Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Ja ik ken het restaurant van horen zeggen.

Mijn zusje en zwager zijn er vaak geweest, en ook mijn ouders en andere zusje zijn er al een x geweest.

Eet smakelijk!!!

Allereerst Mimi; Die streep is zo duidelijke als wat!!! :smiley: Gefeliciteerd!!! :inlove:

Heb een aantal keer de vraag gehad wanneer ik het mijn schoonouders vertel… uhm ja wanneer mijn man denkt dat hij er klaar voor is?!

Morgen gaat onze dochter naar haar toe, want ze past eens in de week op haar.

Het zijn een beetje vreemde mensen. Ik kom uit een heel sociale, open en spontane familie, hun zijn exact het tegenovergestelde, dat maakt het voor mij soms wel eens moeilijk om heel enthousiast te zijn, bovendien hebben we de nodige dingen met ze meegemaakt. Toen mijn man flinke promotie kreeg bijvoorbeeld en hij dat vol trots aan zijn ouders vertelde was het; Oh leuk, maar als je hoort wat ik nu weer heb meegemaakt!

Ook met de verhuizing hebben we weinig, wat zeg ik niets aan ze gehad. waren enkel met zichzelf bezig, maargoed… ik heb ook duidelijk iets van: Het zijn jou ouders, wanneer jij er klaar voor bent.

Oh en mimi… kom maar op met je vragen hoor! :smiley:

Ga nu even een filmpje kijken met mijn mannetje!! :inlove:

Mimi: Das wel echt een duidelijke streep hoor!!

Ik denk inderdaad dat je gewoon zwanger bent :smiley:

Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog een keer testen om te

kijken of de test wat donkerder is geworden!

Waarom test je niet een keer met kruidvat??

Dat zijn erg fijne testen vind ik.

Wat betreft dat het spannend is, is heel normaal.

Hier heb ik een kind ter wereld gezet, maar heb nu weer mega last van onzekerheid.

Of nou ja op moment niet, maar eerdere dagen wel.

Het klinkt trouwens of je een late eisprong hebt gehad!

Wat die menstruatie gevoel betreft ken ik dat niet, maar mijn vriendinnetje is ook zwanger en die heeft daar 3 weken last van gehad. Je hoort dat wel vaker. Wat ontzettend spannend, maar ik denk dat je gewoon echt zwanger bent!! :dance: :dance:

Erg leuk lounge set trouwens!!

Cariska: Hoe was je etentje??

Mariette: Fijn dat het gisteren gezellig was! Hoop dat je dinsdag gewoon ongesteld word, wel fijn als je regelmatig bent.

Hier net even lekker de boven verdieping schoon gemaakt. Morgen maar even de beneden verdieping doen, heb nu geen puf meer.

Mimi: Ik heb nog een keer naar je test zitten turen en er staat toch echt een duidelijke streep! Je bent gewoon echt zwanger, zoals ik al zei denk ik dat je een latere eisprong hebt gehad, waardoor je eerder niet positief teste. Wat vragen betreft, schoom niet :wink:

Cariska: Lijkt me niet makkelijk dat de een na de ander hier zwanger raakt, wil je even een dikke knuffel geven :hug:

Broekie: Jammer zeg dat je schoonouders niet echt enthousiast kunnen zijn. Kan me voorstellen, dat jullie nu niet echt staan te springen om het ze te vertellen. Hoe reageerde ze bij de andere 2? Veel plezier met het filmpje!

dierentuin was weer super, meteen in de auto viel ze in slaap. vanavond nog uit eten geweest, was ook top! Heerlijk dagje dus weer!

Tammy, idd wel “lastig” dat jullie allemaal zwanger raken/zijn. Maar ben wel heel blij voor jullie hoor! EN ik ben er heilig van overtuigd dat het hier ook gewoon weer lukken gaat!!

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

:hug: :hug: Kan me voorstellen dat lastig is!

Maar tuurlijk raak je weer zwanger, is deze keer ook gelukt, dus waarom de volgende keer niet! Ik duim voor je!

FF snel, MIMI< GEFELICITEERD!!! :dance: Geen twijfel over mogelijk, die streep staat er echt en vind hem ook echt duidelijk hoor! En zoals de rest ook zegt: vraag maar wat je weten wilt, misschien hebben we antwoorden voor je :wink: . Super leuk, maar de zoveelste al deze maand :wink: !

Voor alles zwangeren, blijft altijd erg spannend eerste tijd, maar je moet hem toch door, dus zet hem op allemaal. ben benieuwd hoe het jullie vergaat en de rest volgt jullie vanzelf.

Caris, met jou komt het ook heus goed, jouw beurt komt ook snel weer, het was ook al erg snel, en helaas een vlindertje.

effe wat doen. effe wachten…

Yoehoe!! Was wat aan het rondneuzen op het net en heb een hotelovernachting + uitgebreid ontbijtbuffet gewonnen voor 28.50 voor 2 personen! Top toch? Moet nog ff kijken wanneer we gaan en dan reserveren , en ff bellen dat tl mee gaat, want deze mama wil nog niet zonder haar! Kan kiezen uit 11 hotels, denk dat ik voor sevenum ga, vroeger gingen we daar altijd op vakantie op de camping en toverland is daar vlak bij een zus woont daar!

Hee, das nog eens leuk! gefeliciteerd en ken sevenum niet, maar klinkt leuk! (waar ligt dat ergens :think: ). Ik lees altijd TL, hoe heet ze nu echt? OF anders per pb als je het niet bekend wil maken voor de rest van de wereld. Zit altijd te bedenken wat eht zou kunnen zijn nl. :wink: en dierentuin en ook nog uiteten, aardig dagprogramma zeg!

Die loungeset is groot zeg, en mooi! Leuk ook dat stuk in die tafel, soort houten latjes zag ik toch? :thumbup:

Mijn vorige zwangeschap had ik de eerste twee weken dat ik dacht dat ik moest ontpillen en echt buikpijn had, later bleek dat dat dus van eisprong tot NOD was en ik dus gewoon zwanger was, ik testte pas bij bijna 6 weken na laatste ongi haha, had het zo snel niet verwacht toen.

Broekie, rare schoonfamilie heb je als ik dat zo lees… :eh:

Mariette, hopelijk nu een mooie cyclus voor jou, eens in de twee weken lijkt me echt :thumbdown: . Maar een maandje rust inlassen is misschien wel lekker, en daarna gewoon ontspannen blijven en zien wat er van komt toch? Tis moeilijk om niet al te enthousiast te worden, maar anders valt het ook weer zo tegen als je weer ongesteld blijkt te worden vind ik. Dus tsja, het blijft hoe dan ook spannend.

Cees, hoe is het daar?

Tammy, hoe voel je je?

Hopelijk niemand vergeten, maar ik ga naar bed.

Toedeloe!

Heej allemaal, wat zijn jullie snel zeg! Ik heb me helemaal suf gelezen gister en nu liep ik alweer achter! :think:

Cariska, alle begrip dat je het nu moeilijk hebt… Geen idee hoe het voelt maar het lijkt me niet prettig allemaal… en beetje sterkte van deze kant! :hug:

Vandaag op een verjaardag weer lekker gebabykletst. Dan kom je je er weer achter hoe je er aan toebent… Misschien praat ik er wel heel erg veel over… :oops: maar ik en er dan ook wel vol van :angel:

Morgen weer werken en de halve afdeling gaat voetbal kijken onder werktijd. Ik trek wel iets oranjes aan maar dat was het dan. :dance:

Met een grote glimlach op mijn gezicht heb ik jullie reacties gelezen. :inlove: .

Ben er zelf nog steeds een beetje ondersteboven van. En voel allemaal rare dingen ( of dat denk ik).

Die menstruatie-achtige buikpijn zit er nog, maar wel minder dan gisteren. Maar als ik gisteren plotseling opstond had ik ook een steek in mijn lies.

Heb hooikoorts, maar daar mag ik nu natuurlijk niets voor innemen :? .

Als het allemaal goed gaat, dan zal ik volgende week de HA daar wel over bellen.

Ben zo bang dat het misgaat.

Ik slaap ook altijd graag op mijn half zij/half buik, maar dat voelt gek… slaat nergens op, want er natuurlijk nog bijna niets.

Wanneer moet ik de verloskundige bellen?

Ben vannacht ook weer 2 uur wakker geweest, ben gewoon een beetje nerveus, ben 's nachts aan het malen, over of het goed gaat, maar ook hoe iedereen zal reageren, over het feit dat ik het nu niet meer verwacht had ( 2 weken geleden was het anders geweest), ik zou gewoon ongi worden dacht ik.

We hebben al besloten dat we het mijn schoonouders 10 juli vertellen, dan is mijn schoonvader jarig, en vind het niet nodig om eerder naar Hengelo te rijden, ook omdat mijn schoonouders ook zulke vreemde wezens zijn, vooral mijn schoonmoeder.

Broekie, ik herken je verhaal helemaal!

• dat ze haar moet toch niet kan houden, en dan is 10 juli toch nog weer 4 weken verder.

Beebie; Het is een stuk teakhout wat erin ligt, bij de meeste tafels heb je een glasplaat, maar dat zag ik niet zo zitten.

Mimi, Wij hebben een teakhouten tuinset, en de binnenmeubels zijn ook van teak. Ik hou er wel van dus :thumbup: ! Snap de spanning van eht zwanger zijn. Zelf ben ik wel redelijk makkelijk en niet snel stresserig, ik hoop dan wel dat het blijft zitten natuurlijk, maar je kan er niks aan doen om dat ook te laten gebeuren, dus je moet die eerste weken nou eenmaal ondergaan. lastig he?

Ik heb vorige x verloskundige gebeld toen ik getest had, dus met bijna 6 weken, 2 dagen later was intakegesprek wat niks voorstelde vond ik, maar ik lees me altijd heel erg in odnerwerpen in, dus veel nieuws vertelde ze niet. De echo was toen met 7 weken en 5 dagen en toen was die gewoon uitwendig. Ik had dan ook een dunne gespierde buik, dus geen overtollig vet. Dan heb je nog wel eens dat ze toch daarna inwendig proberen, omdat ze te weinig kunnen zien. Ik zou gewoon vandaag de vlos bellen en dan kijken wat ze zegt. Leuk toch?

Mariette, aardige baas dat jullie onder werktijd mogen kijken allemaal. En toch wat oranjes aan. Nu je het zegt: ik ben niet vna de voetbal en ook neit opeens als oranje dan speelt, dusmoet Lucy’s oranje shirt even utitrekken zo en wat anders aandoen, want ga zo naar de winkel. Anders krijg je weer van die opmerkingen erover terwijl ik gewoon altijd erg van oranje hou en de ineens voetbalrage beetje stom vind :wink:

Nu weg.

Doei!

Haha, nou ik was net bij de appie, en je zag daar alleen maar mensen in het oranje boodschappen doen. Ikzelf heb ook al wel oranje aan, maar ik had expres mijn jas erover aan.

Ik hou wel erg van voetbal en we hebben ons huis dan ook versierd buiten met vlaggetjes, maar om dan in het oranje boodschappen te gaan doen, nee ds niets voor mij.

Ik kan zo’n verloskundige wel vertellen dat mijn laatste menstruatie op 3 mei was, maar de test was gisteren pas positief natuurlijk.

Is het dan niet te vroeg om de vk te bellen?

Ik ben ook zo’n twijfelmuts! We willen het ook graag nog even voor onszelf houden, maar ik heb het idee dat iedereen het aan me kan zien, haha.

O, ja nou ik heb wel aardig wat buikvet helaas :? , maar ja das niet anders.

Zal ook niet thuis mogen bevallen ivm de grens van 100kg.

Ik ben 1.80 lang en mensen verwachten niet dat ik net onder de 100 zit, maar het is echt zo. En dan vnl op mijn buik.

Daarom heb ik in het verleden al zo vaak de vraag gekregen of ik zwanger was. Hele foute vraag :think:

:lol: Mimi, heb ik ook. Flink wat buikvet, maar met 8 weken ook een uitwendige echo gehad bij de eerste. Ik was ook zo onzeker en heb volgens mij met 5 weken de vk al gebeld.

Cariska :hug: :-*

Mimi, het is nooit echt te vroeg om vlos te bellen. Je hebt nl zwanegr getest, waarschijnlijk vragen ze idd laatste dag laatste menstruatie en dan zeggen ze zelf wel of je over twee weken, volgende week of wat dan ook mag komen. Ze hebben bij mij de eerste keer = intake niks gedaan hoor, alleen wat verteld, mij gewogen en een doorverwijsbrief naar echocentrum meegegeven (en hele stapel boekjes en info om door te lezen). Zij deden neit zelf echo’s, maar dat was 2 straten verder. Maar als ze het zelf doen, kan het ook zijn dat ze wel echo doen. Dat is wel verschillend en vooral afhankelijk van hoever ze denken dat je bent. Als je ze vrij vroeg laten komen, dan wachten ze misschien met de echo omdat je dan meer kan zien als je 6 weken bent ofzo. Dan zie je een pindavormig dingetje met klein kloppend ding dat het hartje is :inlove: . Als je daarvoor de echo laat maken, kan eht soms zijn dat je het hartje nog neit ziet kloppen, omdat het dan dus net wat te vroeg is en het nog in de maak is, waardoor je dan toch weer gaat twijfelen of het wel goed gaat. Daarom schat de vlos zelf altijd in wanneer ze je voor echo laat gaan, dus kun je gewoon bellen en datum laatste menstruatie doorgeven. Dan kijken zij wel wanneer je 1e afspraak zal zijn. Ik zou idd wel zeggen wanneer je pas positief teste, dan weten ze dat je late eisprong had, en heb je minder kans dat ze je “te vroeg” een echo laten doen waarop ze dan nog neit alles kunnen zien. Snappie? Of je stelt jezelf er een beetje op in dat je misschien neit zoveel ziet, en dat je daarna nog een keer mag, meestal 1 tot 2 weekjes later, dan mag je nog een keer spieken en dat is wel leuk natuurlijk. Maar uiteindelijk moet je zelf bedenken wat je wilt, vlos bellen of nog niet, sowieso de intake is al heel leuk voor jezelf omdat je je er dan nog weer een beetje meer bewust van bent wat er in je lijf gebeurt :wink: Dan wordt het ineens echt.

Wat ik je nog zeggen wilde vanochtend, maar vergat: als je op babybrabbelpuntenel kijkt, bij interactief, dan kun je je datum laatste menstruatie en duur van je cyclus ingeven, en dan zie je wanneer de orgaantjes gevormd worden, de meest cruciale periode voorbij is, welke datum je uitgerekend zou zijn etc. Dat is wel geinig vond ik. Zomaar een ideetje dus.

Vanochtend was mevrouw om 5 uur al wakker, heb een paar mooie foto’s gemaakt beneden vandaan door de achtertuin, en vanuit het achter slapkamerraam… Effe laden en dan misschien even laten zien…

hier “mag” je de vk bellen met 6 weken, ik had dus ook nog niet gebeld!

Mooie foto’s zeg!!

En nu snel weer naar het voetbal!

Mimi; dat twijfelen herken ik wel hoor. Het is ook raar en ook ik slaap graag half op mijn buik, maar ook ik lig niet lekker meer zo… zijn we beide gekke mutsen! :smiley:

Hoezo mag je boven de 100kg niet meer thuis bevallen? Had daar nog nooit van gehoord, ik zit er net onder, maar dat zal straks ook wel anders zijn :wink:

Dan lig ik liever in mijn eigen bed, dan in het ziekenhuis :frowning:

Mooie foto’s Beebie!!!

Ik ben zo net gebeld door de vk… ik mag 6 juli bij haar komen voor een eerste intake en 12 juli heb ik de termijn echo. De vk zei tegen mij dat het tegenwoordig rond de 10 weken is… de termijnecho… iemand daar al eerder van gehoord? Naar mijn weten was het altijd rond de 7 a 8 weken.

Maargoed… ik kan niet wachten!!! :smiley:

broekie, hier bij tl (t.anisha L.ynn) ook met een week of 10 de echo gehad! En tijdens haar zwangerschap heel de tijd op mijn buik geslapen, kan niet anders slapen :mrgreen:

MvM belde ook net, die komt volgende week langs! :smiley:

Goh, het begint nu echt aan te komen dat ik gewoon zwanger ben!!! :inlove: