Meistoppers 2010, Welkom Jans

@kaya wrote:

Gelukkig niet moet er niet aan denken weer een ceremonie in de tuin te houden hahaha
:mrgreen: :lol:

Fer wil tot nu toe ook met alles spelen wat dadelijk voor en van de baby is :mrgreen: Maar verdwenen speentjes lijkt me wel erg lastig :roll:

is erg lastig idd want lilly heeft dan zuigbehoefte en schreeuwt alles bij elkaar terwijl ik de woonkamer op de kop zet. ik houd me voor dat het een fase is

Ik hoop het ook. Het is ook zo’n gedoe om die spenen steeds in de koelkast te leggen etc.

Cees, das idd geen optie.

Gisteren gezellig bij Caris geweest met hub en Lilly. Kaya is wezen slapen bij opa en oma. Zonet even met opa en oma gebelt en ze is heel lief geweest en heeft lekker geslapen.

Lilly heeft ook goed geslapen en op de flessen na elke drie uur, hebben we haar niet gehoord. Ze ligt wel weer in de wandelwagenbak naast mij te slapen en dat gaat goed. Als ze in de wieg ligt ookal is het in de bak ligt ze te ver bij mij vandaan en kan ze mij niet horen en daar word ze onrustig van. Dus voorlopig maar weer creatief het bed in stappen hahaha.

Rem gaat straks naar de bios met Kaya :inlove: naar de nieuwe winnie the pooh film. Eerst zou ik gaan, maar rem leek het zo leuk om met haar te gaan dus gaan hun nu met zijn tweetjes. Ik zie ze al helemaal zitten :inlove: :inlove:

Caris veel plezier bij Mary Poppins!!!

Kaya heeft het ontzettend leuk gehad met rem bij de film, daarna zijn ze nog even de hertjes wezen voeren, helaas waren daar twee zeer brutale eenden en eentje heeft kaya gebeten :lol: .

Ik heb ondertussen even de was bijgewerkt en alles opgevouwen want er stonden drie wasmanden vol :oops: .

Ook neg even de woonkamer gedweild en de wc beneden gedaan, de laatste dagen echt te weinig gedaan doordat rem nog vrij is. Nu ben ik weer een beetje bij gelukkig.

kaya leuk bios!!! En die eens :lol:

Marry poppins was super!!!

Probeerde je het forum in je eentje vol te kletsen Kaya :lol: :lol: Leuk zo’n vader-dochteruitje naar de bios :thumbup:

Vervelend dat Lilly alleen bij jou in de buurt wil slapen, maar ik snap het wel als ze in zo’n lekker mei tai (of hoe was het ook alweer :oops: ) mag buidelen met mama :inlove:

Caris, alweer naar Marry Poppins :think: Of verwar ik je nu met iemand anders :oops:

Caris, je gaat goed met je dieet :shock: :clap: :clap: :dance:

Cees :lol: , nou ik deed aardig mijn best hahaha.

Ik had het er nog met mijn ma over, maar mijn broertje had het ook heel erg wilde ook steeds bij mijn mams zijn. Hopelijk krijg ik haar binnenkort zover dat ze in de wieg kan slapen dat vind ik al heel wat haha

Kaya l.evi sliep met 6 weken in zijn bedje, nou ja met uitzondering van vandaag. Hij wil niet slapen, drinkt slecht en ik voelde me toch al niet zo happy kan er ook nog wel bij.

smarty :hug: :hug: :hug: , altijd als je het zelf niet goed kan hebben dan hebben ze van die dagen :hug:

@kaya wrote:

smarty :hug: :hug: :hug: , altijd als je het zelf niet goed kan hebben dan hebben ze van die dagen :hug:

Ja en de 2 oudste vlogen elkaar net steeds in de haren buiten nu zitten ze gebroederlijk met een doosje rozijnen naast elkaar op de bank tv te kijken,lekker verantwoord en l.evi hangt weer aan de borst na 30min stil in zijn bed te hebben gelegen.

zo net terug van CB, Levi is nu 5280gr en 59 cm! dus ruim 1 kg erbij en 3 c gegroeit in 4 weken! Dit keer kreeg hij zijn prikjes wel dus dat was dik verdriet! dacht dat hij wel lekker zou gaan slapen nu,maar geloof niet dat hij het er mee eens is, dus ga hem er zo maar weer uit halen!

verder was alles ok, dus stond zo weer buiten!

levi prikjes :hug:

hier terug van een nachtje weg, heelijk genoten!

Levi gaat als een speer zeg echt supergoed!!!

Ik heb Lilly voor het eerst alleen in de draagdoek gedaan. De achterkant zit wel goed alleen voor krijg ik hem nog niet helemaal strak, dat word nog verder oefenen. Zij zelf vind het heerlijk want voor het eerst vandaag is ze niet aan het mopperen of huilen.

Zonet ook de wijkverpleegkundige langs gehad. Lilly weegt nu 3710 gram en is dus niet heel veel aangekomen. Ze was wel blij dat Lilly niet was afgevallen. Helaas heeft ze verder geen tips voor ons want we doen alles wat we kunnen doen met de voeding. Ze advisteert ons wel om elke week even te wegen zodat we in iedergeval in de gaten kunnen houden dat ze niet afvalt. Voor de rest was ze tevreden.

Super kaya dat het gelukt is!! Gewoon vaker oefenen en het komt goed!

En niet zoveel gegroeid… ach als ze idd maar niet afvalt!

Ik spring weer eens even in. Had van woensdag op donderdag weer een galsteen aanval, was mijn eigen schuld want ik had panne(n)koeken gegeten en dara kan ik absoluut niet tegen.

gisteren ook nog wel last gehad maar vandaag gaat het iets beter.

Straks even naar de babyplanet om een inbakerdoek te halen, Lilly is steeds zo onrustig en kan haar slaap daardoor niet vatten. Vannacht heeft ze vanaf drie uur tussen ons in gelegen en rond een uur of vier golfde ze een heleboel melk terug met ontzettend veel slijm. Ze loopt ook steeds te roggelen dus we moeten het maar even in de gaten houden, ik vond het wel griezelig vannacht.

Gisteren zijn we naar een braderie in Exloo geweest, was wel leuk maar niet zo groot, daarna nog lekker op een terrasje gezeten en natuurlijk ben ik weer verbrand, terwijl ik niet eens in de zon heb gezeten.

Ik kreeg dan ook naar mijn oren van kaya dat ik een domme mama was omdat ik me niet had ingesmeert :lol: .

Kaya ik heb een bakerzak hier liggen die je voor een klein prijsje mag overnemen, is alleen voor k.aja gebruikt. Laat maar weten of je hem wilt overnemen.

Hier alles ok, l.evi sliep van 20.45 tot 3.15 en daarna tot 6. Wel drinkt hij nu 2 dagen overdag wat slecht, kort en onrustig maar hij is er verder niet vervelend onder dus het zal wel.

Maandag weer gaan werken, had et paar weken terug heel veel zin in, maar nu ik weet dat mijn contract niet verlengd wordt zie ik er als een berg tegen op. Ben ook bang dat mijn bv nu achteruit gaat of dat mijn ventje honger gaat hebben omdat het drinken uit de fles nog steeds niet lekker gaat. Maar goed we zullen zien.

Maar goed ga de jongens loslaten in de tuin. .