Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058
Wijzigingen voor lijstje graag via PB naar Cariska
jeetje dees, jij hebt dus al heel wat meegemaakt zeg!! :hug:
Meld!
Ik meld me ook!!
Nieuw topic!!
Mooi hoor!
Meld
Meld.
Was paar dagen afwezig druk met verjaardag en loges.
Maar goed nu weer rust in huis. Hier komen de vruchtbare dagen er aan mits mijn cyclus braaf 28 dagen aanhoudt. Ach we zullen zien, heb geen haast.
Mooi lijstje trouwens, zal de aanvullende gegevens snel pb’en.
Ga nu even bankhangen,het zijn drukke dagen geweest.
Liefs lenneke
fijn dat iedereen dit weer gevonden heeft!
Hier heeft T.L. de bmr + meningokokken gehad vandaag. En nu huilen huilen huilen. grr is heb zo de pest aan die prikken! Normaal leg ik haar in bed en niets aan de hand, nu alleen maar huilen, sneu meissie zo…
lijstje geupdate!
Lijkt me ook zo zielig die prikken .
Wij zijn net naar dansles geweest. Stiekum 3 lessen van 1 uur.
We hebben net het 1e uur gehad, heel erg leuk zeg! 't Wordt ook errug leuk!
Donderdag hebben we 2 uur achterelkaar. Vanavond nog thuis ff doornemen, morgen en woensdag ook nog een paar x oefenen en dan gaan we donderdag de puntjes op de i zetten.
Niemand weet dat we dit gaan doen, leuk, leuk!!
Ben wel de oudste in dit groepje die voor een 1e gaat he? Ik zie ook zoveel mensen om me heen die net zo oud of jonger zijn dan ik met 1 of 2 kinderen.
Als het aan mij lag dan was ik ook wel eerder moeder geworden, maar ja vanaf mijn 23e ben ik 3 jaar vrijgezel geweest.
Maar het is al een leuk clubje zo!!
mimi leuk dansles!! Ach leeftijd maakt niet uit toch?? (hier werd juist veel gevraagd of ze wel gepland was…) aan mijn vriend die 5 jaar ouder is, werd dit dus niet gevraagd…
MELD! :mrgreen:
Eerst even reageren op de vraag uit het vorige topic;
Mijn man is IT-er, maar hij is niet weg voor zijn werk… wij zijn de deur uit hahaha Mijn ouders hebben een caravan in Gelderland op een camping waar ik al mijn hele leven kom en aangezien de oudste nog vakantie heeft
Ik dacht daar moeten we nog even een paar dagen gebruik van maken.
Mimi; 28 is toch niet oud om met je eerste te beginnen?
Ik kreeg altijd vage opmerkingen als moeten we je feliciteren? Is het wel gepland? Zelfs of het wel een gewenste zwangerschap was :eh:
Ik was namelijk net 18 toen ik niet geheel volgens planning zwanger werd, maarja soms kun je de natuur niet tegenhouden he
Onze ouders pakte het gelukkig goed op en dat was ook het belangrijkste.
Heb ook al honderd keer de vraag gehad of mijn man wel de vader was.
En vaak nog als ik zeg dat ik 25 ben en twee kinderen heb… van dezelfde vader?
Leeftijd maakt denk ik niet zo gek veel uit, hoevel ik vind dat als je 48+ bent, dat je wel serieus moet nadenken of het nog wel verstandig is, maar dan denk ik meer aan lichamelijke gebreken die zich dan langzaam (of snel) kunnen aandienen en als je dan nog met een ukkie zit…tja
Maar ook dan is het nog de keus aan die persoon nietwaar? Ik zal wat dat betreft iedereen in zijn waarde laten.
Ik verheug me enigszins al op de opmerkingen die we nu weer zullen krijgen… ongelukje? Veel mensen zullen het niet zo snel verwachten, hoewel we altijd gezegd hebben dat we een derde kindje niet uit sluiten hahaha Ach, zolang wij er gelukkig mee zijn :inlove:
Zo nu even lekker chillen op m’n billen, languit op de bank voor de buis en enkel de vogeltjes die buiten nog wat fluiten :mrgreen:
broekie, ohh heerlijk zeg nog ff vertoeven op de camping! lekker genieten dan maar!
Hier nog steeds een huilend meisje! Rot prikken!!
Dees: Jeetje, wat hebt je al een hoop moeten doorstaan, heftig hoor :hug: :hug:
Mimi: Wat leuk, dansles :D. 28 jaar is toch niet te oud om zwanger te raken van de eerste?? Tenminste ik vind dat niet, wanneer is het eigenlijk te oud?? Dat is persoonlijk vind ik. Ik wens je voor vrijdag alvast een hele hele fijne dag!! Geniet ervan!
Broekie: Heel veel plezier op de camping!
Smartygirl: Succes aankomende dagen
Wij gaan een paar dagen weg, weet niet of ik me vandaag nog kom melden, dus meld me alvast af. Tot over een paar dagen.
Kiara; Bedankt en jij fijne dagen! Het wordt beter weer vanaf donderdag dus lekker genieten!!
Dees :hug:
Smartygirl; suc6 :thumbup: :thumbdown:
Cariska; Is de pijn van de prik al een beetje gestopt, goede nacht gehad?
Dat zijn ook wel vervelende vragen idd. Is het wel gepland, of is je man wel de vader van alle 2?
Ik ben redelijk gezet, niet heel erg dik, ben lang 1.80 en 98 kg, maar ik wordt bijna wekelijks op mijn werk gevraagd of ik zwanger ben, door klanten :evil: .
Ik heb het vooral om mijn buik zitten, armen, benen en gezicht zijn niet dik, maar het lef om zoiets te vragen zou ik nooit doen!
Stel dat we al maanden bezig waren en het lukt niet, nou dan zijn dat soort vragen niet echt prettig.
Ik ben er nu zo langzamerhand wel aan ‘gewend’.
Een vrouwtje die ik ken heeft 2 donkere kindjes, van een molukse man. Zij is hartstikke blank en zelfs een beetje rossig.
Tegen haar is ooit gezegd; Wat leuk!! Mijn zus is ook bezig om 2 kindjes uit Vietnam te adopteren… Toen heeft zij gezegd, deze heb ik zelf gebaard hoor! Die man was stil daarna…
Zo fout…
Tja waar sommige mensen de lef vandan halen, ik houd mezelf maar voor dat het onwetende en tikkeltje onnozele mensen zijn
Ik ben zelf ook gezet ik heb op zich wel alles in proporties, maar door een nieuwe anticonceptie pil ben ik op mij buik wat voller geworden.
Wil na ons kindje dan ook echt weer terug naar mijn oude vertrouwde pil, vind die nieuwe helemaal niks.
Eigenlijk wil ik als ik ooit weer zou moeten beginnen aan de pil, helemaal niet meer aan de pil. Van de pil kom ik 1 kg per maand aan.
Mijn dieetiste zei dat dat onmogelijk was. Toch was het zo.
Ik ben toen een tijd gestopt, ik viel niet af, maar kwam gelukkig ook niet meer aan.
Nu was ik voor 3 maandjes weer aan de pil, om te zorgen dat ik op onze trouwdag en huwelijksreis niet ongie zou zijn, en ik was weer 2,5 kg aangekomen.
Gelukkig is dat er nu wel af denk door stress , haha.
Welke pil heb jij nou dan Broekie?
Ik werd ook zo raar aangekeken toen ik zwanger was van de eerste en heb ook regelmatig stomme /rare opmerkingen te horen gekregen, bij de 2e was dat een stuk minder. Regelmatig de vraag idd of het een ongelukje was. Ach laat ze maar kletsen.
Mijn man is wat ouder (14 jaar), dus ja… ach ja wij zijn gelukkig en dat is het belangrijkste wat telt.
Inderdaad Smarty, als jullie gelukkig zijn, wie zijn anderen dan om dat te beoordelen Het draait om jullie en niet om anderen.
Mimi ik ben min of meer verplicht overgestapt naar Ethinylestradiol/Levonorgestrel. Mijn huisarts vertelde me dat het precies hetzelfde is als microgynon, waar ik eerst aan zat, maar na wat speuren van de week op internet, kwam ik erachter dat ik niet de enige ben die het een rotpil vind hahaha
Mijn huisarts deed voorkomen alsof het microgynon was , maar met een andere naam, maar dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Zo wist ik dus ook niet dat ik bij de apotheek in het zieenhuis gewoon microgynon kan verkrijgen, want bij mijn gewone apotheek is dat dus uit de handel gehaald (die andere is waarschijnlijk goedkoper of krijgen ze meer provisie op).
Aantal van mijn klachten; vaak hoofdijn, enorm verlaagd libido, hormoonhuisouding is vaak door de war, werd vaak tussentijds ongesteld of tijdens de stopweek werd ik pas tegen het einde ongesteld en dan alsnog ruim een week. Pas sinds kort leggen we de link met de pil, maar nu we eenmaal terug hebben gekeken, zien we dat het libido probleem inderdaad lag bij het omschakelen van de nieuwe pil.
En met probleem, beoel ik ook probleem, want we hebben echt een tijdje gehad dat eens in de maand geen uitzondering was… we hebben er ook een hoop relatie problemen door gehad, want dacht in eerste instantie dat het aan mezelf lag. Achja… nu ben ik lekker gestopt, dus hoop dat die troep snel uit mijn lijf is.
Ik PB je ff…
Mimi bedankt voor je uitleg en advies. Bij deze heb ik vanaf nu wat meer begrip voor de apothekers onder ons