Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

mimi, geen blaasontsteking dus! Dat is mooi!

het is een virus wat steeds weer op kan spelen. tijdens zwangerschap kan het afwijkingen aan het kindje aanbrengen, verstandelijk gehandicapt maar ook blind of doof… eng dus! Werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg…

vanmiddag bloed geprikt, uitslag duurt ongeveer een week.

Hey, ik lees net bij de februari mama s, dat tamara opgenomen is? Ik heb haar hier ook al een tijdje niet gezien. Weet iemand meer?

nee geen idee! Hoop dat ze snel weer thuis is en dat het niet iets heel ernstigs is…

Nee idd… Ik had haar ook op hyves, maar nu niet meer zag ik…

Ik zat haar te zoeken maar ze staat niet meer in mijn vriendenlijst.

Ze had het er wel over dat ze weer zo misselijk was als met haar 1e kindje en dat ze er niet van kon eten.

Volgens mij was ze de vorige x ook daarvoor opgenomen ivm uitdroging.

Tammy voor jou :hug:

ow jee, wat vervelend. Hopelijk weten we snel wat er aan de hand is en gaat het natuurlijk snel beter met haar :hug: :-*

Ik voel me echt heel erg beroerd en heb me ziek gemeld. Nu ging ik net naar het toilet en mijn ongi is begonnen :twisted: :twisted:

Kan ik nu wel iets gaan nemen tegen de beroerdheid :lol:

Jeetje! Ik hoop maar dat het allemaal meevalt met Tammy… :pray:

Zelf heb ik een paar dagen niet meer gekeken op KOK. Het is heerlijk weer en we zijn ons aan het voorbereiden op zwanger worden. Ik ben jullie zeer zeker niet vergeten! :angel:

Woensdag zijn we naar de sauna geweest (nu kan het nog) en hebben we samen heerlijk ontspannen van de zon en water genoten. Ik ben nu wel helemaal rood, maarja… :oops: Gisteren naar de ha geweest. Alles is goed en hij heeft nog wat tips meegegeven. Ik hoef pas weer terug als ik zwanger ben.

Beeb, mooie taart! Was zeker ook erg lekker!

Cariska, fijn dat je geen blaasontsteking hebt!

Broekie, succes met solliciteren!

Tammy, hoe is het nou? Ik ga me ook wel zorgen maken…

Cees, balen zeg! Of vind je het niet zo erg? :eh:

Het moet geloof ik nog even bezinken, maar ik vind het zeker heel erg jammer. :frowning:

Balen zeg! Ongi is zo wie zo niet mijn hobby, ook niet als ik niet zwanger wil worden! :wink:

Sterkte Cees! :hug:

:lol: :lol: Nee mijn hobby ook niet :wink:

Ah Cees, jammer! Volgende maand dan maar :hug: . Hoop dat je neit teveel last meer zal hebben van die ongi, balen hoor.

Tammy in zkh. Ik had gisteren even gekeken en ze zou gisteren echo hebben dacht ik, hoop dan maar dat het uitdroging is (maar ook niet fijn) en niet vanwege iets met de kleine. Beterschap meid :-*

Hhi Mariette, lekker genoten van zon en water, heerlijk! Doet het geen pijn dat je zo verbrand bent? Lijkt me niet echt fijn, maar iig lekker eruit geweest. taart smaakte goed ja :thumbup:

Caris, wat een hoop meer zorgen kun je toch hebben als je zwanger bent of wilt worden, in vergelijking met wanneer dat niet zo is he? Volg wk bloeduitslag, mag hopen dat je het niet hebt opgelopen, maar dan nog blijft het dus oppassen, vervelend hoor! En misschien toch daarom de miskraam gehad dan. Dat zou bitter zijn, ik denk dat je (of ikzelf of wie dan ook) je makkelijker erbij neer kunt leggen als het afgestoten wrodt vanwege een fout in celletjes-aanmaak, dan wanneer het door zoiets komt. Hou je toch een nasmaak aan over, dus laten we hopen dat het niet daarom was :hug:

Mimi en broekie, zwangere tantes, hoe is het met jullie? Nog steeds klachtjes denk ik he? Als je neit wanger bent, verlang je ernaar, maar als je dan eenmaal zwanger bent, probeer je ze weg te kijken :lol:

Broekie, ik heb ook een tijd zonder werk gezeten en zo weinig reacties terug, onbeschofte eikels. Wat voor moeite is het nou om een standaardbriefje even aan te passen en door te mailen/op te sturen! Heb destijds 69 keer gesolliciteerd, waarop allemaal geen uitnodigingen tot gesprek. Doe administratief/commercieel werk, daar zijn er 1000 van in een dozijn, dus dat liep niet storm. Uiteindelijk ook via uitzendbureau aan de slag gegaan. Maar jij kan misschien wel in de thuiszorg aan de slag, zeker nu het vakantieperiode wordt, gewoon schoonmaken bij (oude) mensjes?

Mimi, succes voor je vader dan met zijn tweede gesprek volg. wk. Wie weet!

Lekker weer, zondag bbq’en, vandaag beetje boodschapjes doen enzo, echt mijn hobby. Not.

