whahaha dat is wel zo maar dat viel wel mee. Het wiel zit voor de bak dus er zit heel veel ruimte tussen het stuur en het voorwiel heel appart fietst het, je zult het wel merken als je binnenkort even er op komt fietsen
is goed! Deze week laatste week verlof??
Ja
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:-*
Heerlijke dag vandaag. Kreeg ontbijt op bed en nu lekker rustig thuis aanklooien. genieten van mijn gezin!
wat heerlijk caris :inlove:
Gaaf een bakfiets :thumbup: :dance: Foto :inlove: Balen zeg, bijna weer werken :hug: Hier begint woensdag het alleen zijn met mijn 2 moppies. Ik zie er best tegenop eigenlijk :shifty:
Lekker verwend Caris, heerlijk :thumbup:
De doop was super. De viering was mooi en daarna met de familie hier thuis nog gegeten en gedronken. Erg gezellig :mrgreen:
Ik heb Kaya gemaild en gevraagd of ze de viering naar jou doorstuurt Caris, want ik heb je mailadres niet
ik zal even kijken naar mijn mail Cees. Super dat het zo leuk was!
Spannend he de eerste keer met 2 moppies alleen maar komt goed hoor :-*
zag net de mail binnenkomen! Ga hem ff lezen!!
Laat me weten wat jullie ervan vonden
Wordt het geen tijd voor een nieuw deeltje :think: Wie voelt zich geroepen???
ik wil wel een nieuw deeltje aanmaken als iemand mij zegt hoe je die plaatjes invoegd?
:lol: :lol: Ik doe het altijd in Paint.
Heb je dan genoeg info?
ik ga mijn best doen :mrgreen:
plaatje zoeken, kopieren in word, dan zorgen dat tekst voor plaatje komt. tekst typen. Dit gebeuren kopieren naar paint, daar opslaan. Photobucket openen en dan uploaden en hierneer zetten.
Cees, mooi hoor de doopviering, jeetje wat zeggen jullie veel! Ondanks dat ik een heel ander geloof heb vind ik het mooi hoe jullie het doen en wat jullie J.ans beloven!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5034850#5034850
hier een nieuw deeltje plaatje wordt nog toegevoegd :mrgreen: