komt uit een oud blad heb het uitgeknipt!
inscannen!!!
die is leuk idd!! Had hem voor tl ook al gevonden… maar omdat het de eerste was wilde ik hem een beetje simpel houden haha
maar is zoiets te doen? Ik kan natuurlijk niet naaien, ben verder best crea
ja hoor denk het wel! moet ik het wel ff een keer rustig doorlezen haah.
nu slapen!
lekker geslapen caris?
leuk al die creativiteit bij iedereen! hier ook hoor ben een vest voor Kaja aan het breien, moet alleen nog een capuchon en zakken breien en dan is hij klaar! volgend project is breien voor de baby of voor mijn nichtje…
verder hier alles goed, dit weekend staat er helemaal niets op de planning dus lekker bij tanken en genieten van mijn jongens! als ze zo zijn als vandaag gaat dat helemaal lukken, want wat waren ze lief vanmiddag en vanavond! is echt een tijd terug dat ik een hele middag en avond niet heb moeten mopperen en dat ze ook lief waren voor elkaar! ze hebben zelfs samen met de autogarage gespeeld! ( ding is 50 cm bij 50 cm ofzo, dus ja dan zit je dicht bij elkaar!). beide ook goed gegeten, veel gelachen en tijdens het toetje was het geloof ik ook wel een hele min. muis stil ! :dance: (normaal is het alleen stil als er geslapen wordt…)
nou ik ga verder, misschien nog tot in het weekend anders volgende week weer!
liefs
yep, heerlijk geslapen, kon er niet uitkomen vanmorgen haha.
klinkt heerlijk smarty!!! Echt genieten!
@Cariska wrote:
yep, heerlijk geslapen, kon er niet uitkomen vanmorgen haha.
klinkt heerlijk smarty!!! Echt genieten!
haha ik kan er al een week lang niet uitkomen 's morgens! nog 2 weken en dan kan ik het rustig aan gaan doen! ok kaja moet iedere dag naar school gebracht en milo blijft 2 dagen per week naar kdv gaan,maar goed hoef met niet zo te haasten meer dan!
Ik kijk nu soms al uit naar mijn verlof :shifty: Vooral na een week als deze week, met het conflict dat er ontstond. Ben er nu nog moe van :wall:
Ik heb nog niet echt gekeken naar geboortekaartjes. Ik denk dat we gewoon weer een aantal boeken halen bij de drukker en er daar eentje uitzoeken. Mijn man wil geen kaartjes bestellen via internet dus dan valt er al heel veel af Gedichtje weet ik wel al :mrgreen:
Caris, wanneer is je nod?
2-2
wat voor gedichtje???
Bij tl hadden we een hele mooie (vonden we zelf)
Voor jou alleen het allerbeste
Voor jou alleen de dikste zoen.
Voor jou alleen het allermooiste
Daar zullen wij ons best voor doen.
Echt een wens voor tl dus. Voor de beeb die ooit komen gaat wil ik ook zoiets … maar nog niets gevonden (hebben natuurlijk nog heel lang haha maar toch…)
Ik had een hele mooie in een boekje voor een tweede, maar die heb ik 1,5 jaar geleden aan mijn zus “gegeven” :doh: Ik zal 't eens opzoeken. Is wel in de trant van jullie gedichtje.
Nu heb ik laatst een mooie gelezen op een geboortjekaartje dat zij van een vriendin had gekregen en dat mailt ze me nog door. Dus ik weet niet precies hoe het gaat
spannend
Cees, als je hem weer weet laat maar weten!!
heb weer een lijstje gefreubeld! Dus meld je in nieuwe deel!! Het deel dat de eerste baby’s er zullen zijn!!!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4856155#4856155