Nee wij weten niet wat het wordt! Is een verrassing!
Ja heb een buddy, Lindaaa die ook hier op het forum schrijft.
ok dan is het goed!!!
jaja ben ook wel heel blij dat milo het meteen zo goed doet in zijn grote bed!
we hadden zijn ledikant nog laten staan,maar denk dat we die dit weekend toch over gaan zetten!
wat jammer Kaya dat jullie kleine het geslacht niet wil laten zien! ach als alles maar gezond is, dat is het allerbelangrijkste!
ga nu lekker bankhangen!
liefs
mimi maar als de beentje bij elkaar zijn kun je het bij een jongetje ook niet altijd zien :mrgreen: . misschien dat de gyn idd nog een gokje wil wagen!
enne wat is een buddy?
kaya ik ben jou buddy (die vertelt als je bevallen bent of als er andere dingen zijn die jij niet kan komen vertellen )
aha ik dacht al zoiets, maar soms ben ik niet de slimste zullen we maar zeggen.
Vandaag ben ik lekker vrij met met meisje. Rem is nu nog boodschappen aan het doen en daarna moet hij werken. us ik denk dat ik maar muffins ga maken met Kaya, dat vind ze altijd zo leuk en lekker natuurlijk :mrgreen:
Muffins :drool: , jummie!! Kan je er 1 opsturen naar HGV? Haha…
Lekker vrij dus!
Nou ik moet zo van 13-17 en morgen nog van 8.30-12.30 uur, en dan oud en nieuw en daarna nog 1 weekie!!! :lol: :lol: :lol:
Ik heb gisteren de geboortekaartjes besteld.
Nou zit ik met een dilemma…
Ik heb er ongeveer 48 st nodig, heb er 60 st besteld, want je hebt altijd mensen waarvan je achteraf denkt… Die had ik ook willen sturen!
Maar nu zat ik me vannacht ineens te bedenken, dat ik ook naar de zwanger en fit cursus ga van Icare. Daar zijn we met z’n 9’en.
Stuur je dan ook kaartjes naar elkaar?
We hebben nog maar 1 x gehad, want de 23e was te glad, en vandaag valt uit ivm vakantie.
Dan hebben 5 en 6 januari ( achter elkaar :? ) en dan nog 3 weken, maar ik denk op dit moment dat we niet echt een heel erg leuk groepje hebben. Dus moet ik nu toch nog extra gaan bestellen? Of kan dat nog wel?
hey mimi jeetje al bijna vrij wa gaat dat snel zeg :shock:
Ik denk dat als ik de muffins opstuur met de post van tegenwoordig dat ze beschimmelt zijn als ze aankomen hahaha.
Wij deden met de zwangerschapscursus wel naar iedereen eentje sturen maar we hadden ook een heel leuk groepje. Zo leuk dat we toen de kindjes allemaal 2 werden we nog een keertje bijelkaar zijn gekomen.
Als het groepje niet leuk is en je daarna toch geen contact meer wil zou ik het denk ik niet doen.
Ik heb net nog even de douche uitgeboent want dat was echt nodig :oops: :oops: . Die douche blijft er altijd een beetje bij omdat ik het niet wil doen als Kaya rond loopt, het zijn toch chemische rommeltjes die je gebruikt, hoe doen jullie dat? Nu was Rem vannochtend vrij dus kon ik het eindelijk even doen. En volgens mij heb ik ook last van nesteldrang want ik heb vorige week alle voegen van de vloer in de woonkamer met een schuursponsje uitgeboent :roll: . Het enige nadeel is dt ik nu presies kan zien waar ik gebleven ben dus moet binnenkort de voegen in de keuken ook maar even doen :mrgreen:
Haha goed bezig Kaya!
Een beschimmelde muffin lijkt me niet zo lekker idd
zo hier een paar uur kinderloos, dus heb eens flink opgeruimd in de woonkamer, alles uitgezocht, vuilzak vol met kapot, oud en stom speelgoed! nu even een hapje eten en dan nog even de keuken opruimen en de wc schoonmaken en dan zijn we weer klaar voor vandaag en ga ik de jongste weer op halen van kdv! de oudste belde vanmorgen op dat hij nog een nachtje bij opa en oma blijft logeren! dus die komt morgenvroeg pas weer thuis!
voor beide jongens wel lekker, kaja had het erg naar zijn zin bij oma en kon er goed tot rust komen en milo geniet juist van alle individuele aandacht die hij nu krijgt! vanmorgen hebben we een uur over het ontbijt gedaan,maar het was zo gezellig! samen liedjes gezongen en hij zat echt op zijn praatstoel (normaal als kaja erbij zit kletst die enorm veel). morgen middag gaan we met zijn 4e op stap, paar boodschapjes doen en de oudste mag vanaf morgen weer “hard eten” eten, dus die wilde graag friet bij mac donalds eten! dus dat wordt gezellig!
mimi, toen ik bij kaja op cursus zat stuurde we elkaar ook een kaartje! wij hebben elkaar toen na1 jaar en 2 jaar nog gezien, nu heb ik met een aantal meiden nog contact, de rest is verwaterd…heb nu geen cursus gedaan, domweg gewoon geen tijd/rust omdat te doen!
liefs
Dus toch maar nog ff bijbestellen?
Ik zit nu dus op zo’n 50 st ( ook voor in het fotoboek enz) en dan heb ik er nog 10 ‘over’. Maar ons groepje is 9.
jeetje wat zijn jullie goed aan het poetsen zeg!! kaya nesteldrang … kan je dat hier niet ff doen?? :mrgreen:
whahaha Caris, gelukkig is het hier wel nodig dus ik sta niet voor niets te poetsen. Maar ik herken het helemaal niet van Kaya toen had ik het niet. Misschien omdat deze zwangerschap me beter afgaat dan de vorige?
Mimi ik zou wel bijbestellen, zo kun je eventueel ook 1tje in het fotoalbum van de kleine doen, beter teveel dan te weinig zullen we maar zeggen.
We zijn hier ook druk bezig met kijken naar een kaartje maar tot nu toe valt alles af :roll: . Wel hebben we al 1 naam :lol:
haha kaya dan moet je nog 3 namen zoeken (deze beeb krijgt toch ook 2?) Lastig idd geboortekaartjes zoeken!
Ik vind het al heel wat dat we er 1tje hebben :mrgreen: . En deze beeb krijgt er idd 2, dus nog drie namen te gaan
Dames in het nieuwe jaar kom ik weer uitgebreid meekletsen. Voor nu:
een hele fijne jaarwisseling :thumbup:
Hihi, druk nagedenk over namen las ik, moeilijk he?
Mimi, ik deed aan zwangerschapszwemmen bij Lucy en daar zaten wel een paar leuke meiden bij, maar niet dat we nu nog vriendinnen zijn ofzo, daar deed iedereen gewoon 1 kaartje t.a.v. " zwangerschapszwemmen" en die lieten ze elke les zien (de nieuwe kaartjes dan). Nu doe ik geen cursus en ik stuur weer wel kaartje aan paar september 2009 mama’s waar ik “veel” contact mee heb. Zitten er een aantal bij die ik vaker heb gezien en ook zal blijven zien, leuke meiden. Dus dat doe ik dan weer wel.
Eeen ego-update: Hier alles goed, twee weken terug wel tussendoor vlos laten komen thuis want er was geen spreekuur die dag, een paar uur lang zoveel harde buiken en vaak om 3 a 4 minuten, conslusie wel al zachte bmm, maar geen ontsluiting gelukkig, dus rustig doen.
Gisteren standaard controle bij vlos, beeb ligt weer in stuit net als Lucy (waarschijnlijk omdat dat beter en lekkerder ligt door mijn smalle bekken en de beeb zo meer plaats heeft voor zn koppie), heb goede uitleg gehad hoe dat nu zit met dat smalle bekken van me, en ze vertelde meteen dat ik er vast rekening mee moet houden, dat als alles meezit, dus placenta niet meer voor de uitgang ligt, beeb niet in stuit zou liggen en de hoofdligging ook optimaal is, dat het dan nog redelijk voor de hand ligt dat het niet gaat passen dus dat het dan alsnog een KS gaat worden zometeen. Maar goed, dan moet ie eerst weer uit stuit zijn en die placenta dus ook voor en bij uitgang weg. Daar heb ik volg. week donderdag een echo voor in het ziekenhuis. En ook voor mijn grote hoeveelheid vruchtwater. Ze doen dan meteen groeiecho, om uit te sluiten dat ik veel vruchtwater heb door mankementen aan beeb, of vanwege zwangerschapssuiker. Kan ook zijn dat ik alleen maar “gewoon ruim” vruchtwater heb en dat de placenta daar weg is, dat hoop ik natuurlijk. de verloskundigen kunnen ook met moeite voelen waar hoofd en kont zitten omdat mijn buik zo onder spanning staat van het vele water, klap ook zowat van binnen, niet fijn, maar ja. En nu met die kop boven is dat drukke gewoel nog een stuk minder fijn en kan mijn korte lijf haast niet buigen. Doet gewoon zeer en je hebt het gevoel dat de beeb dan door de midden breekt :roll: .
Desalniettemin wel ff spieken volgende week. En oh wat zonde dat dat bij het zkh is, want die apparatuur is veel minder zuiver dan die van de echopraktijk waar ik voor de standaard echo’s altijd heen moest. Maar ja. Ben dus al redelijk ingesteld op weer KS vanwege die dingen en als alles wel de gewone weg mag gaan, dan is dat ook prima. Weet iig dat ik niet zenuwachtig hoef te zijn voor die ruggeprik enzo, alles is al bekend.
Ff gauw nog gaan liggen voordat we luus gaan ophalen bij schoonouders en daar eten. Doen we altijd als ze opgepast hebben, lekker makkelijk .
Groetjes allemaal en een fijne jaarwisseling!
even een kort berichtje want ik moet nog puinruimen
iedereen een heel fijn uiteinde, doe voorzichtig met vuurwerk en laten we hopen dat 2011 een mooi jaar wordt!!!
Zo allemaal het oud en nieuw overleefd :mrgreen: ?
Hier was het erg gezellig met mijn pa en ma die hier de hele avond waren. Met iets teveel drank op gingen ze terug naar huis met de taxi, altijd leuk om te zien :mrgreen: .
Gelukkig heeft Kaya tot 8 uur geslapen :lol: en daarna nog tot half tien tussen ons in gelegen . De broodjes zitten hier inmiddels in de oven en we gaan genieten van een lekker rustig dagje zonder verplichtingen . Alleen balen dat mijn kies nog steeds zo’n pijn doet .
Oeh beebie je zou idd wel geschrokken zijn, heeft een zachte bmm nog verdere gevolgen, zoals dat de bevalling eerder kan beginnen? En geen leuk vooruitzicht een keizersnee, de kans zal dan wel groot zijn dat je hem krijgt
ALLEMAAL EEN GELUKKIG EN GEZOND 2011 GEWENST !!! EN VOOR MARIETTE EN MIJ EEN VRUCHTBAAR JAAR!!!
kaya balen van je kies! Heeft kaya gekeken? Tl heeft heerlijk doorgeslapen.
Beebie, schrikken zeg je bmm. Gelukkig nog geen ontsluiting!