Jeej er is alweer veel gekletst de afgelopen uurtjes.

Cees; Balen zeg!! :-*

Mariette; Lekker ontspannen, heerlijk!

Beeb; Ik las bij de februari mama’s dat ze een kloppend hartje gezien had maar wel opgenomen moest worden in het zkh, maar waar zij die info vandaan had heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Caris; Spannend hoor die uitslag… Lijkt me ook wel dat je een zwaar beroep hebt of niet?

Nou ik heb net de vk gebeld, ze hadden een voicemail bericht achtergelaten nav mijn mail, dat ik ze mocht bellen.

Had net de oudste vk van de praktijk aan de lijn, wel een lieve vrouw.

Ze zei dat die pijntjes gewoon erbij horen.

Dus die buikpijn is heel normaal. Er zit nu wat in mijn baarmoeder wat er normaal niet zit en dat gaat groeien, en dat gaat gepaard met af en toe een steek en buikpijn.

Nou vanmiddag nog ff bellen voor de kweekuitslag van de urine, maar daar verwacht ik niets van.

Zo we zijn weer thuis, de vakantie is voorbij gevlogen.

De eerste was hangt al weer buiten, milo slaapt in zijn eigen bedje,mijn man is boodschappen doen. Straks naar mijn schoonmoeder.

Mijn man is dit weekend weg,dus alleen met de jongens.

Kom vanavond uitgebreid terug, even verder opruimen

smarty, ben benieuwd hoe de vakantie was, en als je foto’s hebt showen he? Leuk he, ben je weer lekker thuis, kan je eerst de hele boel weer wassen, opruimen etc. Dat is altijd net weer jammer vind ik haha.

Mimi, wel een kloppend hartje dus, :think: . Ben benieuwd. Hoop voor haar dat het allemaal meevalt ondanks de opname.

Kom me even melden hoor, ben niet thuis, maar bij mijn ouders.

Ga straks EINDELIJK mijn eethoek ophalen!!! :smiley:

Kom vanavond wel even reageren op iedereen!

zo meiden nu kan ik weer eens normaal reageren, eindelijk lekker thuis op de laptop! de jongens liggen in bed, mijn man is vanmiddag vertrokken om een weekend te gaan volleyballen op een buitentoernooi in branbant, dus ik heb me lekker op de bank genesteld met de laptop, lekker glaasjes rosé erbij, straks een lekker toastje/ chipje!

morgen lekker met de 2 jongens er op uit, althans 's morgens even wat boodschapjes doen en 's middags gaat het badje op in de tuin!

nou nog even ego over mezelf, de vorige ronde had ik bruin/roze slijm vanaf dag 20 en dat duurde 6 dagen en 15 dagen later werd ik ongi, dit keer was het meer bloed/ rood/roze slijm en begon op dag 17 en duurde 5 dagen… ik snap niet wat het is, maar goed we hebben door de vakantie wel wat minder geklust, want het bed was niet zo best… maar goed we wachten maar weer even af…

Broekie leuk nieuwe eethoek!wat voor iets wordt het?

Ben benieuwd hoe het met tammy is!iemand nog iets gehoord?

Cees jammer joh meid! en ongi zijn is ook niet mijn hobby, blegh! succes weer voor de volgende ronde!

sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar alles terug lezen van 2 weken is wat veel!

nou meiden, nu kom ik weer actiever mee doen!

fijn weekend allemaal!

liefs Len

p.s. foto’s van de vakantie zullen nog volgen! (sta er zelf bijna niet op, ik maak meestal de foto’s)

Amy82 heeft dit geschreven in het februari mama’s forum;

ik lees dat jullie benieuwd zijn naar Tamara heb het even gevraagd en mag het hier noteren. Zit nu op mijn mobiel dus ik kopieer even wat tekst uit sms

ben inderdaad opgenomen. Was zo misselijk dat ik er niet meer door kon slapen, door de vermoeidheid werd alles erger. Kon gisteren niet meer eten of drinken en alle waardes gingen achteruit

Sms2:

Voel me gelukkig wel beter nu, heb net voor eerst wat gegeten en tot nu gaat dat goed

Dank je Mimi :-*

Dat zei ik toch Smarty, op vakantie is het lang zo romantisch niet als mensen altijd doen geloven :wink: :lol: :mrgreen:

Ongi zet niet door. Heel raar. Normaal begint het en is het dweilen met de kraan open. Deze keer voel ik me echt heel beroerd (heb ook niet gewerkt vandaag en alleen maar op de bank filmpjes gekeken) en zet het niet door :wall: :wall: Ik hoop dat het morgen beter gaat, want dan trouwen onze buren :dance: :dance:

@cees77 wrote:

Dat zei ik toch Smarty, op vakantie is het lang zo romantisch niet als mensen altijd doen geloven :wink: :lol: :mrgreen:

:mrgreen: nee he!

wat balen dat het niet door zet cees!wel leuk een trouwerij!

hier loopt mijn buurvrouw trouwens al een paar dagen overtijd, ok vindt het niet zo’n leuk iemand, maar je ziet echt dat ze het zwaar heeft!