Meistoppers 2010, Welkom Jans

Na 3 maanden hebben we hier aardig rirme ja, al blijven de ochtend en avond wat stressen…

Maar goed, zo alles en iedereen inpakken en inladen en naar kdv/school.

Zo net weer naar het cb geweest en goed geholpen :thumbup: .

Eerst Lilly gewogen en ze weegt nu 4088 dus wel iets gegroeid. Daarna gesprek gehad. verteld dat ik me zorgen maak om Lilly dat er “iets” niet klopt. Verteld dat Lilly nog steeds ongeveer 60cc drinkt met een enkele uitschieter. En dat de uitslag op haar gezicht niet wegtrekt en ik niet denk dat het van de hormonen komt.

Ze had Lilly even goed geobserveerd en ze zij ook dat ze het bijzonder vond dat Lilly zo weinig drinkt maar toch aankomt. Zij denkt dat het wel eens verborgen reflux kan zijn. De uitslag op haar gezicht kan wel eens exceem zijn dus vaseline lanette smeren. Ook vond ze het een goed idee om Lilly na te laten kijken bij een osteopaat. Morgen hebben we een afspraak bij de huisarts, eens kijken wat hij er van zegt.

Wat ik fijn vond is dat ze me serieus nam, ik ben namelijk helemaal niet snel bezorgt maar dit zit me toch niet lekker.

Caris wat :thumbdown: :evil: van je leidinggevende, dat slaat nergens op en ik word er zelfs boos van!

en is nie zo gek hoor dat je even moet huilen er gebeurt nu zoveel :hug:

smarty spannend je gesprek!

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Het moedergevoel liegt niet :thumbup: Succes bij de huisarts morgen.

verborgen reflux :hug: Bedje omhoog en lekker veel dragen. Omhoog kunnen ze dan vaak beter verdragen!!!

Hier een lekker werkdagje gehad, leidinggevende gelukkig niet gezien, zodra ik hem zie ga ik het zeggen ook. belachelijk! 1-7 heb ik functioneringsgesprek, dus kaart het anders dan aan.

Goed van je :thumbup:

Maar goed dat je hemniet tegen was gekomen, ik weet niet hoe dat dan was afgelopen :twisted: .

Op zich zou verborgen reflux wel wat verklaren. Ik laat het allemaal maar een beetje op mij afkomen en ga niet te ver vooruit denken over wat het kan zijn. Morgen eerst maar het bezoek bij de ha afwachtten

Om de reflux vast te stellen zal de ha wel een verwijzing voor de kinderarts geven denk ik :think:

net leidinggevende gemaild (kan hier in werkmail) of hij morgen ff langs kan komen… grr ga het zeggen ook :evil:

:clap: :clap: :clap: Succes :hug:

Voor morgen oppas geregeld voor mijn zoon. Hij gaat naar mijn zus. Dit betekent wel dat hij om 7 uur al klaar moet staan. Dan komt opa hem halen om daarnaartoe te gaan. Opa moet naar een begrafenis en haalt het anders niet. Maar jeetje, wat voel ik me schuldig :doh:

Ik moet echter wel echt rust nemen want ik voel dat mijn bloeddruk weer gestegen is. Ben al heel de dag misselijk :?

ik vind het best eng om het te zeggen, maar hij had in mijn vorige functioneringsgesprek zelf gezegd dat ik het moest zeggen als ik ergens mee zat, dus zo zal ik het gesprek ook beginnen :wink:

Cees, goed zo meid! Om jezelf en de beeb denken! fer is in goede handen!

Haha… Dat zei mijn zus ook! Dat Fer een beeb niets hebben aan een moeder die oververmoeid is :wink:

Dat is ook het moeilijkste dat er is (vind ik): opkomen voor jezelf! Maar je kan het :thumbup:

ik denk gewoon aan jullie ok??? Jullie zijn lief!!!

Je kan het hoor caris, weet je wat het is als je niet doet blijft het tussen jullie instaan plus wat ik toch best vaak merk als je niet opkomt voor jezelf, een ander doet het vaak ook niet. …

Hier vandaag de officiële brief gehad dat mijn contract niet verlengd wordt, op de een of andere manier is het nu pas echt voor me. Blegh ben er nog steeds verdrietig om zeker met al die kids die zeggen je gemist te hebben, kleuters die steeds komen knuffelen dat maakt het wel heftig, want de kids weten het nog niet. …

Maar goed ik ga slapen morgen weer een dag en 's avonds mijn gesprek!

smarty :hug: :hug: :hug:

en hij heeft tot nu toe gewoon niet gereageerd op mijn mailtje :twisted:

smarty :hug: :hug:

caris :twisted: belachelijk!

cees niet schuldig voelen hoor :hug:, hij heeft het vast ontzettend naar zijn zin en jij een beetje rust om bij te tanken :-*

vannochtend visite gehad, zometeen naar de ha met lilly en bloedprikken voor mezelf, daarna weer visite

Hoe was het bij de ha Kaya?

Wat een hork Cariska :twisted: :twisted:

Kan me voorstellen dat het dan pas echt aankomt Smarty :hug: :hug: Hoe ging je gesprek?

Ben echt sloom geworden. Het enige dat ik vandaag gedaan heb is de was. Hahaa… Wel dikke stapels dat wel, maar staan aan de strijkplank lukt echt maar een kwartiertje achter elkaar. Dan weer even pauzeren :angel:

Ow ja, en vanmorgen visite gehad. Nu zit ik toch een beetje te wachten op zoonlief :shifty:

Gesprek is vanavond pas,hoop wel dat het droog is,want moet op de fiets

Cees lekker toch een sloom dagje, en straks lekker je kleine man weer thuis :-* .

Net terug van de HA, het word nu weer gegooid op voeding. Hij gaat overleggen met het cb en maandag of dinsdag horen we meer. Dus weer langer wachtten totdat er actie is ondernomen. Mijn tranen staan wel hoog op dit moment moet ik zeggen.

Eerst word er door het cb gezegd overstappen op kma voeding. doordat deze was uitverkocht en ik naar het inloopspreekuur ging had ik een gesprek met de arts en die zegt dat we er even doorheen moeten. dan gisteren op het cb die vond het idee van osteopaat een goed idee en verdenking van reflux en nu dit weer. Ik weet het allemaal niet meer maar zit ondertussen wel met een meisje wat heel veel huilt en ik zit er aardig doorheen :cry: