Cees: Knap hoor dat je je kan beheersen om niet te testen voor je NOD!
Broekie: Hoop dat je snel een andere baan vind.
Hier aan het werk, gaat opzich wel met de misselijkheid gelukkig.
Cees, knap hoor dat je neit gaat testen… wanneer wel?? En maart mama’s al geopend!!
Zo ff rustig reageren op iedereen.
Cees; Een poetshulp heerlijk!! Dat zou ik ook wel willen, maar das voor ons niet te betalen, maar heb zelf zo’n hekelijk aan het huishouden!
Broekie; Denk dat ik VK ff ga mailen en dat ik ff urine naar de HA ga weg brengen, heb het idee dat mijn urine wat troebel is, vooral 's morgens.
Mss heb ik wel een blaasontsteking.
Wat vervelend op je werk zeg! Wat deed je ook alweer voor werk?
En heb je nog wat van ze gehoord?
Kan me voorstellen dat het stress geeft! Doe maar rustig aan, ook wat betreft je duizeligheid!
Caris; Goed bezig!! :mrgreen: :dance:
Cees; Maartmama’s zag ik ook al, jeetje! Best snel, zag dat ze ook nog maar 3 weken en een paar dagen was.
Knap van je dat je wacht, maar dat kan je beter doen dan dat je spijt krijgt omdat je te vroeg test en nog niets te zien is.
Ik heb het vandaag toch aan mijn leidinggevende moeten vertellen ( niet aan de apothekers, maar aan een collega die tussen de apotheker en ons in staat zeg maar, een sorot van hoofdass), omdat ik vandaag onverwacht op ‘maken’ (bereiden) stond.
Heb het wel gedaan, met mondkapje, handschoen en onder de afzuigkap.
Maar had wel een heel naar gevoel erover.
Ik dacht dit moet ik voorkomen, normaal kan ik niet zo heel erg goed met haar opschieten.
Maar ze was heel lief, enthousiast (ondanks dat ik nu nr 2 ben die zwanger is, haha, en net een collega bevallen is) ondanks dat ze zelf bewust geen kinderen heeft.
Maar ze ging echt haar best doen om te zorgen dat ik niet meer op maken zou komen ( zij begint altijd om 8 uur dus ze maakt het rooster).
Buikpijn blijft dus, maar ik zal de VK ff mailen.
Ze zijn nl alleen tussen 13-14 uur te bereiken… tsja en dan werk ik…
Mimi, wij hebben ook altijd gedacht (toen werkte we allebei fulltime zonder kind) dat we het niet konden betalen en nu met onze Fer erbij lukt het ineens wel. Ik snap het ook niet. Moet er wel bijzeggen dat wij niet duur wonen en niks geven om echte luxe producten. Denk wel dat we er iets voor zullen moeten laten.
Ben benieuwd wat de vk zegt. Gelukkig dat je leidinggevende zo enthousiast was. Vond je het niet jammer om nu al te vertellen?
Vandaag testen bestelt op internet. Die zijn er morgen als het goed is. Maar ik ga ze nog niet gebruiken
cees, matcare testen? heb ik hier ook 3 voor 3.99 dus kan lekker vaak testen!
Mimi, fijn dat ze zo leuk reageerde!! Hoop dat je snel antwoord krijgt van de vk!
Ja vond het erg jammer dat ik het nu al moest vertellen, maar ja dit is het meest veilige voor de baby.
En ik weet zeker dat ze haar mond wel houdt.
Ze had het er zelfs al over dat ik er maar over na moest denken welke dagen ik terug wilde komen en hoeveel uur, haha.
Tuurlijk heb ik daar al wel een beetje over nagedacht, maar nog geen idee, ben bang dat ik wel 28 uur moet blijven werken ( heb ik geen trek in), maar hub verdient nu veel minder dan mij, dus ik ben de hoofdverdiener. En ik ben bang dat we het anders lastig gaan redden…
Maar moeten we maar eens over nadenken en uitrekenen.
Caris, hoe voel je je? nog steeds een vreemd gevoel? Je weet natuurlijk ook niet precies wanneer je ei geweest is, of nog komt, want je hebt het ruim aangehouden toch?
Ik voel me nu minder zwanger als gisteren, vandaag dus veel buikpijn, denk van de eisprong? Wie weet, gisteren geklust morgen weer dus afwachten maar… (en daar ben ik erg goed in, in wachten )
Haha… Nou ik word er ook steeds beter in wachten en geheimpjes hebben/houden.
Spannend Caris en Cees, zouden jullie nieuwe maart mama’s worden? Hier ook het klussen maar vaker ingevoerd, vruchtbare periode ligt tussen nu en eind van de maand denk ik. Mede september 2009 mama is zwanger van een tweeling, ik wil ook zeg. Gek he? Ondanks dat we geen haast hebben en verzonnen hebben dat we ons huis eigenlijk wel kwijt willen over niet al te lange tijd, nog een nieuw huis willen nadat dit is verkocht, vriend een klote baas heeft waar hij de zomerperiode niet hoopt mee te maken, ik ga per eind volgende week bij nieuwe baas werken etc. Wij zijn niet van die stressers, maar als ik eht zo opschrijf wel een hoop onzekere factoren haha, en toch mag van ons een tweede komen, maar mag daarom wel ook best nog paar maandjes duren.
Mimi het al verteld, als je je daar beter bij voelt en eht beter is voor je beeb, groot gelijk hoor! Fijn dat ze goed reageerde en nu ze vroeg na te denken over uren en dagen enz, dan wordt het wel heel echt ineens denk ik he? Spannend he? En had je blaasontsteking?
Cees, wij hebben gemerkt toen we gingen samen wonen en ik nog naar school ging en vriend ehtzelfde bijna verdiende als nu, maar dan in guldens :shock: , dat je dan ook je geld opmaakt, en nu doen we dat ook redelijk. je gaat er naar leven vind ik altijd, wij tenminste wel. En wij vinden hele dure dingen ook neti zo belangirjk hoor. Rij zelf in een oude auto emt deuken met weinig km’s en kostte maar 500 euro (konden wel kinerwagen, maxicosi en twee hele grote honden in, is oude mondeo nl). We hebben zelfs nog een oude dikke tv, die veel mensen allang weggedaan hebben. Maar ding is nog best, waarom dan geld uitgeven aan mooie dunne platte? Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk
Tammy, hoop dat de misselijkheid snel weg gaat! Geldt ook voor anderen met misselijkheid en die rottige vermoeidheid natuurlijk
Broekie, hoop dat je snel een andere baan vindt. Maar laat je niet wegjagen zonder dat je wat anders hebt hoor, dat willen ze waarschijnlijk veel te graag en als je zwanger bent, is uit jezelf weggaan neit zo heel handig zonder wat anders. laat e je maar ontslaan dan, dan kun je uitkering aanvragen, zwangerschapsuitkering, en ondertussenj verder zoeken. Zometeen kom je neit heel snel aan de bak met een dikke buik ben ik bang (ben zelf ervaringsdeskundige)
Cees, lekker zeg, die huishoudhulp. Ik ben zelf een luiwammes met schoonmaken en vooral was strijken, doe ik bijna nooit, en vooral was opruimen in kast :silenced: . Wel minder stof en haren hier sinds de ene hond dood is, dat scheelt zeg :shock:
Kan niet verder teruglezen, maar heb niet bewust iemand vergeten. ben altijd iemand met hoofd als vergiet, zelfs als ik niet zwanger ben :oops:
Iedereen genieten van het mooie weer tussendoor he?! Heerlijk weer voor de boeg. Heerlijk gewoon. Kan t niet vaak genoeg zeggen! Heb zin om zwanger te zijn en t te vertellen tegen vriend zijn schoonzus trouwens, die wonen tijdelijk in buitenland en had er vorige zwangerschap goeie band mee per mail, telefoon en vooral skype. Zou t leuk vinden het haar dit keer eerste te vertellen nu ze in Ned. is, augustus gaan ze weer naar buitenland voor onbepaalde tijd nl. Morgen ook taarten workshop met haar trouwens, wil oefenen voor Luus’ haar taart (13 sept. pas hihi).
Ik kan pas donderdag naar HA om mijn urine weg te brengen…
Morgen moet ik om 8 uur beginnen op het werk, dus donderdag breng ik het ff weg voordat ik moet werken.
Geen idee of ik het heb, enige klacht dat ik heb is vaak plassen ( maar das normaal) maar dan moet ik weinig plassen en dus die buikpijn.
Merk wel dat ik vooral 's avonds vreetbuien heb, zonder dat ik echt honger heb heb ik overal wel zin in.
Hub snijdt nu een lekker stukkie kaas voor me af .
Beeb; Een taartworkshop lijkt me ook erg gaaf om te doen! Lekker oefenen! Heerlijk he het mooie weer, kan me erg verheugen op het weekend.
Buikpijn zou kunnen duiden op blaasontsteking idd. Plassen is idd normaal en gék werd ik ervan omdat er idd maar amper een drup uitkwam! Denken dat je hartstikke nodig moet en er komt bijna niks. Daar werd ik echt strontziek van :thumbdown: . Dat kan wel kloppen. De pijnen die je hebt kan ook bandenpijn zijn, beetje zijkanten liezen/onderbuik? Maar zou ook van blaasontsteking kunnen komen. Denk dat de vlos je wel gerust kan stellen als je even langs moet komen evt. en als je een piesje bij HA hebt afgegooid. Ben benieuwd, blaasonstekingen komen wel vaker voor bij zwangere vrouwen.
En wie was dat met vaak schimmeltjes? Die komen heeeel erg vaak voor tijdens zwanger zijn he? En kunnen behalve jeuk ook pijntjes veroorzaken geloof ik. Dus hou dat ook in de gaten mimi. Heb dat zelf gelukkig nog nooit gehad, maar hoe vaak ik wel niet in ons mama topic las over iedereen die het ene na het andere eitje erin moest stoppen :eh: , vaaaaaak dus :thumbdown: .
Ik was ook degene met de schimmeltjes, haha.
Moet zeggen dat ik het nu al maanden niet meer gehad heb, maar ik hou het in de gaten!
De pijn zit idd in de onderbuik( menstruatie-achtige buikpijn continue en af en toe met vlagen erger). En in de liezen ook, ook als ik nies/hoest of te snel opsta dan komt er ineens een steek vanuit het niets.
mimi, Goh dat je nog tot donderdag moet wachten zeg! hier kan het iedere dag voor 10 uur…
beebie, leuk taartenworkshop! Laat je foto zien? heb je al vaker taarten gemaakt??
Ik kan het hier ook wel inleveren, maar de praktijk is om 8 uur geopend, en ik moet ook om 8 uur de apotheek openen, samen met 1 collega, en die kan en mag niet alleen zijn.
Morgen begin ik om half 9 dus dan rij ik ff langs ( mijn HA zit niet bepaald dichtbij mijn wer). Snap ie?
Maar nu valt de pijn ook wel weer mee, ik heb idee dat het ook in de loop van de dag erger wordt.
Het is weer een mooie dag vandaag! Dus iedereen een hele fijne dag!
oh vandaar!! Snap hem! :mrgreen:
hier zo ff naar de markt voor fruit, en wat is het weer heerlijk weer (en ik moet werken vanaf 14 uur )
Dank jullie wel!! :-*
Nee was ook niet van plan om zelf weg te gaan, maar sta uiteraard ook niet meer te springen om weer terug te gaan. Dat deed ik sowieso al niet, maar nu is het helemaal erg…
Tammy; Heb al meerdere malen bij supermarkten gesolliciteerd, maar daar ben ik waarschijnlijk te oud (en dus te duur) voor. Maar blijf het proberen.
Cees; Bij Essent bedoel je? Nou op dit moment kan het me weinig schelen.
En wat knap dat je nog niet gaat testen, ik heb ook bewust gewacht tot na mijn nod. Ik duim in ieder geval erg hard voor je!
Mimi; nee niets vernomen van mijn werk. Zal waarschijnlijk ook niet. Bij ons ben je echt een nummer, ben geen Sam, maar werknemer 1009.
Jammer dat je het al hebt moeten vertellen, maar het is natuurlijk wel voor de gezondheid van je beebje En dat gaat voor alles, wel leuk dat ze zo positief reageerde! Altijd leuk!
Cariska; Mijn duimen draaien ook voor jou op volle toeren!!!
Beebie; Zo te horen ben je er helemaal klaar voor Tja… eerlijk is eerlijk… wat is er nu echt zeker in het leven… je baan kun je zo kwijtraken, ook je huis zou je moeten verkopen als het niet meer op te brengen is etc. Ik snap dat mensen het “voor elkaar” willen hebben als er kinderen komen, maar het leven is nu eenmaal onzeker… er zijn maar twee echte zekerheden… je wort geboren en gaat weer dood.
De rest is wat je er zelf van maakt. En zo te lezen gaat dat bij jullie helemaal goed komen!
Nou vanmiddag even bij mijn oude buufie langs. Al een tijd niet gezien en haar relatie verloopt een beetje moeizaam… ze twijfelt al ruim een jaar of hun relatie nog wel zin heeft.
En de kinderen willen elkaar ook heel graag weer even zien.
Verder vacatures zoeken… dat is mijn nieuwe bezigheid!
ow dames, ik voel me zo zwanger,maar ik ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
Broekie, lekker genieten van het mooie weer! En veel plezier met je buuf!
Cees, testen meis! dan weet je het zeker!!
hihi Cees, wat een muts ben je ook , knap dat je denkt te kunnen wachten, ikzelf bent eongeduldig en zou dan 2 voor 5 euro ofzo halen, en dan vast eentje doen, en dan later op of ent na NOD nog eens. Ben je voorbereid op negatief, dan kan t later nog positief worden. Risico is dan wel zoals je geloof ik zelf ook al zei, dat je positief test, terwijl je lijf het niet goede stel celletjes snel weer afstoot en je toch “gewoon ongesteld” wordt later. Ik zou de gok nemen, dus vind het erg knap dat je kan wachten!
Mimi, morgen dus piesje brengen. ben benieuwd, ik had op begin ook echt bandenpijn terwijl ik dacht dat dat voornamelijk bij een zwaarder wordende baarmoeder hoorde, dus voor mijn idee met een groter ouder kindje erin, maar dat was dus niet zo. En ongesteldheid buikpijn had ik ook eerste weken. Hoop dat t bij jou ook zo is en dat het vanzelf overgaat binnenkort :hug:
Ik vind taarten ofzo maken altijd erg leuk, maar nooit eerder zo gedaan, altijd gewoon dr oetker gevulde speculaas, kwarktaarten, arretjescake, gewone cakes met al dan niet chocolade/marmer, maar geen kunstwerken. Ik maak wel een foto voordat hij aangebroken wordt, maar dit wordt nog niet de verjaardagstaart hor, zal wel felle kleuren en met bloemetjes worden ofzo, met heeeeel veeeeeel marsepijn :mrgreen: . Zit bij de prijs in, dus dat zullen ze weten ook. Eet ik er als eerste af thuis :lol:
Caris, jij ook werken als het weer het lekkerste is. Ik ook, gelukkig kjort, maar van 15.15 tot 18.00 uur :sick: succes jij met zin maken om erheen te gaan :thumbdown:
klinkt nu al heerlijk die taart!! pff zo maar tl uit bed halen, naar de creche brengen en werken… Echt helemaal geen zin!!!