Meistoppers 2010, Welkom Jans

Ben inmiddels ook wakker al is het vanuit bed met de kleine man voor de eerste voeding aan de borst, dus we hebben weer heerlijk door kunnen slapen!

Hoop dat ik zo nog even kan blijven liggen, meestal slaapt Levi nog een klein uurtje na de eerste voeding.

hier was tl wakker om 4 uur, ik draaide me nog ff om. Om half 9 werd ik wakker, en tl was toen ook wakker. Straks komen mijn ouders me halen, gaan we naar mijn zusje toe. Die is nu net op kamers dus ff haar kamer bekijken!

Leuke dag gehad gisteren Cariska?

Hoe ging het gisteren met het drinken van Lilly?

Vanmorgen een zoon die om 5.06 uur al op onze kamer stond :zzz: :zzz: Helaas niet hetzelfde gedaan als Tl, maar is wakker gebleven. Vandaag is hij (gelukkig :shifty: ) naar de opvang en zijn mama weer naar het ziekenhuis voor controle ZUCHT

Helemaal vergeten :oops: :oops: :oops: Cariska, succes vandaag :thumbup: Hoe laat heb je een afspraak?

om 8.10 dus mooi op tijd.

Vanmorgen zei de weegschaal 83.1!!! :dance:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Succes :thumbup:

Caris, hoe was het in het ziekenhuis??? Wat goed van jou 83.1!!!

Cees succes weer in het ziekenhuis :hug: .

het drinken van Lilly was volgens mij eenmalig want nu drinkt ze gewoon weer 60cc. eigenwijs ding. Wordt wel een lange dag vandaag hier denk ik. Ze werd wakker en begon te huilen, daarna een flesje en weer huilen en nu nog steeds huilen. Zometeen Kaya lopend naar de creche brengen en vanmiddag krijg ik visite

Pfff viel me toch een beetje tegen om naar de creche te lopen, het was toch 25 minuten heen en 25 minuten terug :shock: . Maar goed kaya was weer helemaal blij dat ze naar de creche mocht :inlove: .

Op de terugweg even een tussenstop gehad bij de kapper en ze hadden wel even tijd voor mij dus ik heb weer lekker een korte coupe!

Zometeen even Lilly een flesje geven, daarna beneden opruimen en stofzuigen en boven wat wassen draaien. En daarna even lekker onder de douche want die kleine haartjes die kriebelen aardig in mijn nek :?

Kaya, dat vraagt om een foto!!!

We gaan de ofo niet meer in! De gyn (hele lieve man (glas)) vertelde dat ofo opgestart wordt als men in 1 jaar tijd niet zwanger wordt. Aangezien wij in 1 jaar tijd 3 keer zwanger zijn geweest ligt daar de oorzaak niet en is het niet het goeie onderzoek.

We gaan nu dus kijken waarom ik niet zwanger blijf. Wel echo gehad en daarop was een poliep te zien in de baarmoeder, deze wordt 21-6 eruit gehaald :? :shock: . Hopenlijk valt dit onderzoek mee!!!

VOlgende afspraak gepland over 2 maanden, tenzij ik zwanger ben, dan mag ik komen als ik 2 tot 3 week overtijd ben voor de echo. Dan is er een kloppend hartje te zien (als het goed is natuurlijk).

Vanmorgen al bloedgeprikt, ook op stolling en chromosomen. Chromosomen moest van mij en vriend.

Al met al spannend dus!!!

Caris, dr Glas dus, das idd een hele fijne man. Heeft bij mij de bevalling van kaya gedaan!

Balen dat je een poliep hebt zeg :hug: , wel fijn dat hij er snel uitgehaald kan worden.

Waarom werd je op stolling geprikt?

Idd een spannende tijd zo, maar fijn dat er zo goed werd gekeken naar welk onderzoek het beste bij jou past!

stolling is voor de miskramen. als er iets met de stolling is kan het zijn dat daardoor miskramen ontstaan.

Ok dat wist ik niet. En van A weet ik het ook niet hoe dat was?!

:hug: :hug: :hug: , probeer je niet te druk te maken meis, maar makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk

gaan het proberen idd!

:-* , als er iets is, je weet me te vinden he!

:-*

Spannend Caris. Konden ze er iets van zeggen of die poliep de veroorzaker is?? Dat zou wel veel verklaren. Gelukkig is 21-6 al snel!

Fijn zeg dat er zo goed naar je geluisterd wordt :thumbup: Dat moet een goed gevoel geven, ook al is de reden waarom niet leuk :hug:

Wel even lekker Kaya, wat tijd voor jezelf (al was Lilly er natuurlijk bij) :thumbup:

Ik ben weer goedgekeurd :thumbup: Bloeddruk was weer gedaald. Vrijdag weer terug voor ctg etc. en volgende week dinsdag weer naar de gyn. Ik heb er weer meer vertrouwen in en hoop weer op een natuurlijke bevalling. Wel moet ik het nu van mezelf rustig aan blijven doen, want dat werkt voor mijn bloeddruk het beste :thumbup:

fijn dat je bent goedgekeurd cees!!!

Net ff potje gejankt bij vriendlief. Gelukkig lees ik veel verhalen dat je er weinig last van hebt dus dat is fijn… maar tja is toch prive plekje hé??

Leidinggevende vroeg of het echt volgende week moest, of het niet later kon. Hallo!!! Ik heb gezegd dat het volgende week moest omdat het anders nog lang duurde… zucht… Heb me NOOIT ziekgemeld voor miskramen en omdat ik lichamelijk heel slecht in mekaar zat toen met het hele b12 verhaal, terwijl ik van collega’s naar huis moest. En nu zegt hij dit… belachelijk!!!

:hug: och cariska toch, lekker even flink uithuilen. Lekker lomp van je leidinggevende, trek het je maar niet aan hoor.

Cees weer goedgekeurd super, nog even!

Hier druk,druk druk, vandaag weer gewerkt wel een leuke dag gehad, hele middag bij de kleuters! Vanavond hadden we etentje / zomerfeest van het kdv, erg leuk en gezellig, kids nog lekker gespeeld en die lagen om 19.30 (voor onze kids laat) helemaal KO in bed. Levi flink slok gedaan en even op schoot liggen slapen en die ligt er nu al weer een half uur in na zijn laatste voeding. Morgen halve dag werken en 's middags hopelijk iets leuks met de oudste 2 doen.

Donderdag avond gesprek over mogelijk nieuw werk, daarna hoop ik er meer over te kunnen vertellen want als het doorgaat en lukt is het super!

Maar goed ga nu mijn luikjes dicht doen (handig gsm met internet )

Liefs

Laat je tranen maar lopen hoor Caris. Ik vind dat je je er ontzettend moedig doorheen slaat :-* Het is allemaal niet niks en dan zo’n reactie op het werk :wall: :wall: :hug: :hug:

Spannend Smarty. Succes donderdag. Ik hoop voor je dat het wat wordt :pray: Klinkt wel goed daar bij jullie, volgens mij hebben jullie het ritme aardig goed gevonden :thumbup:

Hoe ging het gisteren en vannacht met Lilly?

Ik heb een zieke zoon thuis :? En net nu ik besloten had om het rustiger aan te gaan doen ivm mijn bloeddruk :doh: