dussss heb ik net alsnog geld uitgegeven bij een online shop voor taarten maken. Mijn marsepein was bijna op en mijn fondant ook, nog wat ingredientjes ed erbij en toen was ik 140 euro armer :shock: , misschien moet ik mijn taartprijsen dan toch eens gaan opschroeven hahaha
oeps kaya … weer taartenspul gekocht! Heb hier ook nog dat marsepijn liggen, doe er amper wat mee dus kan jij wel krijgen!
Lunastar, je bent van harte welkom! Spannend zeg… wat denk je? Deze keer gelukt?
Kaya, 140 euro aan taartenspul, klinkt wel alsof we binnenkort weer mooie taarten bewonderen, Jammer dat je zo ver weg woont…
Cariska, ben ja al een beetje naar de gyn aan het leven? Wat verwacht je er van?
Hier staat mijn best vriendin op springen, tenminste een paar weken te vroeg maar het rommelt al richting de uitgang :mrgreen: Binnenkort dus een nieuw klein vriendje er bij… Kan niet wachten
Oeh spannend Mariette!!!
Ja ik moest wel veel bestellen want er zijn tot nu toe 4 taartjes in de aantocht :shock: . Ik heb besloten dat ik tot 1 april bak voor anderen en dan even lekker niets, ja voor mezelf maar voor de rest niet. er gaat toch veel tijd en energie in zitten
kaya, heb je ook al iets leuks in je hoofd voor als de beeb er is? of niet??
Mariette, gyn is al bijna! Maar ga ervanuit dat er niets aan de hand is. Nu vruchtbare dagen dus hopenlijk kunnen ze iets zien (ei gesprongen ofzo…)
hoi hoi dames,
Dacht zal me hier ook maar weer eens melden.
Ben een poos wat forum moe geweest, dus moet zeggen echt al heel lang niet gelezen te hebben. Heb dus echt geen idee wat er allemaal bij jullie speelt, sorry!
Hier gaat allemaal zijn gangetje, gaat allemaal wel lekker eigenlijk.
Nog 4 weekjes en 2 daagjes en dan is de uitgerekende datum, begint nu echt op te schieten.
Cariska: Las dat je binnenkort naar de gyn moest, heel veel succes! Hoop echt dat je snel zwanger bent!
Mariette: Wat leuk dat je vriendin op springen staat. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de geboorte van haar kind
Ook voor jou hoop ik echt dat je snel zwanger bent!
To snel weer een keertje meiden!
Tammy, leuk weer wat te horen! En alweer bijna 36 weken!!! Gaat snel joh!!
gisteravond hoorden we opeens tl overgeven. Snel erheen, bed verschoont en haar onder de douche gezet want het zat helemaal in haar haren. Temp van 37, nu ook. Oogt gelukkig ook niet ziek… wel raar hoor!!
Ik hoorde het al van Jo dat ze aan het overgeven was, ik hoop dat je meisje niet ziek wordt :hug: .
Tammie gezellig dat je weer even langs komt, al bijna 36 welen wat gaat dat snel zeg!!!
Ik heb verder nog niets in mijn hoofd voordat de beeb er is. Daarom wil ik vanaf 1 april niets meer maken, dan heb ik verlof en kan ik lekker dingetjes voor mezelf prutsen :mrgreen:
ze is nu bij mijn mams in de winkel (ah xl) gaat ze helpen planning maken :mrgreen: Ik ga zo sporten (2de intro, daarna mag ik het alleen doen haha)
hoi dames
Misschien iets verkeerd gegeten… of wat zwaar op de maag gelegen… kinderen reageren er sneller op met overgeven dan hé
Denk het niet… maar we wachten gewoon af op ongi’s dan weten we het zeker
Zo daar was ik ook weer eens!
Caris, goed bezig met dat sporten, dat is iets wat ik na de zw.schap ook echt weer moet gaan oppakken :oops: .
Hoop voor je dat er wat uitkomt als je naar de gyn. moet.
Beterschap voor je meisje, mss is het eten gewoon niet goed gevallen, omdat ze ook geen koorts heeft.
Ehm, wie had nou ook alweer wat geschreven?
O,ja Lunastar welkom!
Mariette, spannend zeg die vriendin van je!
Hoe is het met jou verder?
Kaya; Pfff wat zijn die spullen voor taarten maken duur zeg! Kan je daar wel een tijdje mee doen?
Mimi, ook al 35 weken!! Jeetje!!
Sporten vind ik gewoon echt leuk!!! haha wie had dat gedacht!!
