Meistoppers 2010, Welkom Jans

Fijne vakantie cariska! Lekker zwemmen en genieten van je gezin!

hier staat mijn bevallingsverhaal

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4973094#4973094

:inlove: :inlove: :inlove:

he meiden we gaan nu niet stil vallen he nu caris er niet is he?

hier al weer 2 nachten rommel, m.ilo niet lekker, l.evi toch weer om 2 uur drinken ipv 3.45… maar goed we doen het er mee! misschien straks even liggen als l.evi na zijn voeding slaapt!

Kaya hoe gaat het bij jou? heb je bevallings verhaal gelezen, uiteindelijk allemaal toch redelijk vlotjes gegaan he! geniet er van hoor meid!

hoe is het met de andere dame’s??

Jammer Smarty, dat hij het niet doorgezet heeft om wat langer te slapen.

Het is idd rustig zonder Cariska. Haha… Onze kartrekker :wink:

Vanmorgen heb ik de laatste babyboodschappen in huis gehaald. Wat is Prenatal toch een irritante winkel als je zwanger bent. Daar koop je veel te veel :lol: :lol:

Nu in huis nog alles op orde maken. De babykamer is een groot rommelhok vol met een afgebroken ledikant, tuinstoelen en gereedschap :wall: :wall: Ook staan er nog heel veel babyspullen op zolder. Moet er toch maar eens aan geloven en alles uit gaan zoeken. Ik heb bij Fer alles in dozen gedaan en niets uitgezocht :doh: Dus er zitten een hoop tweedehands dingen tussen die echt versleten zijn :roll:

Oei cees dat wordt dan nog even flink aanpoten voor de babykamer,maar dat gaat vast goed komen.

Vast wel. Hub heeft enorm last van nesteldrang en is iedere avond tot een uurtje of 11 bezig met klusjes :lol: :lol:

@cees77 wrote:

Vast wel. Hub heeft enorm last van nesteldrang en is iedere avond tot een uurtje of 11 bezig met klusjes :lol: :lol:

Doe mij zo’n man!

Hier heeft l.evi geen zin om te slapen, dus ga maar even naar de apotheek lopen vitamines halen. …

hihi Cees, wel handig zo’n man weet je zeker dat alles af komt :mrgreen:

Smarty balen dat m.ilo niet lekker is en l.evi om de 2 uur drinkt, hopelijk trekt het snel allemaal weer bij.

Afgelopen nacht hebben wij een rotnacht gehad. Lilly was alleen maar aan het krijsen en huilen en wilde perse een speentje in (wat natuurlijk niet blijft zitten). Ik heb haar uiteindelijk maar bij me genomen en ben zittend met haar op mijn borst in slaap gevallen. Om vier uur werd ik weer wakker voor de volgende fles, daana weer onrustig. Uiteindelijk heeft ze de hele dancht bij ons in bed doorgebracht.

Vandaag kwamen we er achter waarom, er zaten haar enorm veel poepies dwars echt heel zielig, toen die er uit waren hadden we onze lieve en rustige Lilly weer terug .

vandaag zijn ze ook geweest voor het hielprikje en ze gaf geen kik, de bikkel .

Ik heb alleen boobies alla pamela anderson , en ze doen pijn!! Helaas kan ik alleen een beetje de harde plekken wegmasseren onder de douche en verder niets omdat dat de productie op gang kan brengen.

Gisteren ook erg last gehad van 1 hechting maar nu gaat het al weer een stuk beter, ik hbe geluk dat de meeste hechtingen onderhuids zijn en dan heb je er zowiezo wat minder last van.

Kaya had vandaag getracteerd op het kdv. Ze kwam heel trots binnen lopen en alle kindjes kwamen naar haar toe en gingen in de kring zitten, daar vertelde ze dat ze een zusje had gekregen en dat ze Lilly heet echt heel erg lief.

Voor de rest is ze nog steeds ontzettend lief voor haar zusje al vind ze alle visite soms wel een beetje veel, maar dat is wel begrijpelijk

Och arme lilly, ja die poepjes/ scheetjes kunnen toch dwars zitten he? Hier heeft L.evi ze ook soms,maar dat is meestal in de avond! Nou meneer doet het nu weer keurig ,hij lag om 22.00 te slapen en werd om 3.30 net wakker! Dus dat is wel weer lekker heb toch weer 1,5 uur langer kunnen slapen dan de afgelopen 2 nachten! Dat doet een mens toch deugd! Nu hopen dat hij zo weer een aardig trokje wil maken, we zullen zien

Ja die visite is vaak net wat te veel he voor de kids? Maar wel leuk dat het trakteren zo leuk voor haar was, dan voelen ze zich echt grote broer/zus.

Maar goed ik ga mijn man voor dr zoveelste keer wakker maken, hij snurkt al maanden verschrikkelijk word er echt knetter gek van.

Arme Lilly, wat vervelend die poepjes :hug: Lastig dat je in eerste instantie niet weet wat er aan de hand is. Leuk dat Kaya zo lief op haar zusje reageert.

Goed gedaan van Levi :thumbup: Hij leert het wel :wink:

Fer is enorm bezig met de komende baby. Alles in huis is natuurlijk ook bijna zover klaar (nou ja, op de babykamer na dan, dat is nu een rommelhok). Ik ben erg benieuwd hoe hij er over een paar weken op gaat reageren. Ik heb ook al tegen hub gezegd dat ik echt gedoseerd bezoek wil ontvangen ivm Fer. Die is snel overprikkeld en zeker als er thuis ook nog vanalles gaat veranderen.

qua visite hadden/ hebben wij atlijd geluk, mijn familie woont te ver weg dus alleen mijn ouders en zussen komen op visite de rest geeft het mee of wacht tot wij naar mijn ouders gaan! en de familie van hub wachtte netjes af! maar toch is het voor de kids al gel/ anders, de kraamverzorgster die er rond loopt, hier dan nog de vk die nacontroles kwam doen, de verpleegkundige voor de hielprik en die komen dan allemaal in een week tijd, dus dat is best ingrijpend voor kids

nou l.evi sliep na de voeding van 3.30 maar tot 6 uur en vervolgens was hij om 8 uur hysterisch… maar ja moesten k.aja naar school brengen, halve weg aan het mopperen geweest, terugweg viel hij in slaap, tot we thuis weer stil stonden, dus ja maar gevoed en nu slaapt hij heerlijk!

m.ilo is gefrustreerd het lukt niet met zijn auto dus ga snel helpen voordat alles door de kamer vliegt

Idd, smarty erg pittig voor de kids al die vreemde mensen over de vloer. We hebben trouwens een geweldige kraamhulp! Ze heet gerda en kaya noemt haar agenda :inlove: . Overal waar gerda gaat daar gaat kaya :mrgreen: .

Zielig dat l.evi zo hysterisch was, gelukkig maar dat hij daarna gied gedronken heeft en lekker slaapt.

Vannacht een iets betere nacht gehad, ze heeft wel ene poosje bij me gelegen maar dat kwam doordat de ze hik had en ze er helemaal gefrustreerd van werd, en bij mij was ze rustig

Lilly heeft nu net de fles gehad en wij zitten aan een broodje in afwachting van de kraamhulp. Rem is aan het werk dus wel spannend voor mij maar het komt vast goed.

De kraamhulp is inmiddels weg, we moeten hard aan de bak om Lilly genoeg voeding te geven, ze drinkt niet genoeg. Ze valt gelukkig niet verder af maar met flesgevoede kinderen is het nu toch echt wel zover dat ze moet aankomen. Ze drinkt nog steeds evenveel als de eerste dagen. Voor de rest is ze nog steeds een tevreden baby dus erge zorgen maak ik me niet.

Als ze tevreden is en niet verder afvalt zou ik me ook niet te veel zorgen maken hoor. Geniet maar lekker van je fijne kraamhulp.

Ik heb net even een uurtje kunnen slapen heerlijk even tanken.

Straks gehaktballetjes maken, voor bij de spinazie.

Tot later.

Wij hebben weer een redelijke nacht gehad. Lilly kwam om 23.00 en om 02.30 weer, daarna om 05.30 en om 07.30. Ze was een beetje aan het rommelen met drinken maar nu pakt ze gwoon weer elke drie uur ipv elke 2 uur een beetje. En ze is aangekomen!! 70 gram in 1 dag . De kraamhulp was helemaal blij. We moeten er ook wel wat moeite voor doen want ze is een hele luie drinker. Na 30cc heeft ze geen zin meer, dus moeten we haar eerst laten boeren en dan wordt ze weer een beetje wakker en dan drinkt ze nog een keer 10/15cc.

Ze heeft vannacht weer de hik gehad en ben dus weer met haar op mijn borst in slaap gevallen, totdat rem mij wakker maakte zodat ik Lilly kon terug leggen, maar ja toen kwam ze een uurtje later weer voor een fles, gelukkig ging ze daarna wel weer lekker in haar wiegje slapen.

vandaag de eerste dag dat ik helemaal niet kan slapen tussen de middag want de kraam is om 12.30 weggegaan, en ik ben zo moe en heb mega hoofdpijn. Waarschijnlijk heb ik weer een zenuw klem geperst in mijn voorhoofd, dat had ik bij kaya ook. Toen moest ik veel stomen om de zenuw te ontspannen zodat hij losschiet. Dus dat ga ik maar weer proberen, want anders drukt de dokter er een spuit in .

Als het goed is komt de vk nog vandaag en verder lekker niets op de planning.

Oei vervelend een beknelde zenuw :hug: Balen dat de kraam zo vroeg al weg was en jij niet kon rusten. Lijkt me met nummer 2 sowieso lastiger dan bij nummer 1. Super dat Lilly goed aangekomen was vandaag :dance: :dance:

Hoe gaat het met je man Kaya? Gaat hij goed met de druk van nog een kindje om?

Klinkt goed Smarty, eigen gemaakte gehaktballetjes :drool: :drool:

Vandaag pijnlijke buiken gehad. Zijn dat de harde buiken waar iedereen het over heeft? Is dat vervelend en erg gevoelig? Ik kon mijn buik bijna niet aanraken. Heel vervelend. Gelukkig ging het in de middag weer goed, want ik had Fer beloofd dat we bij de mac zouden gaan eten omdat papa moest werken. Hij vond het geweldig :inlove: Eerst door de stad gelopen en kleine man verwend met een logeertas (voor als ik naar het zkh moet) die hij trots heel de weg op zijn rug heeft gedragen :inlove: Daarna naar de mac waar hij heel de tijd zei: wat een bofkonten zijn wij :inlove: Nu ligt hij lekker in bed en ik op de bank. Heb even een mindere dag waarin ik me niet kan beheersen, dus ik denk dat ik zometeen een lekker stuk chocolade ga eten :oops: :oops:

Hier is de kartrekker weer :lol: :lol: :lol:

een super leuke vakantie gehad! Heerlijk gezwommen, gegeten (lees ongezond)en genoten van mekaar. Openhaardje aan, bad, echt genieten. Tl kon niet goed slapen (jo moest naast haar liggen tot ze in slaap was en 3 van de 4 nachten is hij snachts naast haar gaan liggen…) maar goed …

1e wasmachine al klaar, zo ff ophangen, rest morgen. Alles natuurlijk nog ff opruimen (morgen) en dan bijkomen haha. Verder ben ik (lees ik haha) al uit over de 1e jongensnaam en de 2 meisjesnamen :mrgreen: )

Morgen middag naar Kaya!

Verder morgen starten met het dukan dieet. Ben benieuwd…

Cees, veel gekocht bij prenatal. Nog flink aan de klus dus in de babykamer.

harde buiken gehad dus… op naar …

Kaya, ??? Nu wel stuwing??? En balen van de zere boobs!! Geen zin om dan toch de proberen?

en last van de ontlasting :hug:

al geoefend met dragen??

luie drinker, kaya toch ook??

smarty, klinkt goed gehaktballen!!!

Caris wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad!!

Balen dat Tl zo slecht sliep, ik hoop dat ze snel wat bijtankt.

Ik ben benieuwd naar de namen :inlove: :inlove: .

Hou je me op d ehoogte van het dieet? Ben benieuwd hoe snel het gaat en of het een beetje vol te houden is.

Vandaag lekker de stad in geweest en 2 keer visite gehad, was een beetje teveel van het goede maar wel erg gezellig. verder genieten we volop van Lilly, alleen jammer dat ze snachts niet in haar wiegje wil slapen, alleen bij ons op de borst. Mocht het zo blijven dan ga ik kijken voor inbakeren, want om nou zo’n 8 uur lang met een klein hummeltje te liggen lijkt me niet echt goed voor mijn eigen nachtrust.

Verder gaat het drinken hier steeds beter, ze heeft nu vandaag al 2 keer een fles van 70cc gedronken! Woensdag waarschijnlijk even naar het inloopspreekuur om te wegen. Gisteren was de laatste dag kraamhulp en was ze nog weer 20 gram gegroeid, dus ondanks dat ze niet drinkt wat ze hoort te drinken groeit ze wel!!

verder is Lilly een rustig meisje helemaal in vergelijking met Kaya. Kaya is nog steeds erg lief voor haar zusje en wil graag helpen in de verzorging, dus soms moeten we haar daarin wel een beetje afremmen. Ze vindt het alleen niet leuk dat iedereen steeds aan haar vraagt of ze een zusje heeft gekregen, dan word ze boos .

met mijn boobs gaat het gelukkig een stuk beter, nadat ik eergisteren wakker werd met een natte plek in mijn bed is nu de spanning er af en zal het langzaamaan steeds minder worden.

O ja ik heb Lilly voor het eerst even in de draagdoek gehad van Cariska, echt superleuk. Gelukkig heeft ze me geholpen want zelf zou ik dat met zo’n klein poppie echt nog niet durfen.

Caris, ik heb geen moment gedacht om haar aan te leggen, doordat ze zo’n luie drinker is is het gedoemd om te mislukken helemaal omdat ik lastige tepels heb om bosrtvoeding te geven. Kaya was idd ook een luie drinker.

Wat ook lastig is is dat ze gemengde signalen afgeeft, dus ze gaat sabbelen op haar handjes maar wil toch geen fles das wel lastig. En als morgen het niet beter wordt met de krampjes dan ga ik maandag even naar de da om daar wat voor te halen, echt heel erg zielig. Ze heeft vanavond ook veel gehuild en was ontroostbaar :frowning: .

Welkom terug caris,wat fijn dat het zo’n heerlijke vakantie was. Wel jammer dat tl moeilijk sliep, hopelijk is dat thuis zo over.

Hier had l.evi gister een ongelooflijke drama dag, heeft nauwelijks geslapen, was veel aan het huilen. Of het nou een sprongetje is,regeldag of wat dan ook leuk was het niet hopelijk vandaag beter. Ben alleen bang dat we misschien wel spruw hebben omdat hij ook zo onrustig drinkt… anders morgen naar de huisarts.

Ga snel weer verder voeden.

Nou zeg, druk ik op een verkeerd knopje, heel mijn berichtje weg :evil:

En laat ik nu net geen zin hebben om alles opnieuw te typen, dus hier de verkorte versie :angel:

Welcome back Cariska :thumbup: Klinkt goed die vakantie. Alleen jammer van het slapen.

Kaya, vervelend dat ze niet in haar wiegje wil liggen 's nachts. Dat kun je zelf niet lang volhouden. Overdag wel? Misschien heb je dat al gedaan, maar wellicht helpt het om het wiegje een beetje schuin te zetten. En zere boobs, dat had ik ook bij Fer (ik kan geen bv geven ivm borstverkleining). Wat mij goed hielp was koude koolbladeren. Klinkt raar, maar het werkte als een tiet :mrgreen:

Oei, arme Levi, hopelijk geen spruw :hug:

Hier een cocoondagje. Heb echt nergens zin in of om met iemand een gesprek aan te gaan :oops: :shifty: