Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

smarty, waar gaan jullie heen? En hoelang??? Alvast succes met klussen!!

we gaan 2 weken naar roompot in de buurt van renesse,blijven dus in eigen provincie dit jaar

Leuk!!! Alvast veel plezier!

Ik ben bezig T haar nieuwe kamertje uit te ruimen. Volgende week een paar dagen vrij en wil dan behang eraf trekken! In december moet de kamer af zijn!!

Achja… Ik ga er gemakshalve gewoon vanuit dat ik morgen of overmorgen ongi wordt, des te leuker is het als ik van het weekend toch een positieve test in handen heb.

Moet zeggen dat de “kwaaltjes” minder zijn, hoewel ik nog steeds erg moe ben en mijn borsten een tikkeltje gespannen voelen. Kan mij niet herinneren dat ik dat eerder heb gehad voor een ongi.

Maar we zien het wel.

We zijn zaterdag uitgenodigd voor een buurt barbecue. Springkussen en muziek erbij!

Cariska; Jij kan voorlopig weer voort met je testen?! :lol: You go girl!

Cees; Meisjesnaam heb ik ook al, zijn man en ik het al over eens, jongensnaam nog niet :wink:

Smarty; Lekker hoor er even tussenuit. Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Wij zijn als gezin nooit naar het buitenland op vakantie geweest, vind het zo belachelijk duur in het hoogseizoen (zit natuurlijk met een ventje op school…) Maargoed, wie weet komt dat later nog wel eens :smiley:

Fijne avond allemaal!!!

Goedemorgen,

Waarschijnlijk denken jullie nu huh wie dat :wink:

Ik moet opbiechten dat ik even onder de naam Kiara heb meegekletst, om te voorkomen dat iedereen gelijk wist dat we bezig waren voor een 2de.

Vanaf nu zal ik gewoon weer onder mijn eigen naam kletsen, Tammy dus :wink:

Beebie: Wat rot dat je hond overleden is zeg :hug: :hug:

Broekie: balen dat de test negatief was, maar inderdaad geen bloed geeft moed hé!

Jeetje wat een verhaal over je zus, lijkt me echt rot om vanaf een afstand toe te moeten kijken :hug:

en vooral om je ouders verdrietig te zien :hug:

Cariska: Fijn dat beter gaat met TL. Ik ga hard hopen voor je deze maand. De maand voordat ik zwanger raakte van Amy, heb ik ook een miskraam gehad. Ze zeggen weleens dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam, weet niet of dat zo is, maar bij ons was dus gelijk daarna raak. :pray:

Smartygirl: Gelukkig heb je niet al te lang hoeven rondlopen met je hoofdpijn. Lekker hoor bijna vakantie :dance:

Mimi: Hoe gaat met jou meis??

Cees: Leuk toch om samen al over namen na te denken, hier zijn we er voor een jongensnaam ook al uit, hadden we bij Amy al bedacht.

We hebben het gisteren aan onze ouders verteld en broer/zus en aanhang, was leuk. Zal nu wel niet lang meer een geheim blijven vermoed ik, mijn moeder kennende :wink:

Hey Tammy, welkom!! :wink:

Beeb; Gatsie je hond overleden, en dan toch nog weer aan iets anders dan waar ie al last van had. Zielig hoor.

Caris; Welk merk heb je gehaald? En succes deze maand!

Broekie; Spannend dus allemaal! Hoop dat het zaterdag een beetje mooi weer is voor jullie! Voorspelling was bagger.

Smartygirl; 2 weken lekker weg, heerlijk! Gelukkig heeft de hoofdpijn niet lang geduurd. Succes met klussen!

Cees; Meisjesnaam had ik al voordat ik mijn hub leerde kennen, heb hem ooit de naam verteld, en hij was het ermee eens gelukkig.

Jongensnaam hebben we het ook al wel over gehad maar daar zijn we het nog niet over eens.

Maar goed, hier nog steeds geen ongi dus. Ondertussen cyclusdag 37.

Vandaag dag 3 werken. Rug gaat erg opspelen, maar nog maar 2,5 dag werken en dan weer weekend!!

Vannacht gelukkig wel beter geslapen, sinds lange tijd. Ik was elke nacht wakker om 4 uur, en viel daarna niet meer in slaap.

Tammy welkom he :wink:

Broekie wij zijn tot nu toe in Nederland of België op vakantie geweest, mijn wil tzt kamperen in Frankrijk,maar voorlopig België of Nederland. Dit jaar kunnen we nog buiten het hoogseizoen volgend jaar niet meer.

Ga door kaja naar psz brengen.

Goedemorgen meiden!

Tammy; Wat een prachtige banner!!! :inlove: Ik ben jaloers… :oops: :lol:

De belangrijkste mensen zijn dus op de hoogte, leuk hoor!

Mimi; Ik hoop ook op een beetje redelijk weer zaterdag. Hoeft niet eens zonnig en warm te zijn (nou ja 20 graden ofzo :wink: Als het maar gezellig is, dat is het belangrijkste nietwaar?! :wink: Nog steeds geen ongi… :think: Daar wordt je ook niet wijzer van he.

Smarty; België lijkt me ook erg leuk! Mijn man en ik zijn nogal Italië gekken en willen dan ook heel erg graag daar op vakantie, maar helaas zit dat er financieel gezien gewoon niet in, maar ach… we zijn nog jong, hebben nog een heel leven voor ons en dat kan later ook allemaal nog :wink:

Mijn man hield nooit van kamperen, maar moet zeggen dat hij er nu wel van terug is gekomen. Stacaravan heeft zijn voorkeur, maar van de week zei hij dat zo’n kant en klare tent hem ook wel leuk lijkt.

Bied weer meer mogelijkheden :smiley:

Nou… vandaag is mijn NOD… heb nu niet het idee dat het vandaag gaat doorbreken. Borsten zijn nog steeds gevoelig en voelen ‘zwaarder’ dat klinkt heel gek als ik dat zeg, want heb namelijk al een aardige boezem :wink: Dus het is sowieso zwaar hahaha maar anders, kan het niet helemaal plaatsen. Weet ook niet meer zo goed wat ik nu moet denken, ik probeer me nergens op te verheugen, maar denk dat het toch wel een flinke teleurstelling zou zijn als het niet zo is. Maargoed, dat zien we dan wel. :slight_smile:

Ik ga met dochterlief even lekker de eendjes brood geven.

Fijne dag allemaal.

Whahaha Tammie, wat een giller :mrgreen: :mrgreen: Jij bent een september 08 mama toch? Ik een augustus 08 mama :wink:

Broekie, geen ongi, dus alles is mogelijk. Wanneer ga je weer testen??? Maar volgens mij weet je het zelf al :wink:

Lekker Smartygirl bijna op vakantie. Wij blijven ook lekker in Nederland hoor. Ideaal vind ik het. Niet zo lang in de auto en hetzelfde in de winkel als bij de super om de hoek :shifty:

Vanmiddag gaan we naar Ikea. Hub heeft vrij en onze matrassen zijn versleten en daar nu in de aanbieding.Ik hoop dat het iets is en wij er goed op kunnen liggen. :pray:

Hahaha Cees… geloof me als ik het al wist, dan had ik mijn mond niet kunnen houden hoor! :wink:

Ik heb nog geen idee wanneer ik weer ga testen. Het liefst natuurlijk iedere dag, maar dat is dan weer zo kostbaar :smiley:

Ik wacht het gewoon eventjes af… geen bloed geeft moed, dus ik wil wel echt overtijd zijn om weer te testen.

Misschien vrijdag ofzo

Ben jij vaker overtijd?

Mijn cyclus is soms erg raar, maar heb deze maand zeker weten mijn eisprong gevoeld, dus 28 dagen zou moeten kloppen, maar het zou ook zomaar 30 dagen kunnen worden hoor :wink:

Blijft dus nog even spannend :smiley:

Hey Tammie, welkom dan maar! Hoe heb je dit gedaan? Ik had ook een andere naam aangemaakt, maar werd niet ingetrapt door de modjes hier. Moest er toen 1 verwijderen…

Mimi, heb testen besteld via L 10 . nl (en dan aan elkaar) En dan de matcare 3 voor 3.99. Zo kan je nog eens een paar testen doen :wink:

nog geen ongi dus…

Broekie, spannend dus!!

Cees nog veel meegenomen bij Ikea?

Cees; Ikea leeg gekocht?

Caris; Ik heb via Mat Care gekocht, dat is haast dezelfde site als die L10.

Ik heb alleen die kant en klare testen gekocht, zijn wel wat duurder maar ik vind het zo’n gedoe als ik eerst urine op moet vangen enz…

Hier nog steeds geen ongi. Heb dus ma, woe, vr en afgelopen maandag een test gedaan, terwijl vorige week maandag mijn NOD was.

Wanneer zouden jullie weer een teste doen?

tjah… weet niet. ze zeggen iedere 2 dagen verdubbelt het hcg zich. Maar misschien vrijdag als je nog geen ongi hebt? En dan anders de maandag daarop eens naar de ha??

Mimi ik zou gek worden, dus iedere dag een test doen. Maar misschien ben ik niet echt een goede maatstaf :shifty:

Ikea leegkopen, beetje lastig met 1 aanhangwagen :lol: :lol: Maar de matrassen waar we voor gingen hebben we meegenomen. En tevens een mat voor onder de salontafel en nieuwe lampen :thumbup:

en hoe hebben jullie geslapen??? Ik vind Ikea zo’n leuke winkel!! Tl krijgt voor haar 2de verjaardag een nieuwe slaapkamer … en die krijg een hoog ikea gehalte :wink:

wil iedereen weer ff nod doorgeven (als jullie die al weten?? Dan verander ik vanavond het lijstje, en zag van kiara tammy maken!)

Hier nog een Ikea liefhebber!!! :smiley:

Dat is ook de enige winkel waar ik mijn man met plezier mee naartoe krijg.

Als ik zeg dat we gaan winkelen, vertrekt zijn gezicht en als ik daarna zeg… bij de Ikea, verschijnt er een glimlach en vraagt hij of we al klaar staan :lol: Hij MOET ook altijd iets kopen daar, al is het een rits plastic bekertjes van een euro, maar hij kan niet zonder iets te kopen weggaan.

Kwam ook even melden dat er ook vannacht geen :evil: :evil: :evil: zijn gekomen, dus heb nog geen nieuwe NOD.

Cees; Nou ik word ook wel een beetje gek hoor, ik had vanmorgen wel weer een test willen doen, maar heb het niet gedaan.

Ik merkte dat ik aanmerkelijk meer last had van mijn rug dan gisteren dus ik hoop dat het NU doorzet…

En anders denk ik dat ik zaterdag of zondag een test doe :liar: (mss ook wel morgen , haha)

Super dat je geslaagd ben bij de Ikea!

Mijn man vind de Ikea ook een erg leuke winkel, en ik heb ook altijd de neiging om met iets weg te gaan en meestal is het een afwasborstel, haha.

Caris; zodra ik mijn NOD heb geef ik hem door!