Broekie op internet heb ik deze gevonden: http://www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest.php. Is erg grappig. Misschien weet je het dan nu al zeker
Cariska, goed van je dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en weer aan de slag wilt. Na mijn zwangerschap kwam mijn cyclus gewoon weer direct heel regelmatig op gang. Ben via ks bevallen en heb geen bv gegeven. Na 4 weken had ik weer een gewone ongi. Hoop voor jou dat het bij jou nu ook zo is. En anders maar gewoon heel vaak oefenen
Cees, wat een leuke die op ikbenzwanger.nl! Die onthoud ik!!
En ja bij pakken neer gaan zitten heeft geen zin, krijg ik dit kindje niet mee terug.
Heb zonet bij tuinland een tuinsteker gekocht (vlinder, vond ik wel toepasselijk) en een windgong van bamboe. De tuinsteker kan bewegen door de wind en de windgong maakt natuurlijk geluid, zo kan ik in de tuin terugdenken aan dit kindje…
Dat is heel mooi Cariska :hug:
Nou, dat geeft niet echt hoop! :lol:
Volgens de uitslag heb ik symptomen van een naderende menstruatie, maar die kunnen gelijk zijn aan een zwangerschap.
Ook stond er dat 50 tot 90% kans is dat de zwangerschap niet doorzet in de eerste week.
Zoonlief zit nu Moonwalker te kijken van Michael Jackson. Hij vind het geweldige muziek. Hij heeft het eens bij een vriendje gehoord en vraagt er steeds naar, grappig, want ik was vroeger echt idolaat van die man.
Wel leuk, dat mijn zoon dan nu ook naar hem kijkt en hem de beste en coolste zanger vind. Hij weet ook dat hij al overleden is, dus zeuren om naar een concert te gaan, zal hij niet doen.
Vanmiddag lekker even een half uurtje geslapen… had ik echt even nodig.
Straks koken, we eten verse spinazie met een visschnitzel.
Maar eerst op mijn mannetje wachten.
oh jee… laten we dan maar hopen dat het niet klopt broekie! En je zoon dus fan van michael jackson, leuk hoor!!
MJ zit dus in de genen
Ik ben heerlijk op de bank spaghetti aan het eten. Zoonlief en man eten bij schoonouders en ik had geen zin om mee te gaan :oops:
ik heb net pannenkoeken gegeten :drool:
1e werkdag zit er weer op.
Wel erg moe, maar het viel me reuze mee, het was niet zo’n gekkenhuis als voor mijn vakantie.
Caris; Hoe is het met TL? En waren de pannenkoeken lekker?
Ik weet nog niet wat we gaan eten, we gaan zo eerst ff naar de appie en dan kijken wat we gaan eten.
Erg mooi wat je bij Tuinland gekocht hebt.
Broekie; spannend hoor!
En je spinazie en schnitzel lekker?? Klinkt erg goed!
Hier hetzelfde liedje, geen ongi…
mimi, nog geen ongi :hug: gelukkig viel je werkdag mee!
Pannekoeken waren lekker! Tl nog wat verhoging, maar ze eet in ieder geval weer. vandaag broodje en halve pannenkoek op!. Geen temp meer hoger dan 38.5 gezien!
Wat een geluk dat ze wat aan de betere hand is. Lijkt me helemaal niets als je kind ziek is.
Kiara, gefeliciteerd meid :-* :dance: !
Hier alles goed, alleen is die ene hond dood sinds zaterdagavond, niet aan zijn tumor en uitzaaiingen, niet aan zijn opgevreten tennsibal, maar een ineens enorm vergroot hart. Arme beest ging ter plekke uit zichzelf dood bij de dierenarts, zelf zijn lichtje uitgedaan. Dus nu nog maar eentje, een lieve zwarte Amerikaanse stafford teef… Tis wel een beetje stil zonder de grote lomperd.
Oh ja, en ongesteld geworden donderdagavond, of had ik dat al gezegd :think: .
beebie, je hondje dood :hug: kan me voorstellen dat het leeg en stil is zo! :hug: :hug: :hug:
Beebie wat vervelend van je hond zal inderdaad stiller zijn.
Kiara zwanger super meid.
Verder even kort heb super hoofdpijn, kids op het werk waren mega druk ben finaal leeg gezogen
smarty :hug:
Beebie; Wat naar dat je hond er niet meer is. Maar hij is gelukkig wel uit zichzelf gegaan en hopelijk zonder al te veel pijn en leed.
Smarty; :hug: voor je hoofdpijn, hoop dat het inmiddels gezakt is.
Nou vanmorgen toch een testje gedaan (zwak he ;)) Maar ook deze was helaas negatief. Ben nog niet ongi geworden, dus geen bloed geeft toch een beetje moed, hoewel ik denk dat we volgende maand nog iets beter ons best moeten doen.
Zag net dat een oud school vriendinnetje van mij ook zwanger is van de eerste, ze is 14 weken als ik het goed zag. (weer iemand die ik ken die aan kinderen begint :roll: dat maakt het gevoel enkel sterker, niet zwakker).
Dan even iets privé
Ik hoorde net van mijn moeder dat mijn zusje naar het buitenland gaat samen met haar man en dochter. Dat zal dan Spanje worden, want daar wilde hij heel erg graag naar toe. Dat stond op haar hyves. Ik maak me alleen echt ernstige zorgen om mijn zus en nichtje. Ik vertrouw die man totaal niet, het is zo’n gladjakker… heeft mooie praatjes en weet heel goed waar hij mee bezig is.
Hij is erg geraffineerd bezig en mijn zus trapt er met open ogen in. Als ze straks in Spanje zitten kan ze geen kant op. Ze heeft daar 1 vriendin, maar daar is ook alles mee gezegd.
Mijn moeder vertelde me vandaag dat toen wij het contact verbraken ze intens verdrietig was, ik heb haar daar echt mee gekwetst. Maar in die tussentijd heeft ze een speciale band met mijn zus opgebouwd. Mijn zus heeft haar nu laten vallen als een baksteen, terwijl mijn moeder altijd voor ze klaar heeft gestaan. Ze is nu gewoon zo gekwetst, dat ze er niet eens boos of verdrietig om is.
Ik moest het even kwijt
Nu snel Vincenzo halen
Broekie, helaas een nega test, maar in ieder geval nog geen bloed!!!
En je zus dus naar het buitenland pff en die man is dus niet te vertrouwen :hug:
mijn nieuwe voorraad testen zijn binnen, heb er 9 :mrgreen:
Morgen doe ik de eerste (ff kijken of hcg uit het lichaam is ivm nieuwe cyclus)
hier begint het te onweren op dit moment, ben benieuwd of tl er doorheen slaapt … denk het eigenlijk wel…
Jammer Broekie, maar nog geen man overboord, er is ook nog geen ongi. Heftig hoor van je zus. Kan me voorstellen dat je het akelig vindt :-*
Beebie, afscheid moeten nemen van je hond :hug: :hug:
Smartygirl, hoe is het met je hoofdpijn.
Cariska, hoe gaat het met TL? Jullie gaan dus weer direct aan de slag? Zouden wij denk ik ook wel doen. Succes met je testen :thumbup:
Kiara, flink aan het feesten
Wij hebben gisteren al namen zitten bedenken voor een kindje dat er nog niet eens is :roll: :lol:
Cees, ja wij gaan er idd meteen weer voor. Je hoeft namelijk niet af te wachten op je cyclus en mag het gewoon meteen weer proberen. En wij willen gewoon heel graag een kindje.
En al namen bedacht. Zijn jullie er al over beide uit?? Hier heb ik een hele mooie jongensnaam, meidennaam nog niet. J is er nog niet mee bezig :mrgreen:
Hoofdpijn was over na een nachtje slapen.
Vandaag weer lekker gewerkt. Morgen vrij, ga maar al vast spullen voor de vakantie pakken. Donderdag nog werken en vrijdag vertrekken maar.
Tijdens de vakantie klussen en als we terug komen kunnen we al bijna testen.
Kom morgen uitgebreid reageren ga nu lui op de bank.