Broekie die pil had ik ook en bijna dezelfde klachten. Merk ook verschil nu ik de pil niet meer slik.
Kiara, veel plezier!
Mimi, uiteindelijk (om 23.30) is ze gaan slapen, bovenop de dekens. Ik heb dr maar laten liggen, leg dr normaal wel onder de dekens maar durfde het nu niet aan, was blij dat ze sliep. Vanmorgen tegen 7.15 was ze weer wakker. Vandaag heeft mijn moeder opgepast, en was ze goed te pas.
lullig dat ze dat vragen idd!
hier al heel lang geen pil, gestopt toen we zwanger wilden worden van T.L. en nooit meer begonnen!
Nou… mijn menstruatie wil wederom niet echt doorbreken. Had over de gehele dag een heel klein beetje oud bloed, maar niet eens benoemenswaardig.
En dat terwijl ik nu al 3 dagen geen pil heb ingenomen… of ik ben stiekem al zwanger (hoe leuk zou dat zijn hahaha), maar waarschijnlijker is dat ik eerdaags een flinke stortvloed krijg.
Hoop dat ik wel een beetje normale cyclussen krijg hahaha ander valt er geen touw aan vast te knopen, laat staan een zaadje
broekie, balen dat het nog niet doorzet! hoeveel dagen heb je er meestal tussen zitten?
Nou als ik een pil vergeet kan ik erop rekenen dat ik na 1 dag al een bloeding te pakken heb en of ik dan de pil doorslik blijft het ook gewoon vloeien, dus vandaar dat dit dan wel even raar is, maar heb vorig jaar ook al eens gehad dat het zo een week kan duren, dus tja… ik wacht het gewoon af.
hmm dat wel raar idd. afwachten dus…
Broekie, ik ken het!
De pil kan ik niet doorslikken, want dan heb ik geheid een doorbraakbloeding. En als ik bij wijze van op zondag moet stoppen, dan heb ik die zaterdag ervoor al wat donkerbruine troep,
dat duurt dan vaak tot woensdag dan stopt dat weer, en dan word ik pas zaterdags écht ongie. En dan moet ik maandag alweer met de pil beginnen.
Beetje apart, 7 dagen na stoppen met de pil pas ongie, maar goed dat is nou eenmaal mijn cyclus icm de pil. Toen ik gestopt was, had ik ook niet van die gekke dagen met bruine troep, dan voel je je ook onzeker hoor!
Hele dag inlegkruisjes, soms maandverband, want mss dat het nu wel doorzet, maar altijd bedroog mijn lichaam me, haha.
kreeg vandaag vraag op het werk of ik toevallig zwanger was. Had namelijk koffie gezet met water en filter (dus zonder koffie :wall: :wall: ) Toen ik net zwanger was van T vergat ik de boodschappen te doen (werk in de zorg) en zo kwamen ze er toen achter :mrgreen: .
Maar nu weet ik zeker, zwanger ben ik nog niet, nu namelijk klusperiode :mrgreen:
Ohh Cariska, ik heb ook nog steeds van die ‘zwangerschaps’ dingetjes hoor, zo heb ik laatst een rits plastic bekertjes in de koelkast gestopt.
Mijn menstruatie is in ieder geval gisterenochtend doorgebroken en zoals verwacht een stortvloed. Had de avond ervoor dan ook echt flinke kramp, lag even helemaal krom ervan, nooit eerder zo gehad, maarja…
Mijn nieuwe NOD is dus 10 juni, maar laat hem maar gewoon op 9 staan hoor, weet nu toch echt nog niet wat mijn cyclus gaat doen.
Zal mijn banner ook even aanpassen
ok laat ik het zo staan! En dus heel erg ongi geworden!!
Hier nu lekker 2 dagen vrij! Heerlijk!
vandaag bed gehaald via mp ( die van ons kraakte veel te veel als het gezellig was :mrgreen: ) net in elkaar gezet, ff op gelegen en ligt goed!
Kijken hoe het vanacht bevalt…
CAriska, hoe heb je geslapen in het nieuwe bed?? Even goed profiteren van een neiuw fijn bed komende dagen zou ik zeggen :mrgreen:
Voor ons beiden is het even goed actief zijn deze dagen :lol: :mrgreen:
Ga weer verder, ben aan het pakken, vannacht gaan we op vakantie :dance:
Hahaha Cariska, ik (her)ken het bed probleem hahaha
Die van ons piept en kraakt ook zo geweldig, denk dat we er gewoon eens een paar extra schroeven in gaan zetten.
Inderdaad een lekker hevige menstruatie, gepaard met geweldige krampen :? Maarja, normaliter heb ik nooit echt klachten rond mijn periode, dus mag niet klagen.
Manlief en ik hebben gisterenavond besloten dat we van het weekend even lekker gaan picknicken met de kinderen. Hebben we al zo lang niet meer gedaan (was het natuurlijk ook niet echt het weer voor).
Even bekijken waar we dan naar toe gaan.
Wat hebben jullie voor plannen?.. (hey was er niet iemand die vandaag ging trouwen/op huwelijksreis ging? GEFELICITEERD!)
het bed is gister uitgebreid getest, en wat een stilte zeg! haha, ook slapen ging super dus helemaal blij met het bed!
broekie, picknicken! Gaaf!! Wij hebben net een picknickrugzak gekocht, alles zit hierin, hebben een hond dus als we dan weggaan naar het bos, rugzak vullen en mee! Super gezellig!
Dees, ja idd lekker bezig deze dagen :mrgreen: Fijne vakantie!!!
Wij gaan vanmiddag wat leuks doen. denk naar kabouterland in exloo ofzo, ziet er leuk uit!
meiden heeeel veeel succes allemaal, hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger.
Wij hebben in Januari besloten om voor een 2de te gaan en zijn we op de wachtlijst geplaatst voor Ivf.
27 mei vind eindelijk de intake plaats en daarna kunnen we gaan starten.
3 jaar geleden werden we tijdens onze eerste ivfpoging zwanger van Odin.
Wat betreft die lompe mensen die zomaar vragen of je zwanger bent…een tante van mijn moeder vroeg me dat afgelopen weekend opeens.
Nou ja zeg, mijn moeder werd behoorlijk boos en nam het meteen voor me op…ik probeer dat maar naast me neer te leggen, ik heb nu eenmaal geen maatje 34…mahja soms is t niet leuk :hug: :hug: :hug:
grt natascha
Dat hopen we inderdaad allemaal denk ik!
Leuk dat jullie voor een tweede gaan. Lijkt me best een lastig traject of niet? Wel goed dat jullie meteen weer op de lijst konden en het niet nog eerst een jaar zelf moeten proberen.
Hoop voor jullie dat het resultaat er snel mag zijn! :mrgreen:
Tja, maatje 34? Heb ik volgens mij nooit gehad. En heb nu maat 44/46 en weet je… het bevalt me prima! Nu staat het bij mij aardig in proporties, grote boezem, grote kont en heb toch best wel een slanke taille (in verhouding dan).
Tuurlijk zou ik het niet vreselijk vinden als er wat vanaf zou gaan, maar het is niet iets waar ik mee bezig ben of waar ik me echt druk om maak
hier ook echt geen maatje 34, maat tevreden zoals ik nu ben (maatje 40 (heel soms) meestal 42).
natascha, Mooi dat jullie meteen weer met ivf mogen starten. En vorige keer met 1e poging meteen zwanger dat is toch super!?! Mag ik vragen waarom ivf? Als je het niet wilt geen probleem hoor!
wij gaan zo naar kabouterland in exloo! Lijkt me leuk!!
hai meiden…
Ik heb ook maat 44 maar wil toch t liefst naar 40 :oops: :mrgreen:
Bij mij is gelukkig ook wel alles in proporties, dat scheelt wel voor het totaalbeeld hahaha.
Achja 8 jaar geleden had ik maat 38 en toen was ik ook niet tevreden
:oops: d’r is altijd wel iets
Cariska wat leuk kabouterland, heel veel plezier!!
Tuurlijk mag je vragen waarom wij Ivf krijgen.
Ik heb een ernstige vorm van Endometriose en slik daar medicatie voor die me in een kunstmatige overgang brengen.
Als ik gewoon zelf zou gaan proberen dan zou mijn endometriose na iedere menstruatie enorm gaan groeien, met t gevolg dat de boel weer aan mekaar vast zit in mijn buik en ik veel pijn moet ondergaan.
Vandaar dat ik begin juni stop met de medicatie en meteen begin met Ivf…
natascha, poe dat is ook wat zeg! gelukkig is ivf voor jullie dan een goede oplossing!
Jaaaaaaa!!! Daar was ik weer!! Nu als een getrouwd vrouw!
Gisteren een geweldig mooie dag gehad, alles verliep zoals we hoopten dat het zou gaan verlopen!
Nu druk bezig met alles opruimen en de laatste dingen pakken voor onze reis naar Mexico!
Ik neem de laptop mee, dus ik hoop dat ik hier af en toe nog ff kan komen lezen!
Iedereen heel veel succes!!! En in elk geval tot 1 juni!!