Meistoppers 2010, Welkom Jans

Pfff… Bij jullie ook zo warm geweest vannacht. Jeetje zeg. Had wel ieder uur onder de douche willen gaan staan 8) Gelukkig mocht ik uitslapen en werd ook pas om kwart over 9 wakker :mrgreen:

Als mijn BUB komt, volgen jullie die dan bij de maandmama’s of stuurt iemand mij een pb met zijn mobiele nummer?

Ow ja, en BIB natuurlijk :mrgreen:

haha cees je hebt pb met mijn nummer!!

hier vanmorgen opeens bruin verlies en wat licht roze bij afvegen. Ook al 2 hele kleine stolseltjes gezien … beetje vroeg hoor!!! Weet dat het de innesteling zou kunnen zijn maar ik ga dr niet meer vanuit na het zien van de stolsels, nu afwachten wanneer het doorbreekt en dan afspraak maken voor de eerste echo i.v.m. ofo onderzoeken.

caris je had toch ook het idee dat je heel vroeg een eisprong had of zit ik nu verkeerd :think: ?

Lilly weer erg onrustig vanavond pff wel vermoeiend hoor.

Kaya was gelukkig heel erg lief vandaag want ze lag gisteren pas om kwart over elf op bed. Mijn zus had haar kinderen meegenomen wat wij niet wisten en die gingen pas om kwart voor elf weg, tja dan kun je proberen om kaya op bed te leggen maar dat pikt ze echt niet.

Alleen nu net was ze even dwars.

Vannochtend heeft rem nog bij de huisartsenpost gezeten met haar. Ze kwam uit bed en ademde heel zwaar ik werd er zelf benauwd van. We mochten direct langskomen. De longen waren gelukkig schoon maar ze heeft een virale luchtweginfectie, dus dat moet ze uitzieken. gelukkig is ze er verder niet heel ziek van.

gelukkig maar dat ze er niet ziek van is. Ja eisprong was 3 dagen eerder, maar vind 6 dagen voor nod (ondertussen meer rood verlies) toch wel anders dan anders… maar goed is natuurlijk na de vmk dus cyclus beetje op de hobbel kan natuurlijk…

denk idd dat je cyclus nu een beetje op de hobbel is :hug:

Balen Caris, ik had zo’n goede hoop toen je 14 dagen na je eerste menstruatiedag je eisprong voelde :hug: Morgen maar gelijk de gyn bellen. Spannend! Is het dan echt begonnen het traject :-*

Balen die luchtweginfectie van Kaya. Gelukkig verder niet ziek :thumbup: En jeetje :shock: kwart over 11. Fer gaat nu net naar bed. We hadden familiedag en dit vind ik eigenlijk al veel te laat. Maar ach, niet te druk om maken. Voor een keertje :wink:

hier net de film komt er een vrouw bij de dokter gekeken. 2de keer maar weer huilen… nu dus met dikke ogen achter de pc :wink:

Tl heeft vanavond voor het eerst geen flesje water meegehad naar bed. Was ongeveer 10 minuten drama maar toen is ze lief gaan slapen.

Morgen gyn bellen … denk het wel idd. Ff kijken of het nu echt doorzet maar nu wel meer bloed, dus of dit nu dag 1 al is of niet? Meestal begint het eerst met 2 dagen bruin verlies… en dan totaal 10 dagen lang een menstuatie. Hopenlijk is het nu ook sneller over!

Ik zou gewoon bellen naar de gyn. Misschien krijg je dan ook meer inzicht in je cyclus omdat die regelmatig anders begint :thumbup:

Komt een vrouw bij de dokter hebben wij expres niet gekeken 8)

ga vandaag als dag 1 tellen en dan straks bellen voor afspraak volgende week maandag…

net ff uitgerekend wanneer ongeveer ovulatie kan zijn 20-6. 18-6 ben ik in limburg ivm vrijgezellenfeest van mijn zus, kom dan de 19de terug … wel of niet deze maand ofo in?

Ik zou gewoon even overleggen met de gyn. Persoonlijk zou ik geen maand meer kunnen wachten denk ik :shifty:

@cees77 wrote:

Ik zou gewoon even overleggen met de gyn. Persoonlijk zou ik geen maand meer kunnen wachten denk ik :shifty:

nee… ik ook niet… ga idd die afspraak maken en dan kijken wat hij zegt…

Niet vergeten te vermelden dat je cyclus een beetje raar begint iedere keer en dat je niet goed weet wat je als dag 1 moet tellen :thumbup:

Succes meis :-*

ja dat is zo …

vergeet je niet iets??

Ik zou idd ook even overleggen met de gyn of assistent, kijken wat zij zeggen.

hier vanaf vannochtend zeven uur weer feest met Lilly ondanks dat ze ingebakerd is. Wel heeft ze in de bakerzak 4 uur achter elkaar geslapen!!

degene die de jurk van tl wil zien moet mij even het mailadres sturen zodat jullie hem kunnen zien! Doe maar via pb!

Afspraak gemaakt voor echo op dinsdag 14-6 (maandag is pinksteren…) 8.10 dus mooi op tijd! Spannend hoor! Deze week dus bloedprikken.

Ben natuurlijk heeeeel benieuwd naar het jurkje!

Spannend Caris, en fijn dat je zo vroeg kan want dan zit je er ook niet de hele dag op te wachtten!

BIB :mrgreen: al mag het van mij vandaag wel BUB worden. Bah… Wat een rotweer. Ben er helemaal gaar van.

Spannend Caris :thumbup: En dan woensdag bloedprikken? Of donderdag?

hier was het gewoon hartstikke droog vanmorgen! Heerlijk voor wat kunnen prutsen buiten. Nu begint het net te regenen.

Denk woensdag bloed prikken, komt me beter uit dan donderdag