super smarty maar 1 keer per nacht!!
Hey meiden even een kort berichtje. We zijn heerlijk aan het genieten van Lilly. Vannacht wel een pittig nachtje gehad doordat Lilly veel vruchtwater spuugde waar ze bijna in bleef. Gelukkig is nu alles goed en vannacht heeft ze de hele nacht op mijn borst gelegen. Kaya voelt zich echt grote zus en is heel lief.
hoorde het al van rem (kwam hem en kaya net tegen in de stad) schrikken dus!! Maar gelukkig lekker genieten, beetje leuke kraamhulp?? Wij komen morgen en neem ik de mobile mee goed??
Klinkt heerlijk Kaya :inlove: Wel even schrikken van het vruchtwater, maar zo te horen gaat het nu helemaal top :mrgreen:
Kaya vervelend van dat vruchtwater, ze ws erg misselijk dus :-(. Gelukkig gaat t nu lekker! Geniet van je kraamweek en hoop idd dat je een leuke kraamhulp hebt. Leuk dat Kaya zo trots is op haar zusje!
Hier 7it er eentje zijn eigen hand te bestuderen, hij was deze week 5740 gram en 60 cm (8,5 wk oud). Lucy was 81 cm en 9,3 kilo. Onze lichtgewicht ;-).
twee foto’s in het showforum, hopelijk morgen wat meer tijd om even langs te komen
hoe gaat ie?? (je hebt nu 2 banners van lilly… 1 moet kaya zijn denk ik??)
:-*
al veranderd zie ik! :thumbup:
Het gaat hier goed hoor, heb alleen enorm veel spierpijn. Lilly heeft nu 2 keer een fles gedronken wat er in bleef zitten dus hopelijk blijft deze ook zitten, ze drinkt ongeveer 10 tot 20 cc.
spierpijn, tja een bevalling is natuurlijk ook niet zomaar iets hé??
Fijn dat het erin blijft wat ze drinkt!! Hopenlijk een goede nacht en tot morgen!!
Oei spierpijn vervelend, maar ja je hebt natuurlijk wel een topprestatie geleverd dus dat is niet zo gek! Hopelijk blijft lilly goed drinken en hebben jullie een lekkere nacht.
Hier weer een super nacht,lag er om 22.30 in en zit nu net sinds 3.45 te voeden, aan dit ritme kan ik wel wennen, ben benieuwd hoelang ik hierna weer mag slapen!
Nou ik ga weer verder voeden en slapen. .
Oei spierpijn vervelend, maar ja je hebt natuurlijk wel een topprestatie geleverd dus dat is niet zo gek! Hopelijk blijft lilly goed drinken en hebben jullie een lekkere nacht.
Hier weer een super nacht,lag er om 22.30 in en zit nu net sinds 3.45 te voeden, aan dit ritme kan ik wel wennen, ben benieuwd hoelang ik hierna weer mag slapen!
Nou ik ga weer verder voeden en slapen. .
En? Hoe lang mocht je slapen van de boys?
Auwieje spierpijn. Hoort er natuurlijk bij, maar vervelend is het wel. Gelukkig doet je meisje het goed :mrgreen:
Helaas maar tot 6.30 kunnen slapen. …
Nou ja, ik ook. En gisteren ook bezig geweest met kleine boef tot ruim 10 uur. Meneer had bedacht dat hij niet wilde slapen :roll: Gelukkig alleen 's nachts er niet uit :mrgreen:
Hey meiden hier weer even een berichtje, ik zit op mijn i phone dus kan niet echt goed teruglezen, misschien vanavond even.
We hebben gelukkig een stuk betere nacht gehad dan de eerste. Tussen twaalf en half drie was Lilly erg onrustig en had ze veel zuigbehoefte. Alleen speentje schoot steeds uit dus elk kwartier stonden we boven de wieg. Toen maar besloten om haar een poosje bij me te nemen. Om half drie had ze bijna 30 cc gedronken en is als een blok in slaap gevallen tot zes uur. Daarna weer een flesje en heeft ze geslapen tot half negen echt heel lekker. Gelukkig gaan de flesjes er nu goed in en spuugt ze niet meer. Ze weegt nu 3460 gram en valt bijna niet af. Vannochtend op advies van de kraamhulp lekker met haar gekangarood huid op huid. Echt heerlijk!
Haha… Kaya, je hebt geluk. Er valt weinig bij te lezen :mrgreen:
Heerlijk kangaroen :inlove: :inlove: Wat goed dat ze nog niet veel is afgevallen
Net weer bij kaya geweest, en heerlijk geknuffeld met Lilly, wat een droppie is het toch. Tl kon het nu ook beter aan en deed iets voorzichtiger haha. Helaas was het tussen tl en kaya niet zo gezellig, allebei moe…
Nu laatste dingen inpakken en morgen richting cp!! Heb dr zin in!!
Heb jij een betere vriendin dan ik ben Cariska. Fer was al ruim 1 week oud toen iemand anders dan hub of ik hem vast mochten houden :oops: Okee, de kraam had hem ook verzorgd, maar verder :naughty: :naughty: :shifty:
Veel plezier bij cp :thumbup: Zwem ze :mrgreen:
haha cees,
enne… als het nog niet kriebelde dan nu wel :inlove: