meistoppers 2010; nog twee meiden wachten op positief nieuws

Komt de spanning van vandaag er een beetje uit misschien? :hug: :hug: :hug:

Cariska, :hug: Ik denk dat Kaya gelijk heeft dat alles er uit komt nu…

Beebie, je ben niet dement hoor. Mijn contract loopt gewoon af en wordt niet verlengd. Heel normaal in huidige tijden, maar ik zie het niet zitten om in zwaar financieel weer te komen en dan zwanger te zijn. Het maakt me allemaal ook heel onzeker waardoor ik ook allemaal spoken zie bij het zwanger zijn… Volgens de ha heel normaal in deze omstandigheden. Eerst dus vooral focussen op ontspannen…

Maar jouw situatie is ook ronduit @%$#! :evil: Je kunt bijna raden waarom ze dit zo doen, dat mag natuurlijk niet, maar bewijs het maar! Je komt heel sterk over en dat vind ik heel knap!

Luna, klinkt goed! Geniet er vooral samen van!

Vandaag weer een drukke dag gehad op werk. Ik ben dus wel toe aan een lekker ontspannen weekend. Ik duim voor mijn vriendin die dus bijna bevalt (het kan echt elk moment komen :inlove: ) en een andere vriendin die komende week een spannende week tegemoet gaat. Ik hoop zo dat het zwanger worden gaat lukken voor haar! :pray:

Wie weet wat het idd de spanning, vandaag gaat het iets beter, wel wat raar op de maag maar opzich wel eetlust! Lekker slapen heeft me goed gedaan! Vandaag gewoon rustig dagje!

Cariska :thumbup: Lekker rustig aan… Kan het zijn dat je al zwanger bent? :angel:

Zelf heb ik ook een rustige dag gehad en onverwachts leuk. Lekker bij de zweedse ballentent aan het shoppen, kom ik mijn zwangere vriendin tegen! :mrgreen: Ze was het thuiszitten zat. Kindje er uit gekeken, maar het komt nog niet… mooie buik dat wel! :inlove:

Mariette, Ikea??? LEUK!!!

En nee niet zwanger, gisteren echo gehad, wel eisprong gehad maar verder nog niets te zien (behalve dan dik baarmoederslijmvlies, dat was normaal na de eisprong!)

Dan duim ik gewoon verder voor je hoor! Eens, zal het toch wel lukken… :hug:

Dat is een goed teken!! Mocht er een eitje bevrucht zijn dan kan het zich goed innestellen!

Mariette, idd leuk de IKEA!!

Caris binnenkort een ikea date doen?! :mrgreen: .

Ik heb net tante perenboom geboetseerd en een woezel en pip. Nu erg moe zijn :zzz: . Hopelijk komt alles op tijd af want ipv een taart op woensdag en een taart op zaterdag heb ik ze nu allebei op woensdag dus dat is wel passen en meten. helemaal omdat ik maandagavond ook nog een werkbespreking heb :?

Kaya, lijkt me leuk (weet niet of jo het leuk vind haha of ik moet portomonee thuis houden hihi) Wanneer?? Roep maar!

vanacht gedroomd zwanger te zijn :pray: :pray: :pray: hoop het zo (oké kind was wel gehandicapt das jammer, maar wel welkom hier als het zo moet zijn).

had je die dromen ook niet met TL?

Ik ga wel effe kijken voor een datum :mrgreen: Wil zo’n expedit kast die jullie ook hebben met zwarte bakken, pootjes eronder en dan in de keuken voor speelgoed ed

Cariska, spannend hoor met die dromen er bij… Je bent er onderbewust toch wel mee bezig. Nu hopen dat het dit keer gewoon helemaal goed gaat! :pray:

Kaya, leuk he, lekker met IKEA spulletjes aan de slag hier. Zojuist hebben we een oefenbal opgeblazen, schijnt een handige bureaustoel te zijn… :mrgreen:

Verder geen nieuws hier. Het thema is gewoon tot rust komen, opruimen en orde in de tent. Ik hoop toch over tijdje weer te kunnen melden dat we er weer helemaal voor gaan. Want het kriebelt wel als je vriendinnetje bijna mag bevallen… :inlove:

Ik kan me voorstellen dat het kriebelt helemaal omdat je vriendin op het einde loopt!

Maar als ik het zo lees voor jullie de goede keuze om het iets uit te stellen :thumbup:

Oww zo’n bal heb ik vroegah ook eens gehad :mrgreen: .

Zonet heeft Kaya de woezel en pip gezien en ze vond hem prachtig zoals ze het zelf zei :inlove: . Dus missie is geslaagd want ze kan zien dat het een woezel en pip is :lol: .

Grrr en nu heb ik steeds een soort van kramp in mijn voet, heel vervelend voelt dat :evil:

kaya, goed geslaagd dus je woezel en pip knutsels! en heb je rem om voor de kast?? of ga je het gewoon doen?

die dromen had ik met tl idd ook (komt denk ik door mijn werk, had bij tl al helemaal uitgedacht hoe het huis verbouwd moet worden zodat ze beneden kon slapen…)

mariette :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik heb rem niet om maar ga het wel doen, wordt gek van al het speelgoed en we hebben verder nou niet bepaald veel opbergruimte in de kamer. Evt. kan ik bovenop dan nog verschoningskussen enz. leggen voor straks met de beeb, hoef ik niet steeds naar boven en staat het kussen en doekjes ed niet in de weg.

Ik dacht aan de onderste vier bakken voor speelgoed kaya en de bovenste vier voor ons dan hebben we al heel wat meer opbergruimte dan nu!

En nu ga ik naar bed, heb net de laatste voorbereidingen getroffen voor de woezel en pip en bumba taart. Gisteren was het drie uur snachts en nu is het ook niet erg vroeg. heb weer last van harde buiken dus ga lekker met een kruikje onder de wol :mrgreen: .

slaap lekker allemaal!

dan wil je die kast die wij ook hebben op z’n kant zetten? Kan wel maar kan kaya ook bij jou bakken hé?? Wij hebben hem dus nu rechtop en dan onderste 4 voor tl bovenste voor mij (of voor tl waar ze niet zelf bij mag zonder ons) maar dan kan er geen kussen meer bovenop, deze kan natuurlijk wel op je bankje waar je nu je speelgoed op hebt!

maar hij komt ipv het bankje, tja en kaya kan toch overal bij, onze klimgeit sleurt gewoon een stoel naar de keuken en klimt dan op het aanrecht :shock: :mrgreen: .

Gelukkig doet ze er eigenlijk nooit wat bijzonders mee, kan alles laten liggen.

maar dan moet je er dus wel rekening mee houden wat je erin doet (geen marsepijn dus dan eet ze die op :mrgreen: )

Ikke ga slapen!!

hihi nee dat ligt op zolder, ook erg handig. mocht gisteren en vandaag met een 5 kilobak fondant en 6 kilo marsepein van zolder naar beneden sjouwen :? .

Slaap lekker, ikke ga ook :zzz:

waarom op zolder gek mens! Dat is toch niet handig!! LEg het dan in de inloopkast!!

Ik ga sporten!!

goedemorgend dames

Afspraakje bij gyn is gemaakt, mogen woensdag al gaan…

Hoe gaat het met jullie…

Lunastar wat super dat je zo snel heen mag!

Goed bezig Caris met sporten!

Tja de inloopkast is vol :oops: daar past het echt niet bij.

Kay lag vannochten dom half zes al tussen ons in, ben dus nog steeds een beetje :zzz:.

en aangezien ik vanavond werkbespreking heb en de twee taarten moet afmaken zal het morgen wel niet veel beter zijn :roll: