Meistoppers 2010, Welkom Jans

En ik maar denken dat het heel precies komt :doh:

tussen dag 3 en 5, dus als vandaag dag 1 is is woensdag dag 3, was gisteren dag 1 is woensdag dag 4

Het jurkje is helemaal geweldig!!! En ze had er idd geen zin in zo te zien hahaha

nee en ze heeft er al een kraaltje afgetrokken…

Nou mijn eerste werkdag zit et op. Werken op zich ging wel er was vandaag niet zoveel te doen, onderbouw is deze week vrij,dus heb veel tijd tussendoor vrij en wat er lag om te doen deze week is al bijna klaar.

Levi gelukkig goed gedronken bij oma uit de fles en ik goed kunnen kolven. Morgen eerste keer kdv,ben benieuwd.

Maar ga nu lekker voeden en knuffelen met Levi.

Smarty voor het eerst weer aan het werk :shock:, super dat je goed hebt kunnen kolfen en dat de fles er lekker in ging, is toch altijd spannend!

Caris, ik ben benieuwd hoe lang het jurkje heel blijft hahaha

Gisteren weer een drama avond gehad met Lilly, alleen maar huilen en aangezien ze overdag ook veel heeft gehuild was ik redelijk kapot. Caris hier van het forum zei dat ze misschien wel koemelkallergie heeft, en als ik het zo nalees dan is dat best een optie. Het spugen, de krampjes, direct huilen na een fles, en weinig drinken en groeien. Daarnaast heeft ze dus bultjes in haar gezicht en niest ze constant. allemaal symptomen van koelmelkallergie. Morgen ga ik wegen bij het cb en ga ik daar eens overleggen hoe of wat.

Vannacht hebben we haar ingebakerd laten slapen en dat was super! Om 11 uur de laatste fles en om 4 uur werd ze weer wakker, en daarna om half acht. helaas heeft ze na de fles van 4 uur mij een uur bezig gehouden met huilen, uiteindelijk kwam er allemaal weer slijm uit haar mond en toen ze dat kwijt was werd ze al een stuk rustiger.

Nou ik ga maar eens douchen, rem brengt zo kaya naar de creche en dan lopen we even naar het winkelcentrum, even wat dingen kopen voor de visite vanavond

BIB

Kon je lekker rustig opstarten Smarty :thumbup:

Dat zou balen zijn Kaya, een koemelkallergie, maar als dat het is, dan is er tenminste wel iets aan te doen. Ben benieuwd wat het cb zegt :thumbup:

Hoe zou het met Mariette zijn :think:

Vandaag even me-time. Fer is naar de opvang. Ik wil de enveloppen afschrijven en de laatste babywas hangt nu op de draad :mrgreen:

vroeg ik me ook af hoe het met mariette was!

kaya, :hug: Tl zegt steeds illy toe? :inlove:

Cees, babywas… ik wil ook :wink: :lol:

Je mag wel komen strijken hoor :angel:

strijken vind ik nou juist weer niets aan :lol:

net bodycombat gedaan, echt gaaf!! Maar nu wel heeeeel zweterig, dus zo lekker douchen en boven tv kijken, vriend en manlief van kaya zijn aan het gamen

BIB

Goed van je Cariska :clap: :clap: Gaat het goed met lijnen?

Zometeen naar de gyn.

ja gaat goed met lijnen, vanmorgen 84.0!!! Zit nu met tl op mijn rug, wilde ff nieuwe knoop testen.

straks komt er een meneer voor het kijken naar de kozijnen, willen alles kunststof dus gaat hij een offerte maken! Spannend hoor!!

Even snel, zit te kolven op mijn werk, Levi heeft vannacht door geslapen van 22.30 tot 6.20! Ben helemaal fris en fruitig nu

Caris, super hoor!!! Spannend voor de offerte hopelijk valt het mee.

Smarty wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen!

Gisteravond hadden we hier al feest, ik was Lilly net de fles aan het geven toen ik van boven heel hard gehuil hoorde, dus Lilly in de box gelegd en naar boven gegaan, was Kaya helemaal overstuur van het hoesten, dus haar gekalmeerd en weer naar beneden gegaan om verder de fles te geven, bogon ze weer te huilen. nou uiteindelijk kwam het er op neer dat ze een uur lang heeft gehuild en daarna viel ze eindelijk in slaap en had ze geen last van de hoest meer. Maar ja toen kwam Lilly om 2 uur en om 5 uur voor een fles, en na de fles van 5 uur begon ze te krijsen omdat ze zo’n last had bij het poepen :frowning: , dus maar een poos met haar beneden gezeten totdat Rem onder de douche ging voor het werk. Daarna heb ik haar bij me in bed genomen en werd ik vannochtend wakker van een kaya die bij me in bed was gekropen (had ik helemaal niet gemerkt :shock: ). Dus vannochtend lekker rustig opgestart en kaya gedouched, en nu pas aan een broodje. Zometeen even naar het inloopspreekuur om Lilly te wegen.

pff kaya, ben benieuwd hoe het bij het cb is!

Succes verder met je dieet Caris :thumbup: Hopelijk valt de offerte niet tegen :thumbup:

Super Smarty heel de nacht doorgeslapen :dance: :dance:

Vervelend Kaya. Gelukkig mocht je wel wat uitslapen van je dames :mrgreen:

Controle viel een beetje tegen. Bloeddruk is wat verhoogd, dus direct het hele traject opgestart, ctg, bloeddrukmetingen, bloed prikken, plas inleveren etc. Alles zag er goed uit, maar zondag wel weer terugkomen en dan woensdag weer. Echt balen. Het ging zo lekker en nu voelt het als een kink in de kabel :frowning: Ik had echt goede hoop op een gewone bevalling, maar dat lijkt steeds verder weg :cry:

dat is balen cees, wat was je bloeddruk als ik vragen mag?

Mag je wel vragen hoor :mrgreen:

De metingen waren tussen de 130/87 en 151/93.

en vorige keren? Digitaal gemeten of met de hand? 93 onderdruk vind ik nog meevallen, bovendruk idd wel wat hoog. maar goed ze hanteren natuurlijk andere waarden bij een zwangere dan bij een niet zwangere

Ik vond het ook meevallen hoor! Maar tegenover de vorige week (120/80 met de hand) en vandaag (140/95 met de hand) was het verschil wel groot :wink: