt niet zo hoor je bent hartstikke blij met elk geslacht. Als je maar niet van die rare dingen zegt zoals ik, bij Kaya, jeetje het is helemaal geen spekkie terwijl ze 4000 was en maar 48 cm dus een kleine boedha en bij Lilly, wauw helemaal zonder vacuum :roll: :mrgreen:

Hier een druk ochtendje, eerts Kaya bij school afzetten, ze werd met het busje van de creche mee naar de creche genomen, zodat ik geen drie kwartier hoef te lopen vandaag. daarna even een boodschap gedaan en mijn neefjes zijn even geweest, helaas dikke pech want mijn neefje viel ergens op en nu had hij zijn lipje opengespleten. Gelukkig was mijn schoonzusje er alweer dus zij snel met hem naar de huisarts terwijl ik ander neefje vermaakte. gelukkig werden ze snel geholpen en is het weer geplakt, nu hopen dat het houd want het was vrijd iep en als het weer open zou gaan dan moest het alsnog gehecht worden.

verder enorme koppijn dus heb net paracetamol genomen.

Lilly is erg huilerig en heeft zich nu toch overgegeven om te gaan slapen, ze is al vanaf 9 uur wakker dus het werd wel tijd. Ze heeft trouwens geslapen van 21.30 tot 03.00 dus weer super!

Nu ga ik zo even puinruimen en ik denk straks even slapen, ik had heel veel in de planning maar ik denk dat ik even oversla.

Caris heel veel succes en sterkte, ik hoop dat het meevalt :-*

Cariska, hopelijk is alles achter de rug en is het goed gegaan :thumbup:

Kaya, noem het koudwatervrees of plankenkoorts :shifty: Ik heb natuurlijk nog geen normale bevalling meegemaakt met weeen etc. Bij Fer heb ik hooguit 6 keer een harde buik gehad. Zelfs toen ze 2 keer gel opstaken om de bevalling op te wekken had ik bijna geen reactie. En op het laatst was ik zo ziek dat ik alles wel best vond en er veel langs me heen is gegaan.

Oei, heb jij weer. Komen je neefjes spelen, valt er eentje op zijn gezicht :doh: Het blijven jongens he, die zijn toch rauwer en wilder dan meisjes :mrgreen: Ennuh… planningen zijn er om aangepast te worden hoor :angel:

Ik moest wel lachen om jouw nabevallingsopmerkingen. Zo zei mijn vriendin (die veel bloed had verloren) tijdens het hechten: doe maar een steekje extra, dan is het weer lekker strak :lol: :lol:

Oww die opmerking die je vriendin maakte maakte mijn man bij de bevalling van Kaya, ze waren niet echt geamuseerd helemaal omdat ik 45 hechtingen had :? .

Tja ik heb wel vaker van die rare opmerkingen, toen ze me moesten hechten en vertelden dat ze ook nog even in mijn andere gaatje :shock: moesten om te kijken of het toch geen totaal ruptuur was, zei ik, nou dat was ook nog de enige plek op mijnlichaam waar jullie niet zijn geweest :silenced: .

Ik heb inmiddels beneden opgeruimd, en l een fles gegeven, hoef ik straks nog alleen te stofzuigen maar dat komt nog wel.

Ik kan me voorstellen dat je koudwatervrees hebt hoor, je weet gewoon niet wat je moet verwachtten en ik spreek uit eigen ervaring dat elke bevalling anders is, de eerste was echt niet te vergelijken met de tweede.

Zometeen word ik door de huisarts gebelt over wat de volgende stap is met betrekking tot L.

Net een sms van Caris gehad, het viel tegen :cry: , ze was nu klaar. Ik heb gesmst dat ze maar lekker rustig aan moet doen en zich laten verwennen door Jo.

Echt balen dat het dan ook nog tegenviel, en ze zag er al tegenop :frowning:

He balen dat het tegen is gevallen. Had zo gehoopt dat het niet zo zou zijn. Maar het is nu achter de rug :thumbup:

Ow jeetje zoveel hechtingen :shock: Je maakt me niet vrolijker nu :wink: :mrgreen:

ow haha nou ik heb n ooit geen last van de hechtingen gehad hoor, ben je nu iets blijer :mrgreen:

stelletje kletstantes :mrgreen:

Het is achter de rug. Werden gebracht naar de diabetisverpleegkundige, toch wel apart. Daarachter was de behandelkliniek, daar moest ik dus zijn. Werd opgehaald en ontspannen ontvangen, maar ik was alles behalve ontspannen. Kom je binnen is het eerste waar je naar kijkt een groot ding waarmee ze het gaan doen :shock: .

Op het bed gaat liggen, voeten in de beugels (en die werden vastgemaakt) en meteen jo zijn hand gepakt.

Toen begonnen ze… pff deed echt zeer. Ben echt niet kleinzerig maar dit vond ik echt niet fijn, dus ogen dicht en knijpen in jo zijn hand.

Ze vroegen of het wel ging, ik zei nee maar doorgaan, het moet nou eenmaal. Paar keer vroegen ze of het ging, maar dan ben ik ook zo toe nou maar.

Halverwege dachten ze me te kunnen afleiden, ga je nog op vakantie? Ik zei, dat helpt niet hoor :lol: Toen wilden ze het weghalen, nog meer pijn, rook je een branderig iets (ze verdampen het met warm/heet water) en daar werd jo niet goed van. Dus hij weggebracht door vpk en die kwam later bij mij zitten.

Toen het eenmaal klaar was nog ff over de nieuwe auto gepraat en mezelf weer aangekleed. Lag helemaal te trillen. Nog ff daar kopje thee op die afdeling en toen richting restaurant, cola light met lekkere muffin.

Nu ff chips gepakt, misschien dat ik van wat zout wat minder ga trillen.

Nu nog erg zeurend gevoel, beetje weeënachtig.

Gelukkig is het voorbij, volgens de gyn (koops) kon het best zijn dat die poliep in de weg zat.

vandaag en morgen rustig aan doen.

Caris dat klinkt echt niet leuk zeg :hug: , wel fijn dat het achter de rug is en nu maar hopen dat dat dan de boosdoener was en dat je snel zwanger mag zijn :pray: .

Maar dat zelfs Jo niet goed werd, jeetje die is toch ook wel wat gewend :shock:, koops is aardig he! Ik had haar bij de laatste controle voor Lilly.

Nu maar even lekker rustig aan doen, en dat trillen kan ook van de spanning zijn die nu los komt.

:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

mijn draagdoek is binnen :dance:

En nog een berichtje van mij :oops:

De huisarts heeft terug gebeld en we moeten toch naar de kinderarts met Lilly.

Hij zei dat Lilly er op zich goed uit ziet en het wel aardig doet maar ze drinkt niet voldoende en groeit niet snel genoeg.

Morgen zelf even een afspraak maken en ik hoop dat we snel terecht kunnen.

Maar ik ben blij dat we in ieder geval serieus genomen worden.

Hij had nog zijn excuses aangeboden dat alles zo langs elkaar Hern liep en dat vind ik erg netjes van hem.

Morgen even naar het cb voor het wegen. Ik ben benieuwd want vandaag heeft ze goed gedronken!

Balen Caris dat het zo tegenviel. Ik was er vanuit gegaan dat het in ieder geval met een verdoving zou gaan :oops: Dat wee-achtige gevoel kan ik wel begrijpen. Hopelijk is dit idd de boosdoener en ben je snel (en langer) zwanger :-*

Kaya, fijn dat je doorgestuurd bent met Lilly :thumbup: En heel netjes van je ha dat hij zijn excuses heeft aangeboden :thumbup:

Vandaag weer controle gehad. Alles zag er goed uit. Bloeddruk was heel netjes en beebje heeft het ook nog (te) goed. Wel was er een spoortje eiwit te zien. Zaterdag weer terug voor een ctg. Denk dat ik Fer dan maar meeneem. Dat gesjouw met hem overal naartoe vind ik eigenlijk maar niks. En hij ook niet :wink: Volgende week dinsdag weer terug bij de gyn op de poli en dan gaat hij ook weer een inwendig onderzoek doen. Hopelijk is er dan al wat meer gebeurd :pray: of beter nog, dan is de beeb er al :mrgreen:

beebie kom maar!!!

Kaya, naar kinderarts, welke?? Wij hadden meekma.

draagdoek binnen!! Foto!!!

Nu gaat het goed, wat zeurende pijn, dus zo lekker richting bed. en ja hoor … kan natuurlijk nu net de kruik niet vinden :wall:

Balen dat je nu krampen hebt hopelijk is het morgen wat beter :hug: .

Draagdoek zit nu bij de was hij was wel schoon maar een beetje muf doordat hij een poosje in de kast heeft gelegen. Morgen moet ik bellen voor een kinderarts ik kreeg er ook een door via oud klasgenoot die een huil abt heeft. Ik weet zo niet welke ze had doorgegeven

Cees fijn dat het er goed uit zag, ik kan me voorstellen dat het een gedoe is met gesleep met fer. Dusssss beebje tijd om te komen!!!

Zonet visite gehad en l heeft de hele boel bij elkaar geschreeuwd echt heel zielig. Ik heb de helft van de gesprekken niet meegekregen

ik heb een nieuwe avatar :inlove: :inlove: :inlove:

mooie avatar!!

Hier gaat het goed, nog wat raar onder in de buik. redelijk geslapen, werd soms wakker van stekende pijn, lijkt nu weg.