Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Mijn nod is 26 juni.

Onze woonkamer ziet er weer lekker fris en helemaal gepimpd uit. Ik wilde ook nog nieuwe gordijnen en nu zag ik ze bij de Hema in de aanbieding :dance: :dance: Vanmiddag maar even gaan kijken. :smiley:

Zet mijn NOD voorlopig op 7 juli.

Ikea is leuk. Hebben redelijk ikea huis geloof ik.

Ga snel verder, schoonmaken, spullen pakken, wassen.

Uhm… denk denk denk… Cyclus was 41 dagen, 41 vanaf 3 juni is??? %^@%#^14 juli pas!!! Ik pb het nog wel even, das makkelijker terugvinden voor Caris.

Ga nu op juridisch advies en incassobureau werken, twee hele dagen, op de woensdag en vrijdag zolang Luus nog niet naar school hoeft, dus dat duurt nog even. Incassozaken in bahendeling enemen, dosiers aanmkn, somemren, telefoontjes plegen, daarna evt stuk boekhouding en dagvaardingen opstellen. Kan zover doorgroeien als ik wil (behalve directeur worden :wink: ), dus dat biedt tenminste perspectief. Per 1 juli daar beginnen. En ik doe Lucy denk ik voor 1 dag naar kdv de hummeltjeshoeve.nl, daar hebben ze veel buitenterrein, want ze gaat dan 1 dag naar mijn meoder, en de andere dag naar mijn schoonouders, maar die zijn wat midner flexibel, sneller moe en iets ouder dan de mijne, en die hebben om de week ook ons leuke neefje van half jaar ouder, dus ik denk dat ik ze die dag dan maar afpak. Vind eht voor Lucy ook goed als ze met andere kids leert spelen en delen etc, want zoveel vrienden met kids hebben we niet. Dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap.

Hihi Tammy Kiara hihi, goeie hoor :mrgreen:

ben benieuwd naar de wel/niet zwangeren nu :mrgreen: !

Hebben jullie al wat voor vaderdag? Ik twijfelde, wist niet wat ik moest geven en van kleine troepjes en prulletjes houdt 'ie niet. Bedacht net dat ik een foto van die dode hond wilde laten graferen op metaal, is uiteindelijk een gedrukte foto op dibond (= in dit geval geborsteld aluminium) geworden. Die hond mist ie best wel, meer dan ik doe, vooral omdat hij zelf heel sterk het gevoel heeft dat het met hem zelf wel heel anders zou zijn afgelopen als die hond toen niet in zijn kruis was gesprongen waardoor hij die tumor ontdekte. Dus dacht; ik doe iets met die hond voor vaderdag.

Deze foto is het geworden in zwart wit op geborsteld aluminium:

Tot over 2 weken meiden, hoop dan een hoop positief nieuws te kunnen lezen.

Fijne vakantie 8) De voorspellingen zijn goed :thumbup:

Ik hoop ook op goed nieuws dan (al is over 2 weken voor mij te snel :wink: )

Gave foto Beebie :inlove: Echt een gave baan heb jij zeg. Dat lijkt me echt zo’n leuk werk. Ik zit nu op een klachtenafdeling. Ook erg leuk en afwisselend hoor, maar mijn hart ligt eigenlijk nog steeds bij cijfertjes en klantencontact. Ideale combi dus. Als er bij ons een plekje komt op die afdeling, dan ga ik zeker solliciteren.

Broekie, nog geen ongi! Hier haat manlief de ikea, die rijen bij de kassa…

Mimi, ook nog geen ongi…

Beebie, mooi idee zeg! Hier moet ik werken met vaderdag! Ga 's ochtends tafel maar dekken voor tl en paps :mrgreen: Kado’s krijgt hij pas als ik er ben

Smarty, fijne vakantie!!

Lijstje is aangepast zover als ik het nu weet!

