meistoppers 2010; nog twee meiden wachten op positief nieuws

dat zijn arts echoscopisten en die hebben andere apperatuur dan hier in Assen.

ohhh vandaar …

zo wij zijn weer thuis van de kno opname!

vanmorgen om 7.15 waren we in het ziekenhuis! er waren vandaag maar 2 kinderen en 4 volwassenen en ja de jongste mag als eerste! dus kaja was meteen om 8.30 aan de beurt! Liet alles gewillig ondergaan, de zetpillen voor de operatie waren even niet zo leuk, want ja dat is hij niet meer gewend! Daarna samen naar de OK, toverzalf van zijn hand en arm, kapje op en meneer lag na geloof 1 keer zuchten al bijna te slapen! om 9.10 mocht ik hem terug gaan halen! Hij moest flink hoesten en was aan het huilen! terug op de kamer lekker bij mama op schoot! na een tijdje was het huilen over en wilde hij wel een slokje water! nou dat ging allemaal super vlot, toen kwam de verpleegster met een ijsje! nou dat wilde hij wel! om 10 uur zat hij al weer vol met praatjes! om 11 uur infuusnaaldje eruit, zonder een kick te geven! en om 11.30 mochten we lekker naar huis!

hij heeft nu nieuwe buisjes, keelamandelen eruit, die waren volgens de KNO behoorlijk groot! en zijn neusamandelen waren toch weer terug aangegroeit, dus die heeft ze meteen ook weer verwijderd! dus wij zijn voorlopig weer klaar!straks nog even bellen voor de controle afspraak!

dus nu gaan we samen even luierdelui op de bank!

Milo is nog bij oma, komt na zijn middagdut terug!

samrty wat fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan en dat Kaja het zo gewillig onderging.

Hopen dat hij snel lekker opknapt en er geen last meer van heeft :lol: .

Ik heb het sf topic effe gespamt!

smarty, super dat hij alles zo goed onderging!!

Smarty, gelukkig dat alles zo goed ging super! Hoe voelt hij zich vandaag?? Goede nacht gehad?

Hij heeft lekker geslapen, zit nu aan een bakje vla. Laatste dag vloeibaar eten morgen mag hij weer brood zonder korstjes.

Dus wij hebben dit jaar een luie kerst,blijven lekker thuis.

Voor de rest wens ik iedereen al vast een fijne kerst.

vast laatste berichtje nu voor de kerst.

Dus allemaal prettige kerstdagen!!!

iedereen hele fijne dagen!!!

Allemaal een leuke eerste kerstdag gehad? Geniet nog van deze tweede kerstdag, ook al issie al half voorbij!

Liefs

Gisteren tl jarig!! Alweer 2 !!!

Tl is super goed verwend! Van ons tafeltent, little pony huis en boekje waar ze zelf een rol in speel. En dan natuurlijk de nieuwe kamer. Verder nog fisherprice kassa, bumba dekbed, keuken van smoby, grote kikker knuffel, truitje met paard erop, grote pop, dekbed van hello kitty, knutselspulletjes, douchespul met washand van winnie the pooh en zal vast nog wel wat vergeten zijn…

pffff wat druk, iedereen kwam hier brunchen, en had natuurlijk veeeeeel te veel.

straks bruidsjurken kijken met mijn zus en haar vriendin!

wat is het hier rustig zeg!!

hier mijn handen vol gehad aan de jongens. Vandaag alleen de jongste en samen een heerlijke dag gehad. Erg fijn om ook positief met hem bezig te zijn.

En hij sliep vanmiddag zonder mopperen 2,5 uur. Hij heeft sinds maandag een groot bed en dat gaat super gelukkig.

Maar kom straks nog wel nu even milo tijd

in een groot bed! En ook al meteen goed gaan slapen.

Gisteren was het 1 groot drama hier tussen de middag, uiteindelijk tl weer overgelegd in haar ledikantje. Toen sliep ze wel.

Zonet is ze zonder problemen gaan slapen en nu slaapt ze nog!!

Hier even snel een berichtje van mij. Heb nu even pauze van mijn werk. Vannochtend voor de tweede keer de 20 weken echo gehad en alles is goed!!! Helaas is het geslacht nog steeds een verrassing ze kon het niet met zekerheid zeggen

super nieuws kaya!! En nog geen geslacht, wel gehoord maar niet zeker of helemaal niets gehoord??? Gaan jullie nou nog pretecho doen om het te weten??

Ze zei dat ze dacht dat het een … Word maar dat ze het niet met zekerheid kon zeggen. Ik weet niet wat we gaan doen eerst volgende week weer naar de gyn en dan zien we wel verder

scheelt bij gyn krijg je toch vaker echo’s? Wie weet wil hij/zij nog een gok wagen!

Mooi dat alles goed was!

En het geslacht wilde nog niet laten zien.

Dan wordt het vast een meisje.

Ze zeggen dat jongens sowieso goed te zien zijn, en als ze twijfelen is het meestal een meisje :wink: , ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! :liar:

weet jij het eigenlijk mimi?? Enne … heb je al een buddy??