Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

@Broekie wrote:

Vanmorgen getest en IK BEN ZWANGER!!!

Ergens wist ik het gewoon al, maar het nu is echt duidelijk.

Dat zei ik toch :wink: :wink:

VAN HARTE PROFICIAT :dance: :dance: :dance:

Ik ben helemaal niet jaloers :liar:

Mimi, het zou best kunnen dat je lichaam het nu even niet weet omdat de pil de cyclus regelde. Ben je altijd al onregelmatig geweest (of heb ik je dat al gevraagd :oops: )

lekker zo’n louncheset. Die wil ik ook wel, maar we hebben eerst andere prio’s en dan zijn de centen op :wink:

Cees, dank je wel! En jij komt echt nog aan de beurt!!! :smiley:

Lees weer gave dingen, Tamara en Broekie, gefeliciteerd :dance: , gaaf zeg! Tuurlijk weer spannend, en Tammy, lekker snel al zeg, die echo, het is al snel zover, spannend! Broekie, die test is echt hartstikke duidelijk :thumbup: !

Nieuwe loungeset iemand, effe kijken… Mimi was het :oops: . Gaaf! Fotootje?? Ben altijd erg nieuwsgierig :slight_smile:

Leuk dat jullie met zijn 2-en de februari mama’s in kunnen, ik zou op zijn vroegst een maart mama kunnen worden, dus dat duurt nog even :roll:

Zometeen naar die kdv, Lucy slaapt even gauw, ben benieuwd hoe het daar is. En anders op zoek naar een andere, eentje hier vlakbij zit naast een kinderboerderij, en anders zijn er altijd nog de “stadse” kdv’s met vrij veel groepen en kinderen in een gebouw, met gewone, maar vrij klein speelpleintjes ervoor en gewone gangbare lokaaltjes. Maar dat spreekt me minder aan in 1e instantie.

Tammy, erg herkenbaar die onzekerheid. Volgens mij had ik bij 12 weken zwangerschap al 4 echo’s gehad doordat ik zo onzeker was :lol:

Beebie, dan gaan we gewoon samen de maartmama’s openen :wink: :pray:

BROEKIEEEEE GEWELDIG MEID!! GEFELICITEERD!! Gewoon 3 die in de eerste maand zwanger zijn!!!

Enne duidelijke streep hoor!

beebie, hoe was kdv?

Tammy, wat fijn dat je de echo sneller mag! En dus ook al 2 miskramen gehad :hug:

mimi, en hoe is de loungeset? En een skottel. Geweldig! Hebben wij hier ook!!! En nog negatief :hug:

Volgens mij kan het best zijn dat je moet ontpillen met die 3 maanden…

Cees, niet jaloers… ik ook niet hoor :cry: :liar: :wink:

Ik hoop mee te doen met de maartmama’s!!

kdv was een verticale groep, dat wil ik ook graag en de kinderen gaan elke ochtend van ca. half 10 tot 11 uur naar buiten en smiddags ook een uur tot anderhalf uur zodra ze een ritme hebben waar geen slaapje meer in zit (de kleintjes gaan wel gewoon slapen wanneer ze dat willen en nodig hebben). Ze hebben een joekel van een groot speelveld met een getegeld fietspad rondom, een grote glijbaan zo van de schuine kant van de dijk naar beneden en konijnen met jongen, geitjes, pauwen, kippen en cavia’s om mee te spelen, te verzorgen, hokjes schoonmaken enzo als de kids wat groter zijn. Met slecht weer gaan e gewoon in regenjasje en met laarsjes naar buiten, zoveel mogelijk. Dat trekt mij nogal aan. En er is een gewoon speelplein voor als het echt slecht is en ze tussendoor eventjes gauw naar buiten gaan. Binnen is het wel beetje klein, maar daar weegt het buitenspul wel tegenop voor mij. Maar ik ga ze wel inschrijven, er is plek en ik kijk nog even per wanneer.

Hier een jankebal, even kijken wat ze nou weer wil, krijserd!

verticale groep… wat houdt dat in? Geen idee wat wij hebben haha

@Beebie wrote:

kdv was een verticale groep, dat wil ik ook graag en de kinderen gaan elke ochtend van ca. half 10 tot 11 uur naar buiten en smiddags ook een uur tot anderhalf uur zodra ze een ritme hebben waar geen slaapje meer in zit (de kleintjes gaan wel gewoon slapen wanneer ze dat willen en nodig hebben). Ze hebben een joekel van een groot speelveld met een getegeld fietspad rondom, een grote glijbaan zo van de schuine kant van de dijk naar beneden en konijnen met jongen, geitjes, pauwen, kippen en cavia’s om mee te spelen, te verzorgen, hokjes schoonmaken enzo als de kids wat groter zijn. Met slecht weer gaan e gewoon in regenjasje en met laarsjes naar buiten, zoveel mogelijk. Dat trekt mij nogal aan. En er is een gewoon speelplein voor als het echt slecht is en ze tussendoor eventjes gauw naar buiten gaan. Binnen is het wel beetje klein, maar daar weegt het buitenspul wel tegenop voor mij. Maar ik ga ze wel inschrijven, er is plek en ik kijk nog even per wanneer.

Hier een jankebal, even kijken wat ze nou weer wil, krijserd!

Moest daar even om lachen… dat je nu al in meervoud denkt hahaha

Vanavond bij mijn vriendinnetje op kraamvisite :inlove:

Ze snapte mijn subtiele hint via hyves niet geloof ik, dus op het kaartje staat D****, Vincenzo, Larissa, Sam en ?

Zou ze het dan snappen? :smiley:

zo heb ik het mijn zus ook verteld bij tl, ze snapte het meteen! Wat was je stille hint dan op hyves?

lijstje weer aangepast, wil iedereen ff kijken of het klopt (heb rondes toegevoegd … ) en de zwangeren het verder aanvullen??

Als het in dit tempo doorgaat, dan is iedereen van het lijstje zwanger voor de zomer voorbij is. :pray: :pray:

Cees; Ik hoop het zo!! :pray: Ik wil ook zo graag!!

Broekie; En was het leuk bij je vriendin?? Hoe reageerde ze?

Beeb; Wat houdt dat kdv precies in dan? Klinkt wel leuk!

De loungeset ziet er erg gaaf uit! Wel iets groter dan dat we dachten, haha.

Maar in zo’n winkel zie je dat zo slecht.

Morgen maar flink klussen (echt klussen dan :wink: )

Heb een Brabantia droogmolen voor aan de muur die opgehangen moet worden.

In ons schuurtje moet een plank voor de kussens van de loungeset. En er moeten haken aan de muur gehangen worden voor de fietsen van hub.

Hij fietst nooit en aangezien we een niet al te grote schuur hebben, wil ik dat aan de muur hebben, anders blijft er weinig ruimte over.

Zal ik dan nu toch ongi gaan worden? Weer buikpijn onderin de buik. Nu mss toch echt? :pray:

mimi, morgen dus klussen in huis! Succes! Ik “moet” naar ikea. vervelend hé?? Voor het werk ff wat ophalen daar en misschien nog door naar winschoten… shoppen… Nog maar ff bekijken.

Ben nu bezig op tl haa rnieuwe kamer. Hem aan het leegruimen en dan morgen of zondag beginnen met behang trekken!

Whahaha,… Mimi, echt klussen :lol: :lol: Hier is het deze week veel niet echt klussen geweest :wink: Gaan we van het weekend nog maar even mee door :angel:

Lekker druk bezig allemaal. Hier is het huishouden de afgelopen weken wat blijven liggen, dus volgens mij ligt alle schone was op een hoop om opgevouwen te worden ipv in de kast. Morgen toch maar eens wat gaan doen :roll: Maar ik heb er zo’n hekel aan. :wall:

Hier willen we ook aan een grotere kamer voor zoonlief beginnen, maar ik denk dat dat pas gaat gebeuren als ik daadwerkelijk zwanger ben. Ik weet wel al wat ik wil voor hem. Hoe wordt de kamer van TL?

kamer van tl is in mijn hoofd al helemaal af.

Let op :mrgreen:

1 muur wordt een behangetje met witte achtergrond en roze/paarse bloemen. Andere muren worden effen roze of paars ofzo of misschien roze geblokt…

Er komt een Ikea vakkenkast in waar je een bureau aan vast kunt maken, dit bureau gebruiken we dan eerst als commode (denk toch niet dat je die dan nog vaak gaat gebruiken…)

Dan natuurlijk een peuterbedje (via mp gespot, is al in huis) wilde eerst voor gewoon bed gaan maar kon dit koopje niet laten gaan :mrgreen:

En verder… zoiets haha

@Cariska wrote:

lijstje weer aangepast, wil iedereen ff kijken of het klopt (heb rondes toegevoegd … ) en de zwangeren het verder aanvullen??

mijnes klopt, bedankt meis :thumbup:

ok fijn!

Ok, ff ego…

HELP,HELP!!!

Vanmorgen toen ik me ging douchen, werd mijn oog getrokken naar de test die ik gisterochtend gedaan heb.

En er was een heel licht extra streepje te zien.

Natuurlijk is dat niet meer betrouwbaar na ruim 24 uur.

Maar heb al eerder een x een oude test gepakt, en dan was overduidelijk alleen de controle streep te zien.

De test gisteren ging een beetje vreemd, want ook de controle streep was onderbroken, boven een paar mm en onder een paar mm.

Ik dacht mss komt dat wel omdat ik een beetje over het testvenster gepiest had, haha :oops: .

Heb nog wel ff gewacht om ook te kijken of dat middelste stukje van de streep tergkwam, maar nee die kwam niet en alleen maar de controle, dus negatief.

Maar nu keek ik vanmorgen weer dus. En nu was het middelste stukje van de C ook aanwezig, wel lichter dan de rest van het streepje, + bij de T stond ook een licht streepje.

Dus morgenvroeg meer weer testen??

Cariska; Ik had op hyves geschreven dat Larissa voor het eerst naar school is gegaan en schreef onderaan… En dan te bedenken dat we het allemaal nog een keer mee gaan maken :wink:

Maar moet ook zeggen dat ze ook doodop was hoor. De kleine houd ze aardig wakker 's nachts. Dus neem haar niets kwalijk.

De kaart hoefde ze gisteren niet eens te lezen… Vincenzo keek naar hun ventje en zegt… ja en mama heeft ook een heel klein baby’tje in d’r buik hahaha Had nog zo gezegd dat het een geheim is. :wink:

Maar ze was heel erg blij voor ons!

Ik ben (volgens huidige berekeningen) uitgerekend op 16 februari en ik beval het liefst lekker thuis :smiley:

Cees; ik :pray: voor jullie dat het allemaal zo snel gaat. :smiley:

Mimi; Ja, wat heerlijk om zo’n klein hummeltje te zien. Ze was heel erg blij voor ons!!! Maar ze was ook doodop.

Vreselijk hoor naar de Ikea MOETEN… :lol:

Mimi, ik zou dat morgen of overmorgen toch nog even testen. Inderdaad betrouwbaar is het niet meer, maar je zou toch denken dat er enkel een streepje verschijnt als er iets van hcg in je urine zit.

En anders misschien even je ha bellen maandag? Misschien dat hij/zij je meer kan vertellen?

Hier gaat het wel lekker, de test van gisteren was stuk gemaakt (door hond of kind) Dus toch vanmorgen maar nog een test gedaan (wie weet was het allemaal een droom en heb ik iedereen voor niets gebeld ;))

Maar een hele duidelijke streep vanmorgen! :inlove:

Vind het nog steeds een beetje gek, maar voel me wel echt intens gelukkig. Nu alleen mijn schoonouders nog vertellen… Ik weet dat hun nooit enthousiast reageren, dus ook hier niet op en al helemaal omdat het een derde kindje is… bij hun stopt het bij 2 denk ik ofzo.

Het moet voordat onze lieve zoon het vertelt :wink: