Mooie datum trouwens om te bevallen, vrijdag de 13de :lol: :lol:
Wel grappig, lilly is van de 13de. Kaya van de 26ste, dus scheelt … 13 dagen!! :inlove:
Schakel ik toch net op tijd in
KAYA Gefeliciteerd met jullie meisje!!
En gelijk ff een update:
Hey meiden!!
Ik leef ook nog hoor ;)…
We hebben wat problemen met Stijn, en dat is de reden dat ik weinig puf heb om op KOK te zijn…
Om een lang verhaal kort te houden, hij is nu aan de Pepti ivm KEA…
Een aantal weken geleden heeft hij ook een soort van insult gehad, heel erg eng, hij maakte steeds schokkende bewegingen, nadat hij zich verslikt had onder de douche, hij eeft een EEG gehad… En vandaag zou ik de uitslag krijgen telefonisch maar de KA heeft nog niet gebeld… Ach als het niet goed zou zijn had ik allang bericht gehad…
Afgelopen dinsdag zijn we bij een andere KA geweest ivm eczeem over zijn hele lichaam, hij heeft nu hormooncreme en vetzalf, en hij heeft reflux, dat wisten we al maar ik dacht dat het wel minder werd, totdat hij bij de KA ook weer zo aan het slikken was, en de KA direct actie ondernam, dus hij heeft nu ook Zantac drank.
Daarbij komt ook nog eens dat mijn zusje gisteren bevallen is van een meisje:
Sanne Esmee… 2345 gr, en 46 cm.
Een heel kleintje dus!
Gaat allemaal super, alleen Sanne drinkt niet, en als ze nu nog niet gedronken heetf moet ze ws terug naar het zkh, want dan heeft ze 14 uur niets gehad.
Dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte!
mimi leuk wat te horen! gefeliciteerd met je nichtje!!
en jullie dus druk met stijn :hug: hopenlijk werken de medicijnen en komt er niets uit de eeg :hug:
net bij kaya geweest, wat een knap meisje! Hele snelle bevalling geweest, maar gaat goed. Ze zijn al weer lekker thuis. helaas mag rem niet lekker knuffelen omdat hij ziek is geweest, kaya is trots op haar kleine zusje.
Verder gaat kaya zelf vanzelf weer melden haha. Oh ja … mijn kado was een draagdoek uit ghana :inlove: en een label en een knipserdoekje (gemaakt door mijzelf).
Heb wel foto’s gemaakt maar die zet ik hier niet neer, die eer is voor kaya
Ja kaya super meid! Gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje en zusje en wat een leuke naam. Geniet er van meid en rust lekker uit.
Mimi gefeliciteerd met je nichtje, inderdaad een kleintje en een fijntje hopelijk gaat ze snel drinken! Wat vervelend van Stijn, hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid.
Bedankt voor de update Caris :thumbup: Ben benieuwd naar het hele verhaal
Mimi, wat vervelend zeg voor Stijn. En voor jullie natuurlijk :hug: Hopelijk slaat de voeding aan en gaat het vanaf nu heel snel beter :thumbup: En uiteraard gefeliciteerd met je nichtje :inlove: Dat heeft je zus nog heel knap volgehouden zeg
Vandaag moest schoonvader weer naar de longarts voor controle. De bestralingen hebben goed gewerkt en alles zag er goed uit. Hij zei zelf iedere keer dat hij zich ook heel goed voelde, maar ja, kanker, het is en blijft een sluipmoordenaar. Gelukkig waren de uitslagen ook goed en hoeft hij over 3 maanden pas terug op controle. Vanavond gaat hub naar een feest. Zit me nu al op te vreten dat hij dan dronken thuis gaat komen :wall: :wall: Heb daar zo’n hekel aan. Hopelijk kan ik zelf toch wel redelijk goed slapen. Ook omdat Fer waarschijnlijk om 5 uur al weer wakker is zoals de hele week al (met uitzondering van woensdag) :roll:
gaat hij zich echt dronken drinken dan??? hier gebeurt dat gelukkig haast nooit meer, heb een hekel aan dronken mensen (en vooral de dag erna, dan zijn ze zo ziek en zielig :wall: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: )
Hij zegt dat hij zich in gaat houden, maar dat gebeurd toch niet. Niet met de mensen waar hij vanavond mee gaat stappen (zijn jeugdvrienden) :wall: Gelukkig doet hij de dag erna niet zielig.
Ik heb er ook echt een hekel aan. Heb ook al gezegd dat ik hem om 9 uur wakker maak als Fer morgen weer om 5 uur wakker is :mrgreen:
9 uur vind ik nog hartstikke lief :mrgreen:
Dank je. Ik ook :lol: :lol:
:lol:
KAYA: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!
Leuke namen zeg!
Hoe is de eerste nacht gegaan Kaya? En wat vindt de grote zus ervan??? Ik verwacht snel foto’s hoor
Nou, half 4 kwam hub thuis. Ik heb gelukkig niet heel veel gemerkt van zijn dronkenschap En Fer kwam vanmorgen pas om kwart over 7 bij mij in bed liggen :dance: :dance: Daarentegen was hij wel van kwart over 1 tot 2 wakker :wall:
Vanmiddag gaan we kijken voor een nieuwe tuinset.
cees, hmm jammer dat hij dus wakker was vanacht…maar gelukkig vanmorgen iets langer geslapen. Tl rolt nu net uit bed, maar is gaan spelen boven.
Kaya is helemaal trots op haar zusje, heb kaya zelf nog niet gezien maar wilde meteen al 1e flesje geven :inlove:
:lol: :lol: Het dochtertje van mijn vriendin (ruim 2,5 toen haar broertje geboren werd) wilde hem direct niet meer teruggeven, want het was HAAR broertje :lol: :lol:
Lekker dat ze boven wilde spelen. Fer wil altijd eerst naar beneden, eten, wat tv kijken en dan weer naar boven. Maar ja, als hub daar nog slaapt :think:
ach ze heeft geen keus :lol: Ze klimt zelf uit bed, kan haar kamer niet uit (deurklink omhoog) projector reageert op haar geluid dus heeft ze een “muziekje” en genoeg speelgoed om mee te spelen. kan moeders rustig kokken :lol:
maar nu hoor ik oh oh poepie daan poepie daan (en dan als liedjes variant, dus ik ga naar boven :mrgreen: )
Lekker boven laten spelen cees,dan had hih eerder thuis moeten komen. :lol:
Hier een goede nacht gehad ,hij kwam maar 1 keer 3.45! Dus heb lekker kunnen slapen.
Kaya ben benieuwd hoe je eerste nacht is gegaan!
Fijn weekend allemaal.
Haha… Misschien wel. Vindt het ook wel gezellig zo met zijn tweetjes in de wetenschap dat ik straks even wat voor mezelf kan doen. Dat hub zijn ding 's nachts en slapend door wil brengen kan ik niets aan doen Toch
Fijn Smarty maar 1 keertje :thumbup: Hopelijk snapt hij het nu