Das dan niet echt slim om te gaan soppen als je nog moet werken :naughty: :naughty:
Mijn moeder vindt het idd heel erg leuk. Ze heeft er haar dagen (woensdag, donderdag en vrijdag) op aangepast :mrgreen:
luna gefeliciteerd hoor!!! SUper!!
kaya, een aft :hug: :hug: en nesteldrang kom je hier ook ff??
nieuwe kast voor tv? Hoe lang zeg je dat al
cees, succes morgen! En leuk dat je mams mee gaat!
morgen naar de gyn… best spannend hoor!!
hier is tl weer niet fit, wil niet eten, drinkt wel. Bij mijn moeder had ze 1 keer normale ontlasting, en 1 keer rook het naar overgeefsel… raar hoor!!
Verder gedraagt ze zich nu wel goed, is lekker aan het spelen.
Nou bij vriendinnetje zit alles nog gewoon in buik hoor (tenzij het er NU uitkomt he :mrgreen: ). We wachten af…
Luna, van harte gefeliciteerd!
Cariska, bijna gyn.
Jullie hebben vast al gemerkt dat ik er zelf niet zo meer mee bezig ben… Dus verder geen nieuws over mezelf. Ik lees af en toe wel bij… :?
spannend cariska voor morgen
misschien heeft tl buikgriepvirus te pakken… hier in omgeving bijna iedereen die het al heeft gehad laatste weken…
mariette :hug: :hug:
luna, ja het zou kunnen, maar ze heeft geen koorts ofzo. Vanavond wel een paar aardappeltjes (gebakken) gegeten en 3 stukjes vlees!
hier net weer heerlijk gesport!
Cariska, bedankt!
Het komt wel goed, heeft even tijd nodig. Mijn tijd komt nog wel Te veel stress hier, heeft met banen te maken en zelf niet zoveel lef hebben. Mijn hoofd staat dus op andere dingen of ik ben er nog niet helemaal aan toe…
Cariska, succes morgen bij de gyn. Ik ben heel benieuwd wat die gaat zeggen. Hopelijk ben je snel de volgende met een positief bericht…
Kaya, als je nog een sopplekje zoekt, mijn huis kan ook wel wat gebruiken! :mrgreen: We zijn hier hard bezig het huis op te ruimen en wat kamers om te wisselen. Het levert wat zooi op maar binnenkort hopelijk ook wat orde
Hoe is het verder met iedereen? Ik heb de berichtjes verder wel gevolgd maar wil nog wel alles weten he… :liar:
Grapjassen allemaal, ik heb hier nog werk genoeg, ietwat achterstallig onderhoud :oops: .
Caris, heel veel succes morgen. Scheers is echt superaardig dus niet te druk maken :-*
Enne collega heeft hier ook buikgriep maar ook zonder koorts dus het kan wel, hopelijk niet natuurlijk.
Mariette hopelijk kom je er snel een beetje uit met de banen, niets vervelender als stress hebben daarover!
Hier gaat het allemaal weer zijn gangetje, vannochtend bij collega op de thee geweest, samen met Kaya. daarna even door naar babyplanet, wat dingetjes bekijken waaronder een boxkleed maar helaas moet die toch via internet want ze hadden niet diegene die ik wilde. Rond half twee thuis en hebben we samen een tosti gegeten :drool: . Smiddags nog een paar wasjes gedraait wat opgeruimd en nog babykleertjes uitgezocht. daarna nog een lijstje gemaakt met dingen die we echt nodig hebben voordat de baby komt.
En zonet nog even geborrelt met collega’s in van der Valk, ook gezellig. Ben alleen niet zo lang gebleven want ik had een collega bij me die nog ziek was maar wel even haar gezicht wilde laten zien. Vond het wel lekker, ben ik ook een beetje op tijd thuis .
Straks maar eens kijken wat morgen brengt :think:
Caris succes morgen!
Verder hou ik het kort, het is al laat voor me maar wilde alles klaar hebben voor morgen dan wordt milo 2,dus cadeautjes ingepakt, slingers hangen en traktatie staat klaar, nu slapen maar aapje in mijn buik denkt er anders over…die is aan het rollenbollen… ( ja forummen vanuit bed handig gsm met internet, typt alleen niet zo handig )
Trusten dame’s
Kaya, hebben ze het boxkleed ook niet bij babydump/prenatal/gardo in groningen? Je kan altijd ff bellen! Lekker dagje gehad dus!
Ik moet zo eerst ff bellen naar zkh. Dacht dat ik om 10.45 moest maar ben de brief kwijt en weet het niet zeker meer…
Ook moet ik bellen naar ziggo. Ze hebben onze digitale tv afgesloten (hebben 2 klantnummers, dit zou over gaan op 1 klantnummer … grrrrrr dus niet)
Tl wil niet eten, drinken deed ze vanmorgen ook niet best. En hele waterdunne luier. Nu zit ze voor Ktie (k3)
Veel succes caris .
Denk dat TL toch iets van buikgriep heeft ofzo :hug: , hopelijk knapt ze snel wat op!
Smarty gefeliciteerd met Milo!!!
Ik heb een heel mooi boxkleed online bij babydump gezien en is nu ook in de aanbieding dus die ga ik bestellen :dance:
Zo even langs schoonzud die had een kinderwagendekbedje over, altijd handig!
Milo van harte proficiat met je tweede verjaardag :dance: :dance: :dance:
Succes Cariska :thumbup: Vervelend dat TL ziek is. Zijn er zoveel op dit moment. Koorts hoeft niet altijd hoor! Als ze maar drinkt :hug:
Mariette, weet niet of je hem kunt gebruiken, maar hier is ie toch :hug: :-*
Leuk Kaya alles uitzoeken en spulletjes aanschaffen :mrgreen: Boxkleed wil ik ook nog nieuw, dus ga eens even kijken op de site of er wat voor me bijzit in de aanbieding
Luna gefeliciteerd meid! En welkom
Smarty, daar ook aan het rollebollen, hier ook. Fijn he? :thumbdown: Gefeliciteerd met je kleine mannetje! :dance:
Caris, succes zometeen bij de gyn, hopelijk wat standaard onderzoekjes waar je al wat mee kunt, je bent iig op de goede weg en nog steeds fijn dat je doorverwezen bent door je HA, maar dat had ik stukje terug al gezegd. TL weer beetje opgeknapt? Gelukkig wel wat stukjes vlees en wat aardappelschijfjes gegeten, altijd beter dan niks!
Kaya, wat ben jij lekker druk geweest zeg :shock: , nog even van genieten zolang dat lekker voelt! En dat is hopelijk gewoon tot het einde :lol:
Mariette, gewoon bijlezen wanneer je zin hebt en reageren als je zin hebt . Jouw tijd komt idd vanzelf. Nog steeds op banenjacht of in afwachting van vast contract oid? Zoiets was het toch? ben wel beetje dement aan het worden nl. Ik had half jaar contract, hebben ze met DRIE hele maanden verlengd tot 3 april :shock: , wow, mooi he als je 15 maart uitgerekend bent :silenced: . Ik verwacht dat hij ook niet verlengd wordt, dus dat wordt dan WW na mijn zwangerschapsuitkering, mocht ik niet meteen een baan kunnen vinden aansluitend op mijn zwangerschapsverlof. Zoek tegen die tijd iets tussen de 1 en 2,5 dag ofzo, ligt eraan hoeveel ze me willen betalen
. Nu heeft het toch geen zin om te gaan solliciteren alvast voor juni, dus maak me er nog niet druk om, heeft geen zin.
Cees, hoe was het bij de verloskundige? APK gekeurd weer?? En bloeddruk okee? Misschien heb je last van je schaambeen vanwege het erop prakken van een babyvoet of hoofd ofzo?
Mijn draaitol lag gisteren bij controle vlos weer 3 tellen met koppie naar beneden. Loop naar buiten en beeb gaat weer in stuit liggen. Leuke grapjes :thumbdown: . Nog 1 keer naar de verloskundige en dan wordt ik overgenomen door gyn in zkh. En dan kijken of ze denken of ik uberhaupt wel normaal zou kunnen bevallen bij optimale omstandigheden. Ik zie wel. Duurt nog 3 of 4 weken voor ik naar gyn ga…
Kaya, wat voor boxkleed?
Terug van de gyn. Wat een lieve vrouw zeg!! Ze bestaan dus toch! Goed gesprek gehad, veel duidelijk geworden. Hebben goede kansen om zwanger te worden dus wat dat betreft is het afwachten. Ze heeft nog wel ff gekeken, eisprong geweest, dus hoeven niet meer om de dag nu haha. Liggen aan andere kant al 2 klaar voor volgende maand, waren nu nog te klein.
Ook info gekregen hoe we het volgende maand kunnen doen zodat he tniet meer om de dag hoeft! Over 3 maanden terugkomen, tenzij ik zwanger ben.
Voel me slecht, erg koud (nu niet meer, heb douche gehad op 50 graden haha) en verder raar gevoel in buik, koppijn … grr ik wil niet ziek worden!! Om 15.30 werken tot 21.30 daarna 4 vrij!
Ik zei toch dat ze super was/is .
Fijn dat jullie er iets mee kunnen en niet direct worden afgescheept. Toch een fijn idee dat als het nu niet direct lukt dat je over drie maandjes weer langs kan komen :thumbup: .
Super is dat he dat ze het kunnen zien van het eitje!
Hopelijk wordt je niet ziek , maar ja als TL zo aan het klooien is dan is het natuurlijk niet gek dat je daar een staartje van mee krijgt, maar ik hoop natuurlijk van niet!
cariska hopelijk dat je terug mag naar gyn omdat je zwanger bent… fijn als er gyn’s zijn die wel naar je luisteren hé
Super Cariska. Fijn dat je je gehoord voelt. Nu maar hopen dat de tips werken :thumbup: Denk dat jullie elkaar aangestoken hebben daar thuis :shifty:
Mijn controle was goed. Bloeddruk was 130/85 en voor mij is dat heel netjes. Weer een echo gekregen en dat vond mams wel leuk en ik natuurlijk ook :inlove: Zoonlief stond al bij het echo-apparaat voordat ik op de bank lag :inlove:
Luna, is het nieuws al geland? :inlove:
ventje en ik zijn al aan het plannen dus ja hoor :inlove: alleen de kindjes en familie daar wachten we nog even mee…
fijn dat je nog echo hebt gekregen… is altijd leuk hé
Lunastar :inlove: :inlove:
Cees super dat je weer goedgekeurt bent!! en leuk dat je nog een echo kreeg, kan me voorstellen dat je mams helemaal zat weg te zwijmelen :inlove:
cees, super dat je bent goedgekeurd!
Ik ben eerder naar huis gegaan, was rustig en mijn kop knalt uit elkaar, dus zo lekker op bed met 2 para’s. Deze mama moet gewoon lang slapen en dan morgen fit weer op