Meistoppers 2010, Welkom Jans

Daar is ie dan, mijn eerste BIB :mrgreen: Laat maar komen die beeb :mrgreen:

Whaha… Die Kaya, bijdehandje :inlove:

Hopelijk slaapt Lilly beter als ze ingebakerd ligt. Maar mag dat wel als ze zo gemakkelijk voeding teruggeeft :think:

Leuk dagje dus op de baderie. Wij zijn gisteren naar de dierenthuis geweest. Was een super dag! Fer heeft enorm genoten :inlove: Ik denk wel dat dit het laatste echte uitstapje was, want ik ben er nu nog K.O. van. Gelukkig is zoonlief vandaag naar het kdv :angel:

smarty wat voor bakerzak is het? ik kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt in werken, hopelijk loopt je voeding niet terug!

cees je eerste bib :inlove: :inlove: :inlove: , kan me voorstellen dat je nu ko bent gelukkig dus een rustig dagje. en de ierentuin is altijd superleuk!

het gaat vooral om overdag dus dan ben ik er toch steeds bij snachts slaapt ze meestal wel goed, op vannacgt na dan.

Hij is van puckababy

wow cees je eerste bib :inlove: :inlove: :inlove:

Kaya, lekker dagje gehad dus! en domme mama :lol:

smarty, kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om te werken… hopenlijk loopt je bv niet terug…

hier vandaag met tl in de bus naar dierentuin in emmen geweest, net heerlijk gegeten bij het wokrestaurant, dus nu uitbuiken :lol:

caris leu zeg met de bus naar de dierentuin, alleen de bus is al een belevenis!

smarty is het een puckababy piep en hoeveel zou je ervoor willen hebben?

vandaag is rem jarig alweer 33 jaar :dance: , moet je niet tegen hem zeggen hoor hij vind zich erg oud op dit moment hahaha

gefeliciteerd kaya!!! Kan helaas niet komen, moet werken. Misschien komt johan daarna nog maar dat regelt hij wel met rem.

Was idd super met de bus naar emmen! Heb echt genoten van mijn moeder/dochter dagje!

thanks voor de feli! ik hoorde al dat je moet werken. Ze regelen het verder onderling maar daar bemoei ik me niet mee hahaha.

Echt leuk zo’n dagje samen :inlove: !

Van harte proficiat met je man Kaya :thumbup:

Wil ik ook nog altijd een keer met Fer doen, met de bus, maar het komt er nooit van :roll: Vind de auto te gemakkelijk :shifty:

Kaya, hoe gaat het met je hoofdpijn? En de ischias is dat helemaal over nu?

de hoofdpijn is een beetje op en af maar ik denk dat ik nu vooral hoofdpijn heb van slaapgebrek.

de isschias is wel beter maar als ik op mijn linkerbeen ga staan om bijvoorbeeld een broek aan te trekken dan doet het nog wel zeer, ik kijk het nog even aan en word het niet beter dan moet ik toch maar even naar de fysio.

ik wil met kaya nog steeds een keertje mert de trein maar dat blijft er ook steeds bij.

Gelukkig ben ik dan niet de enige die al die plannen heeft maar ze niet uitvoert :wink: Fer zegt iedere week wel een keer: wij gaan ook nog een keertje met de trein :angel: :mrgreen:

Vervelend dat het nog niet over is Kaya. Hopelijk gaat het snel beter. En een consult van de fysio is nooit weg.

en jij zegt zeker tegen fer natuurlijk gaan we een keer met de trein hahaha. dat zeg ik ook steeds tegen kaya.

maar de belofte is dat we met de trein naar groningen gaan en dat we dan bij opa op het werk gaan kijken.

ik wil ook nog met de trein met tl. Wilde eerst gisteren met de trein naar emmen, maar is gewoon 39 euro een retourtje! Bus is 12 euro dus tja …makkelijke keus! Hier niet altijd een auto dus is de bus leuk om te doen!

de trein is ook hel erg duur

ja idd, groningen is dan nog een 10tje valt heel erg mee in verhouding tot emmen…

Hier ga ik regelmatig met de jongens met de bus en trein, al is het nu lang geleden!

Kaya zal straks als Levi wakker is even kijken maar dacht dat het een mini is. Ik zou er graag nog 10 euro voor krijgen.

Hier zo even boodschapjes doen en voor de rest lekker in en om huis bezig zijn.

Idd Kaya :oops: Ik zeg dan steeds; wij gaan nog een keertje met de trein.

Hier kun je voor 10 euro een hele dag met de bus en de trein door Noord Limburg :thumbup: Dan is het wel leuk om te doen :thumbup:

Cees, dat is hartstikke goed te doen dan idd!

Net kwam een super schattig jurkje binnen voor trouwerij van mijn zus. Kan hem hier niet showen want weet niet of ze stiekem meekijkt/leest…

ook net mijn nieuwe doek binnne :oops:

Dan zeg haar maar dat ze hier niet mag lezen :naughty: :naughty: :mrgreen:

welke doek caris? En ben benieuwd naar het jurkje!!

Cees dat is echt niet duur dat zouden ze hier moeten hebben

kaya, die ene doek die ik je toen liet zien haha