goed zo mimi! Hoezo is 2-3 4-5?? Werkse!
Nou in de beschrijving staat, dat het aantal wat ie aangeeft, het aantal weken is ná de bevruchtiging.
Dus normaal tel je daar dan 2 weken bij op toch? Want die krijg je cadeau. Bij 2-3 in de beschrijving staat ook 4-5 weken zwanger.
Maar nu moet ik snel weg!
oh ok vandaar! heb die testen zelf noot gebruikt!
Dan toch een late eisprong Mimi. Ik las gisteren op internet dat die verlaat kan worden door stress of vakantie. En aangezien jij allebei had
Lekker blijven kletsen hoor meiden. Vind het wel leuk. Voel ik me ook al een beetje zwanger
Gisteren nog een goed gesprek met hub gehad. Ik twijfelde ook ineens over een tweede. haha… Hub zei: nu moet je het zeggen, anders is het te laat en toen zei ik: misschien is het al te laat Maar nee, ik weet dat ik een tweede wil. Vanmorgen met zoonlief op de bank een boekje lezen en toen stelde ik me helemaal voor dat er dan een tweede bij zou zittten :inlove:
Even vanaf vakantie mimi gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hier wordt het deze ronde niets denk ik, bed hier is niet zo super en ik ben momenteel zwaar verkouden.
Verder alles goed hier lekker weer, dus genieten
smarty, balen van het bed en je verkoudheid! Maar gelukkig wel mooi weer!!
@mimi82 wrote:
Ok net test gedaan van cb. Ben overtuigd.
Zwanger kwam vrij snel in beeld, het aantal weken moest ie ff over nadenken.
2-3 gaf ie aan. Dus dat houdt in 4-5 weken.
Zal me vanaaf aanmelden bij de februari mama’s.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid!!
Bed niet super. Ja, das altijd zo’n vervelende vakantie bijkomstigheid. Of romantisch naar een hotel. Wat is er nu romantisch aan die bedden die altijd uit elkaar schuiven :think: :silenced: :shifty: En beterschap met je verkoudheid.
Cariska, leuk hoor naar Sevenum. Jouw zus woont dan ook bij mij in de buurt. Sevenum is ongeveer 15 km van mijn huis. Naar welk hotel gaan jullie dan? In Sevenum zit ook een heel goed restaurant. Vitellius.
Mimi kom je even heel snel OFFICIEEL feliciteren!!!
Ennuh, ik zie je wel bij de februari mama’s
@cees77 wrote:
Wat is er nu romantisch aan die bedden die altijd uit elkaar schuiven :think: :silenced: :shifty: En beterschap met je verkoudheid.
Die zijn er voor bedoeld om dan krap in 1 bedje te gaan liggen :lol:!
Mevrouw wordt net op tijd wakker, heb zo intake op kdv, dan krijg ik specifieke info. Anders moest ik haar weer wakker maken, dus effe snel weer fotootje plakken:
Kom ik weer en ja, ben 30 en geen 22 :mrgreen:
Van vanochtend: op ponietje gezeten waar ik zelf op heb leren rijden toen ik zes jaar oud was. Beestje is nu bijna 40.
Gewoon…
En achterstevoren natuurlijk, en spelen met zijn manen…
en nu wegwezen…
Cees wat leuk!! Wij stonden “vroeger” altijd op de schatberg zo’n gave camping! We gaan naar het tulip inn hotel. Tegenover de schatberg zat eerder altijd het ac, is dat veranderd in tulip inn???
beebie, leuke foto’s!!
vandaag naar sprookjeshof geweest, vanmiddag het bos in met de hond. morgen weer werken nu eten bij schoonouders!
Smarty; Wat leuk dat je een berichtje stuurt vanaf vakantie.
Balen dat het bed niet fijn is. En verkoudheid :wall:
Cees; Stom he die twijfels! Vraag me af hoelang ik die ook blijf houden, haha.
Aha dus daar kwam de late eisprong vandaan, nou het zal wel, het iig raak!
Broekie, zal vanaaf ff komen kijken bij de februari mama’s
Beeb; Leuke foto’s! Grappig zeg dat jij ook op die pony gezeten heb.
Cariska; Sprookjeshof, wat leuk! Wat doe jij veel leuke dingen met TL zeg!
Nou hier mijn 1e werkdag sinds de positieve test. Gatsie wat is dit moeilijk.
Wat duren dan de 3 weken lang zeg.
Het stonk enorm op het werk naar amonniak, en nou is mijn geur altijd al erg sterk, en zei een collega van mij, of komt die sterke geur bij jou door iets anders. Daar heb ik maar niet op gereageerd.
Toen net de boel afgesloten moest worden, was ik de helft vergeten, maar das logisch ik sluit bijna nooit af.
Zegt de apotheker, of ben je zwanger? Ik PFFFFF echt niet! En met mijn lichtrode kleur me ff verstopt, haha.
Ik heb een heel erg opgeblazen buik, is dat normaal? Mijn broek heb ik het bovenste knoopje open, dat slaat toch nergens op?
Ik voeg nog ff mijn digitale test foto toe
Mimi, een opgeblazen gevoel en ook echt een pgeblazen buik is heel normaal de eerste weken, zijn je darmen. Ik geloof omdat ze gaan verhuizen ofzo om ruimte te maken alvast. Daarom lijk je vaak al heel snel zwanger. Ik paste met 8/9 weken mijn normale broeken al niet meer zelfs. Maar zo groot is je beeb dan natuurlijk nog niet, maar zijn dus darmen. Gewoon een riem om je broek en je bovenste knoop open laten Jij vergeet gewoon vanalles omdat je er helemaal vol van bent hhahahaha, en mensen merken dat gewoon hihi :lol:
mimi mooie test meid!!
Ja doe idd veel met tl. kan daar zo van genieten! Dus probeer op al mijn vrije dagen wel wat leuks te doen (al is het ff naar speeltuin ofzo.) En regent het gaan we binnen wat leuks doen (tekenen, schilderen …)
geniet gewoon enorm van mijn meissie!!
morgen weer werken dus, late dienst en dan donderdag weer vroeg.
Net mijn moeder en zusje op bezoek gehad, een heel lief kaartje gekregen van mijn ouders.
En een heel schattig klein rompertje die aan alle knoopjes los kan zodat je het niet over het hoofdje hoeft aan te trekken.
Hartstikke handig volgens mijn moeder.
Ik heb ooit 1 x een luier verschoond van een jochie, maar dat was gewoon een plasluier… Ze zeggen dat je daar zo in zit, haha…
ja hoor luiers zit je zo in! Ik doe het natuurlijk ook voor mijn werk maar dit zijn toch wel heeeeele kleine luiers! Maar went zo hoor!
Ik had nog nooit een luier verschoond, maar het is zo snel eigen! Dat kun je je niet voorstellen. Wat leuk dat je al een cadeautje hebt gekregen Mimi. Hebben jullie geen medicijnen waar je mee op moet passen? Mijn vriendin zit in de thuiszorg en mocht al gelijk toen ze zwanger was niet meer naar bepaald patienten omdat die chemo-tabletten ofzo gebruiken.
Leuk is dat het Cariska, om van die kleine te genieten. En om leuke dingen met ze te doen. Doe ik ook heel vaak. :inlove: Tullip inn is idd voorheen AC. Restaurant is wel nog AC. Lekker dicht bij Schatberg dus
Leuke foto’s Beebie. Gezellig hoor. Wat een lekkere bolle toet heeft Lucy :inlove:
Hier was opruiming in de schoenenwinkel. Hub heeft 2 paar gekocht en ik 1 paar. Nu hebben zoonlief en ik dezelfde schoenen (Teva’s ) :mrgreen:
@cees77 wrote:
Leuke foto’s Beebie. Gezellig hoor. Wat een lekkere bolle toet heeft Lucy :inlove:
Hihi, die toet is al een heel stuk minder zelfs, even een oude foto opzoeken. Maar ze is vorige week gemeten en gewogen en ze is 71 cm (net iets over de middellijn) en 7180 gram (iets boven de onderlijn van de curve), dus dat spek zit dan ook vooral alleen op de wangen :mrgreen:
Vorige week zwemmen met haar vriendje ook van de septembermama's die vandaag opgenomen is in zkh :thumbdown: :
Drijvende spekwangen een paar maandjes terug
En als ik weer een x zwanger ben, hoop ik dat het niet weer een stuitertje is, dat zat niet lekker in mijn buik. Liever zo, dan een of andere aandoening, maar als ik even kiezen kan? Ik zou graag thuisbevallen, eerste x ook al, maar na ks mag dat niet meer helaas. Vind dat wel jammer. Maar ja, er zijn ergere dingen, toch :wink:
cees, gaaf gewoon tegenover de schatberg!! Helemaal top dus!!
Beebie, iets ernstigs met dat kindje??
Cees; Op zich zitten alle medicijnen bij ons verpakt. Maar het kan nog wel eens voorkomen dat ik moet bereiden ( dus zalven/creme’s /capsules/zetpillen enz). En op zich mag dat niet meer.
Maar ben nu ook al incl vakantie zeker 6 weken geen bereiden meer geweest, deze week zal ik ook niet bereiden ( vandaag maak ik zelf het rooster, morgen zit ik andere vestiging en vrijdag ben ik balie).
Ik zal proberen om eronder uit te komen en anders met mondkapje voor en handschoenen aan. Ben eigenlijk niet van plan om het daarom eerder te zeggen. Ze denken toch al dat als het zover is dat ik mijn mond niet kan houden. Dus ff laten zien dat ik het wel kan!
Beeb; Leuke foto’s weer! Kindje in het zkh? Ernstig?
Werk ze, en anders een fijne dag!!