Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

:-*

Mimi: Leuk die foto’s van concert! Je stond echt dichtbij zeg!

Hoe was het op je werk vandaag??

Achtelijk dat ze zeuren omdat je 2 keer ziek bent geweest zeg!

Cariska: Ben je er nog uit gekomen of die CMV kwaad kan als je zwanger wilt raken??

Broekie: Fijn dat je geen bloed meer gezien hebt!

Cees: Vervelend hé die wachtweken! Hoop het voor je! Klinkt wel bekend die kwaaltjes die je hebt.

Cariska: Wat spannend meis! Hoop dat die kwaaltjes zijn door een nieuwe zwangerschap. Moet wel zeggen, dat ik hier direct na de eisprong kwaaltjes bleef houden. :pray:

Ik hoop het ook hoor Caris. Na een miskraam of bevalling ben je vaak extra vruchtbaar :pray: :pray:

Vandaag dacht ik weer dat ik gewoon ongi ga worden. Heb vandaag echt een onstilbare honger gehad en dat heb ik meestal op de maandag of dinsdag voor de ongi. :roll:

Wordt helemaal gek van mezelf. AAAARRRRGGGHHHHHH

Cees: Ik herken je helemaal! Ik vond die wachtweken zo vervelend, kon aan niks anders denken en duurde zo ontzettend lang. Ook ik dacht vaak gewoon ongesteld te worden, hoop dat je toch zwanger bent. Sterkte met wachten meis!

Caris en Cees; Mijn duimen draaien!! Hoop het zo voor jullie!! :pray: :pray: :pray:

Tammy; Op het werk was het best zwaar vandaag haha, verkouden zijn is vermoeiend.

Broekie; Gelukkig geen bloed meer!

Nee geen groeten meer aan Marco gedaan, haha.

Vanaaf ff boodschappen gedaan en net op het moment dat we heerlijk ontspannen met een ijsje op de bank GTST wilden gaan kijken stond mijn zusje en zwager onverwacht voor de deur.

Lief natuurlijk, maar ik kan niet zo goed tegen onverwachte dingen, haha.

Nu is mijn avond in de war, heb ook niet zoveel met hen/hem eigenlijk.

Maar goed wel lief natuurlijik dat ze zo ineens langskwamen, maar heb ze net wel ff vriendelijk verzocht om te gaan vertrekken, aangezien ik nog even lekker op de bank wilde zitten en tv kijken en daarna vroeg op bed.

Cees, moeilijk hé wachten!! Hier ook hoor!

Wanneer ga je testen??

mimi, opeens visite, goed dat je aan jezelf hebt gedacht en hebt gevraagd of ze weg wilden gaan!

Hier vandaag vrij, dus geen info over die cmv gehad. woensdag werken, dan maar eens kijken of collega er achter aan is geweest, anders maar een mailtje. VOnd wel op internet dat zwangeren niet overgeplaatst hoefden te worden, maar vind het zo raar dat dit niet even verteld is toen hij kwam…

Cees; Spannend hoor!!! :pray:

Mimi; Ik ben normaal gek op spontaniteit en gezelligheid, van mij mag iedereen spontaan langs komen (als ze niet op de rommel letten tenminste hihi) Maar momenteel hoeft het voor mij ook niet echt. Begin ook een beetje vergeetachtig te worden, moet echt alles opschrijven :smiley:

Cariska; Inderdaad raar dat ze je daar niet over hebben geïnformeerd, is toch een risico. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.

Is het mogelijk dat je daardoor de miskraam hebt gehad?

Slaap lekker allemaal!

Duik er zo ook in, als ik hier klaar ben :wink:

Ik ga het hier ook ff plaatsen mss dat 1 van jullie antwoord heeft,

als ik het goed heb dan had Cees een vriendin die ook zoveel buikpijn had…

Ik heb elke x nog steeds zo’n buikpijn, is dit normaal?

Gisteravond toen ik op bed ging, weer zo’n buikpijn, net of je voor de 1e dag ongesteld bent en ook steeds van die vlagen krijgt.

Deed echt wel zeer…

Ben ook best ongerust…

• ook nog steeds van die steken in mijn rechter lies bij hoesten/niezen en te snel opstaan.

Kan de vk wel bellen, maar die doet er toch niets aan.

Herkent iemand dit, als zijnde normaal??

Hoop dat 1 van jullie een gerustellend antwoord heeft.

Caris; Nou afwachten dus of er actie is ondernomen woensdag?

Nou ik weer aan het werk… Tot vanavond!

Nee ik denk persoonlijk niet dat de miskraam komt doordat ik hem verzorgt heb. Als je het zo op internet leest zou het kunnen, maar hoeft het niet. Ik weet van mezelf dat ik de hygiene regels goed volg, en zijn nog 2 collega’s zwanger waarbij het dus wel goed is gegaan. Denk dat er met mijn kindje teveel aan de hand was waardoor hij/zij niet op de wereld had moeten komen.

Even afwachten dus op woensdag en anders ga ik dr zelf even achteraan.

Mimi, kan je niet helpen met die klachten, misschien een nieuw topic erover aanmaken? Ik had zelf helemaal geen klachten/kwaaltjes bij tl…

Mimi: Ik herken je wat betreft onverwachts bezoek :wink:

Hier vind ik het ook wel leuk, alleen vind ook lastig, word mijn planning in de war gegooid. Wel goed dat je aan jezelf hebt gedacht en ze gevraagd hebt weg te gaan, zou ik dus niet durven.

Mijn vriendinnetje was dat die ook buikpijn had! Ik herken het niet van die buikpijn, maar zij wel. Ze zei altijd idee te hebben ongesteld te gaan worden, heeft ze zo’n 2 a 3 weken gehad, nu af en toe nog. Ook bij haar deed soms best zeer, maar meis als je het niet vertrouwd kun je altijd de VK om raad vragen hé!! Das namelijk helemaal niet gek! Ze doet misschien niks, maar kan je wel geruststellen.

Cariska: Inderdaad wel raar dat ze bij plaatsing niet gemeld hebben dat de client dat virus heeft! Zou ik zeker melding van maken.

Hier moet ik vanmiddag werken. Kijk er wel een beetje tegenop moet er om 1 uur zijn en moet tot 11 uur :?

Mimi, ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook steeds een ongi gevoel gehad tot een week of 16. Die steken bij het niezen herken ik niet, maar ik hoef ook niet zo vaak te niezen.

Cariska, vervelend he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.

Onverwachts bezoek vind ik ook wel leuk, maar mijn huis is bijna altijd een rotzooi en dan vind ik het zo vervelend. Liever dat ze even bellen dat ik alles aan kant kan maken :wink:

Gisteren een gesprek gehad met een poetshulp :dance: :dance: Zij komt 4 uur in de 2 weken. Dus laat het onverwacht bezoek maar komen :mrgreen:

Cees: Heerlijk dat je een poetshulp gaat krijgen :smiley:

Tammy werkse!

Cees, heerlijk een poetshulp!! Hier gisteravond om 22.30 nog gestogzogen en gedweild (had glas laten vallen :wall: )

Mimi; Die buikpijnen kunnen heel normaal zijn hoor, er veranderd een hoop in je lijf, ik heb zo nu en dan ook een steek. Van de week draaide ik me 's nachts om en toen verging ik even, deed zo’n zeer.

Maar als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen, zij kan je misschien beter gerust stellen dan wij :wink: En misschien krijg je een vervroegde echo om te zien of alles goed gaat. Ligt eraan hoe je vk er over denkt natuurlijk.

Cariska; Oke, nou gelukkig maar dat je niet het idee hebt dat het daardoor komt. Je vruchtbare dagen komen er weer aan, dus je kan weer volop aan de bak. :wink:

Tammy; :hug: Werkse… ik ben uiteindelijk eerder thuis gekomen dan gepland… :frowning:

Cees; Luxe hoor een poetshulp!!! :smiley: Denk dat ze bij mij met 4 uur per twee weken echt te kort komt, maar vandaag onverwachts vrij… dus kan ik zelf weer wat doen :wink:

Ben even zo klaar met mijn werk… wil nu echt met spoed iets anders.

Kwam vanmorgen aan en moet dan aanbellen beneden.

Ze deden open en ik kom boven aan… mocht ik er niet meer in, want ik was te laat. Nou, dat moet je tegen een misselijke, duizelige hormoonbom zeggen… dus heb even om opheldering gevraagd, want ik mocht er uiteindelijk pas na 09.00 in, moest wachten op een supervisor, kregen een preek en uiteindelijk werd de helft aangesproken en de andere helft kwam later wel.

Toen ik daar iets van zei, kon ik een apart gesprekje krijgen, waarin ze zei dat ze het belachelijk vond hoe ik reageerde…

Dus heb gezegd, sorry, maar ik kom hier stront misselijke, duizelig en doodmoe op mijn werk om het te proberen… en ik krijg dit meteen op mijn dak… ik ga naar huis en ga het goed uitzieken…

Wil nu echt deze, uiterlijk volgende week iets anders. :evil: Helemaal gehad met ze!

broekie :hug: :hug: :hug: vervelend van je werk!!!

enne … zijn al druk bezig :mrgreen: :pray:

Broekie: Misschien even langs het uitzend bureau gaan???

Anders in een supermarkt?? Wat vervelend joh!

Wat een vervelende situatie Broekie :hug: :hug: Werk jij soms bij Essent, daar zijn ze ook zo zielig bezig :wink:

Hihi Cariska, dan is het helemaal laat geworden gisteren :wink:

Broekie, bij mij komt ze ook niet uit met 4 uur in de 2 weken hoor, maar ik vind het al duur genoeg en die uurtjes zijn toch weer mooi meegenomen :wink:

Cees, idd…

Tammy, supermarkt is Broekie te oud voor denk ik … tenminste hier wel… willen ze alleen 16 jarigen…

Ja, ben me nu rot aan het solliciteren en zal morgen even wat uitzendbureau’s afbellen, ook maar weer even een afspraak maken bij het cwi.

Nee, geen Essent. :wink: Denk dat ik daar nog beter af zou zijn… :frowning:

Nou, lekker met mijn moeder de stad in geweest.

Je moet wat op een onverwachts vrije dag :wink:

En het was mooi weer, maar ben er wel gestrest van zeg…

Ik weet niet meer waar je woont, maar volgens mij zijn ze daar bijna altijd op zoek naar mensen. Al zou ik het je niet aanraden :wink: Succes met je zoektocht :hug:

Ik zag dat de maartmama’s al geopend is. Nou, ik ga echt nog niet testen. Het schijnt dat veel vrouwen (50 tot 80% van alle zwangerschappen) een miskraam krijgen voor de 4 weken. Dus no way dat ik mezelf dat aan ga doen. :naughty: