meistoppers 2010; nog twee meiden wachten op positief nieuws

Hoi dames. Hier een nieuw deeltje.

Meld! :mrgreen:

Altijd leuk een nieuw vers deeltje!

Daar is ie dan. Ik heb jouw plaatjes gegoogled Caris. Ik had geen inspiratie. :oops: :shifty: Ik krijg het alleen niet zonder kader :think:

MELD!!!

broekie, je hebt weer lekker bij kunnen slapen dus! Kids nog in de sneeuw gespeeld?

kaya, jammer geen echo, maar op normale manier een controle gehad! ook wel eens leuk toch? Al wat gehoord van internist?

Cees, thanks voor het nieuwe deeltje! (ik upload in photobucket)

Ook ik meld me. Voor lijstje trouwens wij krijgen een jongen.

Maar ga snel eten

Ik heb heel eventjes kunnen bijslapen :wink:

De kinderen hebben even voor de televisie gezeten en een spelletje gespeeld.

Nee, vandaag wilde ze niet buiten spelen, Vincenzo was een film aan het kijken op Nederland 3 en hij is als de doods dat hij het Sinterklaas journaal mist :wink: Larissa is sowieso niet zo heel erg van het buiten spelen.

broekie, haha sinterklaasjournaal is ook erg belangrijk natuurlijk!! (had in vorige topic gelezen van 20 tot 7 uur slapen toch??

gevonden!

ben vandaag gebelt door de internist en moet maandag al langskomen :shock: , normaal gesproken krijg je een brief thuis maar nu zat er toch wel wat haast achter. Aan de andere kant wel een fijn idee dat ik mijn lijf toch wel goed ken en het al aan zag komen. verder was een gewone controle wel een welkome afwisseling :smiley: .

broekie, lekker dat je even hebt kunnen bijslapen, ik hoef hier op dit moment niet mijn ogen dicht te doen of er worden al weer streken uitgehaald, zoals met een pen over de vloer en alle muren, stiekem snoepjes of pepernoten pikken en dat onder de tafel op te smikkelen, en een hele leuke, stickers plakken op meubelen en vloer :wall:

Hier een K dagje geahd met Kaya het monster. Ze stond vannochtend op met het verkeerde been uit bed en heeft een uur lang geschreeuwd gekrijsd en gehuild, op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer wat ik moest doen en heb ik haar een poosje genegeerd :oops: , maar ook dat hielp niet. En als een blad aan een boom draaide ze om en was ze heel lief. We zijn naar buiten geweest en hebben gesleeen en in de achtertuin sneeuwballen gegooid. Daarna thuis lekker opwarmen en een broodje eten. Daarna was het weer mis :shock: , dit maal een half uur. Pfff ben nu wel moe. Ze is nu bij opa en oma sinterklaas aan het vieren hopelijk is ze daar wat beter te pruimen dan hier :lol: .

Ik ben er ook weer… Mijn nod klopt niet. Die is ergens in december… Verder leuk weer een nieuw deel. Lief dat jullie zo duimen, maar er valt hier niet veel te duimen hoor… Misschien moet ik maar bij de stoppers van de maand dat we er weer echt voor gaan… even teveel op ons bordje…

Cariska, ik duim voor je! -> :pray:

kaya, maandag langskomen! Alleen maar beter toch???

Balen van je ***dag!

nee hoor mariette, gewoon hier blijven!!! Veels te gezellig!

Ja mariette gewoon blijven hoor!

Caris jij maandag ook naar het ziekenhuis he, hoe laat moet je?

vandaag een heel druk dagje op het werk gehad dus ga zo lekker met mijn beentjes omhoog op de bank heerlijk.

voor iedereen die nu sint aan het vieren is, veel plezier :stuck_out_tongue: :lol:

om 10.30 moeten we er zijn … je krijgt zo ff pbtje ok?

wij vieren morgenmiddag sint!

wij ook morgenmiddag!

moeten we bijna gelijk naar het ziekenhuis ik moet om 10.20

dussss, best lastig als de kleine meid het traphek open kan maken en naar beneden klimt. net een kleine woordenwisseling met manlief gehad. Hij ligt nu nog te snurken terwijl ik afgelopen week al heb aangegeven dat ik ook even een keertje wil uitslapen, i’m not amused :evil: . Ben hartstikke moe en last van mijn buik. Ik kan niet begrijpen dat hij dat niet snapt maar goed het zal wel een mannending zijn :wall: .

Vanmiddag gaan we sinterklaas vieren, heb er zin in. lekker gezellig maken met warme choco :smiley: . Hopelijk vindt Kaya de kadootjes ook leuk en voor ons zit er een verrassing in van mijn ouders :smiley: .

Zo maar de broodjes in de oven doen en die man van mij uit bed schoppen :twisted:

Awwhhh m’n mooie sneeuwman in de tuin ontdooit…

Manlief en ik hebben gisterenavond laat nog een sneeuwpop in de tuin staan maken :lol:

Wij vieren vanavond pakjesavond… foutje van mijn man… die heeft zijn ouders pas in de avond uitgenodigd…dus het wachten is op hen. :frowning:

Hoop dat ze een beetje op tijd zijn.

Fijne zondag!!!

Ik wilde Kaya en Cariska heel veel succes wensen voor vandaag, maar ik zie dat ik te laat ben :oops:

Dus: hoe was het dames?? :pray:

hihi grapjas. Hier ging alles prima. Het was een aardige internist. Ik moet mijn medicijnen bijna verdubbelen. Dus dat wordt morgen stuiteren ben ik bang. Gelukkig zat ik nog wel binnen de waarden dat het voor het kind nog niet uitmaakt, maar als ik er nu niets aan zou doen dan komt het kindje straks wel tekort. Normaal gesproken maakt je lichaam in het tweede trimester extra schildklierhormoon aan maar omdat mijn lichaam dat dus niet doet moet ik gaan ophogen.

Van Caris, nog niets gehoord :pray:

Verder was gisteren ons pakjesmiddag zeer geslaagd, kaya is dik verwend maar zonder het extreme. Ze was heel lief met uitpakken en luisterde heel goed gelukkig. Ze speelt het meeste met een vishengel spel van octopusjes (en die hebben we voor 2.50 gekocht op een speegoedbeurs :lol:, was gewoon een kleinigheidje erbij ), zul je altijd zien he!

Terug van het ziekenhuis. De arts heeft neurologisch onderzoek gedaan en god zij dank denkt hij dus absoluut niet aan MS :dance: De huisarts dacht hier dus wel aan, maar onderzoek was goed.

Neuroloog kon niets voor mij doen want onderzoek was goed.

Hij denkt dat ik naar een psycholoog moet en dan iets met fysio ofzo en moet het overgaan.

Ben erg verdrietig, denkt het zelf niet. Wat het dan wel is weet ik ook niet, ik wil wel weer beginnen met de b12 prikken maar volgens die man hoeft dat niet want heb voldoende voor 5 jaar …

Is natuurlijk ook makkelijk, je hebt 2 keer een miskraam gehad dus zal het daar wel door komen…

zucht…

ik krijg een kopie van de brief die hij naar de huisarts stuurt, zodra ik die binnenheb dus weer naar de huisarts, kijken wat zij ervan zegt.

Weet dus nog niet wat ik heb of wat het zou kunnen zijn…

Nu zo maar de kerstboom neerzetten, kijken of ik mijn hoofd ff leeg kan krijgen…

Cariska, :hug: Gelukkig geen MS maar een verwijzing naar de psy. Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten… lekker makkelijk inderdaad van die twee miskramen, maar aan de andere kant is het ook niet niks… Maar hoe je het ook went of keert, het is jouw lijf waar alles mee gebeurd en dus aan jou wat je waar mee wilt doen…

Je bent echt niet gek! Dus laat je maar niks aanpraten! :naughty:

Kaya, verdubbeling van medicijnen… ik hoop dat het helpt!

Hier geen nieuws, behalve dan dat ik het rustiger aan wil doen vanwege de vele emoties… Lekker ontspannen dingen doen tijdens de donkere dagen: boek lezen, hangen op de bank en niks aan mijn hoofd… :angel:

verwijzing heb ik nog niet, want moet daarvoor eerst naar ha, kon die arts niet doen ofzo :think:

nu dus wachten tot ik de brief heb en dan maar weer naar de ha. Wil jo mee, en anders mijn moeder …

net lekker gedoucht met tl, ligt ze in haar bedje helemaal overstuur, krijsen! Vanmiddag ook al. Dus maar flesje gegeven (gewoon met water), hopenlijk gaat ze toch nog lekker slapen.

Staat bij jullie de kerstboom al???