Meistoppers 2010, Welkom Jans

Valt mee hoor dat schoonmaken. Daar zijn speciale borsteltjes voor. Goed dat je het erover hebt, want ik heb nog niet zo’n borsteltje gekocht :doh: Hoewel ik me niet kan herinneren dat wij dat de vorige keer heel veel gebruikte, want in het “rietje” komt geen melk :think:

goh heb ik toch altijd gedacht dat daar wel melk in kwam…

Ik zal over een paar weken eens goed kijken, maar volgens mij niet. Het is volgens mij om de lucht uit de fles en de melk te halen.

dat kan ook hoor!!

:cry: :cry: :cry: :cry: ik zit na de grote vakantie zonder werk, mijn contract word niet verlengd! mag dus over 1,5 week nog voor 5 weekjes komen opdraven en daarna is het klaar! in het kader van de bezuinigingen worden alle tijdelijke contracten niet verlengd! echt baal er zo van! bah

He wat balen zeg :hug: :hug: maarre… naar die 5 weken konden ze wat mij betreft fluiten. Die ging ik de ziektewet in :shifty:

@cees77 wrote:

He wat balen zeg :hug: :hug: maarre… naar die 5 weken konden ze wat mij betreft fluiten. Die ging ik de ziektewet in :shifty:

tja maar ja de kids op school die weten dat ik terug kom en ik kan dat tegenover hen niet maken! plus dat als het straks weer beter zou gaan ik misschien wel weer terug kan… goed dat zal sowieso volgend schooljaar niet meer zijn… ik wil met een goede indruk achterlatend de school verlaten!ik ga me niet laten kennen!

Knap hoor :thumbup:

jeetje balen smarty!! Maar idd eer aan jezelf houden en hopen dat ze je heel erg gaan missen!!

Smarty, wat balen zeg voor je :hug: :hug: , hopelijk vind je snel wat nieuws, wel supergoed van je dat je de laatste weken daar nog blijft, dan laat je wel een goede indruk achter :-* .

Na een paar hectische dagen met Lilly zijn we nu weer in wat rustiger vaarwater gekomen, we waren overgestapt van friso hypo voeding naar ah hypo voeding en dat werd 1 drama. Lilly had alleen maar krampjes, moest alleen maar huilen en zeurde ondertussen elke anderhalf uur om voeding :frowning: . Gisteravond is rem nog naar de da gegaan en heeft weer friso hypo gehaald en we zijn de nacht en deze dag een stuk rustiger doorgekomen, wel moet ze nog steeds poepen en ben ik bang dat dat vannacht gaat komen maar dat zien we dan wel.

We waren ook nog even naar het cb geweest gisteren en Lilly weegt nu 3630 gram en is dus aangekomen, verder is ze 51.5 cm en doet het dus super ondaks dat ze haar flessen niet leegdrinkt.

Verder nog even haar naveltje na laten kijken want die was helemaal dicht aan het groeien maar na een goede schoonmaakbeurt (wat ik niet durfde) ziet hij er nu super uit!

En ik heb kunnen regelen dat we toch naar het cb in marsdijk kunnen :dance: , er was nog 1 plekje vrij maar dan wat later, nou dikke prima!

Straks maar een avondje vroeg op bed, want Kaya heeft aardig huisgehouden gisteren hier met naar bed gaan. Uiteindelijk is ze in ons bed in slaap gevallen rond een uur of negen maar daardoor kon ik niet samen met Lilly lekker op tijd naar boven, dus vanavond even inhalen.

Super dat ze goed gegroeid is Kaya :thumbup: Vervelend dat ze zo heftig reageert op andere voeding. Dan maar weer terug op friso. Is ook makkelijker, want dat is overal te verkrijgen :wink: Ik heb ook alvast een pak nurtilon hypo allergeen in huis gehaald voor als de beeb er is. Hopelijk slaapt Kaya vanavond lekker door.

Ik heb vandaag de box opgezet :oops: Ik kon het niet laten. Fer vindt het reuze interessant. Hij wil er steeds in :inlove:

super toch naar marsdijk!!! Scheelt weer een hele hoop!!

trouwens, vanmorgen was ik 85.4!!! Gaat lekker dus!!

cees foto???

:clap: :clap: :clap:

Ik moet nodig foto’s maken volgens mij :lol: :lol:

Morgen :angel:

Caris je gaat super!!

Cees toen ik zwangerschapsverlog kreeg heb ik ook direct de box geplaatst ook zodat kaya vast een beetje kon wennen.

Kaya pikt alleen steeds de speentjes van Lilly dus als ik die nodig heb moet soms het hele huis over de kop, heel irri.

dus kaya is weer aan de speen??

Nee niet echt, ze doet hem wel graag in de mond, maar verstopt hem ook graag en speelt ermee met haar pop

oh gelukkig maar, dacht al kan je weer opnieuw beginnen…

Gelukkig niet moet er niet aan denken weer een ceremonie in de tuin te houden hahaha