Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

wat voor slijm? rekbaar?

Veel plezier in Zierikzee smarty!

Rekbaar en weer met roze/rode/bruine sliertjes er doorheen net als de vorige keer, toen dacht ik dat ik heel vroeg ongi werd maar juist 2 weken daarna werd ik ongi.

@mimi82 wrote:

Zo, net iets te lang geslapen… Was hartstikke moe, heb 3! uur geslapen. Van half 4 tot half 7, oeps, haha.

Hopen dat ik vanaaf nog in slaap val.

Broekie; Nee snap ik dat je alles voor je kinderen over hebt ook qua kosten, maar het is toch weer 200 euro als je er niet op gerekend hebt, zo bedoelde ik dat meer :wink:

Ohh lekker he, ik heb vanmiddag ook even geslapen en als het aan mij ligt, ga ik zo weer even plat hahaha de kinderen waren echt mega druk vanmiddag hahaha

Maar snapte het wel hoor over de kosten :wink:

Het is soms best lastig als je ineens voor zulke uitgaven komt te staan en wij zijn daar ook niet aanvullend voor verzekerd, dus tja… maakt het toch iets kostbaarder zeg maar. Maarja… ze hebben het nodig.

Maar volgens mij klopt het niet hoor… montuurtje was iets van 35,- dat zou betekenen dat de glazen meer dan 150,- kosten?! Lijkt me heel sterk, maargoed… ik ben makkelijk te foppen, heb er de ballen verstand van :smiley:

broekie, glazen zijn idd wel heel duur!! Dus zou maar zo kunnen kloppen!

smarty, rekbaar zou kunnen zijn eisprong…

Smarty, ik heb dat ook tijdens of voor of net na de eisprong. Ik word altijd op zaterdag ongi en vrijdags 2 weken daarvoor heb ik dat slijm.

Hihi Mimi… Lekker slapen!! Gewoon aan toegeven. Lekker bijtanken in het weekend.

Glazen zijn idd wel erg duur. Bij Pearle heb je volgens mij voor 100 euro een complete bril, maar zeker weten doe ik dat niet. Bij hans anders in ieder geval zeker. Wat brillen betreft is shoppen wel een goede optie hoor.

Broekie; Glazen zijn idd het duurtste van de bril, maar zou wel ff navragen idd!

Smarty; Leuk dat het daar zo mooi is, veel plezier nog!

Wat is nou rekbaar slijm? Ik heb wel altijd wat afscheiding gehad eerder (ben een standaard drager van schimmels), maar slijm ken ik niet, en rekbaar???

En is dat dan veel? Wat moet ik me erbij voorstellen?

de afscheiding zeg maar, als je deze tussen je vingers pakt rekt hij uit …

Mimi ik had dat ook nooit voordat zoonlief werd geboren.

Aha… Nou dan heb ik dat denk ik nog nooit echt gehad, of mss wel toen ik echt de ene kuur na de andere kreeg tegen mijn vag schimmelinfectie, heel irritant niets werkte, en bleef heel erg last van jeuk en nare luchtjes houden. Toen had ik ook wel veel last van vochtige afscheiding geloof ik.

Maar nu al een paar jaar niet meer gelukkig. Wel vaak erge jeuk na mijn ongi. Op de een of andere manier kan ik niet tegen maandverband (tampon geen optie) dat broeit en jeukt en irriteert. Dus als ik daar weer last van kreeg had ik een capsule die ik dan in kon nemen daartegen.

Net bij een vriendin geweest, heb het haar niet verteld want dat is de afspraak tussen hub en mij. Maar had wel heel erg veel moeite.

Weet ook niet of zij haar mond wel kan houden en aangezien het nog zo pril is, toch maar niet gezegd. Ze heeft ook niet gevraagd waarom ik niet rookte ( ben een echte gezelligheidsroker, en bij haar mag binnen gerookt worden ondanks dat ze zelf niet rookt).

Morgen dus naar een openluchtconcert, lekker is dat met het herfstachtige weer, weet ook niet zo goed wat ik aan moet trekken.

Iedereen een fijn weekend!

Mimi82, veel plezier bij MB. Geniet er maar van. Ik ben ook al een paar keer naar een concert geweest met een vriendin en ga misschien wel naar het Westerpark. Zij is de fan, ik vind het altijd wel gezellig om mee te gaan :oops: Zijn concerten zijn best wel goed namelijk… :lol:

Met rekbaar slijm heb ik ook nog niet zoveel. Nog nooit van gehoord trouwens. Tijdens het ontpillen heb ik wel met de ha gesproken over slijm. Volgens haar had het ermee te maken dat de pil en de nuvaring ervoor zorgen dat een slijmprop de baarmoedermond afsluit. En dat die prop dan wegvalt ofzo… Ik wist niet eens dat als je dat slijm hebt je vruchtbaar bent of eisprong hebt… :eh:

Dit weekend gaan we ook even ontspannen. We zijn er echt even aan toe. Heel gek eigenlijk want met een maand ontpillen denk je dat je niks doet, maar ik heb het gevoel dat ik keihard aan de slag ben geweest. Luisteren naar mijn lijf, aanpassen aan nieuwe fase en vooral veel emoties. Gisteren had ik ook weer even zo’n moment. Ik noem het maar prenatale depressie ofzo… Gelukkig is het volgens de ha wel normaal als je voor het eerst van je leven zo’n beslissing neemt… :?

Lief heeft al even naar het vaderforum gekeken maar hij vindt het heel erg mangericht, over auto’s enzo… gezinswagen etc. Geen idee of hij er iets mee gaat doe. Dat is aan hem. Ik hoop dat het zondag de laatste vaderdag is zonder een vader in huis… :mrgreen:

Ben ook een groot fan van MB. Naar Gelredome 2x3 x geweest, naar Antwerpen geweest enz…

Naar Westerpark ga ik dus niet…

Wat ik alleen wel een nadeel vind van MB, is dat als je echt fan van hem bent dat je x op x dezelfde concerten ziet, met dezelfde liedjes…

Ik (en met mij vele andere fans) willen zo graag eens andere liedjes horen dan altijd; Je hoeft naar huis vannacht, Ik leef niet meer voor jou, Dromen zijn bedrog, Binnen…

Ik durf te wedden dat deze vanaaf ook weer gezongen worden.

En mensen die niet de cd’s kennen moeten het ook van deze liedjes hebben, maar ik ben er wel een x klaar mee.

Ik weet ook precies wat hij tussen de liedjes door gaat zeggen, is toch altijd hetzelfde, haha.

Maar goed, hoop dat het weer nog een beetje meewerkt…

mimi lastig hé het niet vertellen maar het wel willen!

en hoe was het??

Beebie: Volgende zwangerschap is bij jou dus best spannend, als ik het zo lees over de cholestase!

Hoe gaat met de kindjes van de september mama’s??

Broekie: Ben benieuwd naar de bril van je zoontje. Ga hem showen als hij hem heeft?? Enne 199 uit eigen zak betalen :shock:

Ik hoefte hier pas maar 100 zelf te betalen.

Mimi: Wat vervelend dat je collega’s zo aan vissen zijn zeg! Das niet leuk hé. Veel plezier bij MB!! Laat je even weten hoe het was?

Lastig dat niet vertellen aan mensen hé. Hier doen onze ouders dat wel voor ons :roll:

Heel lief dat ze zo trots zijn, maar volgens mij weten beide familie’s het zonder dat we het zelf hebben kunnen vertellen, das wel beetje jammer.

Cariska: Zou zeggen veel klusplezier :wink:

Cees: Das ook heftig het helpp syndroom! Zal bij een volgende dus wel spannend zijn. Wanneer ga je testen?? Zegt niks he, dat je andere klachten hebt dan bij je zoontje, had ik ook :wink:

Smarty: Succes met klussen :wink:

Zou wel fijn zijn als je cyclus wat regelmatig is!

Mariette: Geniet van je weekend!

Hier eigenlijk niet zoveel te vertellen. Heb vandaag een verjaardag gehad van ons neefje, daar voetbal gekeken en gegeten. Was wel gezellig, ga zo denk naar bed toe heb het een beetje gehad voor vandaag.

Ennen nog 5 dagen :dance:

ik doe met je mee tammy! luv kijkt (weer) naar voetbal, morgen mijn laatste vroege dienst en ben moe…dus lekker tv aan op bed!

Trouwens voor diegene die het leuk vinden om foto’s te bekijken, heb wat foto’s van mijn testen geplaats in het showtopic, maar ook van ons zelf. Op pagia 1,2 en 4 staan een aantal foto’s van mij!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90136&postdays=0&postorder=asc&start=0

en nu ga ik echt na bed tot later allemaal! :-*

jaaaa had ze al gezien! Ik ga ook snel weer foto’s plaatsen!!

hier dus zo werken. net tafel leuk gedekt voor tl en paps kado van je creche en I love papa mok erbij (wat tl met mij gemaakt heeft krijgt ie dan vanmiddag!) en na het werk naar schoonouders! Weet niet of ik hier nog ben vandaag (vast wel haha :mrgreen: )

Meiden ik snap er niets meer van,het slijm is gister middag in bloed veranderd, 's avonds was het over, maar vanmorgen weer wat bloed het is niet veel, ,maar ik snap er werkelijk niets meer van,zit nu op dag 18. Dus het lijkt me sterk dat ik nu al weer ongi ben. Maar goed wij gaan straks lekker wandel naar de haven hier.

Ik zal ook ff wat foto’s van gisteren plaatsen, voor even een indruk hoe dichtbij ik stond.

Ik was foto’s aan het maken met mijn telefoon en MB pakte hem gewoon af, haha.

Eerst wilde ik hem niet geven das toch je 1e reactie, zo van blijf af, is van mij, haha. En dan gaat in een flits door je heen, wat maakt het ook uit, hij geeft hem toch wel weer terug. En dat deed hij heel apart.

Hij stond continue boven en voor ons te zingen.

Het was geweldig!

Ben wel helemaal kapot nu.

Ben totaal niet fit, eigenlijk al een paar dagen niet, enorm verkouden, onwijze keelpijn ( na gisteren is dat niet echt beter geworden). En vannacht om half 3 thuis gekomen en nu zit ik alweer gedoucht en al beneden ( buurmeisje was om half 8 gigantisch aan het krijsen en ouders aan het schreeuwen :x :wall: )

Merkte net ook dat ik benauwd was toen ik naar boven ging om de was in de machine te stoppen.

Denk dat ik vanmiddag toch nog ff ga slapen.

Tammy; Zal zo de foto’s ff bekijken!

Caris; Werk ze vandaag! En veel plezier bij schoonouders!

Smarty; Hnmmm :think: vreemd. Kan het niet al een innesteling zijn dan?

Nou iig veel plezier bij de haven!

:think: Foto’s willen op de 1 of andere manier niet lukken…

Ze komen er nog wel aan!