meistoppers 2010; nog twee meiden wachten op positief nieuws

Nee Kaya is rond 9 uur savonds naar bed gegaan (ze had smiddags nog geslapen) en heeft doorgepit dus ik was wel gek om haar wakker te maken! Ze heeft geen kik gegeven.

super dat TL ook heeft doorgeslapen!

En ik hoop ook voor mariette en cariska een vruchtbaar jaar :pray: :pray: :pray:

en weer bloed vanmorgen.

Morgen naar ha voor evaluatie hoe het nu gaat met die b12 prikken. Ga ook maar eens aankaarten dat het mij “te lang” duurt… Misschien heeft zij nog tips ofzo… Deden jullie iets speciaals om zwanger te worden?

Caris; :hug: Balen!!

Caris :hug: :hug:

misschien kun je ovulatietesten gebruiken om te zien wanneer presies je eisprong is? verder zou ik het ook niet weten :hug:

Balen Caris. Geen leuk begin van het nieuwe jaar :hug: :hug: Hier ook ovutesten gebruikt. Verder is er nog tempen, maar ik weet niet precies hoe dat werkt. Hier in de maand dat ik er helemaal doorheen zat en ook naar de ha ermee ben gegaan dus zwanger geraakt. Je kunt het altijd met je ha bespreken :hug: :hug:

maar ovu testen hoe werkt dat precies dan??

Ik had er van sensitest en daar stond in hoe het werkte. Bij een regelmatige cyclus begin je geloof ik op dag 11 met testen. Niet met ochtendurine en iedere dag op hetzelfde tijdstip. De test is positief als allebei de streepjes dezelfde kleur hebben. Of de controlestreep is donkerder. Dan ovuleer je binnen 24 uur (als ik me niet vergis). Dan is het dus klussentijd :mrgreen: :mrgreen:

De test werkt eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest, met dit verschil dat hij niet positief is bij een lichte verkleuring.

maar we deden het steeds al om de dag :oops: dus dan heb je toch altijd geklust tijdens de ovulatie? Dan zou het opzich niet uitmaken toch? (en heb afgelopen maand mijn eisprong gevoeld. Die dag geklust maar 2 dagen daarvoor ook…)

met heel veel pijn in het hart en tranen in de ogen toch maar de box uit elkaar gehaald. Wilden dat niet doen want vond het zonde om hem naar boven te doen en dan over paar maand naar beneden te halen … Maar geloof dat ik de hoop op een kindje een beetje kwijt ben…

Geeft wel ruimte dat is dan weer een klein voordeeltje.

Straks lekker uit eten met jo, tl en mijn ouders

Het is ook gewoon klote Caris :hug: :hug: Maar je lichaam heeft veel te verduren op dit moment. Het is (hopelijk) aan het herstellen van een flinke dip. De moed niet opgeven hoor :naughty:

Jeetje, de box 2 jaar in de kamer :shock: Ik was blij dat hij na een jaar weer wegmocht. Wat een sta-in-de-weg vind ik dat zeg :shifty: Zoonlief lag er overigens bijna nooit in. Meestal lag hij op een dekbed op de grond. Dan kon ik hem “meeslepen” naar de keuken enzo :mrgreen: :mrgreen:

Tja Caris dan is er denk ik niet zo heel veel meer wat je kunt doen. Hoe vaak je ook klust :hug: . Soms vinden de zaadjes niet altijd direct de weg naar het eitje :frowning: .

Wij hadden de box ook al voor een jaar uit de kamer maar ik denk dat hij bij een tweede wel wat intensiever gebruikt gaat worden.

wij, correctie ik, heb vannacht een leuke aanvaring gehad met dochterlief. het begon allemaal om 4 uur vannochtend, toen mevrouw bedacht dat ze nog wel dorst had en dat ze ranja wilde. Nou ik zij dat ze nog wel wat water mocht maar dat ranja voor overdag was. Dat had ik niet moeten zeggen want het hek was van de dam :shock: . vervolgens wilde ze tussen ons in liggen maar ik vond dat onzin omdat ze niet ziek is en ze prima in haar eigen bed kan. toen had ik helemaal feest. Ze schreeuwde de hele buurt bij elkaar :oops: . Ik heb haar mee naar beneden genomen en op de bank gezet en verteld dat als ze zo bleef schreeuwen en huilen ze op de bank moest blijven zitte (ik zat ernaast). Dit feestje heeft een uur geduurt en toen had ik haar in haar eigen bed en met een beker water :mrgreen: . De strijd is gewonnen want vanavond vroeg ze weer om ranja want ze lustte geen water. Dus ik verteld dat ze nu alleen water kreeg. Zegt ze ja mama water is voor snachts en ranja voor overdag :dance: .

je hebt even strijd maar dan heb je ook wat :wall:

Cees ja idd box 2 jaar in de kamer. Tl heeft er ongeveer een jaar ingezeten. Maar wilde hem dus niet naar boven doen want gingen toch voor 2de en tja … Was wel mooi opslag hokje soms haha. En met kerst had ik er een behangtafel opgezet en daarbovenop de kerstboom, zo kon tl er niet bij en kyra ook niet met haar staart.

Kaya, denk idd dat we verder niets kunnen doen behalve gewoon om de dag klussen … maar word zo wel echt een moetje …

en wat een gedoe zeg met kaya! Maar gelukkig snapt ze het nu! Tl hier ook weer met een flesje water (90cc) op bed, slaapt ze sneller en beter, blijft ze in ieder geval liggen en kruipt er niet meteen uit!

Morgenochtend ga ik eerst b12 prik halen, daarna lopend met jo, tl en kyra richting dierenarts (aphond) en dan om 15.30 voor evaluatie naar ha… Ben benieuwd…

Cees, heb jij ook last van je ogen met de b12? Ik heb snel vermoeide ogen … weet niet of het aan de b12 kan liggen???

Vanavond lekker gegeten bij piri piri restaurant, echt zalig! Vanaf morgen ga ik dieeten… ff kop richten op wat anders. Voorlopig nog ff geen ticker…

lekker hoor eten bij de piripiri :drool: .

Ik wet hoe het is, klussen omdat het moet :roll: , helemaal toen we in het ziekenhuis liepen dan kun je moeilijk zeggen dat je geen zin hebt terwijl hun er alles aan doen om jou zwanger te laten worden.

Rem gaat ook weer bezig met afvallen, ben er zelf wel blij om want het liep de spuitgaten uit bij hem en ben zo bang dat hij dan doorslaat.

Ik schrok zelf ook wel even toen ik vannochtend op de weegschaal stond dus voor mij geldt ook wel een beetje dat ik moet opletten. Iets teveel oliebollen gegeten denk ik :eh: :oops:

ach jo, jij was bij kaya toch ook zoveel aangekomen?? Heb je nu ook weer veel vruchtwater?? Goed van rem zeg! Is hij nog actief aan sporten bij fitforfree?

sporten wat is dat :mrgreen: :mrgreen: .

Bij Kaya was ik 30 aangekomen maar ik wil niet graag in de herhaling :oops: .

Veel vruchtwater hebben ze nu niets over gezegd, maar ja dat zeiden ze bij kaya ook niet totdat de vliezen braken :mrgreen:

dacht dat hij dat deed toch??

Ik ga ff douchen en dan op bed!

Tot morgen !!!

hij sponsort fit for free :wink: .

ik ga ook maar eens op bed denk ik :roll:

Vannacht was al beter dan vorige nacht. Om 12 uur werd ze wakker met de mededeling dat ze geen water lust en dat ze graag ranja wil, dikke pech het is water of niets :wink: . En daarna wilde ze uit bed :shock: . Nadat ze nog een keer uit bed was geklommen viel ze eindelijk in slaap en heeft ze tot half 9 geslapen :dance: .

Daarna nog even op bed tv gekeken zodat ik rustig kon douchen :smiley: .

Zometeen haalt mijn vader ons op, Kaya blijft de hele dag bij opa en oma en mijn vader gaat even met mij mee bloedprikken en daarna is het al weer tijd om aan het werk te gaan!

Meiden allemaal een fijne dag

zo het prikken was weer gedaan, ik mocht op de kinderkamer :mrgreen: . Supertof wijf wat mij prikte. We hadden dikke lol met zijn tweeen. Ze zij al jou heb ik vaker geprikt, dus ik ja vaste prik he :mrgreen: . gelukkig was het niet druk en was ik zo klaar, mijn vader deed er langer over om te parkeren dan dat ik moest wachtten om te prikken.