Smarty; Hele fijne vakantie, geniet ervan en kom uitgerust en ZWANGER terug! :wink:

Mimi; Nog steeds onzekerheid bij jou. Probeer je stresslevel laag te houden (gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) maar stress kan er natuurlijk ook voor zorgen dat het uitblijft. :hug: Hoop gewoon dat je dit weekend een positieve test in handen hebt :smiley:

Cees; Lekker is dat he, als je huisje weer even is opgeknapt :smiley:

Beebie; Schitterende hond zeg! Zonde dan dat hij (?) er niet meer is. Mooi idee om hem te laten graveren! :thumbup:

Klinkt als een leuke baan! Heel erg veel succes ermee!

Wij ‘kopen’ niets voor vader en moederdag, maar zetten elkaar in het zonnetje. Ontbijtje op bed, lekker dagje relaxen thuis of buiten de deur met het gezin.

Hier nog altijd geen ongi, wel een opgewekt humeur en vreselijke vermoeidheid, heb echt moeite om 4 uur niet te gapen op mijn werk… :oops: Wel een leuk dagje gehad op mijn (voor het eerst in weken) leuke gesprekken, vrolijke mensen.

Ga ook lekker op tijd mijn bedje in.

Morgenochtend gaat onze dochter een ochtendje wennen op school… ben reuze benieuwd hoe ze het zal vinden. Denk dat ik zenuwachtiger ben dan zij… :oops: Achja… het is weer zo’n mijlpaal he… je sluit de ene fase een beetje af om een nieuwe fase in te gaan.

Je weet dat die mijpalen komen, maar ze zijn niet altijd even leuk, maar dat hoort natuurlijk ook bij moeder/vader zijn en het opvoeden en zien opgroeien van je kinderen.

Liefs, Sam

wennen op school ,succes!!!

smarty, fijne vakantie!

• hond was een hij trouwens, had oa eerst een baltumor en die vind je niet bij teven hihi :wink:

Morgenmiddag kijken bij een kdv wat ik op het oog heb met moestuin, kinderboerderij van zichzelf en heel veel buitenruimte, misschien dat ik Luus daar 1 x in de week ga brengen voor sociale kinder contacten enzo :wink: , dus even kijken of ik er een goed gevoel bij heb. Nu op bed leggen. Toedeloe!

Tamara, gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

nu nog aanmelden bij de februari 2010 mama’s he :wink: kan je samen met Hanneke schrijven! :wink: :inlove:

valt wel op, veel september2008 mama’s zijn samen zwanger :inlove:

gaat weer weg

@Amy82 wrote:

Tamara, gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

nu nog aanmelden bij de februari 2010 mama’s he :wink: kan je samen met Hanneke schrijven! :wink: :inlove:

valt wel op, veel september2008 mama’s zijn samen zwanger :inlove:

gaat weer weg

Dankje wel lieve schat :-*

Ben benieuwd wanneer het bij jou raak is :wink:

Broekie: het word nu wel heel spannend hé! Je zou zeggen, dat kan niet missen hé! Heb je vanmorgen nog getest?

Hoe ging het naar school brengen van je dochter?? Vond je het lastig dat je weer weg ging??

Heb je trouwens nog wat gehoord van je solliciatie’s?

Mimi: Meis, hoe gaat met jou?? Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent! Dat ontpillen ook :evil:

Beebie: Wat een leuk cadeau heb je besteld voor je vriend. Hier nog geen enkel idee wat we hem moeten gaan geven :?

Mooie hond trouwens! Succes bij het KDV, hoop dat je er een klik mee hebt. Klinkt leuk je nieuwe baan!!

Smarty: Veel plezier op vakantie.

Cees: 'Succes met klussen :wink:. Die tijd komt er toch aan of je zit er al in.

Hier weer even wennen aan zwanger zijn of nou ja wennen is niet goede woord. Moet wennen aan het onzeker zijn, ben toch wel wat angstig dat misgaat, dat had ik bij amy ook. Over 1 week en 6 dagen hebben we onze eerste echo al, vind wel heel spannend.

Nou meiden, fijne dag!

Goedemorgen meiden,

Wat een nacht… ik was doodop gisterenavond en we gingen om 23.00 naar bed. Lig ik prinsheerlijk te slapen als ik om 00.45 wakker schrik van allemaal knallen!!! :shock:

Hadden ze verderop een feestje (ze zijn getrouwd) en hadden vuurwerk afgestoken, schrok me dood!!!

Kon gelukkig snel weer in slaap komen, maar het is niet lekker wakker worden.

Zo ons meisie naar school brengen, ze heeft er gelukkig zin in om lekker te spelen met andere kinderen, ze is er ook wel echt aan toe.

En dan te bedenken dat ik het allemaal nog een keer moet meemaken… :wink:

Vanmorgen getest en IK BEN ZWANGER!!!

Ergens wist ik het gewoon al, maar het nu is echt duidelijk.

Ga zo mijn mams bellen, want heb gisteren tegen haar gezegd dat ze de tweede is die het weet, maar moest het eerst hier even kwijt! :inlove:

Dus ook hier een februari mama in speen! :inlove:

Tammy; Dan de 1e echo al? Das heel erg snel of niet?

Wel prettig lijkt me!

Smarty; Een hele fijne vakantie!! Geniet ervan!

Beebie; Wat een leuk cadeau zeg! Ben benieuwd hoe hij reageert.

En dat kdv met moestuin en kinderboerderij, bijzonder zeg!

Heb je hier niet in de buurt volgens mij…

Je nieuwe baan klinkt leuk!

Broekie; Ben benieuwd! Heb je alweer een test gedaan??? En hoe is het met je dochter gegaan op school? EN met jou :wink: ?

Nou hier weer een test gedaan vanmorgen, heb vannacht bewust niet geplast, wilde echt geconcentreerde urine hebben, maar uiteraard weer negatief… Ik wou dat ik duidelijkheid had. Gewoon ongesteld worden en lekker opnieuw beginnen.

Maar dat ontpillen, heb het al eerder gevraagd, ik heb de pil maar 3 mnd geslikt dus dat is bij mij toch niet aan de orde?

En de stress valt naar mijn idee wel mee. Deze week op het werk is erg goed gegaan.

Ik moet vanmorgen een ochtendje werken en dan lekker weekend!

En vanmiddag komt onze loungeset!!

Had ik dat al verteld?? Zaterdag hebben we een loungeset gekocht, een hele gave! 3-zitsbank, 2 stoelen en een 4-kante tafel met teakhout in het midden.

All weather kussens erin. En we hebben gelijk ook maar een skottelbraai gekocht. Want tjsa een loungeset en je kan niet BBQ’en , haha.

:dance:GEFELICITEERD!!! :dance:

Broekie, van harte gefeliciteerd meid!! :dance: :dance: :dance:

Met welke test heb je nu positief gtest, echt super joh!

Mimi: Ik heb inderdaad een vroege echo, dit i.v.m. 2 eerdere miskramen. Normaal krijg je vaak pas nadat je 8 weken bent geweest een echo. Ik krijg hem dus de 24ste en als die goed is ook 8 juli.

Wat betreft ontpillen, kan ik er weinig over zeggen, want ieder lichaam is anders. Ik denk alleen dat als je zwanger zou zijn geweest, dat je nu dan toch wel positief zou moeten testen. Wat ontzettend vervelend die onduidelijkheid meis :hug:

Hoop echt dat snel doorbreekt! Hoe was je cyclus voor het beginnen met de pil??

Broekie: Ik zeg showen die test :dance:

Dank jullie wel!!! :inlove:

Ik zal er zo even een foto van maken.

De streep is nog niet zo heel erg duidelijk, maar er staat wel echt een streep… als mijn man hem kan zien… staat hij er :wink:

Ik besef het nog niet helemaal, heb mijn moeder inmiddels ook ingelicht, ze was erg blij en vond het hartstikke leuk!

Van het weekend mijn schoonouders inlichten.

Best raar, want ben ik Mei gestopt met de pil en ik slik al Járen de pil, dus je zou dan niet verwachten dat het ook de derde keer in een keer raak is.

Had echt gedacht dat we er nu wel langer mee bezig zouden zijn.

Kom zo de test showen… was trouwens een KV test :lol:

Even snel broekie gefeliciteerd meid

Smarty dank je wel!!!

Zal ook hier voor jullie even de test showen :smiley:

Een streep is een streep :smiley:

Foto is een beetje groot, maar ik heb op de laptop linux en weet nog niet zo goed hoe al deze bewerkingsprogramma’s werken :oops: