Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

:oops: schaam Ik heb een hele drukke week gehad en de computer amper aangehad. Ik heb inmiddels alles (5 pagina’s!) bijgelezen en ben weer van iedereen op de hoogte. Sorry, dat ik dus niet eerder heb gereageerd of van me heb laten horen. We zijn er nu misschien ook iets anders mee bezig dan de rest, maar ik verwacht dat ik vanaf nu intensiever aanwezig ben!

Tammy en Broekie van harte gefeliciteerd! Leuk hoor dat het al zo vroeg gelukt is… :dance:

Ik zat net even naar het lijstje te kijken en zie dus dat we een paar zwanger hebben, een miskraam en een aantal die al in de tweede ronde zitten. Met een paar eerste rondemensen er nog bij ben ik benieuwd of er op korte termijn meer zwangeren zullen volgen!

Zelf zal ik dat voor deze ‘poging’ nog niet zijn. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat er echt een maand ontpilt wordt zonder klussen zodat mijn lijf volledig rust krijgt. Het ligt hier dus best wel stil, letterlijk dan, want die medicijnen verandering is wel een stap in de goede richting. Volgende maand gaan we volop aan de slag… dus wie weet heb ik dan goed nieuws. Mijn NOD is aanstaande dinsdag en ik hoop dat die dan ook komt want dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben en kunnen we gelijk aan de slag…

Net als andere meiden heb ik nu ook IKEA-kriebels. Zin om de boel te verbouwen en het huis lekker op te ruimen en naar mijn hand te zetten… nesteldrang ofzo. Leuk om te zien dat ik dan niet de enige ben… hahaha :angel:

Voor vaderdag heeft mijn vader het kado al gehad. Hij woont deels in het buitenland vandaar. Er ligt al wel een kaartje klaar. Deze ga ik van de week op sturen.

Mimi, meteen morgen weer een test doen! Ik duim voor je !! (4 mensen in 1 keer zwanger hier!! Het zal toch niet waar zijn! Geweldig!!)

Broekie, haha had ik wel gesnapt hoor!!

en je zoontje het al verklapt!!

wanneer ga je het schoonouders vertellen??

Mariette, wat heeft hij voor vaderdag gekregen??

Hier heerlijk dagje gehad, ontbeten bij ikea, daar geshopt, door naar winschoten en daar geshopt! En goed geslaagd. Morgen met schoonzusje naar dierentuin!!

lijstje geupdate!

Ow Mimi, wat spannend. Zou het dan toch??? :pray: :pray:

Mariette, vanaf volgende maand dus wel echt ervoor gaan??

Cariska, klinkt als een leuk en druk weekend. Veel plezier morgen :thumbup:

En ineens is er dan weer die twijfel of ik wel een tweede wil en of ik die wel nu wil en wat als het niet lukt en en en… Ik ben er helemaal gestressd van :roll: Ik zie zo op tegen dat wachten en dat zou het nu etc. Maar goed, dat hoort erbij, maar is voor mij erg lastig omdat ik altijd alles vantevoren graag plan :wink: Het lijkt allemaal lang te duren, 1 kans per 4 weken, maar als ik kijk dat ik nu alweer op de helft ben van deze periode, dan valt het reuze mee. Het is dus wel echt waar dat de tijd sneller gaat als er al eentje rondloopt. 8)

Broekie: Fijn dat je vandaag weer een mooie streep had!! Hier vandaag 1 die bijna van het schermpje af spatte, haalde gelijk de onzekerheid wat weg :wink:

Wat fijn dat je vriendin zo leuk reageerde. hoe reageerde je ouders en wanneer vertel je het je schoonouders? Reageerde ze nooit enthousiast?

Cees: Ga duimen dat het deze ronde voor jou ook raak is :pray:

Succes met klussen :wink:

Wat je schrijft over je twijfel erg herkenbaar. Ook hier iemand die alles graag in de hand hou, kan er helemaal niet mee omgaan. Ben geregeld dan ook extreem onzeker geweest over het zwanger worden en nu ook over het zwanger zijn. :hug:

Beebie: Fijn dat je een goed gevoel had bij kdv! Hoeveel dagen gaat de kleine daarheen?

Mimi: Wat spannend zeg meis!! Bij welke test had je dat lichte streepje??

Op welke dag van je cyclus zit je nu??

Cariska: Veel plezier morgen bij de dierentuin! Klinkt leuk het kamertje van jullie meisje. Hier ga ik binnenkort ook beginnen.

Mariette: Hoop dat je cyclus netjes 28 dagen is. Heb je lang de pil geslikt?

Slaap lekker dames, ga iik ook maar eens doen :-*

Cees, ja inderdaad, dan gaan we er helemaal voor. Deze maand is voorbereiden ofzoiets. Het voelt wel heel raar, ken ook die twijfels, maar aan de andere kant wil ik ook heel graag…

Tammy, ik heb geen pil gebruikt. Dat doe ik al jaren niet meer sinds dat ik ooit door de Diana 35 helemaal opgeblazen ben. Ik ben gestopt met de Nuvaring en gebruik die al ik denk zo’n 7 jaar. Daarvoor dus wel gepild met nare ervaring zoals depressies enzo. Eigenlijk is het best wel chemische troep. Ik vind het daarom wel extra fijn om te genieten van het ontpillen. Even weer mijn eigen hormonen totdat een eventuele zwangerschap ze weer verandert… :hand:

Deze post is extra laat omdat we net terug zijn van een feestje. Ik was zo benieuwd naar de nieuwe updates dat ik het niet kon laten… Nu slapen! :zzz:

Mariette: Jij was er inderdaad wel laat bij :wink:. Was het feestje nog leuk?? Ik hoop dat je niet hoeft te ontpillen met de nuvaring!

Is daar iets over bekend?? Ik heb hem ooit eens gebruikt paar maanden, maar ben daarna weer over gegaan op de pikl, dus weet het niet.

Mimi: En en??

Fijne dag allemaal!

mariette, leuk feestje gehad?

Hier zo klaarmaken voor dierentuin! Zin in!!

Veel plezier!!

Cees; Ik ken die twijfel maar al te goed. Helemaal toen ik gistermorgen dat lichte streepje zag. Ik heb gisteren de hele dag en ook vannacht nergens anders aan kunnen denken.

Wij hebben het toch ook gezellig met z’n 2’en. Stel dat het mis gaat, wat een verdriet. Wil ik dat wel, maar ook later als je kindje groter wordt, kunnen wij dat wel opvoeden? Kindje moet zindelijk worden (hoor alleen maar problemen om me heen). Als kindje valt of iets breekt, lijkt me verschrikkelijk. Dat soort dingen allemaal.

Tammy; Ik weet niet meer op welke dag ik zit, haha. Laatste keer dat ik ongesteld werd was op 3 mei. Dus morgen zou ik dan op dag 42 zitten?

Mariette; Gezellig feestje? En dat klinkt alsof je al aardig verslaafd raakt, haha. Welkom bij de club, hier zit er net zo’n 1!

Caris; Heel veel plezier vandaag! Het is mooi weer!

Ok dan nu mijn verhaal. Heb testen van Mat Care. Die van vrijdag ben ik bij weggelopen en na een bepaalde tijd heb ik hem weggegooid. Toen ik gistermorgen keek was het een licht streepje.

Vanmorgen weer getest ( ik kon niet wachten. Heb vannacht 2 uur wakker gelegen en ik kon echt niet meer langer slapen) en weer een licht streepje, maar nu na zo’n 3 min. Maar het is echt een heel licht streepje.

Maar een streepje is een streepje toch?

Ik heb alleen sinds gisteravond en ook vannacht de hele nacht door een zeurende pijn in mijn onderbuik ( net als dat je ongi bent, maar dan heb ik het met vlagen) komt dat vaker voor? Ben zo bang dat ik het me allemaal verbeeld.

En zou dat streepje nu niet een x donkerder moeten zijn?

Maar ja er is al vooruitgang dat ie nu kleurt tijdens de 3 min.

Maar als ik terugreken naar de laatste x sex, is nu 2 weken geleden (zat), daarna had ik elke x het gevoel dat ik ieder moment ongi zou kunnen worden, dus geen zin in sex. Zere borsten.

Arghhhh ik vind mijn lichaam raar!!!

Nou Mimi, een streepje is een streepje hoor :dance: :dance: :dance:

Ongi gevoel ken ik. Ik had bij de eerste een echt ongi gevoel in mijn baarmoeder, maar dan op 1 plek en veel heftiger. Dat is de innesteling.

Ja dit is ook op 1 plek, en continue door.

Dan denk ik dat je niet voor niets lang in onzekerheid hebt gezeten :wink: De vraag is nu natuurlijk hoe lang :think:

Ja idd. Dat vraag ik me ook heel erg af, haha.

Nou ik doe dinsdag denk ik nog een x een test en als die dan echt duidelijk zichtbaar is, dan is het ook pas echt denk ik. Ik/ We vind(en) het erg onwerkelijk. En ik kan me er helemaal nog niets bij voorstellen.

