zal het vanavond ff opzoeken kaya (of morgen…)
cees, ha vroeg hier niet naar of het een moetje was…
@Cariska wrote:
Cees, heb jij ook last van je ogen met de b12? Ik heb snel vermoeide ogen … weet niet of het aan de b12 kan liggen???
Ik heb een bril. Ik draag deze niet altijd omdat het alleen voor veraf is. Tv kijken is meestal geen probleem zonder bril. Ik heb af en toe echter moeite met scherpstellen. Ik kan dan bv de ondertiteling niet meer lezen. Ik heb het nooit in verband gebracht met B12, maar zou best kunnen. Ik zal er eens op letten. Over 2 weken weer een prik. Kijken of het dan minder/weg is.
hier dus ook problemen met wazig zien … Heb + of - een kwart dus bril is hiervoor niet nodig…
zou natuurlijk best kunnen varis, want als je tekort hebt aan b12 dan ben je toch ook moe? En als ik moe ben zie ik ook wazig.
nog 2 daagjes werken meid en dan gezzellie naar je zus!
Helaas hier was het vannacht weer raak, kaya werd om 02.00 wakker en heeft een uur lang gehuild en geroepen ondanks dat ik regelmatig ging kijken. Ze werd schreeuwend wakker want ze wilde op de tafel zitten :eh: . En daarna dus erg onrustig. het hielp niet mee dat rem ook aan het slaapwandelen was,ik vroeg hem of hij zich wilde omdraaien omdat hij snurkt en dan krijg je een antwoord van dat kan niet want dat is mijn karretje niet :eh: . Ging lekker dus. Uiteindelijk heeft kaya wel tot 9 uur geslapen en kon ik een beetje bijtanken. Maar ik ben nog moeoeoeoe
kaya, balen van je nacht!!!
Vervelend Kaya. Enig idee hoe het komt? Hopelijk gaat het vannacht beter. :-*
Hier gaat het gelukkig al wat beter. Er komt weer beweging in mijn darmen :sick:
ik mag naar de gyn toe! Dan gewoon voor standaard onderzoeken (geen idee wat, zou wel inwendig zijn en kwakkie van jo bekijken ofzo) en moest er niet teveel van verwachten zei de ha. Maar als ik dat wilde mocht het dus.
Wil het wel, heb dan het idee dat ik ook iets doe behalve afwachten of ik zwanger wordt… morgen ha laten weten dat ik het wil en dan later afspraak maken!
cees, gelukkig gaat het weer wat beter met je!
Caris, dat is iig een mooie stap :thumbup: , tenminste, vind ik wel. Idd beter dan hopeloos wachten of het ooit nog wil lukken. Fijn dat je HA je door wil verwijzen! Denk dat ze ook inwendige echo doen om te zien of er verklevingen, rare eierstokken, evt. cystes en dat soort dingen te zien zijn ofzoiets? En idd misschien afspraak laten maken voor kwakkie Jo laten langsbrengen ofzo, waarna ze dat onderzoeken op heoveelheid activiteit ofzo? Zoiets stel ik me voor tenminste. Wel opletten dat je niet jezelf zielig gaat vinden vanwege de dikke buiken om je heen he, jij gaat die ook heus weer krijgen hoor .
Kaya, wat een nacht zeg met die twee nachtbrakers met rare verhalen van je :hug: . Hier wel rotte nachten, maar geen gekke verhalen gelukkig. Wel is ze (weeeer) bij ons in bed gekomen omdat ze niet stil te krijgen is anders, vanaf half 4, is zooo vaak zo, maar anders komen we helemaal niet aan slapen toe. Bij Luus schrijf ik het meestal toe aan haar tandjes, die etteren haar heel erg. Gaat wel weer keertje over…
Beebie, ja denk ik ook inwendig onderzoek! Vind ik prima, laat ze maar mooi kijken haha. Wel gezegd dat ik die vrouw die echo toen deed na 2de mk niet meer wil!!! VInd dat zo’n stom onmenselijk mens (toen tenminste) dit weet ha dus komt vast goed!
En nee hoor, ga me niet zielig vinden, kan daar wel goed mee omgaan! (vind zwangere vrouwen nog steeds erg mooi en bijzonder om te zien!)
Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen Cariska :thumbup: Het lijkt in ieder geval een stap vooruit. Voor mij voelde dat in ieder geval wel zo Hopelijk kun je snel terecht.
@cees77 wrote:
Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen Cariska :thumbup: Het lijkt in ieder geval een stap vooruit. Voor mij voelde dat in ieder geval wel zoHopelijk kun je snel terecht.
precies, en nu maar hopen dat ik hem net als jou niet nodig heb!!
Wel ff uitgerekend als ik deze ronde zwanger wordt ben ik rond 13-10 uitgerekend. Jo is op 10-10 jarig en kaya op 11-10, dus kan niet beter toch?? haha
.
Nou fijn Caris! Als je dit een rustiger gevoel geeft, dan moet je dit zeker doen!
Ik hoop ook dat de gyn je kan helpen! Door mss alleen maar uit te sluiten dat er niets aan de hand is, en dat het 'gewoon; nog niet gelukt is.
Kaya; Lekker zeg die gebroken nachten!
Ik heb ze hier ook, alleen ligt het hier geheel aan mezelf, maandag van half 2 tot 5 wakker gelegen, afgelopen nacht van half 3 tot 5, + rond een uur of 6 nog een x.
Wilde vanmiddag heel graag bijslapen, maar heb gewoon bijna 2,5 uur!!! bij de garage gezeten, wachten en uiteindelijk alsnog met een leenauto naar huis :wall:
Thuis nog ff een uurtje kunnen liggen, maar moest ook alweer om 19 uur bij de zwanger en fit cursus.
Cees, gelukkig hier geen bloeding meer gehad, merk alleen wel dat ik veel last heb van harde buiken, helemaal tijdens dood normale oefeningen van de zwanger en fit cursus. Dus doe ik ze maar niet dan, haha.
Caris wat fijn dat je heen mag!!! Vraag anders om sluymer of scheers, die laatste zit ik bij , superaardige vrouw en heel rustig!
Ze beginnen meestal met een gesprek waarin naar voren komt waar je last van hebt, hoe je cyclus verloopt enz. na het gesprekje mag je direct met je beentjes wijd :mrgreen: en gaan ze een inwendige echo maken om te kijken of alles er normaal uit ziet. En ik hoop voor jou dat ze geen plasbuisonderzoek gaan doen want dat is niet zo fijn :? .
meestal aan de hand daarvan moet Jo een kwakje inleveren, gelukig mag je het thuis in een potje kwakken als je het maar voor een bepaalde tijd in het zh brengt. Als alle testen goed zijn (en dat hopen we natuurlijk) dan hoef je daar de eerste tijd niet meer heen, mocht je dan na een jaar nog niet zwanger zijn dan kom je weer terug bij dezelfde gyn.
Nou meer weet ik zo even niet te melden daarover :lol:
O ja misschien nog een samenlevingstest!
beebie vervelend dat ze weer bij jullie in bed kwam liggen maar als dat ervoor zorgt dat iedereen kan slapen dan zou ik dat gewoon doen hoor!
mimi wat balen dat je snachts zo wakker ligt :wall:, ik heb dat normaal gesproken regelmatig maar nu ik zwanger ben valt het wel mee gelukkig.
Zo na een dag van 1 tot 8 werken in 1 keer door om een taart te maken en ik ben net klaar :dance: , superblij met het resultaat hopen dat het jongentje voor wie het bedoelt is ook blij is . Ik heb mijn best gedaan. Ik ga nu even mijn paracetamol innemen en dan naar bed want om half zeven gaat de wekker weer want ik moet om acht uur met de bus naar het ziekenhuis.
goeiemorgen dames hebben we allemaal een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik ben echt heeeeel moeoeoe, maar ja wat had ik ook anders verwacht. Om half twee in bed en om half zeven ging de wekker weer.
kaya heeft vannacht gelukkig wel doorgeslapen :dance: .
Om acht uur de bus gepakt en vanaf het station gelopen naar het ziekenhuis (ik kwam je moeder nog tegen caris!). Was wel lekker om even te wandelen alleen een beetje jammer dat het nog zo glad was op de stoep :? .
Alles was goed met de beeb, we hebben even kunnen spieken en een mooi hartje kunnen horen :inlove: . verder had d gyn ook geen bijzonderheden. in week 28 van mijn zwangerschap krijg ik weer een groeiecho en ik moet nog op mijn suiker laten prikken. Helaas kon ze de bloedwaardes van afglopen maandag niet zien want die stonden geblokkeerd in het scherm. Nu maar hopen dat het niets bijzonders is .
Vervelend Mimi. Ik herken het nog wel van mijn eerste zwangerschap. Op het laatst wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Ik heb toen zelfs van de gyn slaaptabletten gekregen om wat rust te pakken, maar die werkte niet echt. Na 1,5 uur was ik weer wakker :wall: :wall: Paracetamol werkte enigszins. Dan sliep ik een uurtje of 4. Maar ja, ik ben niet zo van de pillen, dus ik pakte die niet heel vaak.
Hier ook enorm glad Kaya. En regen. Hopelijk gaat de sneeuw (die nu ijs is geworden) dan eindelijk eens weg :shifty: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Wel vreemd van je bloeduitslagen. Zouden ze nog niet compleet zijn geweest ofzo??? Ik neem aan dat ze je wel bellen als het niet goed is toch? Maar daar gaan we niet vanuit!! :-
Caris, ik hoop ook voor jou dat het net zo gaat als bij mij. :- Heb je al een afspraak?
ff snel, brief wordt gefaxt naar zkh, dus afwachten krijg brief thuis wanneer ik komen mag!
Caris, ik ben benieuwd wanneer je terecht kan !
Mijn bloeduitslagen waren nog niet binnen :think: . maandag al geprikt, dus ben bang dat ze gewoon weg zijn. om 10 over twaalf zou ik gebelt worden en uiteindelijk heb ik zelf om half drie gebelt, zij vonden het ook raar. Nu heb ik een belafspraak voor volgende week donderdag.
hmm hopen dan maar dat ze nog boven water komen!
kaya, idd hopen dat ze alsnog terecht komen, anders weeeer opnieuw prikken, zonde van de tijd en moeite!
Vandaag echo gehad voor loklaisatie placenta, vormt waarschijnlijk geen belemmering meer voor normale bevalling, beeb ligt heerlijk in stuit te trappen met voet op mijn blaas. Vruchtwater was wel echt veel zei ze, op veel plaatsen 7 cm, maar bij 10 cm is er pas sprake van echt téveel. Dus ik zit nog binnen de marge, al kan het wel klachten veroorzaken zoals extra pijn in mijn buik en ingewanden, last met liggen etc. En dat klopt ook wel. Beeb gaat netjes gemiddeld en iets boven gemiddeld in groei, maar binnen de max. curven dus ook geen suikeronderzoek nodig gelukkig. Ook geen afwijkingen kunnen ontdekken aan nieren etc. dus ook erg fijn.
Over 6 weken weer eenzelfde echo voor water en groei om te zien of dat het dan niet ineens uit de hand loopt, of om te constateren dat het hetzelfde of midner is gworden. Weer even spieken dus!
Nu ff belastingpapieren van mijn vriend zijn onlangs gestarte zaak in orde maken, moet allemaal afgerond zijn voor 31-1 nl.
Oh ja, mijn meisie even uitbesteed aan opi en omi deze nacht, kunnen wij doorslapen zonder tandjesgehuil en gezeur, belastingtroep in orde maken en kan vriendlief verder op zijn gemakkie kamertje verder afraggelen en beginnen met isoleren. Hoeven we even niet op haar te letten en gewoon even doorploeteren. Ze gaat anders altijd vrijdags naar mijn ouders omdat ik dan moet werken, dus kan ook nog eens uitslapen morgenochtend en rechtstreeks naar werk zonder omweg en 45 min. later uit bed :dance:
Sorry voor t ego berichtje, ben erg blij met de goede uitslagen vd echo en de rust die ik tegemoet ga komende nacht :dance:
groetjes!