Met tl is er niets meer aan de hand, behalve dat ze niet eet zoals normaal.
zo ook ik kom weer eens aanwaaien
hier vandaag mijn apk keuring weer gehad, bloeddruk netjes, groei van de buik ook, hartje klonk ook prima alleen ligt hij nog in stuit! dus over 3 weken terug ligt hij dan nog in een stuit dan moet ik naar de gyn voor liggingsecho, als het lukt krijgen we dan een draaipoging en anders afhankelijk van hoe hij precies in de stuit ligt een normale bevalling of anders wordt het ks, maar dat zie ik niet zo zitten, laat mij het zelf maar doen :lol:
verder voel ik me prima, wel aan het aftellen tot mijn verlof, want merk wel dat het werken zwaarder wordt nu!
maar ga snel verder, nog even douchen en dan lekker bankhangen!
liefs
kwam hier net aanwaaien om mee te praten en elkaar te steunen
dames hopelijk volgen jullie vlug
Van harte gefeliciteerd!!! :dance:
Hoe voel je je? Voelde je het aankomen? Of is het een complete verrassing?
verwachtte eigenlijk ongi te worden… maar dacht zal toch even testje doen voor de gein…
gefeliciteerd meid!
Luna Gefeliciteerd meid!! wat een prachtig nieuws!!!
Smarty, wat een eigenwijsje in je buik zeg, hopelijk gaat ie nog snel draaien! Super dat je verder goed door de keuring bent gekomen :inlove: .
Caris hoe is het nu met TL? Kaya klaagde vandaag de hele dag over pijn in haar mond. het enige wat ik kon zien was dat haar tandvlees ontstoken is. Rem heeft vanmiddag nog een keer gekeken en zag een mega aft zitten, dus maar even een aftengelletje meegenomen want ik weet zelf hoe zeer dat kan doen
Mariette al nieuws over je vriendin?
Vandaag weer een lekker dagje gewerkt. Merk wel dat ik al nesteldrang begin te krijgen. Ik weet niet wat me overkomt! Dit had ik met Kaya niet :oops: . Vannochtend voor dat ik ging werken nog de wc lopen uitboenen en de vloer in de woonkamer uitgebreid gedweilt. Dat betekende dat het vloerkleed zelfs helemaal aan de kant moest :roll: . Ach ik laat het maar over me heenkomen want ons huis kan wel een goede schrobbeurt gebruiken :mrgreen:
Waaaaahhhh… Lunastar. Wat een goed nieuws!! Van harte proficiat. Je had eerder moeten komen kletsen :thumbup:
Smarty, hopelijk draait kleine uk zich nog. Kan nog makkelijk. Zeker bij de derde
Cariska, hoe is het met TL? Kan idd iets zijn dat verkeerd gevallen is. Of te snel gedronken. Hier laatst hetzelfde meegemaakt. Daardoor snap ik nu dat sommige kinderen van hun ouders niet zoveel mogen snoepen tijdens verjaardagen enzo :shifty: Alvast succes voor vrijdag :thumbup: Hoe laat is je afspraak?
Kaya, auwieje… Een aft. Dat is idd niet prettig. HOpelijk helpt het zalfje snel. Hoe gaat het met jou? En je harde buiken? Herkenbaar hoor, die nesteldrang. Vorige week heb ik de hele woonkamer ineens aangepakt en alle meubels een nieuwe plaats gegeven en dus ook alles gesopt. 's Avonds helemaal KO op de bank :doh:
Tammy, herkenbaar hoor dat forummoe zijn Succes met de laatste loodjes :thumbup:
Morgen mag ik weer voor de apk. Hub gaat voor het eerst niet mee, dus ik heb mijn moeder gevraagd mee te gaan. Ik heb een angelsound, dus maak me niet zoveel zorgen Wel heb ik de laatste dagen geregeld hoofdpijn en vocht vasthouden, dus ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Ook begin ik last te krijgen van mijn schaambeen als ik druk bezig ben geweest. Op zich wel goed, want dan neem ik makkelijker rust.
Met mij alles goed hoor en de harde buiken gaan gewoon door :mrgreen: , maar over het algemeen kan is savonds weer redelijk slapen dus geen heel harde buiken op dit moment. Dat helemaal KO dat ken ik wel alleen jammer dat ik vanmorgen moest gaan soppen en daarna nog een werkdag van 13 tot 20 er achteraan had :wall: .
Rem had hier heel lief paarse waxinelichtjeshouders gekocht en ik bestel binnenkort even een paar nieuwe kussenhoezen ook in paars dan is onze woonkomaer weer redelijk in orde. Moet alleen nog steeds een nieuwe kast voor tv e.d.
Leuk dat je moeder mee gaat vind ze vast wel leuk!! Hopelijk heb je geen hoge bloedruk .