Sam, vervelend die schimmelinfectie, jeukt zeker heel erg?
En voor Larissa, beterschap! :hug:
Ik heb nog ff verhaaltje gekopieerd van andere topic, was een heel verhaal, dus dit is makkelijker :mrgreen:
Zo vandaag is ons beebje ook weer uitgebreid bekeken…
Toen ik om 12.15 uur ff ging plassen omdat ik om 13 uur moest werken, bleek ik weer wat bloedverlies te hebben…
Dus VK gebeld, en moest weer direct langskomen.
Werd ik eerst geholpen door een stagiaire, en ik weet zij moet het ook leren, maar in dit geval was ik er niet echt happy mee.
Ik was behoorlijk ongerust, bloed icm met die krampen vanmorgen, en een stagiaire die het afdoet als een blaasontsteking zucht…
Nadat ik daar een half uur was geweest, werd ik gelukkig doorgestuurd naar de gyneacologie/verlos afd…
Daar weer 3 kwartier aan de CTG, temp gemeten, urine gecheckt, inwendig onderzoek gehad ( 2 x!, ik weet wel dat ik daar nu niet meer bang voor ben, heb vandaag voor 2 vreemden met de benen wijd gelegen, de vorige x ook al, dat maakt me nu niets meer uit, haha, alleen moet er wel steeds bedacht op zijn, dat ze niet met een eendebek oid naar binnen gaan aangezien ik vaginistische klachten heb :? )
Alles was goed, geen ontsluiting, ze kunnen gewoon wéér geen oorzaak vinden, net zoals 6 weken geleden, maar vervelend is het wel.
Ik vroeg nog bij de volgende x beetje bloedverlies, weer bellen, of afwachten, maar ze willen wel dat ik bel.
Ik hoop dat dit de laatste x was, want weer 2,5 uur zkh voor jan L*L is ook niets, haha.
Dat er geen oorzaak is, is op zich natuurlijk prettig, gelukkig was ik niet aan het bevallen, maar die buikpijn al 6 weken lang ( meestal 's nachts, maar ook vaak overdag) is zo vervelend en dus onverklaarbaar. Maar goed om 15 uur toch nog voor 2 uurtjes gaan werken, was chaos…
Maar ja ik denk nu maar zo, alles wat vandaag niet af is, komt morgen wel…
Maar ook vandaag was ik in mijn uppie van een verzorgingstehuis, de rest die er ook van is, is dan vrij, dus als er collega’s zijn met vragen of recepten, wijzigingen voor de tehuis komt dat allemaal bij mij… ARGHHH!
post-it erop, morgen ben ik er weer van 8.30-12.30!
Mimi; Ja die schimmelinfectie jeukt behoorlijk ja, en zit ook op zo’n heerlijke plek ( in m’n lies) :roll:
Moet over 10 minuutjes bij de huisarts zijn (gelukkig is dat 3 keer rollen hier vandaan)
Had het bij de februari mama’s al gezegd… maar liever 10 keer te vaak, dan één keer te laat! En regel nummer 1 is… zwangere vrouwen zeuren nooit! :mrgreen: Regel nummer 2: Als je vind dat zwangere vrouwen zeuren, blader dan terug naar regel 1!
mimi, weer bloedverlies, balen meid! Wel fijn dat je aan ctg mocht en dat bevalling nog niet begonnen is!!!
sam, schimmelinfectie :hug: leuke regel :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Mimi weer bloedverlies, ik kna me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. gelukkig was alles goed :thumbup: .
Sam, schimmelinfectie is ***. Ik heb het nu al twee keer gehad :wall: .
En die regel houde we er hier ook maar in hihi.
Caris, ik heb niet de indruk dat Tl gekrompen is hoor, want dan is kaya helemaal gekrompen :mrgreen: .
Vannochtend even naar de kapper geweest en ik heb weer coupe kort :lol: , heerlijk. En dan zometeen aan het werk en de ladysevening. Spannend hoor!
zo net weer terug van de ladys evening, was erg gezellig en lekker druk en nu ook een beetje moe. En heeeeeeeeeeeeeel erg last van mijn voeten.
Zonet het kerstpakket van de baas gekregen en die was echt mega:
- een warm plaid
- twee tea for one theepotjes
- lekkere eterij
- een theedoos met 2 soorten thee
en een etagaire om koekjes op uit te stallen.
Daarnaast kregen we ook nog een goodybag speciaal voor het personeel:
- een hugo boss geurtje :lol:
- een mexx geurtje
- een mexx geurtje voor heren
- dove douchegel
- 2 bourjois oogschaduws
- 2 eye glosjes van John van G
- nog een doosje met oogschaduw
- een make up tasje met proefjes van Collistar
en nog een make up tasje van kate moss met een spiegeltje!
Ik ben er gewoon stil van :shock: .
Caris ik heb voor jou nog een goody bag meegenomen die alle klanten kregen, zitten ook leuke dingetjes in
Zo nu ga ik nog even genieten van al het moois slaap lekker allemaal!
Zo, mooie pakketten zeg!! Super! Waar werk je dan?
Ben benieuwd wat en of wij wat krijgen dit jaar!
De presentjes voor de klanten hebben ze er al af gehaald ivm bezuinigingen! :shock:
Ik werk in een DA maar mijn baas is daarin altijd zo vrijgevig!
Nou ik ben dan ook benieuwd wat je krijgt
Ik had al zo’n vermoeden na het zien van het 2e pakket!
Super!! Ik werk naast de DA in HGV, das ook een mooie DA!
Ik kom niet zo vaak in hgv maar daar ben ik volgens mij wel eens geweest! Wij gaan misschien volgend jaar verbouwen, dat zou wel heel gaaf zijn!!!
Volgens mij is deze 1,5 jaar geleden verbouwd oid, en toen heeft Marijke Helwegen hem geopend, haha…
Die is in het echt nog enger! Hhaha
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ik denk niet dat Marijke Helwegen hem hier komt openen brrrrr maar beter ook :mrgreen: .
Ik denk dat wij ook een beetje die stijl gaan krijgen. Bij ons in de stad is er laatst een DA verbouwd en daar wil ik eigenlijk wel graag kijken maar om nou 10 km te fietsen om een DA te bekijken vind ik dan weer een beetje zot :roll: . misschien moet ik binnenkort wel weer naar de dokter die zit daar in de buurt
kaya, dat is lief!!! Kon het niet meer opbrengen gisteren om langs te komen helaas.
geeft niet hoor Caris het was ook erg druk. Misschien volgend jaar :-* .
Hier eindelijk een goed bericht van mijn kant (nee helaas niet zwanger …) Voel me eindelijk weer wat opknappen. 's ochtends is het moeie gevoel zo goed als weg, 'smiddags en 'savonds nog wel aanwezig maar verwacht dat dit ook wel weg gaan te zijner tijd. Verder zit ik beter in mijn vel en ben ik veel vrolijker (of komt dat doordat ik net heerlijk heb geshopt???haha).
wat heb je voor leuks geshopt? En fijn dat je je iets beter voelt, hopelijk blijft de stijgende lijn zo :lol: .
Hier een meisje wat hartstikke moe is doordat ze wederom vannacht wakker was, verder wil ze niet alleen spelen :x . pffff en ik voel me helemaal niet goed, al twee dagen niet
Kaya, kan je haar niet laten tekenen?? (tekening maken voor tl?)
euhm… heb je ff?
3 spijkerbroeken voor jo
1 trui voor jo (vind hij vast te warm maar vond het zo leuk!)
1 shirt voor jo
2 paar leuke nette schoenen voor moi
1 paar schoenen voor werk voor moi
1 broek voor moi
1 shirt voor moi
1 vest voor moi
1 corrigerent hemd voor moi (zit lekker jo!!!)
2 broeken voor tl
2 shirts voor tl
euh… geloof dat dat het wel was …
oh ja, nog 2 lolly’s om tl rustig te houden in de kinderwagen :oops: :oops: :oops:
das een leuk lijstje!!!
Ze is nu aan het kleuren maar dan wil ze weer knippen (wat ze niet zelf kan) en nu wil ze weer lijmen, tja en dan moet je er echt bovenop zitten anders lijmt ze de potloden, gummen en puntenslijpes op het papier :roll:
hmmmm tjah … of puzzel laten maken??
had ook nog sokken en legging voor tl, sokken voor mij, maillot voor tl en chocoladeletter voor …
nou die chocoletter… voor wie zou die nu wezen :mrgreen: :mrgreen: .
Ik heb haar nu geleerd dat ze een ander papiertje in stukjes kan scheuren zodat ze die kan opplakken.
Eigenlijk is ze gewoon heel erg moe omdat ze vannacht weer zo’n drama schopte maar mevrouw wil niet slapen dus wat doe je er aan
tjah … lastig kaya!!!