Ik zal ff een foto showen. Hij is niet erg duidelijk omdat ik hem met mijn mobiel gemaakt heb. Ons fototoestel is bij de maker, haha

Speciaal voor Beeb ( en de rest ;)) nog foto’s van onze loungeset. Hij zit heerlijk!!

Ook deze foto’s zijn gemaakt met mijn mobiel. Deze foto’s zijn veel mooier! Denk dat een test lastiger is om op de foto te krijgen.

Als ik mijn test vergelijk met Broekie, is mijn streep niet veel lichter… Zou het dan toch…

Tammy, feestje was superleuk. Heel gezellig enzo met allemaal internationale mensen. Je weet hoe laat ik thuis was… Niks gedronken hoor want ik wilde mijn allergiemedicijn kunnen innemen en daar zit zo’n stickertje op… Nou mis ik alcohol helemaal niet op een feestje, maar nu wist ik zeker dat ik niet ging drinken… :naughty: De ha heeft me gezegd dat ik niet had hoeven ontpillen en gelijk aan de slag kon. Toch hebben mijn vriend en ik besloten om even een maand tijd te nemen… Eigenlijk vind ik dat wel fijn, ook vanwege de twijfels, omdat ik dan een soort stilte voor de storm inlas…

Cariska, zeker leuk feestje! Toch maar op tijd bed in gegaan… Er waren nog genoeg feestgangers die vast tot in de late uurtjes zijn gebleven.

Mimi82, de verslaving is begonnen! Het is ook de eerste blog dat ik probeer op iedereen te reageren en het voelt goed! Over jouw streepjes… spannend hoor! Als je lijf zo verwarrend voelt en het duurt zolang voor je ongi komt, misschien is het wel raak? :pray: Ik hoop het! Leuke loungeset trouwens!

Ik heb dus lekker even uitgeslapen na het feestje en heb vanmiddag weer een verjaardag. Als het echt waar is dat je met Nuvaring niet echt hoeft te ontpillen dan komt dinsdag mijn ongi en gelijf ik gelijk mijn nieuwe NOD door. Anders is de cyclus langer en dat zou ik niet echt leuk vinden. De reden dat ik ooit met de pil was begonnen was omdat ik toendertijd eens in de twee weken (!) ongi had en het maar niet regelmatig werd… Nu hopenlijk wel! :think:

MIMI JE BENT GEWOON HARTSTIKKE ZWANGER MEID!! GEFELICITEERD! Je streep is al duidelijker dan die van mij hoor dus… GENIETEN!!!

En mooie loungeset!

jeetje gewoon tot nu toe in 1 maand tijd 4 zwangeren, helaas mocht mijn kindje niet blijven :cry: .

Dagje dierentuin was weer geslaagd! Vanavond nog uit eten, heerlijk dagje dus!

Vanavond nog uit eten, heerlijk Caris! De dierentuin was geslaagd dus? Ondanks dat het vandaag niet heel erg warm was?

Dikke :hug: voor jou, omdat je kindje helaas niet mocht blijven.

Ik kan het echt niet geloven… Vind het zo onwerkelijk.

Maar ja het zal wel, mijn lijf doet raar en ik voel me vreemd, lalala, haha.

Moet zeggen dat mijn baarmoeder aardig samentrekt om sommige momenten :? vind dat wel eng… En continue ook een raar gevoel.

Ben sinds vrijdag wel erg moe. En toen wist ik het nog niet eens.

Vrijdagmiddag heb ik al 2 uur geslapen. Gisteren was ik ook erg moe, maar toen hadden we de buren op visite dus kon ik niet op bed,maar anders…

En nu ben ik om 15 uur ook weer ff op bed gegaan. Maar kunnen slapen, maar wel ff lekker gelegen.

Heel gek, als ik normaal 's middags slaap dan kan ik 's avonds echt niet in slaap komen, maar daar had ik vrijdag geen moeite mee.

Als het echt zo is dat ik zwanger ben, dan moeten jullie me wel helpen hoor, heb zoveel vragen!!

Die onzekerheid, ja die blijft denk ik nog wel een poosje. Had het bij tl ook wel, er kan zoveel fout gaan! Maar er gaat ook zoveel goed!! positief gestemd blijven meid en ik duim dat het goed blijft gaan!

En vragen gewoon stellen hoor!!!

Wij gaan weg! (misschien ken je het wel mimi, thijs en aafke buffetrestaurant… ben er zelf nog nooit geweest, schijnt wel goed te zijn! Zullen het zien dus!

Enne was vanmiddag best lekker weer hoor! Nog heel stuk gelopen zonder jas!