Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Broekie: Hoe oud zijn je kids?? Las dat de spullen al gekocht waren, nu de zwangerschap nog. Hoop dat deze keer weer vlot raak is. Ben zo te lezen niet de enige die niet kan wachten om weer zwanger te zijn of heb ik dit mis?

Hoe gaat het niet roken je af??

Beterschap trouwens!

Jeetje wat balen van je huwelijksreis zeg!! Klinkt als niet zo geslaagd, kan me voorstellen dat je daar mega van hebt gebaald. Wat een service zeg bieden ze bij dat reisbureau :naughty:

Cariska: Nog gelukt met de buggy?? Zal voor je duimen, dat het klussen zijn werk heeft gedaan :wink:

Mimi: Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!! Klinkt allemaal geweldig zeg!

Hier is de klusperiode inzicht, vind toch wel heel spannend allemaal.

Ben er alleen teveel mee bezig na mijn zin :?

Het is makkelijker gezegd dan gedaan om er zo luchtig mogelijk mee om te gaan. Ik denk er automatisch veel over na, ben nu bv. erg bezig met die vruchtbare dagen, wanneer we het beste kunnen klussen, enz.

Wel vervelend voor mezelf, maar goed ga mijn best doen om het los te laten.

Vergeet ik helemaal te zeggen… gisteren helemaal niet gerookt!

Was soms wel even moeilijk, maar de eerste dag is zeer positief verlopen!

Nog een paar weekjes en dat is het uit mijn systeem! :wink:

Nu even een andere banner uitzoeken :smiley:

Onze kinderen zijn bijna 7 en bijna 4 jaar. Ze zijn beide in Juli jarig, de een begin juli de andere eind juli. :smiley:

Nou ook ik ben er meer mee bezig dan ik dacht hoor, wil te graag denk ik :wink:

Ach die spullen blijven toch wel goed, of het nu snel of niet zo snel gebeurd toch?

Ja mijn huwelijksreis was er niet een om over naar huis te schrijven. :frowning:

Maarja… ja de fout lag ook bij het reisbureau, we hadden namelijk aangegeven dat we geen auto en ook geen rijbewijzen hadden op dat moment, we konden dus ook geen auto huren, was volgens hun geen probleem.

Maar we gaan het ooit nog eens lekker over doen en dat is toch ook wel een leuke gedachte! :smiley:

Stoppen met roken… zie bovenstaand bericht :mrgreen:

Broekie, wat goed he dat je zo stopt met roken!

Ik ben een gezelligheidsroker, mijn vriend ehm man, haha rookt niet.

Ik rook alleen op feestjes waar ook gerookt wordt of als ik op visite ben en er wordt gerookt.

Heb nu wel mijn sigaretten mee, maar totaal nog niet de behoefte gehad.

Ik kan er weken vanaf zijn en zo weer beginnen, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen, dus ik vind het erg knap!

Is je man al weer iets beter?

Jammer van huwelijksreis destijds, maar zoals je al zei lekker een x over doen!

Wel maf dat ik nu in bed lig wakker te worden ( 7.55 uur) en dat jullie al de halve middag erop hebben zitten.

Broekie, jeetje zeg wat een verhaal over je huwelijksreis, en een bloemenbon van 2.50, kan je net 1 roos voor halen…

super dat je niet gerookt hebt!! Enne is 1 van je kids jarig op de 30ste?? Ik wel namelijk :mrgreen:

Kiara, hier ook mee bezig hoor, maar is normaal lijkt me! Wij doen het gewoon om de dag dan heb je een goede kans…maar ze moeten maar net goed zwemmen natuurlijk…

Yep Buggy is gelukt, is hoger dan de andere die we hebben. Helaas reageert bieder (op onze 1ste buggy) niet op mijn mails :twisted:

Kreeg al geen melding meer,dus loop wat achter.

Hier gister op dag 20 bruin slijm verloren, weet niet of het van het ontpillen is of mogelijk een innestellings bloeding, al lijkt me dat sterk maar goed we zien het wel.

Kom morgen even uitgebreid terug, kruip nu met een boek mijn bed in.

Smarty, who bruin slijm verliest! Kan idd innesteling zijn. Weet niet meer hoe het ontpillen hier ging… Spannend dus!!!

Hey… kreeg geen meldingen van hier! :frowning:

Anyway… Ja, ben ook best trots op mezelf dat ik nog steeds niet gerookt heb.

Mijn man probeert heel stiekem zijn sigaretten te pakken en naar de tuin te lopen, alleen gaat hij zo uiterst geheimzinnig doen, dat ik meteen vraag… wat is er?

Ach, hij probeert zo veel mogelijk rekening met me te houden :inlove:

Heb het gevoel alsof m’n keel helemaal is opgezet, doet ook zeer met slikken.

Alleen echt goed uitzieken lukt niet echt met twee kinderen om je heen.

Merk wel dat mijn geduld sneller op is… voel me niet lekker, heb af en toe hele erge trek in een sigaret en meer… De oudste begrijpt het gelukkig allemaal wel, heb hem ook uitgelegd dat als mama stopt met roken, dan mama dan soms een beetje bozig kan worden, maar dat ik het niet zo bedoel… geeft niet hoor mam, ben al heel blij dat je bent gestopt met sigaretten roken! Ik ben trots op je! :inlove: Tja, daar doe je het voor toch? :smiley:

Ik ga nog even worstelen met mijn klimop… arme schutting, daar blijft niets meer van over. Weet wel dat er nooit geen klimplant meer in mijn tuin komt!

Ga ook de plantjes even water geven, want ze staan in de volle zon.

Liefs, Sam

Super toch zo’n compliment van je zoon!! Daar doe je het voor! dus volhouden!!

Hier komen er juist wel klimplanten, clematissen, vind ik zo mooi!!!

Ohhh maar dat is wel mooi!!

Bij ons zat er een hedera helix op de schutting, maar na wat speuren bleek dat de besjes giftig zijn. Nu heb ik zelf twee kinderen, maar wonen we ook nog eens in een buurt met heel veel kinderen en dat vind ik gewoon geen veilig idee.

Nu zat dat ding er wel al heel lang, maar vind het niet zo prettig.

Die hedera verstikt ook allles wat op zijn pad komt… van de schutting is weinig tot niets meer over. :frowning: Die moeten we dus gaan vervangen.

Eerst kijken wat we allemaal kunnen hergebruiken :smiley:

hier komt er aan de zijkant dus een schutting, gedeeltelijk hout, en dan zo’n gaasding, daartegen komt een clematis!

We zitten hier sinds 22 maart, maar deze woning is echt uitgewoond geweest.

Met hulp van mijn vader is het een modern huis geworden, waar we lekker in kunnen wonen, maar de tuin is in geen jaren gedaan.

De klimop hebben ze volgens mij nog nooit gesnoeid, nu zag ik dat ze schijnbaar vroeger ook een klimop tegen de buitenmuur aan hebben gehad, want overal zie je nog van die ‘pootjes’ vind het er zo vies uitzien, maar zou niet weten hoe ik dat eraf krijg. Bovendien is het een huurwoning, dus ik ga alleen doen wat ik moet doen om hier zelf lekker te kunnen wonen.

Helaas krijg ik geen schutting van de woningbouw, ze hebben hier in de wijk allemaal mooie hout/beton schuttingen neergezet, maar die krijg ik dus niet.

Mijn schutting staat alleen wel op instorten, dus we kunnen niet te lang wachten met een nieuwe plaatsen, maarja… het is niet gratis, maar zit eraan te denken om er zelf een te maken. Naar schatting zullen we dan zo’n 600,- kwijt zijn.

Heb best wel een grote tuin Hij is bijna 7 meter breed en ruim 13 meter lang.

Heel leuk zo’n grote tuin, maar ook een hoop troep van een ander wat ik moet opruimen :frowning: Maar als het straks klaar is, is het lekker weinig onderhoud, met groen in potten waar de hond ze er niet uit kan graven :wink: lekker groot stuk gras voor de kinderen en een stukje terras voor ons. :smiley:

Kan nu al niet wachten tot het af is :smiley:

hmm ja schutting is duur idd! Maar als het af is is het wel mooi! Kan je niet de prijs delen met de buren? Of is het een hoekwoning?

Wow zo’n grote tuin wil ik ook wel broekie die van ons is denk ik 5 bij 4 en daar staat nog een grote schuur in. Maar goed wij gaan tzt verhuizen en onze eisen zijn een grotere tuin en 4slaapkamers.

Verder alles goed hier lekker buiten bezig geweest vandaag. Dus nu lekker op de bank.

hier gisteren en vandaag gefietst naar het werk (ongeveer 40 minuten fietsen heen en dus ook weer terug) En nu moeeeeee. Dus zo lekker op bed (en morgen vroege dienst met de auto!)

Schuttingen zijn idd duur :S…

Wij wonen sinds sept in een nieuw huis (voor ons dan :lol: ) en aan beide kanten van de tuin moet een nieuwe schutting.

Aan de ene kant hebben de buren al toegezegd dat ze graag een andere willen hebben, maar de andere kant die schutting is juist het belangrijkste.

Als er een beetje wind staat waait dat ding alle kanten op en die tuindeur die daar ook aan vast zit wil heel slecht op en dicht, helemaal verzakt…Maar ja dat kost best een hoop.

Cariska Wat goed van je zeg! Op de fiets! Hoe is het weer in Nederland?

Broekie Wat goed van je nog steeds niet gerookt! En zo’n opmerking van je zoon, wat lief!

Bij mij vandaag een raar gevoel in mijn onderbuik net if ik ongesteld moet worden zo’n buikpijn, maar dat kan niet dat duurt nog bijna 2 weken.

Ook wat last van de onderrug.

Kan dat een eisprong zijn? Heb nl geen idee, ik dacht altijd dat ik een eisprong niet voelde.

mimi, zou maar zo je eisprong kunnen zijn. ik voel hem ook haast nooit, heb hem 1 keer gevoeld en toen ook buikpijn! Dus klusse!!!

Het weer hier is goed, waait wel erg (tenminste gisteren toen ik op de fiets zat…) maar is droog en zonnig!

Ik ga zo maar weer eens aan het werk! (nu wel met de auto :wink: )

Kom later even terug, maar willen jullie hier eens na kijken.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89384

Ik heb inderdaad een hoekwoning, kan hem dus niet delen :frowning:

Maarja… we gaan hem waarschijnlijk stukje bij beetje doen.

Ga eerst eens goed in de rondte kijken naar tuinschermen en even goed uitrekenen wat de verschillen zijn als je tuinschermen neemt en zelf een schutting bouwt.

Mijn vader helpt me wel mee, dat is het probleem niet, maar we moeten het natuurlijk wel bekostigen. Beetje jammer dat de woningbouw ons daar in niet tegemoet wil komen. :frowning:

Het is hier (flevoland) op zich best lekker weer, af en toe een aardige wind, maar uit de wind is het gewoon echt warm.

Het is nu windstil en echt heerlijk buiten! :smiley:

Hoi meiden, sorry dat ik zo weinig langskom :oops: . Ben hard op zoek naar ander werk omdat mijn huidige werk ontzettend onhandige tijden zijn, wat andere dingen erbij waar ik het niet mee eens ben etc. Ik vind het ook lastig te starten in/met een nieuw groepje omdat ik met een aantal huidige september mama’s zo’n goeie band heb, dat het onmogelijk lijkt weer zoiets op te bouwen, hoop dat jullie dat snappen en het ligt ook zeker niet aan jullie. Daarnaast heb ik een zeer veel aandacht eisende dochter die al maanden slecht slaapt, dus beetje weinig energie om hier alles te volgen op het forum. Ik denk dat ik maar even afhaak totdat ik zwanger ben en dan met alle zwangeren (jullie, of jullie zijn dan allang zwanger hoop ik voor jullie!) in de maandmama’s opnieuw opstart. dan heb ik ook wat meer om weer over te schrijven. Ik hoop dat jullie het begrijpen en zie jullie vast nog terug hier opkok. Ik wilde het toch even laten weten, want zomaar wegblijven vind ik ook zo stom. En aan iemand die maar een paar keer per maand wat schrijft, daar zit je ook vast niet echt op te wachten. Vond ik zelf tenminste toen ik zelf erg actief aan het schrijven was.

Broekie, geniet van je getrouwde leven! Super dat je gestopt bent met roken :thumbup:

Caris, mimi en smarty en evt. anderen die ik vergeet te noemen, hoop dat het snel raak is en jullie allemaal positieve testen gaan showen, en misschien tot schrijfs!

:-*

Allemaal het allerbeste!