Kaya en Cariska, over wat voor kast gaat het? Nu is het iets dat op zijn kant kan en met vakken. Ik ben nieuwsgierig! :mrgreen:
Lunastar, klinkt goed! :dance:
haha de expedit van ikea, zoek hem maar op! (en dan de 2 breed en 4 hoog, of dus 4 breed en 2 hoog :mrgreen: )
luna super dat je zo snel heen mag!
kaya, denk om je rust hé???
caris ik zal mijn best doen :roll:
Handige kast die Expedit :thumbup: Ik heb er deurtjes voor gekocht en Fer kan niet bij de bovenste om die zelf open te maken :thumbup:
Succes Lunastar woensdag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier een kop vol snot waardoor ik niet kan slapen :wall: :wall:
cees, nog beetje geslapen??
Wow de eerste maart- mama is bevallen! van een tweeling! nu komt het toch al wel steeds dichterbij hoor!
tammy, broekie en mimi hoe is het bij jullie? jullie zijn de eerste hier die aan de beurt zijn om te bevallen! alles gereed en klaar?
hier verder alles goed hoor, begin wel te merken dat werken nu wel steeds zwaarder wordt! gelukkig na deze week nog 2 weekjes, hopelijk vliegen die voorbij net als de afgelopen weken deden! en dan gaan we lekker in en om het huis rommelen en beetje vooruit tanken :lol: de enige kwaaltjes waar ik last van heb zijn maagzuur en door het vele lopen op mijn werk mijn schaambot/ bekken. maar ach dat is allemaal nog te overzien en als ik zit en rustig doe is het goed te doen!
maar goed ik ga eens even lekker onder de douche, de jongens liggen er in!
liefs
Cariska, ik heb gelukkig nog geslapen tot half 7 Maar ben nu wel echt moe
Smarty, je eerste maandmama :inlove: Nog even volhouden en dan mag jij ook :thumbup: Maar niet voorpiepen hoor :naughty: :mrgreen:
Smarty, leuk! Ik ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent! :mrgreen: Inderdaad ook nieuwsgierig naar de anderen!
Expedit is leuk! hebben we ook een paar van :oops:
Hier gaat het prima. Het lijkt wel alsof als we besluiten even rust te nemen de boel juist weer helemaal gaat kriebelen. :wall: Het is dat ik het echt niet aandurf als we allebei geen duidelijk inkomen hebben, maar anders… :silenced:
Nu duimen voor twee vriendinnen: de een moet gaan bevallen en de ander wil zwanger worden en kan wel wat extra duimhulp gebruiken!
smarty, komt dicht bij nu hé?? Spannend hoor!
Mariette, ik ga duimen!!!
Hier naaicursus gehad, was leuk en gezellig! Morgen weer werken, 5 dagen achter mekaar!
jeetje caris das wel veel dagen achter elkaar! Dus de naaicursus was weer leuk? Wat voor project heb je nu?
Mariette balen dat het dan nu juist zo gaat kriebelen :hug: . Ik ga duimen voor je vriendinnen!
Smarty jeetje de eerste maart mama alweer bevallen wat gaat dat snel zeg, ben erg benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!
Hier eindelijk klaar met de taarten, nu erg moe. Ga nog even foto’s er op zetten en dan naar bed, morgen maar alle zooi opruimen dat trek ik nu niet meer.
ben nu bezig met een broekje voor tl, wit/roze geblokt. Is dunne stof dus of majo eronder of voor van het zomer. Is een 98 dus denk voor het zomer!
Caris, klinkt weer leuk!!
Cees :hug:
de taarten zijn opgehaald en waren boven verwachting gelukkig. Ik vind het altijd spannend hoor. Nu was ik te moe om me er druk om te maken maar normaal gesproken slaap ik er gewoon niet van
fijn dat ze weer goedgekeurd zijn hoor!! euh… wanneer gaan we stof kopen voor de tafeltent?? 9-3 is er een stoffenspektakel in groningen, en anders moeten we ff naar de markt!!
ik moet dan werken helaas anders was dat wel wat geweest, misschien idd maar even afspreken voor de markt!
Bedankt dames :-*
wat een stilte hier weer, dan ga ik maar weer :mrgreen:
Mijn meisje is nu toch echt ziek, al de hele week liep ze wat te kwakkelen maar vandaag was het toch echt gebeurt. We zijn met haar nog wel even de stad in geweest en daar heeft ze heerlijk 1.5 geslapen in de wandelwagen. Ze past nog in de voetenzak dus ze zat helemaal als een coconnetje er in :inlove: . verder is ze wel heeeel lief, ik hoop maar dat ze snel wat opknapt!
Ook hier zijn we druk bezig met geboortekaartjes, maar wat een keuze zeg. En man en ik liggen ook niet echt op 1 lijn dus er zal nog wel een strijdje komen denk ik… die ik ga winnen :mrgreen: . ik doe het zware werk al :lol: .
verder vandaag niet veel gedaan ook ik was moe en misselijk maar ja ook niet zo gek na de slechte en korte nachten die ik had.
Gelukkig heb ik weekend en daar geniet ik heerlijk van!
gaan jullie weer voor zoiets als wat jullie bij kaya hebben? Of kijk je overal naar? Hopenlijk knapt ze snel weer op!!!
Meiden, is weer een amber alert!!! zie huiskamer topic! Hopenlijk is hij snel terecht!
ik had het al gezien in politiebericht .
We houden alle opties open met kaartjes, maar je kent ons het wordt vast geen standaart kaartje :mrgreen:
heb trouwens een hele mooie foto van een tafeltent gevonden :inlove:
laat de foto eens zien dan??