Meistoppers 2010, Welkom Jans

kaya, weet je nog op de 9maandenbeurs dat verhaal over ostheopatie! Doen hoor!!

Cees, 38 weken vandaag!!! SUper!!

Hier moe!!! pffff…

Hier ook moe. Gelukkig weekend :mrgreen:

Fer gaat van morgenvroeg tot zondagmiddag logeren en ik ga morgen met een vriendin lunchen en hopelijk nog een beetje shoppen. Zondag eerst ctg en daarna hopelijk met hub ook nog lekker lunchen. Heb nog niet met hub overlegt, dus ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Nu eerst banken en hopelijk een keertje “doorslapen” (lees niet wakker liggen en honger krijgen :wink: )

Effe snel ben zooooo trots! Lilly heeft net een fles van 100cc leeggedronken!!!

super!!! en hoelang heeft ze geslapen???

Hier naar de dienst en daarna naar de kinderboerderij. hebben ze zomerfeest ofzo, met kindercircus, schapen scheren, ponyritjes maken, leuk dus!

Super Kaya :thumbup:

Veel plezier Cariska, klinkt super :thumbup:

Vandaag een ochtendje ziekenhuis (ctg etc.) en daarna met hu lunchen. Ik ben eens in een lunchroom geweest en zag dat anderen daar een heerlijke schotel met verse vis bestelde (gerookte zalm, paling etc.) en wil die altijd ook nog eens eten. Hopelijk vandaag :drool: Daarna zoonlief ophalen bij opa en oma. Kan ik weer lekker knuffelen :inlove: Hebben jullie dat ook dat je ze gigantisch mist na een dagje al :roll:

En BIB :mrgreen:

@cees77 wrote:

En BIB :mrgreen:
anders heb je wel een heel drukke planning met een bia hahaha. Heel veel plezier!!

Caris jij ook veel plezier Bij welke kinderboederij is het?

Lilly heeft van 23.00 tot 03.30 geslapen! Daarna 80!!! Cc gedronken en er weer drie en een half uur tussen laten zitten dus helemaal super! Helemaal nadat ze gisteren wel tien keer een fles heeft gehad en elke keer een beetje dronk!! Wij gaan zo hier broodjes bakken en brunchen

cees, alles ok in zkh?

Kinderboerderij was leuk! 2keer erover heen want kwam kaya en fam tegen. Straks kip eten uit de oven :drool:

Gezellig dames :thumbup:

Super dat ze goed haar flessen heeft gedronken. Zou ze nu een ritme hebben en dan ook gelijk beter slapen? :pray:

Zkh viel een beetje tegen. Dat wil zeggen, er zat eiwit in de urine en bloeddruk weer iets hoger. Ik zag het al helemaal voor me dat het precies zo gaat lopen als de vorige keer. Afwachten en afwachten en afwachten en dan op het laatst toch zo’n hoge bloeddruk en geen mogelijkheid tot inleiden dat het weer een ks wordt. Maar de gyn heeft de kans op een natuurlijke bevalling nog niet opgegeven. Dus daar houd ik me maar aan vast. Hoewel ik dat wel erg moeilijk vind. Mij zou het niets verbazen als over 1,5 week blijkt dat het toch een ks moet worden. We wachten maar af…

Dinsdag weer terug voor ctg etc.

spannend dus! Kan je niet zelf vragen om een keizersnede? Stress is ook niet bevordelijk voor de bloeddruk…

Ja heb ik gedaan vandaag, maar de gyn vond de waardes geen reden om me daar te laten en de baby te halen. Had ik ook niet verwacht, maar ik zie het al helemaal zo gaan als de vorige keer. En wat dat betreft laat mijn intuitie me niet snel in de steek.

spannend dus! Blijf goed op jezelf letten hoor!!! Jou gevoel vind ik het belangrijkste!! Dus trek op tijd aan de bel!!

Helaas denken de gyn’s hier in het zkh er anders over. Vorige keer zat ik er ook helemaal doorheen, maar kindje maakte het goed, dus tja, na iedere controle (om de 2 dagen) was het weer afwachten…

Denk/hoop wel dat ik nu beter durf te laten horen hoe ik erover denk. Vind het in zulke gevallen wel erg lastig om voor mezelf op te komen :shifty:

Cees wat balen zeg, dat was idd niet waar je op gehoopt had. Wel goed voor jezelf opkomen hoor niemand anders doet het dus laat van je horen!!

Ik hoop wel dat Lilly wat meer ritme krijgt, maar ik denk dat het nog even duurt, zo heeft ze de ene dag 8 flessen en de andere dag 7 en gisteren wel tien, maar ja toen dronk ze overdag dus ook zo slecht.

Was idd leuk Caris en lekker ja kip. hier werden het tosti’s haha. We zouden zelf gemaakte pizza eten op de nieuwe pizzasteen die ik voor rem zijn verjaardag heb gegeven. Helaas moest dat ding de eerste keer een uur in de oven om uit te harden, maar daar kwamen we pas om half zes achter dus dat werd allemaal een beetje te laat. Nu gaan we morgen maar pizza eten, ach dat is weer een lekker vooruitzicht!

De mannen zijn hier aan het gamen dus ik zit met een laptopje op schoot op bed met Lilly naast me die heerlijk ligt te snurken :inlove: , lekker genieten dus haha

succes met de mannen! Ik heb net de inloopkast boven uitgemest (jeetje wat een rommel :doh: :silenced: . Nu weer stuk netter. Nu de kleren van tl daarin gedaan, box in die kast dus aanstaande babykamer is een klein stukkie leger. Is nu echt een rommelhok maar wil hem langzaamaan opruimen…

Net 15 minuten bij tl gekeken, had het gevoel dat ik ff kijken moest, en ze lag zo heerlijk te slapen, smelt moment!!

Nu laatste spul weggooien en dan ff voor de tv ofzo…

Kom morgen even uitgebreid reageren, eerste werkweek zit er weer op! Nog 4 weken te gaan en dan vakantie. Ben al bezig met ander werk, maar kan er nog even niets over kwijt.

Levi heeft van de afgelopen 5 nachten 3 keer doorgeslapen tot 6/7uur en 2keer tot 4 uur. Dus dat begint ook te komen!

maar ga nu naar bed,want zal je net zien als ik langer op blijf komt hij eerder/vaker. :lol:

smarty, spannend je nieuwe werk!! Succes nog ff met de laatste weken!!

spannend Smarty ik ga duimen, en nu hup naar bed :mrgreen:

Spannend Smarty, veel succes :thumbup:

Kaya, misschien is ze ook gewoon haar ritme kwijt doordat ze steeds kleine beetjes eet. Dat heb ik zelf tenminste wel. Als ik op een dag niet gewoon 3 goede maaltijden eet, dan blijf ik heel de dag snaaien. En de ene dag 6 en de andere dag 7 is niet zo erg of wel?

Cariska, dat zat dan in de lucht. Heb ook bij Fer zitten zwijmelen naast zijn bed :inlove: en mezelf moed in zitten praten dat dit is waar ik het allemaal voor doe :mrgreen:

Zo, de laatste vannacht en de eerste vanmorgen. Ik was nog lekker in dromenland, maar zoonlief vond het om kwart voor 6 wel tijd om op te staan :zzz: :zzz:

Dit wordt letterlijk en figuurlijk een lange dag :mrgreen: