Meistoppers 2010, Welkom Jans

Cees lekker toch even helemaal niets, dat herken ik wel hoor.

Met mijn boobs gaat het beter, geen pijn meer gelukkig.

Lilly heeft de hele nacht in de wandelwagenbak geslapen :dance: . Echt heerlijk. Ze kwam om drie uur en om half zeven. Daarna weer lekker ons bedje ingekropen en omdat kaya tot kwart voor negen sliep hebben wij dat ook gedaan!

Smarty, misschien idd wel verstandig om langs de ha te gaan, al is het maar om uit te sluiten dat het spruw is. Ik hoop zo voor je dat het niet zo is! zielig dat L.evi zo moest huilen, kan idd wel een regeldagje zijn.

Straks op visite bij schoonouders wnat mijn schoonmoeder is jarig, en verder even helemaal niets.

Kaya, sorry dat wij er waren gisteren :stuck_out_tongue: :wink: En dat tl niet zo gezellie was haha. Ik vond het gezellig (en heerlijk om lilly de fles te geven!)

en inbakeren kan je gewoon met een handdoek proberen hé?? (of die doek waar ze gisteren in lag in de maxicosi, die heb ik er in het begin ook voor gebruikt!)

Super dat ze in de wandelwagenbak heeft geslapen!

En feliciteer Ellen ook ff van ons!

smarty, hopenlijk geen spruw :hug:

cees, lekker toch even helemaal niets?

Hier straks lekker naar het bos met onze hond en het konijn (lees klein hondje) van mijn ouders haha. De draagdoek gaat mee :inlove:

enne … 0.8 kg kwijt !!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Een keer raden waar ze nu ligt te slapen … Juist in de wieg! Wt een eigenwijs ding kauwt toch haha

Ik vond het ook hartstikke gezellig hoor! En tl enkaya zitten nu net effe niet in ee. Leuke fase met elkaar dat gaat wel weer over. Veel plezier in het bos! En 0.8 kilo superrrt ik moet nog 8 en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap

nog 8 dat is ook super!!! En foto van L.illy in de wieg??? :inlove:

Kom er ineens achter dat we in het verkeerde topic aan het beppen zijn :mrgreen: :doh:

We??? Ik reageer gewoon op jou :lol:

En ik op jullie (dacht ik) :lol: :lol:

:lol:

Hoe gaat het met dieeten?

goed, hou het goed vol, net nog bakkie kwark gegeten.

Straks eten bij schoonouders, ze gaat speciaal voor mij tartaartjes maken haha

Alleen vandaag 0.5 erbij gekomen … gisteren rundergehakt gehad, mocht wel maar is toch niet zo heel mager blijkt wel. Maar morgen ff kijken hoeveel er weer af is, kan ook vocht zijn wat ik beetje vast hou natuurlijk.

Je moet ook niet iedere dag wegen :naughty: :naughty:

En idd kippengehakt is magerder of van tartaartjes kun je ook gehakt maken.

jawel in begin mag dat, omdat je in begin hard gaat en dit super motiveert…

nu zwaar gevoel onderbuik. eisprong?? is toch te vroeg???

Misschien heb ik je aangestoken met mijn griepje :wink:

nee niets grieperigs aan…

Wie weet heb je nu een kortere cyclus. Ik zou zeggen, aan de klus vanavond :mrgreen:

Caris ik kwam gisteren met zoeken op het forum tegen dat jij de Tommy tippee hebt gehad voor tl,is dat iets? L.evi heeft tot nu toe steeds geoefend met difrax,maar dan is het alle voedingen erna onrustig en 's avonds zelfs ontroostbaar. Afgelopen zondag niet geoefend en nergens last van,gister er eergisteren weer geoefend en weer bal…dus wat u jou ervaring met die Tommy tippe?

Zo dan. Oma is er ook weer :oops:, vaak geen tijd en zin om me overal te melden, daarom nu maar weer eens bijlezen en reageren.

Kaya een eigenwijze meid met slapen dus, gaat het nog steeds goed nu in de wieg? Fijn dat alles verder goed gaat met jullie.

Trouwens net Puma sportschoentjes maat 21 voor Lucy gekocht, waren 15 ipv 30 euro :inlove:, leuk voor erbij, gewoon witte schoen met zwart puma teken, de roze waren helaas tot maar 26 uitverkocht :thumbdown:. Ondertussen Rendang aan t maken, lang leve Conimex’ boemboes :mrgreen:

Caris, jij bent lekker bezig met lijnen, fijn dat het de goede kant op gaat! Ik weeg weer hetzelfde als voor de zwangerschap, maar mijn puddingbuik alsof ik 14 weken zwanger ben gaat niet vanzelf weg, moet dan toch echt gaan sporten oid haha. Jammer is dat…

Ik kan niet verder teruglezen… Cees, jij aan het aftellen om te bevallen? Weet jij nou ook al weer of je op een jochie of meisje zit te wachten, of is dat een verassing voor iedereen inclusief jezelf?

Vanavond even weekje Drenthe bespreken, huisje gevonden waarvan de prijs naar mijn zin is, in t bos, niet in park en 1200 m2. Vooral de prijs vond ik leuk (395 voor hele week). Wil nl. voor Lucy’s 2e verjaardag een Jungle Gym klimtoren met glijbaan, of een Wickey speeltoestel, dat is ook erg duur en wilde daarom neit voor hetzelfde geldt een rottig weekje weg doen, waar we minder lang plezier van hebben. Nu gaan we elke dag wat doen is de bedoeling, dierentuin, hunebedden, westerbork etc.

Meneertje piept. Even kijken. Doeiiiii

In de Efteling afgelopen zaterdag…

En poffertjes eten op t terras daar…

Beebie, foto’s van de efteling had je al gespamt :wink:

Lekker hoor een weekje op vakantie. Ik houd ook niet van dure vakanties. Hoe goedkoper hoe liever :thumbup: Wij weten niet wat we verwachten en ook mijn voorgevoel laat me in de steek. Ach, het maakt ook helemaal niet uit, als het maar ademt als het geboren wordt :shifty: :angel:

Smarty, balen zeg dat de difrax niet lekker loopt bij Levi. Tommy Tippie heb ik nooit geprobeerd, maar ik hoor er goede verhalen over. Wij hebben voor Fer Dr. Brown’s gebruikt en dat ga ik nu weer doen. Die zijn ons toen goed bevallen, dus ik hoop nu ook weer.

smarty, flessen zijn heel goed bevallen! Tl dronk er goed uit, geen andere flessen gehad voor haar… Bij volgende beeb wil ik de nuby flessen proberen.

Beebie, leuk naar drenthe! Waar gaan jullie heen?? (plaats??)

Cees, dr brown hoor ik idd ook positieve verhalen over, alleen dat is toch die met dat rietje?? Lijkt me irri schoonmaken…