Mimi, getrouwde vrouw! super hoor! En mooie dag gehad dus. Wanneer gaan jullie weg naar mexico??
Mimi, van harte gefeliciteerd!!!
We willen natuurlijk wel zo snel mogelijk foto’s zien! :lol:
Geniet lekker van jullie huwelijksreis! En als je heel eventjes tijd ziet… kom ons dan even vertellen hoe het daar is :mrgreen:
Liefs, Sam
hoe warm is het daar eigenlijk?? (of willen we dat niet weten )
Mimi gefeliciteerd en een fijne huwelijksreis gewenst.
Hier relaxte dag gehad nu lekker op de bank.
Morgen om half 9 gaan we richting Schiphol. Daar moeten we om half 11 zijn, en we vertrekken om 13.30 uur.
Dan vliegen we bijna 13 uur :? , we hebben een tussenstop op Havana (Cuba) op de terugreis vliegen we bijna 10 uur.
Rond 20.00 uur mexicaanse tijd komen we daar aan.
Ik zal eens ff kijken hoe warm het is daar nu…
Het is daar 30 graden, maar maandag en dinsdag regen en de rest van de week voorspellen ze ook alleen maar zware bewolking maar wel rond de 30 graden.
Ik hoop dat de bewolking meevalt.
Maar we hebben een superdeluxe hotel ( voor de mensen die dit niet willen weten, niet lezen ). Roomservice incl, minibar incl, jacuzzi op de slaapkamer, verboden voor kinderen onder de 18, internet incl, enz, enz…
Als het allemaal lukt met het internet kom ik ff snel verslag brengen!
Foto’s volgen, als iemand ze wil zien, stuur me een PB en ik zal mijn hyves ff geven ( er zijn ook mensen op dit forum die ik ken, en niet weten van mijn kinderwens)
Iedereen succes deze weken!!!
mimi dat klinkt geweldig zeg!!! Enne je hebt pb hoor!!
Als je terug komt… neem dan wat van het warme weer mee! :lol:
lijkt mij ook een goed idee broekie!!
Daar was ik weer van een paar dagen weg geweest
Mimi: Van harte gefeliciteerd meid!! Ben heel benieuwd naar de foto’s, zal je zo even pben. Geniet van je huwelijks reis! Klinkt in ieder geval geweldig!
Natascha: Heftig dat je alleen zwanger kan worden via de medische molen. Lijkt me emotioneel erg zwaar. succes ermee!
Dees: Je leest waarschijnlijk niet voordat je terug bent, maar wilde je toch nog even een fijne vakantie wensen!!
Broekie: Nog wezen picknicken??
Hoe is het met iedereen?? Lekker weekend gehad??
Nou soort van wezen picknicken. We zijn met de kids en de hond naar het strand geweest. De hond was niet meer te houden en heeft ruim een uur lang achter elkaar de stok uit het water gehaald.
Had voor de kids lekker broodjes gesmeerd en een fles limonade meegenomen.
Maar we konden niet zo lang blijven, want we hadden die middag ook nog een box die we moesten ophalen. Nu probeerde we dat voor (in ieder geval onze zoon) de kinderen verborgen te houden, maar toen we thuis aankwamen zegt hij ineens;
OHHHH nu weet ik wat het is mam… een BABYBOX!
Tja… ben benieuwd hoe lang we het geheim kunnen houden, aangezien mijn moeder hier 2 keer in de week oppast en zoonlief niet weet wat GEHEIM is
Ik ga zo nog even wat proberen te doen in de tuin, want het is een bende…
Zoonlief was vrij vanmorgen en vanmiddag ga ik even met dochter de stad in een verjaardagscadeautje halen voor een vriendje van zoonlief.
Ben trouwens vanaf vandaag gestopt met roken! :mrgreen: Ben dan ook erg trots op mezelf dat ik het weer ga doen! Ben al eerder gestopt geweest, dus maak me dan ook niet zo druk dat het me niet lukt.
Ik ga even een hapje eten
liefs
Kiara, leuke dagen gehad?
Broekie, box gehaald! En zoon wist het al, super toch?? Had je eerder geen box of had je die verkocht?
Hier alles prima, straks ff andere buggy halen. die we nu hebben chicco lite way, is eigenlijk te laag voor vriend. Vrienden hebben 1 die hoger is maar gebruiken hem zelf nog. Bij de winkel waar zij hem weg hebben hebben ze ze nog, dus die maar ff kopen. Die van mij maar weer op mp gezet :mrgreen:
Hoi hoi,
Nee ik heb zo’n 2,5 jaar geleden de box en een gloednieuwe kinderwagen verkocht.
We woonde met z’n vieren in een 3 kamerflatje en hadden gewoon echt geen ruimte om dat allemaal op te slaan, bovendien wisten we niet hoe lang het zou duren voor we een andere woning zouden krijgen (we huren nog). En een derde kindje vonden we gewoon niet ideaal. (aangezien we ook nog een grote hond hebben).
Maar ik heb al via KOK een kinderwagen gescoord! Ben er superblij mee, ze houd hem even vast voor me, dan komen we hem aan het einde van de maand halen.
Dus een box en kinderwagen… check!
Nu nog zwanger worden hahaha
liefs
vandaar! Dus jij shopt eerst en word dan zwanger haha. Laat beebie nu maar komen. Was je bij de andere 2 snel zwanger?
Nou behoorlijk snel
Zoonlief kwam door de pil heen en dochterlief was na een maand raak. :oops:
Maar dat zegt natuurlijk niets.
Nou de reden waarom ik dat nu allemaal wilde hebben, is omdat we ook net verhuisd zijn en de tuin nog aangepakt moet worden, dus je zien dat je straks bijna klaar bent met de tuin en het budget is op. Nu heb ik de grote dingen in ieder geval klaar staan, bovendien hebben we nu een hele ruime schuur met vliering, dus daar kunnen de spullen mooi staan totdat ze gebruikt zullen worden.
Broekie, zo snel zwanger super toch! hier was t.l. er na 3 x ongi! Dus ook behoorlijk snel! ben benieuwd hoe snel we in verwachting zijn van nr 2
Heb je de kleertjes e.d. ook allemaal verkocht? Of heb je die nog wel?? Hier kan ik gewoon niets weg doen… erg hé?? Heb geloof ik alles nog… Maar goed wie weet krijgen we nog een meid!
Hallo!! Daar was ik dan uit het heerlijke Mexico!!
Ik ben blij dat ik wel mee kan lezen, anders had ik thuis zoveel moeten inhalen, haha.
Broekie, wel spannend hoor om dat allemaal al in te slaan, zou echt bang zijn dat iemand het ontdekt, haha
Alhoewel, we zijn in januari naar Euro Disney geweest en daar zag ik zo’n ontzettend lieve en leuke winterjas voor een meisje (15 euro, ik kon het echt niet laten hangen!). In de hoop dat we ooit een meisje krijgen die het aan kan, haha.
Ff een beetje ego; het is hier warm, maar erg bewolkt, vannacht en vanmorgen heel erg hard geregend.
De kamer is fantastisch, de jacuzzi super groot! Toen we hier vannacht om 00.00 uur lokale tijd aankwamen ( het is hier 7 uur vroeger, nu is het hier 11 uur.) stond de champagne klaar met een bruidstaartje.
Het bed was opgemaakt met allemaal rozenblaadjes en 2 handdoeken gevormd in 2 zwanen echt onwijs mooi!
Vind het ook wel spannend nu hier het ‘echte’ klussen begonnen is.
Hoelang gaat het duren enz…
Kiara lekker gehad?
En ik zal voor jullie warm weer jullie kant op sturen!
Tot snel!
Mimi, jeetje dat klinkt geweldig zeg!! En je bed zo mooi opgemaakt! En jacuzzi, hmm heerlijk! Enne kom maar op met dat mooie weer!
Ja spannend hé nu je “echt” mag gaan klussen! Hier ook wel weer spannend hoor! Vandaag ff wat babywinkels bezocht, heerlijk geneusd haah
Mimi… Dat klinkt stukken beter dan mijn “huwelijksreis” 6 jaar geleden
Ben reuze benieuwd naar de foto’s!!!
Ja, het is zeker spannend om dat allemaal weer in te slaan, want stel dat het echt onwijs lang gaat duren, maarja dan staat het wel allemaal klaar. Tot die tijd hebben we een logeerkamertje
Hubbie is vanmorgen toch ziek naar huis gekomen, de aspirine hielpen niet, ik heb echt geen idee wat voor virus dit is, weet alleen dat het enorm besmettelijk is.
Ik blijf morgen denk ik ook thuis, want ik zit met mijn collega’s in één ruimte, dan is het hele bedrijf straks ziek en heb ik het op m’n geweten.
Mijn moeder, broertje, schoonmoeder, hubbie en ik hebben er allemaal al last van, mijn vader begint ook langzamerhand, maar die heeft een onwijs sterke weerstand, dus zal hij het misschien iets minder erg hebben. Met name het hoesten wordt ik gek van… zo vermoeiend, maarja.
Hoop wel dat we volgende week zijn uitgeziekt! Want dan moeten we aan de klus!
Broekie, waar was jullie huwelijksreis dan heen?? Wij zijn zelf meegeweest met onze beste vrienden op huwelijksreis in een stacaravan in zuid frankrijk, was echt super!!!
En je man zo ziek, vervelend joh!!! Hoop dat jij neit zieker wordt en jullie snel kunnen klussen!
Nu zo eerst maar eens werken. Gisteren nog weer geklust, geloof dat de vruchtbare dagen nu echt wel over moeten zijn … nu dus afwachten…
hmm zie nu op ticker dat ik nog een beetje in het groen zit!!
Wij gingen met z’n tweetjes naar een kasteel in Frankrijk. Wij hadden onze eerste al, dus ik wilde niet zo ver weg en ook niet zo lang, gewoon 5 dagen. Het was vlakbij Vichy.
Omdat wij geen auto hadden, hebben we dat ook aangegeven bij het reisbureau, want het stond eigenlijk in een blad voor autovakanties, maar omdat je bij het kasteel kon paardrijden, wilden we toch kijken wat er mogelijk was.
Het was geen probleem, we konden met het vliegtuig naar Lyon en vandaar met de trein naar Vichy. In werkelijkheid was het; Vliegtuig, met de bus naar het treinstation, met de trein 8 uur reizen en vanaf Vichy was het nog eens 25 minuten met een taxi.
We kwamen 's morgens vroeg aan in Lyon en pas om 20.30 in het hotel, we konden al niets meer eten, want de keuken was gesloten, dat paarden gebeuren hadden ze net anderhalf week ervoor gesloten, het zwembad zowel binnen als buiten was STEENkoud en zo waren er wel meer dingen.
We hebben van de 5 dagen die we hadden geboekt 3 dagen in het hotel gezeten en ik heb echt waar ook 3 dagen zitten janken om m’n bed. We werden er gewoon helemaal depressief van. Uiteindelijk werden we door het reisbureau afgescheept met een bloemenbonnetje t.w.v. 2,50. :roll:
Maar Mimi gaat een fantastische huwelijksreis tegemoet!
En wij gaan het gewoon nog eens een keertje overdoen!