CEES!!! Ik ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: , haha…
Wat is het hier trouwens vreselijk rustig!
Beebie; Ben echt benieuwd naar je taart.
Ik hoop morgen duidelijkheid te hebben wat betreft een blaasontsteking.
Bij ons mag je wachten tot het stickje in je plas is gedoopt. Bij mijn zus kun je bellen tussen de middag. Dus morgen zul je het wel weten.
En ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen mede doordat ik er dus hier ook steeds over en mee bezig ben en natuurlijk negatief.
Ik kan ook bellen tussen 2 en 3 …
Negatief dus, wanneer is je NOD??
Cees; Jij maakt het wel lekker spannend he?! Zwanger voelen, maar niet willen testen :lol: 8) Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt hoor!
Jammer dat hij negatief is, maar misschien is het gewoon te vroeg.
Beebie; Ik heb twee jaar terug een taart gemaakt voor het bedrijf van mijn man, zij hadden een lekker simpel logo en wilde dat wel eens proberen, vond het wel leuk, maar zal nooit mijn hobby worden, ook een prijzige hobby, maar vind cakejes en dergelijke ook erg leuk om te maken met de kinderen, vooral mijn oudste vind koken sowieso geweldig!
Ik begin me aardig zwanger te voelen en helaas is de vergeetachtigheid ook weer duidelijk aanwezig… heb mezelf vanmiddag weer eens buiten gesloten :oops: Man werkt hier 4 minuten met de auto vandaag, dus dacht bel hem even, staat zijn telefoon uit, gelukkig was het heerlijk weer om buiten te wachten, maar heb met de kinderen wel “verplicht” een pak met ijsjes op moeten eten, want die waren aan het smelten… vonden we ook zo erg… :liar:
Zo, nu lekker naar bed, morgen weer een warme dag voor de boeg!
Welterusten!
cees, negatief… maar geen bloed geeft moed!
broekie, haha vergeetachtig!!
Mimi, hoop dat je snel antwoord hebt over je urine!
Broekie; Nou dat vergeetachtigheid had ik de laatste tijd sowieso al meer dan dat ik ooit had ( ik vergat echt nooit wat),maar door druk en stress ( bruiloft, werk) merkte ik al dat mijn hoofd te vol was.
Nu zijn er ook wel dingen wat ik vergeet en dan denk ik zal het echt door de zw.schap kunnen komen? Neeeee… Dat had ik voor die tijd ook al, haha.
Dus ik merk het nog niet erger.
Caris; Zo over een half uurtje breng ik het heen. De klachten nemen echt al af dus denk dat er toch niets aan de hand is, maar een urine test is nooit verkeerd.
hihi Broekie, gelukkig was er geen regen en wel ijs in de buurt :drool:
Mimi, wanneer krijg je de uitslag?
Idd geen bloed geeft moed, maar ik verwacht sowieso voor zaterdag geen bloed
Ja, begin meer en meer op een vergiet te lijken hoor op het moment!
Mijn man zei gisterenavond al tegen me… goh dat je niet eens vergeten bent koffie te halen.
Ben een partij misselijk op het moment! :sick: Heb de wc al wel opgezocht, maar gelukkig kwam er niets uit.
Gelukkig gaat het over…
Vanmiddag lekker in mijn uppie een romantische zwijmel film kijken!
Houd mijn mannetje toch niet echt van.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst, geniet lekker van het weer!!!
ff snel want ze moet eten en zeurt enorm... Later meer. Taart was niet helemaal afgewerk zoals ik had gewillen, moest beetje afraffelen ivm tijdnood.
Ohhhh maar hij is wel schattig geworden zeg!!!
hij is super beebie!!
mimi, al wat gehoord??
hier stress
client heeft cmv (google maar ff) en wellicht heb ik daardoor de miskraam gehad… arts en bedrijfsarts doen er vrij licht over, collega die zwanger is mag de cmv client neit verzorgen van haar vk. ik ga straks ff naar mijn ha vragen hoe die erover denk…
Nou lekker Caris dat ze er zo licht over denken… :evil:
Voor jou is het wel een emotionele klap geweest!
Dit is eigenlijk weer een klap erachteraan (zou het voor mij wel zijn).
Mimi; Jij al uitsluitsel?
Hihihi zag dat ze een vacature hebben bij de prenatal! hahahha
Kan ik straks misschien met korting kopen
broekie, meteen solliciteren!!
Ja is idd een extra klap. Helemaal als de ha het ook zegt… En ik wil ook weten of tl het nog krijgen kan … brr vind het gewoon eng!!
Ik heb inderdaad meteen gesolliciteerd Was namelijk ook voor 24 uur en dat is eigenlijk het max wat ik wilde werken.
Kan me goed voorstellen dat je er een beetje bangig van wordt hoor, zeker omdat je het inderdaad misschien aan t.l. ook door kan geven.
Laten we maar hopen dat dat niet het geval is. :?
Jeetje Caris, das ook niet mis. Als een collega al niet met de patient mag werken van de vk, dan is de kans groot dat er een verband is tussen de ziekte en je mk. :hug: Ik ben benieuwd wat de ha zegt.
Mooie taart Beebie :thumbup: Ik zie alleen geen onafgewerkte randen :shifty:
Succes Broekie met afwachten. Heb je nog meer sollicitaties lopen?
Vandaag voel ik me weer of ik zeker ongi ga worden. :?
cees :hug:
Cees; Ik heb heel wat sollicitaties lopen…even tellen… grof geteld kom ik op 10 uit, maar heb van heel veel sollicitaties gewoon nooit meer iets gehoord, dus ook geen afwijzing. Dat vind ik altijd zo onbeschoft, je kunt toch gewoon een mail sturen met helaas pindakaas Maar er helemaal niets op horen…
Weer menstruatie gevoel? Hoop dat je het mis hebt. :mrgreen:
Ik hoop het ook
Ik herken het wel van de tijd dat ik nog aan het solliciteren was. Gewoon geen reactie sturen. Vond ik zo bot altijd. Maar ja, ze zeggen niet voor niets, zelf even bellen, maar ja, dat deed ik dus nooit. :shifty: Gelukkig is het allemaal goedgekomen. En dat komt het bij jou ook wel :-*
Beebie; Wat een gave taart zeg! Onwijs mooi!!
Broekie; Balen van je misselijkheid en van het feit dat je nog niets gehoord hebt op je sollicitaties.
Ik herken het van mijn vader, hij zit nu 3 weken thuis, stuurt dagelijks 3 a 4 sollicitaties en heeft nauwelijks reacties gehad. En als er gereageerd is dan is het negatief.
Hij heeft nu 1 sollicitatie lopen, gisteren een gesprek gehad en maandag is het 2e gesprek .
Caris; Kan je nog ff kort vertellen wat die ziekte inhoudt? En wat deed je nou precies voor werk ook alweer?
Cees; En? Ongi?
Nou ik heb uitslag van de HA, was negatief, dus geen blaasontsteking. Is wel op de kweek gezet morgen weer bellen, maar verwacht er niets van.
Zo lekker voetbal kijken met mijn oude buurt ( straat van mijn ouders, hier 1,5 straat verderop) op een groot scherm!