Meistoppers 2010, Welkom Jans

En de vorige keer begon het ook zo en ben ik uiteindelijk bevallen bij een bloeddruk van 210/120 :shock:

Jeetje Cees wat balen! En bevallen met zzo’n bloeddruk, echt niet nromaal :shock: .

Hier goed nieuws, Lilly is aangekomen!!! Ze weegt nu 3942 en is dus 200 gram aangekomen en ben dus superblij. Direct een consult gehad bij de cb arts, hoef ik 1 juli niet heen :dance: . Lilly doet het verder hartikke goed en zit volgens de middellijn met haar gewicht en net onder de middellijn met lengte. Zij denkt niet dat het kma is en dus lekker door op de voeding die ze nu heeft, waarschijnlijk heeft ze de geborgenheid en aandacht nodig en we moeten er even doorheen, als we het niet meer zagen zitten dan direct weer bellen! verder zoutoplossing gebruiken voor elke voeding, dat zou haar dan net meer lucht geven tijdens de voeding zodat ze wat makkelijker drinkt dus dat heb ik maar even opgehaald. Nu maar hopen dat we verder een rustig dagje hebben, ben een beetje moe.

Super Kaya :thumbup: Een hele opluchting :dance: :dance: Alleen zoutoplossing voor de voeding, daar heb ik nog nooit van gehoord :think:

Ik heb de vorige keer ook vanwege de bloeddruk en slechte bloeduitslagen een ks gehad :wink:

jeetje cees, wat een bloeddruk dan vorige keer. ook hellp of niet?? Kunnen ze je niet met 38 week inleiden???

Kaya, super dat ze is aangekomen! En fijn geen kma! Lekker in de draagdoek bij je houden dan maar als ze de geborgenheid nodig heeft.

ik ga me maar eens klaarmaken voor het werk!

cees ze heeft haar neus dicht zitten waardoor ze moeite heeft met ademhalen en daardoorr moe word en dus moeilijker drinkt.

Caris werkse zometeen

Ow, okee, dus het zout is voor de neus open te maken :doh: Ik dacht om op te drinken :sick: :shifty:

Vorige keer had ik pre-eclampsie maar na de bevalling bloeduitslagen die slechter waren dan ervoor, dus echt op het randje net geen hellp.

Zou wat zijn, dan moeten ze me vandaag of morgen bellen dat ze me in gaan leiden vrijdag :mrgreen: Dat zie ik niet zo gebeuren. Ben er ook nog niet klaar voor :shifty: Beebje is ook niet inleidbaar, want ligt dwars in de bm :? Daarbij doen ze niet snel inleiden naar een ks :wink:

Ow ja, en werk ze :oops: :thumbup:

oh nee dat is ook zo…

ben nu echt naar het werk hoor!!

whahaha cees dat zou wel zielig zijn als ze dat op moet drinken.

jeetje heftig cees de vorige keer dus net op het randje, heb je dan ook een verhoogde kans om het nu weer te krijgen?

caris bedankt voor de linkjes

Nee, ik heb geen verhoogde kans. De kans is juist kleiner dan de eerste keer :? Maar goed, mijn moeder had ook alle 3 de zwangerschappen wat. Bij de eerste (ik) zw. verg. Bij de tweede suiker en bij de derde vanaf maand 3 een verhoogde bloeddruk waardoor ze een half jaar plat op bed moest liggen.

Maar toch, ik het gaat/ging zo lekker dat ik hier echt niet op geteld had en het valt echt tegen :cry: gelukkig doet een flinke huilbui goed :mrgreen:

cees dikke :hug: :hug: :hug:

:-*

Ik ga mijn boefje uit bed halen en eens kijken of we lekker naar de speeltuin kunnen gaan ofzo :mrgreen:

zo weer klaar met werken! wilde babyboom kijken maar staat nog niet op de site :cry:

Jammer. Heftige aflevering weer :cry: Kan me niet herinneren dat ik de vorige serie ook zo heftig vond :think:

Vandaag voel ik me weer een stuk beter :mrgreen: Wat goed slapen al niet doet :thumbup: Ik heb er alweer meer vertrouwen in en hoop nog altijd op een natuurlijke bevalling :pray:

fijn dat je je beter voelt cees!! Hier morgen nog werken en dan weekend vrij, heerlijk!

Caris, werkse vandaag!

Cees hoe gaat het nu met je :-* .

Ik zit er hier even helemaal doorheen. Lilly huilt echt heel erg veel, en dat is erg vermoeiend. We denken er over om naar een osteopaat te gaan om haar na te laten kijken.

Ze ligt nu gelukkig even in de wandelwagen te slapen. We moesten even naar de winkel en zelfs ingebakerd was ze aan het huilen. Dus ben wel blij dat ze even slaapt, heb haar maar in de gang geparkeerd :mrgreen: .

Zometeen visite van een collega, en vanmiddag naar mijn ouders want mijn vader viert zijn verjaardag.

Vervelend Kaya. Ik hoop dat een osteopaat jullie kan helpen :hug: En vanmiddag laat je haar maar lekker over aan de visite van je pa :mrgreen:

Vannacht niet zo goed geslapen. Had mega hoofdpijn en dat kan dus ook een teken van zw verg zijn. Vannacht dus een tijdje opgezeten. Zoonlief is vanmorgen door hub weggebracht naat het kdv en ik heb nog tot 10 uur geslapen. Hoofdpijn gelukkig weg en een rustig dagje voor de boeg. Heb nog 2 films gedownload, dus dat komt best goed.

Eigenlijk moet ik boodschappen doen en mijn ziekenhuistas inpakken, maar dat laat ik lekker liggen tot morgen :angel:

Balen van de hoofdpijn, hou je het wel in de gaten??!

En bedankt voor je kaartje, echt heel erg lief :-* .

Caris, je mobiel doet hier wonderen op dit moment, zodra de muziek uit gaat begint ze weer te huilen

Ja, ik houd de hoofdpijn zeker in de gaten. Maar zolang ik nog goed plas etc. houd ik een slag om de arm :wink:

En hoe zou ik toch aan het adres zijn gekomen :angel: