haha dikke lol dus met prikken!
Ik net ff plantjes gekocht, vanmiddag naar ha…
@Cariska wrote:
met heel veel pijn in het hart en tranen in de ogen toch maar de box uit elkaar gehaald. Wilden dat niet doen want vond het zonde om hem naar boven te doen en dan over paar maand naar beneden te halen … Maar geloof dat ik de hoop op een kindje een beetje kwijt ben…
Geeft wel ruimte dat is dan weer een klein voordeeltje.
Straks lekker uit eten met jo, tl en mijn ouders
Meid, misschien dat het wel juist geluk brengt dat je de box weghaalt! Misschien komt er wel zo’n heel klein eigenwijsje die niet verwacht wilde worden toen jullie er steeds op rekenden, en nu je de hoop ietswat opgeeft en toch maar het spul opzij zet tot je weer zwanger mag zijn, dat de beeb in spé dan in zijn handjes klapt, moet lachen en dan denkt, goh, ik ga nu toch maar eens serieus om de hoek kijken! Minder spanning en minder druk op de ketel schijnt nog weleens beter uit te pakken dan er zo mega bewust mee bezig zijn he? Hoop dat dat ook voor jullie geldt, ook al ben je er natuurlijk hartstikke erg mee bezig. Hoe kan het ook anders, je hebt al zo’n lief kindje en je wilt er nog eentje bij!
Ik las over ovulatietesten enzo, en ik heb er geen ervaring mee. maar lijkt me voor jullie helemaal niet zo verkeerd om dat eens 2 of 3 maandjes te proberen en dan iets minder vaak dat om de dag-moeten-gevoel. Volgens mij krijg je daar ook eigenwijs zaad van die te lui is om op zoek te gaan naar een eitje

Hebben ze bij jou weleens hormonen geprikt ofzoiets? (Of kan dat niet, geen verstand van gelukkig). Soms hebben mensen toch zoveel hormoon in zich van het “verkeerde soort” waardoor innesteling niet goed lukt ofzo? Of juist te weinig? Dat je lijf zich beschermt tegen het zwanger worden, terwijl je dat helemaal niet wil? Geen idee hoor, maar met jouw achtergrond met 2 vlindertjes enzo vind ik dat ze echt alles eens goed moeten checken nu. Je bent al best lang bezig nu, en Mariette net zo goed natuurlijk.
Ik hoop van harte dat dit vooral jouw en Mariettes jaar gaat worden en jullie dan toch ineens onverwacht nog binnen korte tijd zwanger zullen worden. Hele dikke knuffel! :hug:
Die zachte baarmoedermond van mij die houden ze alleen in de gaten, kan duiden op dat er ook snel ontsluiting kan gaan ontstaan als er teveel harde buiken volgen, daarom die harde buiken goed in de gaten houden. Verder is dat nu al 2 weken hetzelfde, dus dat is goed nieuws.
Baby dus weer in stuitligging. Ik kijk niet tegen een keizersnede op, ik was vorige keer bang voor de ruggeprik want ik schijt in mijn broek voor allerlei soorten prikken. Maar het herstel ging buitengewoon snel (als je kijkt dat men het eeng rote buikoperatie noemt), mocht dinsdagochtend vroeg al het ziekenhuis uit terwijl ik op zondag rond half 1 de keizersnede had gehad, ik liep voor op schema. Liever meteen een keizersnede, dan eerst proberen, tot de conclusie komen dat het inderdaad niet past van onderen, en dan alsnog keizersnede met spoed. Dan liever gepland. Prima! Alleen hoop ik dat donderdag de echo ook goed is, maar dat zien we dan wel weer.
Ik las van Kaya’s ranja en water verhaal, grappig, zulke ervaringen en ze neemt het goed in zich op allemaal. Dat even doorzetten midden in de nacht werpt zijn vruchten gelukkig af!
Ik ga nog even slapen, de wasmachine reparateur is net weer weg en Lucy ligt al een dik uur, dus ng even gauw rusten.
Succes allemaal meiden!
beebie nee is niet geprikt op hormonen enzo. Volgens gyn (was daar toen na echo 2de miskraam) zouden ze toch niets doen want ik kan zwanger worden en heb een gezonde dochter…
Thans voor je berichtje!! Wie weet heb je gelijk! Moest wel lachen om beebje in spe die in de handjes klapt!!
Hier ff balen, net bij ha geweest ivm evaluatie medicatie. Begon ze of ik al zwanger was. nee dus net ongi. Ik vroeg wanneer we naar de gyn mogen w.s. pas een jaar na laatste miskraam. Dus tranen, weet dat we nog niet super lang bezig zijn maar na de 2 miskramen pffff…
Caris :hug: , maar was er al bang voor, aangezien het zo ook bij mijn buurtjes gegaan is.
2,5 jaar bezig geweest voor 2e kindje, na ruim 1,5 jaar zwanger, MK. Maar de gyn wilde hun pas een jaar na de MK gaan helpen.
Nu is ze gelukkig zwanger.
Maar klote is het wel! Maar jullie zijn idd nog geen jaar bezig, alleen het beroerde is wel, dat je al het nodige verdriet gehad hebt ivm de MK, en je wilt het zo graag…
De regels zijn allemaal zo krom… Gewoon k*t…
Nog ff een dikke :hug:
:-*
net nieuwjaarsborrel gehad van de “kerk”. En dan wensen ze je Gelukkig nieuwjaar. Was de vrouw die mijn kraamverzorgster was, die weet ook van de mk’s, dus moest meteen huilen… nu tranen in de kop staan, zo maar lekker douchen en op bed… ff baaldagje vandaag!
Caris, ik was er ook al een beetje bang voor :hug: :hug: :hug: .
Bij die ovulatietesten kun je idd zien wanneer presies je eisprong is. Dan moet je rond die tijd wel klussen maar heb je daaromheen geen verplichtingen daarin. En omdat je een regelmatige menstruatie hebt is met een ovutest je eitje ook makkelijker te spotten.
leuke plantjes? ik heb geen plantjes meer want ze gaan hier toch allemaal dood :oops: .
beebie, fijn dat je de vorige keer zo goed herstelde van de keizersnee! Kan me voorstellen dat je nu een geplande wilt, het is toch niets als je je al uren kapot hebt gewerkt en dat ze dan nog zien dat het niet past :roll: . Dan kunnen ze het idd maar beter plannen.
Af en toe krijg ik hier toch wel een beetje angst voor de bevalling, ik hoop dat deze iets soepeler gaat verlopen dan bij Kaya en dat ik niet weer een week bedrust krijg . Maar ja er zit niets anders op dan afwachtten, zal het donderdag nog wel even meldden bij de gyn, misschien dat ze mij wat gerust kan stellen :roll: .
Kaya probeerde net toch nog even weer of ze toch geen ranja mee naar bed mocht maar toen het antwoord nee was, was de klaagzang snel over en ze ligt zonder nog een keer uit bed te komen heerlijk te slapen :dance:
hier is tl nog steeds aan het spelen…
in bed hoop ik???
Kaya ligt er ook net in, moest haar nog ophalen bij mijn ouders, daarna grondig douchen en haren wassen ivm rooklucht. Dat wordt wat morgenvroeg als ze om half acht uit bed moet :mrgreen: .
Soms is het ook wel lekke rom t ehuilen Caris, het moet er toch uit dus laat het lekker gaan :-* :-* :-*
ja gewoon spelen op haar kamer! Maar projector is uit en het blijft stil, dus ze slaapt denk ik! kan ik lekker gaan douchen en ff bij haar spieken!
Kaya doe ik ook hoor, laat de tranen gewoon lopen. Denk ook dat het komt omdat je toch bij iedere toiletbeurt weer rood ziet …
hopelijk slaapt ze .
Dat is natuurlijk ook hatstikke confronterend dat het deze ronde weer niet gelukt is + dat je hormonen ook lekker in de weer zijn als je ongi bent. K zooi :hug:
WHAAAAAAAAAAAAAA jullie hebben een beroemdheid in het midden, was net op tv drenthe :shock:
Jij op rtv drenthe?? Waarmee???
Tl lag gisteren idd heerlijk in dr bedje. Gek kind. Ze vind zelf dus dat ze oud genoeg is om te bepalen wanneer ze op bed gaat haha.
Nu zo werken, 4 diensten achter mekaar en dan vrijdag na het werk meteen mams en tl ophalen en richting mijn zus!!
was voor de griepepidemie. Echt erg om jezelf zo terug te zien :shock:
Succes met je vier diensten achter elkaar en leuk dat je naar je zus gaat . ga je alleen met je mams of gaat je pa ook mee? Jo blijft thuis he!
Caris, :hug: :hug: Hier werd het ook een “moetje”. Dat was ook het eerste wat de ha vroeg toen ik een verwijsbrief voor de gyn vroeg. Hoe het ging en of we het nog wel leuk hadden. Maar ik had er helemaal geen zin meer in. En het is wel heel belangrijk dat het leuk blijft! De maand dat ik zwanger werd hebben we het maar 1 keer gedaan. Hub zei nog: Huhhh??? Was het van die ene keer :mrgreen: :mrgreen:
Kaya dus ook aan het uittesten. Fer heeft ook echt een testfase. Hij is gelukkig eindelijk op aan het knappen van een oorontsteking (na ruim 3 weken). Hij wil geen ranja, maar heel de dag door melk, beetje wawwum makuh… :mrgreen: Als ik hem zijn zin geef, dan drinkt hij 1 liter ofzo per dag :naughty: :naughty: Komt er nog een herhaling bij tv Drenthe? Dan kan ik dat vandaag kijken
Beebie, spannend zeg met je bmm. Hopelijk blijft het hoe het nu is. Heb je bedrust gekregen of is het minder erg dan ik denk dat het is? :hug:
Mimi, hoe is het met jou? Nog last van bloedingen of iets dergelijks gehad?
Ik heb al weken last van mijn maag. Tenminste, ik dacht dat het mijn maag was. Maar na onderzoek gisteren blijkt het mijn dunne darm te zijn. Die is verstopt. :? Ik heb nu medicijnen gekregen. Hopelijk werken ze snel want het is echt heel pijnlijk. Ik kan Fer niet eens optillen
Ik zit hier met TV Drenthe op de tv, maar tot nu toe is het erg saai :shifty: Denk niet dat ik dit de hele dag vol ga houden. Straks nog maar eens kijken
whahaha, ik had het gisteren met uitzending gemist wel gezien, ik zal eens even kijken
je moet naar rtv drenthe uitzending gemist en dan kun je naar maandag . dan is het het programma drenthe.nu. Het eerste stuk gaat erover
Jeetje 3 weken lang een oorontsteking :hug: dat is echt niet leuk. Heeft hij er erg last van? schattig die melk, kaya drinkt het nu ook elke morgen terwijl ze het eerder nooit wilde hebben :shock:
En een verstopte dunne darm, dat lijkt me zeer pijnlijk
Ja, ik heb je gezien :inlove: :inlove: Dat doe je goed, die Natermann verkopen