en toen ging ze de tafel lijmen :wall:
:wall: :wall: :wall:
Wat is het hier rustig!
Caris, ik hoop dat je je vanaf nu echt beter gaat voelen! Dat heb je wel verdient!
En behoorlijk wat geshopt zeg! In je uppie? Samen met TL dan?
Lekker is dat he? Geld uitgeven, haha
yep samen met tl geshopt, kan prima met haar ( geef haar een broodje of wat drinken en ze is vrij rustig, haar dan even eruit en laten lopen, er weer in met een lolly en het gaat prima!)
tl is nu aan het verven (en had net een blauwe mond/tong :mrgreen: )
Morgen moet ik weer werken, meteen 4 dagen pffffff haha
pff vind het zo spannend en lang duren! Gisteren voelde ik op de familiedag mijn eisprong… gisteravond dus nog maar ff …
nu maar hopen dat het lukken gaat…
Hey meiden hier even een ego berichtje van mij, ik kanniet overal op reageren want ik typ met mijn telefoon. Hier gaat alles wel zijn gangetje, helaas wel weer steeds misselijk dus ben bang dat het de hele zwangerschap wel zo blijft. Kaya is helaas ziek, ze heeft van vrijdag op zaterdagnacht overgegeven en ze had verhoging. Van zaterdag op zondag was ze niet lekker en had ze hoge koorts en nu ligt ze bij mij op de bank met een oorontsteking en griep. Echt heel zielig vooral de oorontsteking vind ik zoooooo sneu! Morgen moet ze wel even naar de crèche want we hebben de 20 weken echo!!! Heel spannend, gelukkig al om 20 over acht dus niet veel tijd om na te denken daarover!
spannend meid morgen!! Sms je me ff? (ik moet werken!) Vertel Kaya maar dat tl morgen ook komt die is er om 7.30 en gaat trakteren (lees ik had het vergeten, gelukkig nog wat van die suikerlolly’s hier :oops: :oops: )
Kaya is er ook om half acht maar als ze nog zo ziek is word het niet echt spelen ben ik bang geeft toch niet dat je het bent vergeten? Ik was het met Kaya haar tweede verjaardag ook bijna vergeten hoor
dan zie ik je zo misschien nog wel (ga wel op tijd weg ivm de wegen)
pff moet ik werken, echt geen zin om met deze kou mijn bed uit te komen :mrgreen:
ik ben er klaar voor maar Kaya ligt nog op 1 oor. Die zo maar wakker maken . Dednk niet dat ik je zie, want Rem staat nu nog onder de douche
Kaya?? Hoe was de 20w echo?
Hoi dames! Hoe is het hier? Sorry dat ik een tijdje niet geweest ben. Ik zit niet lekker in mijn vel. Heb enorm veel last van mijn hormonen en kan het niet opbrengen om iedere keer te reageren :oops: Vorige week heb ik gegoogled op prenatale depressie en dat had ik beter niet kunnen doen :wall: Gelukkig gaat het deze week weer wat beter.
Kaya, hoe was de echo? Wat een lekkere ondeugd is de kleine meid van jou :mrgreen: :mrgreen: Helpt het stickers plakken nadat ze bij de opvang is geweest?
Cariska, hoe is het? Merk je al wat nu je de prikken wat frequenter krijgt? Is het vrijdag nog gelukt om er eentje te krijgen? En spannend weer in de wachtweken. Ik ga weer voor je duimen hoor. Ik geef je nog niet op!
Mimi, voel je je al rustiger nu je minder werkt? Nog even en dan begint je officiele verlof. Schiet echt al op en dan worden de eerste beebjes geboren hier.
Zo daar was ik weer uit het werk.
Vandaag dus de 20 weken echo gehad, alles wat ze konden zien zag er goed uit. De hersenen waren in proporties en het hersenvocht was normaal, verder was het beebje keurig op groei. Ik ben vandaag 19 weken en 5 dagen en de baby lag op 19 weken en 4 dagen dus echt super! Helaas kon ze het ruggetje niet bekijken omdat de baby met zijn rug tegen de mijne aan lag en kon ze het helemaal niet zien (lekker eigenwijs :mrgreen: ). Ook kon ze 1 slagader in het hart niet goed in beeld krijgen. Daarom moet ik volgende week terug komen voor nog een echo (och wat vervelend :lol: ). Verder zag alles er prima uit gelukkig. Het belangrijkste was de hersenen en de groei voor ons en dat ziet er goed uit.
Cees :hug: , ik hoop dat je je snel wat beter voelt, helemaal niet leuk als je je zo voelt :-*
Thanx :-*
Super een goede echo. :lol: :lol: :lol: Je was een beetje bang vanwege je schildklierproblemen toch? Of vergis ik me? Anyway :lol: :lol: :lol:
Weet je nu ook wat het is?
cees, balen dat je je zo slecht voelt, maar in zwangerschap kan je meer/vaker b12 prik nodig hebben hé?? je kan je daar ook zo slecht van voelen dus anders gewoon extra prikken vragen?
Kaya gelukkig goede echo, en wat vervelend zeg nog een echo!haha
Hier gaat het goed, zware armen en benen zijn over, voel me veel beter vrolijker enzo. vandaag gewerkt, wel paar momentjes wat zware armen maar goed lichaam moet ook wennen dat ik weer iets doe natuurlijk! Dus ik mag niet klagen!
Fijn Caris dat het nu wat beter gaat, zal het misschien toch de b12 zijn die nu pas een beetje begint te werken :lol: :lol: :lol: .
Cees we weten wat het is maar het is niet helemaal zeker, ze kon het niet met 100%zekerheid zeggen dus we wachtten de echo van volgende week nog even af :inlove: .
Mocht trouwens de beeb volgende week nog dwars liggen dan krijg ik een echo in Groningen
waarom dan echo in groningen?? Kunnen die door de beeb heenkijken??
Super dat je je wat beter begint te voelen Cariska :thumbup:
Laat 'm maar dwars liggen dan. Krijg je nog een echo :inlove:
haha cees, tegelijk!
:mrgreen: :mrgreen: