Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Ik dacht even een paar dagen overtijd met menstruatie :doh: , maar ze is over de 40 weken heen :oops: :mrgreen: Das geen pretje met dit weer lijkt me daarentegen bevallen met dit weer lijkt me ook helemaal niks

haha ja ze is de 40 weken voorbij! ze was 4 dagen geleden uitgerekend! ben benieuwd wanneer ze nu gaat bevallen!

Als jullie huizen gehorig zijn, dan hoor je het vast wel :wink:

Ongi zet eindelijk door. Ik voel me ook gelijk een stuk beter. Ik baal niet zo erg als ik had verwacht. Gewoon op naar de volgende ronde. Romantisch klussen op het luchtbed :shifty: :silenced: :angel: :lol: :lol:

heel romantisch cees! :lol: :lol: 8) :mrgreen: ~

uhm onze huizen zijn redelijk gehorig ( we horen ze regelmatig ruzie maken),maar ik denk dat ze in het ziekenhuis gaat bevallen! we hebben hier namelijk sinds kort pas een een vk die ook thuisbevallingen doet! ik ben namelijk beide keren in het ziekenhuis bevallen omdat er toen geen vk was die thuisbevallingen deed…

maar goed denk wel dat ik hoor wanneer het begonnen is, want ze kan maar weinig hebben!

Hopelijk niet midden in de nacht dan :wink:

ben wel wat gewend, zijn vaak genoeg gewekt door hun geruzie midden in de nacht, dus dan draai ik me om en slaap weer verder :lol:

Gelukkig maar. Als ik 's nachts wakker wordt dan kom ik niet makkelijk weer in slaap 8)

had ik eerst ook hoor, maar onze buren hadden een periode iedere avond ruzie tja dan kom je op een punt dat je je omdraait en gaat slapen! althans wij wel…

maar goed ik ga mijn bed op zoeken want ja morgen een hele dag de zorg voor de kids alleen, na 2 weken de zorg kunnen delen zal dat vast wel even tegen vallen

trusten

beebie, je hebt helemaal gelijk met dat ik hoop dat het iets anders is wat er met het beebje aan de hand was. Maar denk nu weer dat het er niet van is gekomen, incubatietijd ligt namelijk tussen de 3 en 12 weken en toen ik de mk kreeg was ze nog niet zolang bij ons… maar toch benieuwd naar mijn bloed (en naar wat voor maatregelen er getroffen worden op het werk…)

Mimi, tja zwaar beroep, wat is zwaar. Lichamelijk is het soms best zwaar maar ik vind het enorm leuk om te doen dus dat maakt het al minder zwaar… En lief zeg van je vk!!

Smarty welkom back!!

Buurvrouw overtijd! LEkker babysnuiven dus!

Broekie, nieuwe eethoek! Leuk!! Wat voor??

Tammy, Gelukkig voel je je wat beter! Hopenlijk snel weer lekker thuis!!

Cees, morgen trouwerij! Leuk!! Ongi dus toch doorgezet, dacht nog misschien wel innestelingsbloeding… op naar de volgende ronde dus… wanneer is nu je nod?

Hier alles ok! Lekker gewerkt vandaag en vanmiddag genoten van de zon. Morgen naar mijn oma, heb haar beloofd te helpen met haar verjaardag (koffie schenken enzo…) neem een badje mee voor tl die vermaakt zich dan prima!

Smarty… maak ons feb. mama’s maar jaloers met je rosé… :lol:

Heb hem via marktplaats gekocht een 6 persoons eethoek… voor 75,- :mrgreen: Mooie noten houten kleur. En helemaal van IKEA!!! En hij staat zo leuk! :mrgreen:

Mimi; Dank je wel dat je het even uitgezocht hebt. Balen zeg dat Tammy zich zo ziek voelde, gelukkig gaat het de goede kant weer op, hopelijk is ze snel weer thuis.

Cees; Uiteindelijk toch doorgezet… gelukkig maar. Weet je tenminste waar je aan toe bent. :-*

Over overtijd lopen met zulk weer… Ik heb met beide kinderen in een hittegolf overtijd gelopen en bevallen. Bij mijn zoon (die 10 dagen te laat was) was het gemiddeld 28 graden overdags.

Bij mijn dochter (8 dagen overtijd) was het de volgende dag 34 graden.

Het was die nacht zo rond de 23 graden nog… moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb, maar als ik mijn man en vk zag… de zweetdruppels hingen aan hun ogen hahaha

Caris; jij vermaakt je dus ook wel! :smiley: :dance:

Wij hebben een drukke dag vandaag, was vanmorgen om 8 uur eruit, dat is een wonder voor mij op zaterdag… :oops:

Maar ons meisie is volgende week jarig en we moeten onze tuin een beetje opruimen, het is nu helemaal één grote puinzooi. :frowning:

Dus we mogen de aanhanger van mijn vader lenen, daar kan een hele hoop in en kunnen we alles in één keer wegbrengen.

Daarna nog boodschappen doen, maar alleen de tuin is al een dagtaak.

En ohja… we moeten de inmens grote partytent opzetten hahaha

We mogen die ook van mijn pa lenen… tent van 3 x 6 :wink:

Hoeven we niet de hele tijd in de volle zon te zitten. :smiley:

Nou ik ga nog even opruimen hier, voordat we in de tuin beginnen.

mijn nod is 23 juli.

Succes vandaag Broekie :thumbup:

Cariska, gefeliciteerd met je oma

Broekie, klinkt goed je nieuwe eethoek!!

is het gelukt in de tuin?

Lijstje is geupdate, mimi, wil je nog ff doorgeven wanneer je uitgerekend bent? En wil je in ziekenhuis of thuis bevallen?

@Broekie wrote:

Smarty… maak ons feb. mama’s maar jaloers met je rosé… :lol:

ja sorry, en vanavond zit ik weer met een rosé op de bank! :mrgreen:

nou hier alles verder goed, vandaag lekker met de kids in het zwembad in de tuin gezeten, vanavond lekker buiten gegeten en daarna nog een rondje gefietst, daarna de jongens onder de douche en lekker naar bed, ik puin ruimen en nu lekker onderuit op de bank met de laptop op schoot!

gelukkig is hub morgen weer terug, vindt het altijd wel fijn om de zorg voor de kids samen te doen! maar goed het is maar 3 dagen per jaar!

broekie klinkt leuk je nieuwe eethoek! hier ook een eethoek van ikea!

wat betreft zwanger zijn met warm weer, weet er alles van, bij kaja was het toen in juli zo heet! en toen moest ik nog een maand, maar goed… buuf is in ieder geval nog niet bevallen, zag haar vanmiddag nog voorbij waggelen naar de auto!

maar goed ik ga nog eens verder snuffelen op internet!

liefs Len

Zo eerst maar ff tijd maken voor KOK. Ik lees wel mee maar heb dit weekend nog niet gereageerd.

Welkom terug Smarty! En een heerlijk rosé’tje… Yummie, haha.

Dus je man komt vandaag weer terug?

En je buuv? Al gehoord dat ze is bevallen?

Cees; Hoe was de trouwerij? En hoe heb je het met je witte broek opgelost? :wink:

Caris; Hoe was het op de verjaardag van oma?

TL vond het vast niet verkeerd heerlijk in het water.

Broekie; Een koopje dus voor je eethoek, gaaf hoor!

En, is het nog gelukt met de tuin?

Caris; Ik denk dat ik in het ZKH moet bevallen ivm mijn gewichtvan boven de 100kg. Dus ga daar maar vanuit, als het niet zo is dan hoor jet het.

En de uitegrekende datum heb ik nu op 19-2 gezet (als je uitgaat van 2 weken voor mijn positieve test, als je uitgaat van mijn laaste menstruatie zal het 2 weken eerder zijn. Maar 19-2 ben ik jarig dus dacht zet hem daar op, haha)

Ik hoop natuurlijk dat de VK me kan vertellen dat ik toch 2 weken verder ben, maar omdat er 6 weken tussen mijn laatste menstruatie en de positieve test inzat weet ik niet goed welke datum ik aan moet houden.

Hier vandaag niet zoveel doen denk ik. Ben zelf nog steeds erg verkouden.

Hooikoorts :wall: :wall: :evil: :evil: …

Woensdag ga ik naar de HA eens met haar bespreken wat de mogelijkheden zijn… De zomer is nog maar net begonnen.

De buikpijn was weg, maar sinds gisteravond weer terug. :? .

Voor de rest geen klachten, de buikpijn vind ik genoeg.

Mijn reuk is wel sterk, maar dat heb ik altijd al, dus volgens mij niet sterker dan anders.

Fijne dag vandaag!

Mimi, thanks ga het veranderen op het lijstje!

En weer buikpijn :hug:

Verjaardag van oma was goed, helaas wel hele dag binnen zitten… dus tl niet in het badje geweest. Maar vandaag wel. Verder heeft ze de waterpokken, is zonet wel verhoging maar blijft gelukkig een gezellig meisje.

Morgen weer naar de dierentuin, met mijn zus en haar vriendin en mijn mams, leuk!!!

Cariska, jammer dat het de hele dag binnenzitten was! Het was buiten heerlijk… Nu moet ik eerlijk zeggen dat we zelf de hele dag de schaduw hebben opgezocht omdat we allebei helemaal rood zijn… Zaterdag hebben we gezwommen en dat ging eventjes te hard… :oops:

Mimi82, sterkte met de verkoudheid en de hooikoorts… je kunt jezelf vast onderhand wel wat aandoen van de kriebels! :evil: Ik weet hoe je je voelt. Ik hoop dat de ha je een fijn middeltje geeft… bij mij helpt zwarte koffie, maar dat kan ook psychisch zijn he… :eh:

Broekie, lekker opgeruimd? Is het allemaal gelukt… Volgende week wordt het ook nog mooi weer…

Zelf heb ik dus niet heel veel nieuws. Ik ben dus verbrand, maar zit wel lekker in mijn vel. Geen zin in werken natuurlijk, vakantiegevoel! :dance:

hmm verbrand dat is minder!!!

Ik ben het onderhand gewend. Mijn huid is gewoon te licht om lang in de zon te blijven. Het doet wel pijn maar het gaat wel over… Mijn vriend heeft meer pijn. Ik heb al yoghurt gesmeerd… zodadelijk gaan we weer aftersunnen… :wink:

Goeiemorgen,

Eerst maar even reageren;

Cees; Dank je wel… en succes hadden we nodig! Pfff

Cariska; Ja, ben heel erg blij met mijn nieuwe eethoek! Zit er nu ook lekker aan te kokken :mrgreen: De tuin is een beetje gelukt, maar het was echt te warm om iets te doen.

Smarty; Je hebt groot gelijk hoor! Dat mis ik nu wel een beetje hoor, helemaal met dit weer een lekker rosé-tje of gewoon een lekker koud biertje. :smiley: Maar het is allemaal voor een goed doel! :smiley:

Kaja is ook uit 2006 he? Ik ben 2 juli bevallen, dat was midden in de hittegolf! hahaha

Mimi; Er is te weinig in de tuin gedaan om te zeggen dat het gelukt is, maar een groot deel is wel al weg :smiley: Ja, echt een koopje! :smiley: En hij zit heerlijk! :smiley: Vervelend zeg je hooikoorts klachten… hoop dat je iets van je ha krijgt wat ook goed helpt, kan me voorstellen dat het niet prettig is.

Ook ik heb af en aan buikpijn… is wel erg vervelend… :hug:

Cariska; Jij dus lekker naar de dierentuin vandaag! Leuk hoor, naar welke ging je ook alweer? Jij had geloof ik een abonnement toch?

Mariette; Gelukt… tja als je zwanger bent is het nooit opgeruimd genoeg :wink: Maar er moet wel nog het een en ander gedaan worden, maar heb vandaag vrij af, dus kan straks nog even verder. :smiley:

Balen dat je verbrand bent. :hug: Ik verbrand op zich ook vrij snel. Mijn moeder zei altijd dat je er plakjes komkommer op moest doen, maar wij deden het vroeger ook wel eens met yoghurt, maar of het echt helpt… :wink:

En jij dus ook in je vakantiemood! hahaha lekker hoor!

Nou zoals ik al schreef ben ik 2 juli 2006 bevallen van Larissa… dat betekend dat ze aanstaande vrijdag alweer 4 jaar wordt… :cry: Weer een mijlpaal, want na de zomervakantie gaat ze dan toch echt naar school. :frowning:

Ik heb gelukkig een grote partytent van mijn vader kunnen lenen, want onze tuin staat de hele ochtend en middag in de zon en het is dan echt niet uit te houden, met een partytent is het toch net iets aangenamer.

Vanmiddag komen er ook mensen van de Nuon om ons huis te beoordelen. We krijgen via de woningbouw een energielabel. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we een A Label, maar met een beetje pech wordt het een B label. Toch leuk als je het huis uiteindelijk over koopt ofzo :wink:

Larissa is sinds gisteren niet zo lekker. Kijkt wazig uit haar oogjes, was gisteren raar aan het brabbelen en vanmorgen had ze iets verhoging. Nu hebben we met haar toen ze 8 maanden was al in het ziekenhuis gelegen omdat ze was uitgedroogd… dus ben daar (zeker met dit weer) extra alert op. Dus vandaag maar een vrije dag genomen, moet het zaterdag inhalen… :frowning: Hoop eigenlijk dat de uitzendbureau’s snel met iets komen of het UWV… raak al gestrest als ik eraan denk dat ik morgen aan het werk moet. :frowning:

Zo eerst dus maar vacatures zoeken :wink:

Goedemorgen dames,

Daar was ik weer terug van weg geweest.

Ik ben zoals jullie gehoord hadden opgenomen geweest, omdat ik donderdag niet meer kon stoppen met spugen.

Binnen 2 dagen had ik 4 plusjes ketonen, das erg veel, daarnaast had ik een tekort aan kalium en hadden mijn nieren een optater gekregen.

Sinds gisteren ben ik weer lekker thuis, moet wel rustig aan doen.

Ons meisje is vanmorgen dus weer naar mijn moeder gegaan.

Sorry heb niet bijgelezen, maar wilde in ieder geval even laten weten dat ik weer thuis ben.

Ow ja om een belangrijk deel niet te vergeten, we hebben donderdag een heel klein hartje zien kloppen :dance:

Ben wel iets minder zwanger, maar dat dacht ik zelf ook al. Ben woensdag 7 weken.